aaarg, dat is een kutstreek.quote:Op maandag 15 maart 2004 23:09 schreef MarkyB het volgende:
ze heeft dat weekend een jongen leren kennen en ze hebben het gezellig gehad (ik zeg niet dat er iets gebeurt is)
ja ze was in tilburg en woont in den bosch en komt verder nooit daar, dus ja.quote:Op maandag 15 maart 2004 23:12 schreef Murray het volgende:
Ze heeft die jongen dat weekend leren kennen?
Tuuuuuurlijk....
ze gaf het zelf toequote:Op maandag 15 maart 2004 23:12 schreef koala2002 het volgende:
Luister naar je gevoel als je wil weten of iets gelogen is of niet meestal heeft je gevoel het wel goed...
succes ermee
vóór het msn en telefoon gesprek DAT TOPIC KAN DICHT!!quote:Op maandag 15 maart 2004 23:14 schreef hallo_mensen het volgende:
en net nog een topic van wat je kon doen met je vriendin ???
![]()
alles was zo overtuigend! we wilden oud worden! alles was gemeend!!quote:Op maandag 15 maart 2004 23:15 schreef TheFrankey het volgende:
ach je bent nog jong! zonde om dan al aan de vrouw te zitten. Zoveel lekkers waar je nog aan moet zitten :-)
keep up!
Maar iets kan niet zomaar ineens omslaan dan moet er wel iets gebeurd zijn.. maar dat denk ik...quote:ik heb nu echt moeite mensen te gaan vertrouwen, hoe kan ik weten of iets waar is en niet gelogen?
hmm waar heb ik dat vaker gehoord. Beetje standaard smoes aan het worden.quote:Op maandag 15 maart 2004 23:09 schreef MarkyB het volgende:
omdat ze geen gevoel meer voor me heeft.
Zo gemeend was het blijkbaar niet als ze je dumpt voor een jongen die ze net een weekend kent.quote:Op maandag 15 maart 2004 23:15 schreef MarkyB het volgende:
[..]
alles was zo overtuigend! we wilden oud worden! alles was gemeend!!
Username: MarkyBquote:Op maandag 15 maart 2004 23:15 schreef MarkyB het volgende:
alles was zo overtuigend! we wilden oud worden! alles was gemeend!!
ik vroeg of ze al mijn cadeaus in een zakje wilde doen, die ga ik binnenkort ophalenquote:Op maandag 15 maart 2004 23:18 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
ja dat lijkt me nogal wiedes wat moet je nu nog met haar?![]()
sommige mensen leren elkaar al vroeg kennenquote:Op maandag 15 maart 2004 23:18 schreef kastanova het volgende:
[..]
Username: MarkyB
Geboortedatum: 1986-01-14
Whehehe, de kinderwagen en de hypotheek was vast al geregeld![]()
![]()
dat vind ik altijd ZO zwak.. waarom zou je die dingen terug willen ??quote:Op maandag 15 maart 2004 23:18 schreef MarkyB het volgende:
[..]
ik vroeg of ze al mijn cadeaus in een zakje wilde doen, die ga ik binnenkort ophalen
ze was men eerste échte vriendin, waarbij het ECHT was.....was......quote:Op maandag 15 maart 2004 23:19 schreef Poogie het volgende:
Hey dit is wel klote voor je zeg......
Maar 1 ding moet je onthouden, geen hand vol, maar een land vol.....genoeg andere leuke vrouwkes..
DAT gebeurde bij mij pas op me 19e dus nog niets om je zorgen om te maken..quote:Op maandag 15 maart 2004 23:20 schreef MarkyB het volgende:
[..]
ze was men eerste échte vriendin, waarbij het ECHT was.....was......
sierraden, als ik het zakje in handen heb zeg ik gewoon: zo dat kan ik dan aan (naam) geven. oja, das mn vriendin.quote:Op maandag 15 maart 2004 23:20 schreef hallo_mensen het volgende:
[..]
die jij aan haar gegeven hebt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |