iddquote:Op dinsdag 16 maart 2004 10:17 schreef Mmore-323 het volgende:
ik ga mee met Joachim....maar ook omdat het gruwelijk rustig is op me werkdan maar beetje fokken
blijf ik nog op de hoogte van het nieuws ook
:D + de nieuwsberichten lezen gewoon lekker beter dan die kranten shit!
Okee, kom maar op.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 11:27 schreef Dr.Nikita het volgende:
Ik meen ook dat ik via Tweakers hier terecht ben gekomen.
Voor mij is het tijdverdrijf en amusement. Amusement houdt o.a. voor mij in om vooral "linkse" Fokkertjes op de kast jagen, leuk is als je lijnrecht tegen iemands mening ingaat dan is succes verzekerd.
Sadistisch ben ik hè?
En dan niveAu verkeerd spellen...quote:Op dinsdag 16 maart 2004 14:03 schreef Shifgie het volgende:
Zocht mensen van niveu, en Fok is toch de grootse
, en R&P
verdorie, mijn hele zin is afgepaktquote:Op dinsdag 16 maart 2004 21:04 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Elke keer als ik naar dingen aan het zoeken was op google zat er tussen de zoekresultaten wel een topic op FOK!. Toen heb ik eens op de mainpage van het forum gekeken. Toen ik zag dat je over alle onderwerpen kunt praten heb ik me maar aangemeld een week geleden. Nu ben ik hier zo ongeveer elke dag te vinden. Dit is gewoon het gezelligste forum van nederland![]()
Let the flames begin.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 11:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Okee, kom maar op..
Overigens ben ik hier alleen maar om de rechtse fokkertjes op de kast te jagen hè. En het is een vervanging voor cafébezoek. De aandrang om ongebreideld flauwekul op te hangen als tegenwicht voor het eisen van de dag.
goeie vraagquote:Waarom zijn jullie op FOK
quote:Op woensdag 17 maart 2004 14:42 schreef classpc het volgende:
Ik zocht naar het woord "strings" op google, en kwam hier dus terecht in een discussie over het feit of strings nu wel een paar centimeter over de broekrand heen zichtbaar mogen zijn of niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |