aaarg, dat is een kutstreek.quote:Op maandag 15 maart 2004 23:09 schreef MarkyB het volgende:
ze heeft dat weekend een jongen leren kennen en ze hebben het gezellig gehad (ik zeg niet dat er iets gebeurt is)
ja ze was in tilburg en woont in den bosch en komt verder nooit daar, dus ja.quote:Op maandag 15 maart 2004 23:12 schreef Murray het volgende:
Ze heeft die jongen dat weekend leren kennen?
Tuuuuuurlijk....
ze gaf het zelf toequote:Op maandag 15 maart 2004 23:12 schreef koala2002 het volgende:
Luister naar je gevoel als je wil weten of iets gelogen is of niet meestal heeft je gevoel het wel goed...
succes ermee
vóór het msn en telefoon gesprek DAT TOPIC KAN DICHT!!quote:Op maandag 15 maart 2004 23:14 schreef hallo_mensen het volgende:
en net nog een topic van wat je kon doen met je vriendin ???
![]()
alles was zo overtuigend! we wilden oud worden! alles was gemeend!!quote:Op maandag 15 maart 2004 23:15 schreef TheFrankey het volgende:
ach je bent nog jong! zonde om dan al aan de vrouw te zitten. Zoveel lekkers waar je nog aan moet zitten :-)
keep up!
Maar iets kan niet zomaar ineens omslaan dan moet er wel iets gebeurd zijn.. maar dat denk ik...quote:ik heb nu echt moeite mensen te gaan vertrouwen, hoe kan ik weten of iets waar is en niet gelogen?
hmm waar heb ik dat vaker gehoord. Beetje standaard smoes aan het worden.quote:Op maandag 15 maart 2004 23:09 schreef MarkyB het volgende:
omdat ze geen gevoel meer voor me heeft.
Zo gemeend was het blijkbaar niet als ze je dumpt voor een jongen die ze net een weekend kent.quote:Op maandag 15 maart 2004 23:15 schreef MarkyB het volgende:
[..]
alles was zo overtuigend! we wilden oud worden! alles was gemeend!!
Username: MarkyBquote:Op maandag 15 maart 2004 23:15 schreef MarkyB het volgende:
alles was zo overtuigend! we wilden oud worden! alles was gemeend!!
ik vroeg of ze al mijn cadeaus in een zakje wilde doen, die ga ik binnenkort ophalenquote:Op maandag 15 maart 2004 23:18 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
ja dat lijkt me nogal wiedes wat moet je nu nog met haar?![]()
sommige mensen leren elkaar al vroeg kennenquote:Op maandag 15 maart 2004 23:18 schreef kastanova het volgende:
[..]
Username: MarkyB
Geboortedatum: 1986-01-14
Whehehe, de kinderwagen en de hypotheek was vast al geregeld![]()
![]()
dat vind ik altijd ZO zwak.. waarom zou je die dingen terug willen ??quote:Op maandag 15 maart 2004 23:18 schreef MarkyB het volgende:
[..]
ik vroeg of ze al mijn cadeaus in een zakje wilde doen, die ga ik binnenkort ophalen
ze was men eerste échte vriendin, waarbij het ECHT was.....was......quote:Op maandag 15 maart 2004 23:19 schreef Poogie het volgende:
Hey dit is wel klote voor je zeg......
Maar 1 ding moet je onthouden, geen hand vol, maar een land vol.....genoeg andere leuke vrouwkes..
DAT gebeurde bij mij pas op me 19e dus nog niets om je zorgen om te maken..quote:Op maandag 15 maart 2004 23:20 schreef MarkyB het volgende:
[..]
ze was men eerste échte vriendin, waarbij het ECHT was.....was......
sierraden, als ik het zakje in handen heb zeg ik gewoon: zo dat kan ik dan aan (naam) geven. oja, das mn vriendin.quote:Op maandag 15 maart 2004 23:20 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
die jij aan haar gegeven hebt
Je hebt eerst vanaf je 12e met haar geknikkerd en daarna ging het over in een hartstochtelijke handjes-vasthoud relatiequote:Op maandag 15 maart 2004 23:19 schreef MarkyB het volgende:
[..]
sommige mensen leren elkaar al vroeg kennen
nee, ik leerde haar vorige zomer kennenquote:Op maandag 15 maart 2004 23:21 schreef kastanova het volgende:
[..]
Je hebt eerst vanaf je 12e met haar geknikkerd en daarna ging het over in een hartstochtelijke handjes-vasthoud relatie
Beter nu dan dat je straks samenwoont of nog erger getrouwd bent!quote:Op maandag 15 maart 2004 23:09 schreef MarkyB het volgende:
<knip>
Jezelf in ieder geval niet gruwelijk zielig gaan vinden..quote:Op maandag 15 maart 2004 23:24 schreef MarkyB het volgende:
wat moet ik nu? hoe moet ik nu met mezelf omgaan?
En dan is het helemaal echt, zullen jullie samen oud worden en gaat ze na 1 weekend met een ander neuken, jaja, jij snapt hoe de grote mensen wereld in elkaar zitquote:Op maandag 15 maart 2004 23:22 schreef MarkyB het volgende:
nee, ik leerde haar vorige zomer kennen
Zo jong is 17 nou ook weer niet.quote:Op maandag 15 maart 2004 23:21 schreef kastanova het volgende:
[..]
Je hebt eerst vanaf je 12e met haar geknikkerd en daarna ging het over in een hartstochtelijke handjes-vasthoud relatie
hey kneusje, ga je moeder pestenquote:Op maandag 15 maart 2004 23:27 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
huillie :'(![]()
![]()
18, en ze zat echt heel diep in de problemen, waar ik haar OVERAL mee geholpen heb, 6 weken geleden was ze jarig, kreeg ze een naamketting van 200 euro van me, die wil ik niet eens meer, waar ging het haar om?????quote:Op maandag 15 maart 2004 23:27 schreef Wekko het volgende:
[..]
Zo jong is 17 nou ook weer niet.
Maarreh...ze heeft je aardig gebruikt als jouw verhaal klopt. Beetje wraak mag best, beter voor jouw gevoelens.
hetzelfde als eerst?quote:Op maandag 15 maart 2004 23:24 schreef MarkyB het volgende:
En wat leer je hiermee? Juist: dat echte liefde niet te koop is. Ik vind het heel lullig voor je, maar ik heb het ook meegemaakt en kan je vertellen dat, hoe moeilijk het is, ej lekker je eigen leven op moet pakken. Veel leuke dingen doen en laat haar maar weten wat ze heeft laten glippen op die manier!quote:Op maandag 15 maart 2004 23:29 schreef MarkyB het volgende:
[..]
18, en ze zat echt heel diep in de problemen, waar ik haar OVERAL mee geholpen heb, 6 weken geleden was ze jarig, kreeg ze een naamketting van 200 euro van me, die wil ik niet eens meer, waar ging het haar om?????
Vooral die naamketting.quote:Op maandag 15 maart 2004 23:59 schreef GODFLESH het volgende:
"waarom wil je je spullen terug, wat heb je daar nou weer aan?" <-- om ze aan iemand te geven die ze wel waard zijn lijkt me.
Kan er niet (meer) om rouwen gelukkig, dit mens is een beetje gestoordquote:-edit-
delen uit persoonlijke mail mogen niet op het forum geplaatst worden.
Dit klinkt misschien hard, maar moet ze dan bij je blijven ook als ze niks meer voor je voelt?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 00:42 schreef MarkyB het volgende:
ik deed alles voor dr, kocht alles wat ze wou, hielp dr met AL haar problemen en nu is het bedankt mark, (nog niet eens bedankt maar sorry)
Echte liefde is alles voor die ander willen doen...zonder er iets voor terug te verwachten.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 00:42 schreef MarkyB het volgende:
ik deed alles voor dr, kocht alles wat ze wou, hielp dr met AL haar problemen en nu is het bedankt mark, (nog niet eens bedankt maar sorry)
Ze heeft wel van je gehouden...quote:Op dinsdag 16 maart 2004 09:29 schreef MarkyB het volgende:
WAAROM heeft ze altijd gezegt van me te houwen als het niet zo was
van de ene op de andere dag?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 09:37 schreef cos-micV het volgende:
[..]
Ze heeft wel van je gehouden...
Maar soms....gaat zoiets over...helaas.
Ik zal niet beweren dat ze niks meer voor je voelt....ze zal heel erg verliefd op je geweest zijnquote:Op dinsdag 16 maart 2004 09:42 schreef MarkyB het volgende:
[..]
van de ene op de andere dag?
quote:Op dinsdag 16 maart 2004 15:17 schreef tommie_b het volgende:
Mooi gedicht voor dr schrijven
Voorbeeld:
[centraal] Liefdesgedichtentopic.
Ben je aan het janken ofzo?quote:Op maandag 15 maart 2004 23:24 schreef MarkyB het volgende:
Waar slaat dat nou op? Dat is stijlloos. Als ik dat zou doen zou hebben gedaan bij mijn exen, had ik nu met een zooi knuffels, een videoband van Coyote Ugly, een Nokia 6600, een zooi CD's (die ik toch al op m'n harde schijf heb staan), een zooi rode rozen, een fles rose en nog een hoop andere shit hier gezeten.quote:Op maandag 15 maart 2004 23:18 schreef MarkyB het volgende:
[..]
ik vroeg of ze al mijn cadeaus in een zakje wilde doen, die ga ik binnenkort ophalen
Ik wil niet vervelend zijn, maarre... het is: It's better to have loved and lost, than to have never loved at all.quote:Op woensdag 17 maart 2004 13:23 schreef qizl het volgende:
Beter loved and lost then never loved at all.
uhm? ik schraap even mijn keel....quote:Op maandag 15 maart 2004 23:18 schreef MarkyB het volgende:
[..]
Precies, dat hoor je wel vaker de laatste tijd, wat wil je er zowieso mee gaan doen?? Aan je volgende vriendin gevenquote:Op donderdag 18 maart 2004 10:57 schreef Lekkertjuh het volgende:
[..]
uhm? ik schraap even mijn keel....
cadeaus klinkt als giften en giften zijn gegeven, eenmaal gegeven blijft gegeven tenzij het om lening of tijdelijk gebruik gaat lijkt me...maar dan zijn het geen cadeaus.. toch??
Liefde kun je niet kopen.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 00:42 schreef MarkyB het volgende:
ik deed alles voor dr, kocht alles wat ze wou,
Ach..blijf er bij. Vrouwen zijn niet te vertrouwen en in elke schuilt een grote hoerquote:Op maandag 15 maart 2004 23:17 schreef Murray het volgende:
[..]
Zo gemeend was het blijkbaar niet als ze je dumpt voor een jongen die ze net een weekend kent.
Daar ben ik het 101% mee eensquote:Op dinsdag 16 maart 2004 00:52 schreef cos-micV het volgende:
[..]
Echte liefde is alles voor die ander willen doen...zonder er iets voor terug te verwachten.
Eeuwige liefde is tijdelijk..quote:Op dinsdag 16 maart 2004 09:29 schreef MarkyB het volgende:
[...]
WAAROM heeft ze altijd gezegt van me te houwen als het niet zo was
dus zelfs de maandag dát ze het uitmaakte, en ze achteraf toegaf dat ze dat *houden van* niet meende (haar woorden, niet de mijne) dan mag ik er toch van maken dat ze langer dan alleen afgelopen maandag tegen me loog?quote:Op donderdag 18 maart 2004 16:36 schreef Taurusje_Koetje het volgende:
[..]
op het moment dat ze dat zei voelde ze dat ook echt en meende ze het. In de zin van dat ze zelf dacht dat dat zo zou zijn.
heu dat zei je er niet bijquote:Op donderdag 18 maart 2004 16:57 schreef MarkyB het volgende:
[..]
dus zelfs de maandag dát ze het uitmaakte, en ze achteraf toegaf dat ze dat *houden van* niet meende (haar woorden, niet de mijne) dan mag ik er toch van maken dat ze langer dan alleen afgelopen maandag tegen me loog?
Een NAAMKETTINGquote:Op maandag 15 maart 2004 23:29 schreef MarkyB het volgende:
[..]
18, en ze zat echt heel diep in de problemen, waar ik haar OVERAL mee geholpen heb, 6 weken geleden was ze jarig, kreeg ze een naamketting van 200 euro van me, die wil ik niet eens meer, waar ging het haar om?????
mensen zeggen rare dingen als ze moeilijke beslissingen moeten nemen. het kan best zijn dat ze de laatste tijd niet meer goed wist wat ze voelde en het daarom zo zei, maar het kan ook zo zijn dat ze dat zei om heel duidelijk te maken dat ze niet met je verder wil en er geen kans is dat het goed komt (of iig in haar ogen op dat moment, helemaal zeker weten doe je nooit). als ze het wel echt meende heeft ze idd tegen je gelogen maar heeft ze daar niet alleen jou maar ook zichzelf mee gehad moet je maar denken.quote:Op donderdag 18 maart 2004 16:57 schreef MarkyB het volgende:
[..]
dus zelfs de maandag dát ze het uitmaakte, en ze achteraf toegaf dat ze dat *houden van* niet meende (haar woorden, niet de mijne) dan mag ik er toch van maken dat ze langer dan alleen afgelopen maandag tegen me loog?
Gut, wat volwassenquote:Op zaterdag 20 maart 2004 14:49 schreef _bigmac_ het volgende:
Als ik jou was zou ik het die jongen zo zuur maken,
hij heeft je meisje afgepakt en dat zou hij weten ook !.
waarom denk je dat dan?quote:Op zaterdag 20 maart 2004 16:00 schreef CkY2k3 het volgende:
het gaat vanavond uit .. ik voel het en ik hoor dingen
tis weer kut....
en dat na 6 maanden zonder problemen.... ik voel het
die kant gaat het bij mij nu ook op geloof ikquote:Op maandag 15 maart 2004 23:09 schreef MarkyB het volgende:
na 9 maanden en n week is het uit, waarom? omdat ze geen gevoel meer voor me heeft.
tot vorige week was alles perfect, en ze moest een weekendje oppassen, opzich okay
savonds kwam ze naar mij en was ze behoorlijk aangebrand, en alleen maar ruzie waarna ze naar huis ging met een telefoontje dat het uit was
vandaag ben ik langsgekomen en echt heel lang gepraat, alles was helemaal goed en we zouden samen verder gaan.
nou ik met plezier naar huis, was ze op msn en even aan de telefoon met die mensen waar ze op heeft gepast.
daarna was ze heel kortaf tegen me en belde ik dr op, waarna ik dezelfde woorden te horen kreeg.
mark het is uit.
ze heeft dat weekend een jongen leren kennen en ze hebben het gezellig gehad (ik zeg niet dat er iets gebeurt is)
ik weet het niet meer, ze zei dat alles lief en vredig was, maar alles was gelogen, ze zei het zo overtuigend
ik heb nu echt moeite mensen te gaan vertrouwen, hoe kan ik weten of iets waar is en niet gelogen?
Godver.
Daarom dus de eer aan jezelf houden.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 17:12 schreef Insjah het volgende:
[..]
die kant gaat het bij mij nu ook op geloof ik
You've been HAD!!! Volgende week ligt ze naast die kerel in bed, terwijl jij de gebroken fragmenten van je hart bij elkaar aan het zoeken bent.quote:ze heeft dat weekend een jongen leren kennen en ze hebben het gezellig gehad (ik zeg niet dat er iets gebeurt is)
Gaat het om je omgeving of om jullie 2 tjes?quote:Op zaterdag 20 maart 2004 17:39 schreef MarkyB het volgende:
sorry
vandaag de dag ben ik bij dr geweest om nog een dvdtje te halen, waarna ik nog heel erg goed met haar gepraat heb, ze meende het deze keer wel wat ze zei
ze heeft thuis alle spullen laten hangen, foto';s knuffels enzo
ze wil echt supergraag met mij verder........ ik ook.......
maar..... iedereen in mijn omgeving zal me voor gek verklaren
ik snap het allemaal niet meer ik wil haar de ALLER laatste kans geven maar is dat wel zo verstandig......
kut.....
daar zit iets in, maarja misschien zullen we we lvoor altijd raar aangekeken worden, zo die jongen vervloekt dr eerst in de hel en moet je ze nu eens lief samen zijn.....quote:Op zaterdag 20 maart 2004 17:59 schreef cos-micV het volgende:
[..]
Gaat het om je omgeving of om jullie 2 tjes?
Joh volg je gevoel...niet afgaan op wat een ander zegt.
Lekker interessant zeg, wat anderen daarvan vinden.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 18:01 schreef MarkyB het volgende:
[..]
daar zit iets in, maarja misschien zullen we we lvoor altijd raar aangekeken worden, zo die jongen vervloekt dr eerst in de hel en moet je ze nu eens lief samen zijn.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |