Vast wel een USB.quote:Op zondag 28 november 2004 11:02 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
bij mij kan dat niet. mijn laptop heeft geen ps/2 aansluiting.
Dan toch minstens een usb aansluiting, niet?quote:Op zondag 28 november 2004 11:02 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
bij mij kan dat niet. mijn laptop heeft geen ps/2 aansluiting.
quote:Op zondag 28 november 2004 11:10 schreef MadDorito het volgende:
[..]
Vast wel een USB.
Weet je hoe moeilijk het tegenwoordig is om een USB toetsenbord te vinden. Zowat de enige USB toetsenborden die er nu zijn zitten in zo'n combi set met een muis.quote:Op zondag 28 november 2004 11:11 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Dan toch minstens een usb aansluiting, niet?
ehm ja, maar mn keyboard nietquote:Op zondag 28 november 2004 11:10 schreef MadDorito het volgende:
[..]
Vast wel een USB.
Ga je naar brazilië? Leuke meiden daar; gewillig ook, veel plezier alvastquote:Op zondag 28 november 2004 11:14 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
ehm ja, maar mn keyboard nietverder betwijfel ik of ie uberhapt goed op mn laptop goed draait (cetrino/intel exreme) dus daarom wordt er direct als ik terugkom uit brasil een nieuwe pc aangeschaft om o.m. dit gave spel te kunnen draaien!
Op Prtscn duwen op je toetsenbord en uploaden bij picserver ofzoquote:Op zondag 28 november 2004 13:36 schreef Georges het volgende:
Ik wil best wat screens plaatsen alleen heb ik geen webspace en ik heb ook geen idee hoe je screens moet maken.
*tvp*quote:Op zondag 28 november 2004 17:34 schreef SuperSiem het volgende:
En ik las dat Tijn ook steden aan kon vallen, hoe doe je dat?
Familieleden vinden gaat net als schatzoeken. Oftewel, je meert aan en wandelt langs de objecten die als hint op je map staan naar een cabin toe. Steden aanvallen kan (volgens mij tenminste) alleen als je de stad niet meer in mag (heb ik steeds met Spaanse steden, teveel galjoenen aangevallen, geloof ik). Je kunt dan kiezen uit de stad insluipen (wat ik heel erg irritant vind) en aanvallen (wat ik bijna net zo irritant vind). Win je, dan kun je een governor naar keuze instaleren.quote:Op zondag 28 november 2004 17:34 schreef SuperSiem het volgende:
Dansen wordt op een gegeven moment inderdaad makkelijker, je krijgt het een beetje door en als je wat van die items koopt kan je je af en toe ook een misstap veroorloven.
Ik heb nu de kaart waar mijn zus is compleet. Moet ik er nu heen varen en vind ik haar dan automatisch of moet ik er nog wat voor doen?
Zorgen dat je flink wat mannen aan boord hebt (200+), dan een vijandelijke stad zoeken met een aantal soldaten wat je aan kunt (niet met 200 man een stad met 500 soldaten aan gaan vallen) en dan gewoon naar binnen varen. Je krijgt dan de optie om de stad aan te vallen. Je komt dan in een soort schaakspel terecht waarin je de soldaten van de stad kunt verslaan. Als je met een flinke overmacht wint, kun je zelfs de nationaliteit van de stad veranderen.quote:Op zondag 28 november 2004 17:34 schreef SuperSiem het volgende:
Ik kan deze twee uitspraken echt niet met elkaar rijmen. Je was verslaafd aan Pirates! Gold, wat vrijwel exact hetzelfde spel was, maar dan minder uitgebreid, en deze nieuwe versie vind je te saaiquote:Op maandag 29 november 2004 04:10 schreef JudokaStanova het volgende:
Hier ook een Pirates Gold verslaafde...
Maar vind dit spel toch waarschijnlijk te traag en eentonig om me nu nog te bekoren.
Nee, maar je kunt wel met meerdere vrouwen dansen. Als je dan goed je best doet kun je kiezen uit meerdere kadootjes waar je anders behoorlijk pegels voor moet betalen.quote:Op zondag 28 november 2004 13:36 schreef Georges het volgende:
Dat dansen gaat wel steeds beter. Kun je met meerdere vrouwen trouwen?
5quote:Op maandag 29 november 2004 04:10 schreef JudokaStanova het volgende:.
In principe bestaat het gehele spel uit maar 6 opties; varen, handelen, dansen, praten en vechten.
Wat ook zo is in het caribisch gebied.quote:Op dinsdag 30 november 2004 21:53 schreef =HellFire= het volgende:
(en het is ook altijd oostenwind)
Als je veel goud binnen haalt (schatten vinden, steden plunderen, treasure fleet aanvallen etc), kun je zeker tot een maand of 16 a 20 je crew happy houden. Maar daarna moet je echt gaan dividen. Maar dat is ook de bedoeling, want dan kun je weer een level hoger gaan.quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:46 schreef SuperUli het volgende:
Het irriteert me dat je je bemanning niet happy kan houden, of ik doe wat fout..
Ik heb de vorige keer m'n bemanning pas na 55 maanden weggestuurdquote:Op woensdag 1 december 2004 00:27 schreef Tijn het volgende:
Als je veel goud binnen haalt (schatten vinden, steden plunderen, treasure fleet aanvallen etc), kun je zeker tot een maand of 16 a 20 je crew happy houden. Maar daarna moet je echt gaan dividen. Maar dat is ook de bedoeling, want dan kun je weer een level hoger gaan.
Waarom heb je zo lang gewacht?quote:Op woensdag 1 december 2004 01:03 schreef Leshy het volgende:
[..]
Ik heb de vorige keer m'n bemanning pas na 55 maanden weggestuurd
Je raakt belangrijke dingen zoals je speciale crew en items niet kwijt. Alleen het normale spul, wat je ook niet echt kwijt raakt, maar wat je eerlijk verdeelt zodat ieder z'n portie krijgt.quote:Op dinsdag 30 november 2004 20:52 schreef Internationalist het volgende:
plunder dividen. Maar dan raak je wel iedereen kwijt + de rest van je schepen. het is niet anders.
Ja, toen was Pirates leuk vermaak bij gebrek aan wat beters, nu is het een slaapverwekkend en eentonig spel.....quote:Op maandag 29 november 2004 07:41 schreef Tijn het volgende:
Ik kan deze twee uitspraken echt niet met elkaar rijmen. Je was verslaafd aan Pirates! Gold, wat vrijwel exact hetzelfde spel was, maar dan minder uitgebreid, en deze nieuwe versie vind je te saai
Het is zoals Georges al terecht schreef wel een beetje een fan-only spel. Persoonlijk vind ik het geweldig. Net als toen.quote:Op woensdag 1 december 2004 01:22 schreef Kastanovla het volgende:
[..]
Ja, toen was Pirates leuk vermaak bij gebrek aan wat beters, nu is het een slaapverwekkend en eentonig spel.....
Naja, ik speel het zelf ook al 2 dagen in plaats van Need for Speed underground 2 en Halflife 2, maar dat is toch meer omdat ik wacht tot het beter wordt... Tevergeefs...quote:Op woensdag 1 december 2004 01:28 schreef Tijn het volgende:
Het is zoals Georges al terecht schreef wel een beetje een fan-only spel. Persoonlijk vind ik het geweldig. Net als toen.
Dat zou kunnen. Geen idee, het is me nog niet overkomen.quote:Op woensdag 1 december 2004 01:39 schreef Kastanovla het volgende:
[..]
Kan het trouwens zijn dat ik al mijn special items kwijt ben geraakt toen ik in de bak gegooid werd?
Serieus? Zelfs op apprentice level? Dat is best wel sneu, Kastaquote:Ik verlies namelijk echt alles, van zeeslagen tot zwaardgevechten omdat ik simpelweg te traag en te slecht ben...
Waarom niet? Het verdelen van de buit kost alleen maar tijd, bovendien gaan er dan kostbare maanden van je leven verloren waarin je een beetje aan de wal niets zit te doenquote:Op woensdag 1 december 2004 01:06 schreef Tijn het volgende:
Waarom heb je zo lang gewacht?
Heb geen flauw idee wat ik ben, 45 faampunten en bij elk land ongeveer op rang 4.quote:Op woensdag 1 december 2004 01:41 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Geen idee, het is me nog niet overkomen.
[..]
Serieus? Zelfs op apprentice level? Dat is best wel sneu, Kasta
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |