Dat is in ieder geval wel 1 of 2 keer gebeurd ja...quote:Op woensdag 1 december 2004 01:51 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je start op apprentice-level. Als je flink je best doet, kun je na het dividen van de plunder een level hoger gaan.
Jazeker! En je krijgt dan bv nog maar de helft of een kwart van een schatkart in plaats van in een keer het hele ding. Het wordt gewoon allemaal iets uitdagenderquote:Op woensdag 1 december 2004 03:02 schreef Kastanovla het volgende:
[..]
Ik neem aan dat dan de moeilijkheidsgraad ook omhoog gaat?
Tja, ik vind het teveel gedoe om telkens te saven voor een gevecht, dus ik ben de lul denk ik...quote:Op woensdag 1 december 2004 03:04 schreef Tijn het volgende:
Maar over je probleem... tsja. Als ik in de bak zou belanden en alles kwijt zou zijn, zou ik denk ik gewoon een save-game laden of overnieuw beginnen
Dat doet 'ie vanzelf. De savegame heet "battle". Uiteraard wordt 'ie bij elke nieuwe battle overschreven.quote:Op woensdag 1 december 2004 03:09 schreef Kastanovla het volgende:
[..]
Tja, ik vind het teveel gedoe om telkens te saven voor een gevecht, dus ik ben de lul denk ik...
Ah, daar kom ik mooi op tijd achterquote:Op woensdag 1 december 2004 03:12 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat doet 'ie vanzelf. De savegame heet "battle". Uiteraard wordt 'ie bij elke nieuwe battle overschreven.
Handig he, het boekie lezenquote:Op woensdag 1 december 2004 03:12 schreef Kastanovla het volgende:
[..]
Ah, daar kom ik mooi op tijd achter
http://suprnova.org/Pirates%202cdbin%20ZONDER%20BOEKJE.torrentquote:Op woensdag 1 december 2004 03:13 schreef Tijn het volgende:
Handig he, het boekie lezen
Zoek eens in de buurt van Trinidad. Daar zat ie bij mij.quote:Op maandag 29 november 2004 14:23 schreef Leg0las het volgende:
waar vind ik die Uncle btw? North of Florida Keys zit ie eeeeecht niet![]()
Daar dacht ik later ook aan nadat ik het had gepost.quote:Op woensdag 1 december 2004 00:21 schreef Tijn het volgende:
[..]
Wat ook zo is in het caribisch gebied.
Jah, en dan moet je dividen en dan hou je alsnog niks meer over. Dan laat ik de crew liever muiten. Zo is het dan wel weer.quote:Op woensdag 1 december 2004 09:09 schreef Georges het volgende:
Als je die stad vindt krijg je namelijk zo'n 50.000 dus daar mag wel wat moeite voor gedaan worden.
Tuurlijk wel, vanaf dat moment krijg je jouw deel en heb je pas echt iets. Tot die tijd is het van iedereen en dus van niemand, puur bedoeld om aankopen te doen, maar het is geen eigendom.quote:Op woensdag 1 december 2004 09:42 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Jah, en dan moet je dividen en dan hou je alsnog niks meer over.
Arrgghh, ye got a point there matey. Zo had ik het nog niet gezien. Wist niet dat piraten zo eerlijk warenquote:Op woensdag 1 december 2004 11:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, vanaf dat moment krijg je jouw deel en heb je pas echt iets. Tot die tijd is het van iedereen en dus van niemand, puur bedoeld om aankopen te doen, maar het is geen eigendom.
Je krijgt op hogere levels wel een groter percentage van je buit, dus het heeft zin om pas voor de grote schatten te gaan als je wat verder in het spel bent. Maar dan is het natuurlijk ook moeilijker. Maar goed, dat is het spel-elementquote:Op woensdag 1 december 2004 11:45 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Arrgghh, ye got a point there matey. Zo had ik het nog niet gezien. Wist niet dat piraten zo eerlijk waren.
Damnquote:* Video: 64 MB video card* with Hardware T&L support
Wat zijn je volledige specs, en op wat voor settings speel je het spel ??quote:Op woensdag 1 december 2004 13:42 schreef MrJonez het volgende:
Hij doet 't idd prima met mijn 32 MB GeForce 2...
quote:Op woensdag 1 december 2004 20:11 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
Dat dansen is echt waardeloos
Meer van hetzelfde. Pas leuk als je een paar kapiteinen tot 4 sterren kweekt en hem dan op een handelsroute zet zodat je zelf op oorlogspad kan gaan zonder dat je in geldnood komt (wel oppassen dat je niet teveel ruzie maakt zodat je handelsroutes niet meer kunnen varen omdat ze naar landen gaan die je vijand zijn)quote:Op dinsdag 30 november 2004 14:58 schreef ChillyWilly het volgende:
Zijn er hier eigenlijk ook mensen die Port Royale 2 al hebben gespeeld?? En is het wat?
even opletten of ie hoog of laag zwaait, dat ontwijken en meteen terug slaan.quote:Op woensdag 1 december 2004 01:39 schreef Kastanovla het volgende:
Kan het trouwens zijn dat ik al mijn special items kwijt ben geraakt toen ik in de bak gegooid werd?
Ik verlies namelijk echt alles, van zeeslagen tot zwaardgevechten omdat ik simpelweg te traag en te slecht ben...
Gewoon zorgen dat je overnieuw begint en probeer die kleren + balanced swords te kopen.quote:Op woensdag 1 december 2004 23:01 schreef Kastanovla het volgende:
Weet ook niet of het door de leeftijd komt, maar ik heb nu zelfs dat mijn personage duizelig op zijn benen gaat tollen als hij mist en dan dus direct afgeslacht wordt...
quote:Op woensdag 1 december 2004 23:58 schreef mvt het volgende:
even opletten of ie hoog of laag zwaait, dat ontwijken en meteen terug slaan.
standaard op 5 drukken is meestal genoeg, alleen als je het via bukken of springen doet wordt hij duizelig en kan e makkelijker terug slaanquote:Op donderdag 2 december 2004 00:02 schreef Kastanovla het volgende:
[..]
I know, maar ik ben er simpelweg te traag voor...
In paniek druk ik dan maar geheel willekeurig een getal in en buk ik terwijl hij me "gewoon" aanvalt en krijg ik zijn zwaard in m'n oog
quote:Op donderdag 2 december 2004 00:08 schreef mvt het volgende:
standaard op 5 drukken is meestal genoeg, alleen als je het via bukken of springen doet wordt hij duizelig en kan e makkelijker terug slaan
Ik neem trouwens altijd rapier, die is wat sneller, dus heb je wat meer kans om iemand te raken als hij je hoofd of benen probeert te raken.
Ik heb alle piraten vermoord, moet mijn opa nog ophalen,, inca schat ophalen en maar eens wat steden plunderen, dan heb ik hem uitgespeeldquote:Op donderdag 2 december 2004 00:14 schreef Kastanovla het volgende:
[..]
Wacht dan maar tot je verder komt in het spel en ook de zwaardgevechten moeilijker worden.
Zelfs als je dan 5 drukt wordt je gewoon achterover geslagen en verlies je alsnog...
quote:Meer van hetzelfde. Pas leuk als je een paar kapiteinen tot 4 sterren kweekt en hem dan op een handelsroute zet zodat je zelf op oorlogspad kan gaan zonder dat je in geldnood komt (wel oppassen dat je niet teveel ruzie maakt zodat je handelsroutes niet meer kunnen varen omdat ze naar landen gaan die je vijand zijn)
quote:Op woensdag 1 december 2004 20:19 schreef Internationalist het volgende:
[..]
Hoe doen jullie dat man? Supersnelle reflexen of gewoon die stapjes uit je hoofd leren?
Vergeleken met het eerste deel dusquote:Op donderdag 2 december 2004 08:50 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Port Royale 2 kun je echt niet vergelijken met Pirates! imho. Port Royale 2 is gewoon een handelssimulatie, nog meer dan het eerste deel. Vechten doe je nauwelijks als je veel geld wil verdienen.
quote:Op donderdag 2 december 2004 11:36 schreef dmace het volgende:
[..]
Ook helpen de dansschoentjes je een heleboel, want dan mag je af en toe een foutje maken.
Die schuilplek van Montalban is retelastig te vinden, want ook al vind ik landmarks aan de kust, dan nog leidt het me niet tot de volgende landmarks. Heeeeeeeel irritant.
Hoe dan?quote:Op donderdag 2 december 2004 14:05 schreef Retuobak het volgende:
Die indianensteden helpen lekker om je crew morale omhoog te krijgen.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |