Tuurlijk ga je het wel redden. Miljoenen vrouwen redden het elke dag dus waarom zou het jou dan niet lukken? Het zal niet altijd makkelijk zijn maar jij en je kleine komen er welquote:Op dinsdag 16 maart 2004 11:13 schreef Luchtbel het volgende:
Ik ga steeds twijvelen of ik het allemaal wel goed zal doen straks in m'n eentje.
Knurftquote:Op dinsdag 16 maart 2004 10:50 schreef ShaoliN het volgende:
Hey ik sta in de lijst.
Ja is wel zo maar ik voel me zo'n ass af en toe. Ik word helemaal nerveus omdat ik niet weet hoe ik flesjes moet uitkoken enzo. Onzin natuurlijk, wijst zich van zelf. Maar toch...quote:Op dinsdag 16 maart 2004 11:16 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Tuurlijk ga je het wel redden. Miljoenen vrouwen redden het elke dag dus waarom zou het jou dan niet lukken? Het zal niet altijd makkelijk zijn maar jij en je kleine komen er wel
Dat weet toch niemand die voor het eerst ouder wordt? Daar hebben ze nou internet voor uitgevonden, zodat je dat aan andere ouders kunt vragen.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 11:25 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ja is wel zo maar ik voel me zo'n ass af en toe. Ik word helemaal nerveus omdat ik niet weet hoe ik flesjes moet uitkoken enzo. Onzin natuurlijk, wijst zich van zelf. Maar toch...
Daar hoef je echt geen alleenstaande moeder voor te zijn hoor, ik heb dat ook dat ik niet weet hoe ik flesjes uit moet koken, fruithapjes moet klaarmaken, wat voor borstkolf ik aan moet schaffen etc. Dat hoort gewoon bij voor het eerst moeder worden en alle nieuwe ervaringen die daar bij horen. Gelukkig (net wat Spindizzy zegt) heb je zo iets als Fok en kunnen we elkaar vragen stellen en ervaringen uit wisselen.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 11:25 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ja is wel zo maar ik voel me zo'n ass af en toe. Ik word helemaal nerveus omdat ik niet weet hoe ik flesjes moet uitkoken enzo. Onzin natuurlijk, wijst zich van zelf. Maar toch...
En dat pakje, ik wil er best een keer een foto van maken, maar weinig kans dat ik m'n kind er in hijs straks
is goedquote:Op dinsdag 16 maart 2004 11:53 schreef Luchtbel het volgende:
En LadyS ga jij maar lekker alleen op 30 juni bevallen, ik stel het toch maar even uit, kan ik eerst ff lezen wat er bij jou allemaal gebeurd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |