Ik heb wel gelezen met wat je zei. Maar omdat jij het zegt moet ik mijn mening aanpassen ofzoquote:Op dinsdag 16 maart 2004 11:27 schreef ErikT het volgende:
[..]
Waar zeg ik dat?
[..]
Jaaaaaaahaaaaaaa. Jezus zeg lees eens wat. Ik was het ook oneens met onze steun in de oorlog. Nou en? We zitten nu in het heden. En NU is het dom om daar weg te gaan, lees de argumenten in bovenstaande posts.
Nou je bent de enige hier die weet waarover je praat geloof ik. Heel Irak fundamentalistisch is echt nergens voorbij gekomen...quote:Op dinsdag 16 maart 2004 11:19 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Lees maar eens alle reacties terug dan zie je meteen wara ik het over heb.
Wij steunden de rotzooi. Moeten we ook mee helpen opruimen, of je het nu eens bent met die steun of niet.quote:Ik zeg toch niet da iedereen weg moet. Laat Amerika daar maar fijn blijven. Wie de rotzooi maakt moet het ook opruimen wij waren er slecht op het stoffer en blik aan te reiken.
Nee maar je moet het verleden en de meningen die je daarover had laten varen en NU naar de feiten kijken en zo een nieuwe mening vormen, zonder je emoties van de voorgaande gebeurtenissen mee te nemen.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 11:29 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik heb wel gelezen met wat je zei. Maar omdat jij het zegt moet ik mijn mening aanpassen ofzo
Kijk dit bedoel ik dus. Je hebt duidelijk een hekel aan Bush en zijn beleid (wie niet?). Maar dit soort argumenten doen er al een jaar niet meer toe. De oorlog is geweest!quote:Op dinsdag 16 maart 2004 11:28 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
In mijn vorige stukje zei ik dat hij het even goed moest maken voor zijn pappa. Lezen
quote:Amerika kan dat niet alleen.
Je hebt gelijk wat betreft het macht verkrijgen. Irak - Iran oorlog. Zegt dat je iets?quote:
Saddam is omhooggewerkt door de Baath-partij. Heeft de VS niets mee te maken gehad.
Kijk dit bedoel ik nu met het elkaar als een kip zonder kop-na praten. Saddam is op eigen kracht via de Baath-partij aan de macht gekomen en heeft zelf de parlementaire democratie buiten werking gesteld.
Grappig ben je johquote:Misschien hadden we de Irakeze troepen met een bloemetje moeten vragen of ze weg gingen.
Ja en dan de woede van andere landen op zijn hals halen. Doe niet zo naief.quote:Als de VS echt onschuldige burgers had willen doden op grote schaal dan hadden ze geen Tomahaks maar B-52s ingezet en bestond Bagdad nu niet meer.
Ja je schakelt 1 land uit, laat een ander land machtiger worden, dan schakel je die uit terwijl die andere zich weer opbouwt. Logisch.... Nee ze durven niet want Noord - Korea heeft ekrnwapens en China he.quote:One at a time!
Nee oorlog is idd nooit goed nee.quote:2 jaar geleden blerde iedereen nog dat Afghanistan wel leuk was maar niemand het durfde Irak een te pakken.
Nu is Irak aangepakt en nu gaan ze janken over N-K.
Als straks N-K aangepakt is begint het janken over Iran natuurlijk etc etc etc
Het is TOCH nooit goed.
Niet mijn woorden verdraaien. Ik pleit e rniet voor. Maar als ze het doen om de redenw aarom ze zeggen zouden ze Noord- Korea nu ook moeten aanvallenquote:En hoe kan jij nu eigenlijk pleiten voor het aanvallen van Noord-Korea als je niet eens Irak wilt blijven bezetten? Populistische prietpraat.
Ik las net dat Irak werd aangevallen omdat ze daar fundamentalistisch waren en Marokko niet.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 11:30 schreef ErikT het volgende:
[..]
Nou je bent de enige hier die weet waarover je praat geloof ik. Heel Irak fundamentalistisch is echt nergens voorbij gekomen...
[..]
Wij steunden de rotzooi. Moeten we ook mee helpen opruimen, of je het nu eens bent met die steun of niet.
Maar komt er nou nog een keer een argument waarom Nederland daar weg moet? Een argument zonder "vroeger" of "voor de oorlog" of "ik was tegen" of meer van dat soort onzinnige argumenten. Kozzmic hoor ik ook niks meer van sinds ik dat vroeg
Krijg ik nou nog een argument te zien waarom onze boys weg moeten? Of kan het topic dicht?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 11:45 schreef Silmarwen het volgende:
heel veel gezeik dat er niet toe doet
:'( :'( :'( MAAR WE ZITTEN ER NU WEL!!!!!!!!! :'( :'( :'(quote:Op dinsdag 16 maart 2004 11:48 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik las net dat Irak werd aangevallen omdat ze daar fundamentalistisch waren en Marokko niet.
En mijn argument is dat we daar idd nooit hadden moeten zitten. En nu er aanslagen gepleegt worden op landen die Amerika steuen vind ik helemaal dat we weg moeten gaan. En tja noem me dan maar bang. Maar wil jij sterven voor andermans principes?
quote:Op dinsdag 16 maart 2004 11:48 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
En tja noem me dan maar bang. Maar wil jij sterven voor andermans principes?
Ik zeg je toch net of ben je blind.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 11:49 schreef ErikT het volgende:
[..]
Krijg ik nou nog een argument te zien waarom onze boys weg moeten? Of kan het topic dicht?
En de Irakis mogen verrotten en we laten de boel lekker achter zo dat niemand de macht heeft.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 11:52 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ik zeg je toch net of ben je blind.
Omdat landen worden aangevallen die Amerika steunen. Ik steun Amerika niet Ik steun die oorlog niet Ik wil geen aanslagen heir en dus vind IK dat we weg moeten daar.
Ik zou bijna zeggen zal ik het uitspellen voor je.
Je bent dus een mietje en bij de PvdA kom je goed tot je recht. Maar ik doelde meer op argumenten hoe het nuttig zou zijn voor de Irakese bevolking en de wereldorde en dat soort hoofdlijnen. Niet hoe snel jij in je broek plast.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 11:52 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Omdat landen worden aangevallen die Amerika steunen. Ik steun Amerika niet Ik steun die oorlog niet Ik wil geen aanslagen heir en dus vind IK dat we weg moeten daar.
Nee het zijn mijn principes niet nee. Weet je wie een watje is. Balkenende voor het alles slikken van Amerika. Dat noem ik pas een mietje. Geen nee durven zeggen.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 11:49 schreef ErikT het volgende:
[..]
Krijg ik nou nog een argument te zien waarom onze boys weg moeten? Of kan het topic dicht?
[..]
MAAR WE ZITTEN ER NU WEL!!!!!!!!!
(Ik vraag nog nadrukkelijk argumenten zonder "vroeger" enzo erin)
Dus je bent gewoon een mietje, die niets over heeft voor zn principes. Onze principes ja, we zitten met de VS in dezelfde westerse wereld. Nou stem dan maar PvdA inderdaad, die partij past prima bij je.
Ok, we herevalueren de zaak:quote:Op dinsdag 16 maart 2004 11:00 schreef Lithion het volgende:
[..]
Dat is juist het hele punt. De situatie op het moment dat ze dat standpunt innamen is absoluut niet gelijk aan de situatie van nu. Het is dan juist zaak om je beslissing te herevalueren,
quote:maar ik heb het gevoel dat ze dat niet hebben gedaan op grond van wat de beste koers is, maar op grond van wat nu het beste ligt in de publieke opinie.
maar we zitten er nu, en dan wil je weggaan terwijl die gasten daar niet eens naar school kunnen? als ze straks bij de grens aankloppen roep jij straks zeker dat we ze maar binnen moeten laten omdat Irak een onveilig land isquote:Op dinsdag 16 maart 2004 11:48 schreef Silmarwen het volgende:
En mijn argument is dat we daar idd nooit hadden moeten zitten.
lekker sociaal hoor, anderen maar de moord laten stikken.quote:En nu er aanslagen gepleegt worden op landen die Amerika steuen vind ik helemaal dat we weg moeten gaan. En tja noem me dan maar bang. Maar wil jij sterven voor andermans principes?
ik verdraai toch nietsquote:Op dinsdag 16 maart 2004 11:56 schreef Silmarwen het volgende:
Ja zodra mensen in een discussie mijn woorden gaan verdraaien kap ik ermee.
Lees nu maar eerst eens goed wat ik zeg en dan je conclusies trekken![]()
O wat een heerlijke trendy uitspaken doe je. "Balkenende loopt achter Bush aan bladibla"quote:Op dinsdag 16 maart 2004 11:54 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Nee het zijn mijn principes niet nee. Weet je wie een watje is. Balkenende voor het alles slikken van Amerika. Dat noem ik pas een mietje. Geen nee durven zeggen.
En de westerse wereld is meer dan Amerika alleen hoor, of was je dat vergeten?
Ik niet, maar wat heeft dat met het voorstel van Bos te maken?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 11:55 schreef Sidekick het volgende:
Wie roepen er nu dat de terugtrekking van troepen in Irak slecht is vanwege de publieke opinie? Wie durven het niet over de koers te hebben, enkel vanwege wat terroristen denken?
Dat is zoiets als weglopen bij een verkeersongeval wat je niet veroorzaakt hebt, maar waar je mensen EHBO gaf..quote:Op dinsdag 16 maart 2004 11:52 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Pot verwijt de ketel.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 11:56 schreef Silmarwen het volgende:
Ja zodra mensen in een discussie mijn woorden gaan verdraaien kap ik ermee.
* ErikT heeft alles gelezen en concludeert: Silmarwen is een egoïstisch mietje.quote:Lees nu maar eerst eens goed wat ik zeg en dan je conclusies trekken![]()
Dat zeg je vast van iedereen die meewerkt met de VS!!!!!quote:Op dinsdag 16 maart 2004 11:54 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Nee het zijn mijn principes niet nee. Weet je wie een watje is. Balkenende voor het alles slikken van Amerika. Dat noem ik pas een mietje. Geen nee durven zeggen.
En de westerse wereld is meer dan Amerika alleen hoor, of was je dat vergeten?
Ja, heel fijn, maar wanneer een dergelijk VN-mandaat NIET tot stand kan komen moeten wij onze verantwoordelijkheid ook maar niet meer nemen? Dat is wel een érg makkelijke manier om je handen ervanaf te trekken, de bevolking daar weg te laten rotten en het te laten vervallen in chaos... en wie geven we dan de schuld?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 11:55 schreef Sidekick het volgende:
Het is het goed recht, en imho is het ook de plicht, van een politieke partij om hier op te hameren. De opbouw is te belangrijk. We moeten ons niet meeslepen in de arrogantie van de VS om zo onnodig een grotere kans te lopen om een doelwit te worden. Een VN-mandaat met brede internationale steun om terrorisme beter te bestrijden ipv enkele landen die zich moeten opofferen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |