Een polo staat niemandquote:Op maandag 15 maart 2004 21:02 schreef ParanoidEv het volgende:
WF: Staat je niet. Echt niet.
Ik mag dat wel zeggen he?
Dat mag, maar ik luister toch niet, want anderen zeggen dat het me wel staat en nog belangrijker, ik voel me heerlijk in een polo.quote:Op maandag 15 maart 2004 21:02 schreef ParanoidEv het volgende:
WF: Staat je niet. Echt niet.
Ik mag dat wel zeggen he?
Oehhh die onderste gozer....quote:Op maandag 15 maart 2004 21:05 schreef Adelante het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
beetje "kak" misschien wel, maar polo's hebben nu helaas dat imago...
Mij welquote:Op maandag 15 maart 2004 21:03 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Een polo staat niemand
Inderdaad! *kwijlt*quote:Op maandag 15 maart 2004 21:07 schreef daeri het volgende:
[..]
Oehhh die onderste gozer....![]()
Polo's hebben ook hun gevaarlijke kant:quote:Op maandag 15 maart 2004 21:05 schreef Adelante het volgende:
Beetje gekreukte display.quote:Op maandag 15 maart 2004 21:05 schreef Adelante het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Oeh daar kan ik het wel opquote:Op maandag 15 maart 2004 21:05 schreef Adelante het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
ok, koop ik ook die poloquote:Op maandag 15 maart 2004 21:09 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Inderdaad! *kwijlt*
quote:Op maandag 15 maart 2004 21:07 schreef daeri het volgende:
quote:Op maandag 15 maart 2004 21:09 schreef Black_Tulip het volgende:
Inderdaad! *kwijlt*
vrouwenquote:Op maandag 15 maart 2004 21:11 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Oeh daar kan ik het wel op
Whehehehequote:Op maandag 15 maart 2004 21:14 schreef Adelante het volgende:
[..]
[..]
[..]
vrouwen![]()
quote:Op maandag 15 maart 2004 21:06 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
ik luister toch niet
lol Niet doen joh!quote:Op maandag 15 maart 2004 21:13 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
ok, koop ik ook die polo
Was die er?quote:Op maandag 15 maart 2004 21:17 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Waar was de tijd dat ik je nog commandeerde
![]()
was die er ooit?quote:Op maandag 15 maart 2004 21:17 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
![]()
OMG gmtaquote:Op maandag 15 maart 2004 21:19 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
was die er ooit?
Iemand enig idee wie die gozer is?quote:Op maandag 15 maart 2004 21:14 schreef Adelante het volgende:
[..]
[..]
[..]
vrouwen![]()
ohjah, vrouwen in poloquote:Op maandag 15 maart 2004 21:16 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Whehehehe
van de ralph lauren polo blue commercial,quote:Op maandag 15 maart 2004 21:20 schreef daeri het volgende:
Iemand enig idee wie die gozer is?![]()
Toen viel je me om de 5 minuten tot 3 uur 's nachts nog lastig.quote:Op maandag 15 maart 2004 21:17 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
![]()
Cool...quote:Op maandag 15 maart 2004 21:21 schreef Adelante het volgende:
[..]
ohjah, vrouwen in polo
[afbeelding]
Niet seksistisch bedoelt, maar die mag ze snel uit trekken... wat een lelijke kraag.quote:Op maandag 15 maart 2004 21:21 schreef Adelante het volgende:
[..]
ohjah, vrouwen in polo
[afbeelding]
polo?quote:Op maandag 15 maart 2004 21:22 schreef daeri het volgende:
Cool...dat vind ik nou wél een gave polo...
roze !quote:Op maandag 15 maart 2004 21:22 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Toen viel je me om de 5 minuten tot 3 uur 's nachts nog lastig.![]()
Wat is nou een echt verkeerde kleur voor een polo?
Wat denk je zelf.quote:Op maandag 15 maart 2004 21:22 schreef Witchfynder het volgende:
Wat is nou een echt verkeerde kleur voor een polo?
Die logootjes gingen van zelf :pquote:Op maandag 15 maart 2004 21:26 schreef Adelante het volgende:
whehehe, daeri past ook al de logootjes aan
Dat vind ik nou niet misquote:Op maandag 15 maart 2004 21:25 schreef Adelante het volgende:
[afbeelding]
meer "kraag" voor Witchfynder
Ik vind 20.000 schuimbekkende gabbers nog leuker dan die polo. Kom op zeg.quote:Op maandag 15 maart 2004 21:25 schreef BaggerUser het volgende:
ik vind haar leuker dan die polo
ach als jij het er op kanquote:Op maandag 15 maart 2004 21:29 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
GAD-VER en die paarse
Die wil ik!quote:Op maandag 15 maart 2004 21:29 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik vind 20.000 schuimbekkende gabbers nog leuker dan die polo. Kom op zeg.
Echter, dit is wel heel erg frappant:
[afbeelding]
Valt me tegen, meneer Perry.
wow...quote:Op maandag 15 maart 2004 21:28 schreef daeri het volgende:
Deze polo kan open :|
[afbeelding]
[..]
Die logootjes gingen van zelf :p
Ralph Lauren is het knuffelmerk van mijn zus en die heeft dus zo'n ding als dit maar dan in het roze.quote:
dat is ook weer waarquote:Op maandag 15 maart 2004 21:30 schreef Adelante het volgende:
[..]
ach als jij het er op kan
kan hij dat ding vast wel uittrekken
foto!quote:Op maandag 15 maart 2004 21:31 schreef Witchfynder het volgende:
Ralph Lauren is het knuffelmerk van mijn zus en die heeft dus zo'n ding als dit maar dan in het roze.
Voetbal polo's zijn geilquote:Op maandag 15 maart 2004 21:33 schreef Witchfynder het volgende:
grote logo's zuigen:
[afbeelding]
Bah! Hooligaaan!
Doe jij alle knoopjes van je polo dicht?quote:Op maandag 15 maart 2004 21:10 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Beetje gekreukte display.
En zo'n knoopje los zou ik niet snel doen..komt mijn borsthaar er zo fout tussendoor
Nouja, niet het allerbovenste knoopje bij de kraag, maar de rest wel, behalve als het echt heeel warm is. Ik heb nl niet zo de behoefte als een soort andre hazes met het borsthaar ertussenuit te lopen want DAT ziet er echt niet uitquote:Op maandag 15 maart 2004 22:07 schreef Kaensterle het volgende:
[..]
Doe jij alle knoopjes van je polo dicht?
OMG dat ziet er dus echt NIET uit.
[afbeelding]
Whehehe jij komt blijkbaar nooit op hardcore feesten. Tegenwoordig lopen er bijna meer gabbers met fred perry polo's dan met lonsdalequote:Op maandag 15 maart 2004 21:01 schreef Witchfynder het volgende:
.......
Dan zijn er nog de polo's van Lonsdale. Door al het gegabber en gewhitepower is het ook niet meer wat het geweest is.
Voor mij blijft er dan nog een over. Een die ik met alle passie ambiëer:
[afbeelding]
Exact die!
Maaaaaaaaaaar: waar koop ik dat in omgeving Rotterdam? En wat mag het kosten? Lonsdale kost al 55 euro!!!!! en dan is het nog zo pauper. Help!
DUH!quote:Op maandag 15 maart 2004 23:34 schreef Maffioso het volgende:
[..]
Whehehe jij komt blijkbaar nooit op hardcore feesten.
Zo zie je maar dat ze enkel kunnen jatten. Nee, geef mij maar échte kaalkoppen.quote:Tegenwoordig lopen er bijna meer gabbers met fred perry polo's dan met lonsdale
Leonardo DiCaprio toch?quote:Op maandag 15 maart 2004 21:07 schreef daeri het volgende:
[..]
mocht ie willenquote:Op dinsdag 16 maart 2004 00:35 schreef Solitarias het volgende:
Leonardo DiCaprio toch?
Zie mijn post hierboven!quote:Op maandag 15 maart 2004 21:44 schreef Witchfynder het volgende:
Maar uh, waar kan met goede polo's voor een zacht prijsje vinden?
je bedoeld: wel invoerrechten maar die ontduik ikquote:Op dinsdag 16 maart 2004 00:31 schreef Solitarias het volgende:
Voor RL: zoek naar 'greatlittlegift' op ebay.com : 20 USD per stuk! (en dus geen 70 EUR als hier in NL) Ik heb er 9 besteld en ook geen invoerrechten!!! Prima!
koop die dingen voor 15euro, maar dat is bij de importeur. denk dat oakley polo's redelijk in de mode blijven, niet echt een groep die zich ermee associeertquote:Op maandag 15 maart 2004 21:01 schreef Witchfynder het volgende:
............
[afbeelding]
Exact die!
Maaaaaaaaaaar: waar koop ik dat in omgeving Rotterdam? En wat mag het kosten? Lonsdale kost al 55 euro!!!!! en dan is het nog zo pauper. Help!
mja..als ik een polo aandoe..meestal een shirt met lange mouwen eronder..of 2 polos over mekaar..kan ook leuk zijnquote:Op dinsdag 16 maart 2004 10:19 schreef lapente het volgende:
Wat dragen jullie meestal onder je polo's?
Dan heb ik het niet over Lonsdale, maar de reguliere van RL, Gant en TH, zeg maar die stijl.
richard allen boeken!quote:Op maandag 15 maart 2004 21:10 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Polo's hebben ook hun gevaarlijke kant:
[afbeelding]
Niets natuurlijk.......quote:Op dinsdag 16 maart 2004 10:19 schreef lapente het volgende:
Dan heb ik het niet over Lonsdale, maar de reguliere van RL, Gant en TH, zeg maar die stijl.
Hahquote:Op maandag 15 maart 2004 21:21 schreef Adelante het volgende:
[..]
ohjah, vrouwen in polo
[afbeelding]
Niets natuurlijk. Dat vind ik zo treurig, een T-shirt onder een polo. Een longsleeve, da's helemaal ergquote:Op dinsdag 16 maart 2004 10:19 schreef lapente het volgende:
die grijze op de eerste pagina is van Abercrombie & Fitch,quote:Op dinsdag 16 maart 2004 11:36 schreef gekke_sandra het volgende:
Pauper? Oh godIk vind die grijze Ralph polo op de eerste pagina wel mooi eigenlijk
quote:Op dinsdag 16 maart 2004 11:41 schreef Kaensterle het volgende:
Niets natuurlijk. Dat vind ik zo treurig, een T-shirt onder een polo. Een longsleeve, da's helemaal erg![]()
Op de vraag wat jullie onder je polo's dragen, bedoelde ik qua broek!quote:Op dinsdag 16 maart 2004 11:35 schreef Solitarias het volgende:
[..]
Niets natuurlijk.......
quote:Op maandag 15 maart 2004 21:21 schreef Adelante het volgende:
[..]
ohjah, vrouwen in polo
[afbeelding]
Een vrijetijdsbroek: chino's, jeans......quote:Op dinsdag 16 maart 2004 15:28 schreef lapente het volgende:
[..]
Op de vraag wat jullie onder je polo's dragen, bedoelde ik qua broek!
Sorry![]()
lol. en meestal spijkerbroek, tenzij ik aan het golfen ben dan moet ik er wat netter uitzien. in de zomer vaak een korte broek in de trend van quicksilver ofzoquote:Op dinsdag 16 maart 2004 15:28 schreef lapente het volgende:
[..]
Op de vraag wat jullie onder je polo's dragen, bedoelde ik qua broek!
Sorry![]()
ah maar das echt fout een polo dicht doen tot boven aan. Moet wel gewoon beetje open laten...anders is echt eng, staat niet. doek zelf ook nooooooooitquote:Op maandag 15 maart 2004 21:10 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Beetje gekreukte display.
En zo'n knoopje los zou ik niet snel doen..komt mijn borsthaar er zo fout tussendoor
Dat is denk ik zo´n rugby shirt,quote:Op dinsdag 16 maart 2004 12:35 schreef Karrakas het volgende:
Ik heb pas een nieuwe aangeschaft van TH, witte met rugnummer 12 en banen in de kleuren rood-wit-blauw over de lengte van de mouwen. Kan geen plaatje vinden, misschien iemand anders? Maar ook wel leuk om in je kast te hebben naast de standaard polo's
zucht, dat zei iemand anders dus in dit topic ook al.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 19:33 schreef drbob het volgende:
[..]
ah maar das echt fout een polo dicht doen tot boven aan. Moet wel gewoon beetje open laten...anders is echt eng, staat niet. doek zelf ook nooooooooit
NEEEEEE deze is lelijk (vind ik)quote:Op dinsdag 16 maart 2004 19:52 schreef Joran-Joran het volgende:
[..]
Dat is denk ik zo´n rugby shirt,
[afbeelding]
zoiets?
volgens mij ziet dat er toch echt anders uit, en ze zijn gewoon mooi zeg nou zelf! en niet iedere boerenlul zie ik er mee lopen, het is ook niet zo dat ik alleen maar scapa heb, heb ook nog anderen!quote:Op dinsdag 16 maart 2004 23:26 schreef Oosthoek het volgende:
Nofi, maar iedere boerelul denkt tegenwoordig cool te zijn metScapa
Drie jaar geleden kende ik welgeteld één meisje die er een had, afgelopen zomer heb ik me kapot lopen irriteren toen ik op iedere hoek van de straat een wandelend 'niet parkeren' bord tegenkwam.
Arghhh... een polo met sportopdrukquote:Op dinsdag 16 maart 2004 23:22 schreef Pretzel het volgende:
[afbeelding] tja hoef ik niets meer aan toe te voegen dacht ik zo!
Iets irriteert je, of je ergert je ergens aan. Misschien beheers je Latijn wel maar ik zou me toch maar eens op je moerstaal concentreren.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 23:26 schreef Oosthoek het volgende:
Nofi, maar iedere boerelul denkt tegenwoordig cool te zijn metScapa
Drie jaar geleden kende ik welgeteld één meisje die er een had, afgelopen zomer heb ik me kapot lopen irriteren toen ik op iedere hoek van de straat een wandelend 'niet parkeren' bord tegenkwam.
ook goede kwaliteit, maar de stof is tevens ook wat dikker waardoor je het ook sneller warm kan krijgen in de zomer. Nu nog een polo met een 1,2 of 4 erop want die zijn nog moeilijker te krijgenquote:Op woensdag 17 maart 2004 07:59 schreef 205_Lacoste het volgende:
Scapa is stukken unieker dan TH, Polo by RL en noem maar op (Fred Perry:P). De prijs is dan ook vele malen hoger dan van die polo's. Weinig mensen hebben 100 euro of vaak zelfs meer over voor een polo/rugbyshirt waardoor niet iedere boerenlul er in zal rondlopen. Ze voeren ook écht een mooie collectie!
Ik vind ze ook wel erg mooi... maar het feit dat ze in dit topic niet verschijnen is dat de TS er een bezwaar tegen heeft:quote:Op woensdag 17 maart 2004 10:12 schreef t-x-m het volgende:
Ik mis lacose een beetje:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Géén verstand van zaken als je dat zo leest héquote:"Ik vind Lacoste bijv. volledig afgedaan. Het glansrijke verleden is naar mijn mening volledig afgelopen."
Dat is zeker waar! Ze zijn zó 60 á 70 euro per stuk en eigenlijk niet in de aanbieding. Misschien een keer bestellen vanuit Amerika als je ze goedkoper wilt hebben.quote:Op woensdag 17 maart 2004 10:41 schreef Chillmeister het volgende:
heb NU een lacoste aan en moet zeggen van alle polo's die ik heb of heb gehad zijn ze samen met scapa toch van betere kwaliteit. Jammer dat ze maar heel zelden in de uitverkoop zijn, want ze zijn zo duur in nederland
hoeft ook niet zozeer (hebben die geen blauwe crocodil daar? vroeger wel volgens mij). Lacoste is sowieso goedkoper in spanje en frankrijk. Dus gewoon als ik een keer in frankrijk ben even rondkijken. Thailand zijn lacoste polo's (echte, geen nepperds) zo rond de 30 euro. maar toendertijd niet gekocht omdat ik al over mijn budget was.quote:Op woensdag 17 maart 2004 10:51 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Dat is zeker waar! Ze zijn zó 60 á 70 euro per stuk en eigenlijk niet in de aanbieding. Misschien een keer bestellen vanuit Amerika als je ze goedkoper wilt hebben.
was een officiele winkel en weet bijna zeker dat ze dan echt zouden zijn. denk dat getailleerde shits van lacoste en RL meer met de maat te maken hebben dan de model.quote:Op woensdag 17 maart 2004 11:13 schreef 205_Lacoste het volgende:
Ik bedoelde indd FrankrijkPrecies, gewoon lekker shoppen in Frankrijk. Over 2 maanden ga ik naar Parijs maar ben bang dat ze daar niet veel goedkoper zullen zijn dan hier
Die shirts zijn goedkoper in Thailand omdat die fabrieken méér maken dan Lacoste besteld en dat wordt vervolgens verhandelt op de markt. Ook moet je héél goed kijken of het dus niet heel goed lijkende nepperds zijn.
Ah, in een officiële winkel kan je inderdaad niets anders dan echt verwachten. Ik dacht dat je ze misschien op een markt of 'dubieuze' winkel had gekocht.quote:Op woensdag 17 maart 2004 12:33 schreef Chillmeister het volgende:
[..]
was een officiele winkel en weet bijna zeker dat ze dan echt zouden zijn. denk dat getailleerde shits van lacoste en RL meer met de maat te maken hebben dan de model.
Ik was vorig jaar in Parijs en daar waren ze gewoon 70 euro!quote:Op woensdag 17 maart 2004 11:13 schreef 205_Lacoste het volgende:
Ik bedoelde indd FrankrijkPrecies, gewoon lekker shoppen in Frankrijk. Over 2 maanden ga ik naar Parijs maar ben bang dat ze daar niet veel goedkoper zullen zijn dan hier
quote:Op maandag 15 maart 2004 23:32 schreef Witchfynder het volgende:
Maar dan zo (minus reclame):
[afbeelding]
*fan is*
Ik vind dat logo van Boss er juist geodkoop uitzienquote:Op woensdag 17 maart 2004 13:10 schreef _TK het volgende:
Ik blijf toch bij de Boss black-label polotjes. Subtiel logotje in dezelfde kleur als de polo. Ietsjes goedkoper dan Lacoste (¤60,-) alleen in een stuk minder kleuren verkrijgbaar.
Niemand weet waar die te krijgen is?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 11:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
die grijze op de eerste pagina is van Abercrombie & Fitch,
de zwarte komt van Ralph Lauren
[afbeelding]
let maar op het eland logo
America Today verkoopt zequote:Op woensdag 17 maart 2004 18:11 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Niemand weet waar die te krijgen is?
bij de Bonneterie zou ik zeggen heh....quote:Op woensdag 17 maart 2004 14:37 schreef lapente het volgende:
Bij welke winkelketens zijn polo's van RL te koop?
In Zwolle zijn ze niet te koop volgens mij, koop altijd polo's van TH bij Piet Zoomers omdat andere merken vaak niet te krijgen zijn. Soms Gant, maar die zijn lomp duur.
Grappig, ik gebruik de knoopjes juist nooit.quote:Op maandag 15 maart 2004 21:10 schreef ThE_ED het volgende:
over greatlittlegift ben ik wel benieuwdquote:Op dinsdag 16 maart 2004 00:31 schreef Solitarias het volgende:
Fred Perry, da's toch HET merk in de fistfuck scene?
http://www.forttroff.com/(...)TGY&Category_Code=FP
NSFW!!
Voor RL: zoek naar 'greatlittlegift' op ebay.com : 20 USD per stuk! (en dus geen 70 EUR als hier in NL) Ik heb er 9 besteld en ook geen invoerrechten!!! Prima!
www.abercrombie.comquote:Op woensdag 17 maart 2004 18:11 schreef Chr1st1aan het volgende:
Niemand weet waar die te krijgen is?
ja dat had ik wel doorquote:
Aaah danku, weet je misschien ook hoe duur?quote:Op woensdag 17 maart 2004 19:10 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
America Today verkoopt ze
Waarom dat nu weer? Waarin verschilt RL van Lacoste?quote:Op woensdag 17 maart 2004 22:56 schreef Napjaap het volgende:
Ralph Lauren is beetje erg afgedaan
welk merk?quote:Op woensdag 17 maart 2004 23:24 schreef MartinAppel het volgende:
[afbeelding]
Dat is gvd nog is een polo!![]()
Ik vind dit nou niet echt 'gvd een polo'. Het is een polo look-alike; er zitten geen knoopjes op en het kraagje loopt plat over in die v-hals waardoor het méér lijkt op een coltrui die van voren is ingeknipt en vervolgens uitgevouwen is. Niet mooi iig.quote:Op woensdag 17 maart 2004 23:24 schreef MartinAppel het volgende:
[afbeelding]
Roger! Meer iets voor darters of andere onfrisse lui.....quote:Op donderdag 18 maart 2004 09:08 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Ik vind dit nou niet echt 'gvd een polo'. Het is een polo look-alike; er zitten geen knoopjes op en het kraagje loopt plat over in die v-hals waardoor het méér lijkt op een coltrui die van voren is ingeknipt en vervolgens uitgevouwen is. Niet mooi iig.
Is dit nou zo'n Lonsdale polo? Want ik vind dit namelijk wel zo'n 'polo' die bij deze groep te verwachten is. Typisch zo'n 'polo' voor zo'n glijer ook, voorzien van oorbel uiteraard.quote:Op donderdag 18 maart 2004 10:24 schreef Solitarias het volgende:
[..]
Roger! Meer iets voor darters of andere onfrisse lui.....
2 minds, 1 gedachte......quote:Op donderdag 18 maart 2004 10:26 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Want ik vind dit namelijk wel zo'n 'polo' die bij deze groep te verwachten is. Typisch zo'n 'polo' voor zo'n glijer ook, voorzien van oorbel uiteraard.
Je weet wat ze zeggen hé: "great minds think alike".quote:Op donderdag 18 maart 2004 10:30 schreef Solitarias het volgende:
[..]
2 minds, 1 gedachte......
Als je nu ook nog eens leerde spellen in het Engelsquote:Op donderdag 18 maart 2004 10:31 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Je weet wat ze zeggen hé: "great minds thing alike".
Ik kan niet anders zeggen dan dat zoiets een pijnlijke fout isquote:Op donderdag 18 maart 2004 12:01 schreef Praag het volgende:
[..]
Als je nu ook nog eens leerde spellen in het Engels
Al binnen? hehequote:Op dinsdag 16 maart 2004 00:31 schreef Solitarias het volgende:
Serieus? Is het een beetje kwaliteit? Namaak of echt...?quote:Op donderdag 18 maart 2004 13:44 schreef Solitarias het volgende:
@Chr1st1aan
Shipping: binnen 1 week had ik ze...
heb je het nou over die plaatjes van schatje? Ben het dan helemaal met je eens dat die kraagjes omhoog moeten... Zo op die paspop zien ze er niet uit, buiten dat het lelijke polo's zijn om nog.quote:Op donderdag 18 maart 2004 13:57 schreef Chillmeister het volgende:
kraag omhoog.![]()
Ik zie in totaal maar 7 polo's staanquote:Op donderdag 18 maart 2004 13:57 schreef 205_Lacoste het volgende:
Ik vind de site alleen erg onoverzichtelijk en de keuze in maten is helaas bij bepaalde kleuren beperkt. Zelf zat ik er namelijk ook over te denken om ze daar te bestellen. Zo'n badge van 10 lijkt me ook wel wat maar de onzekerheid over kleuren zint me niet zo, ook al kan je je order cancellen als het je niet aanstaat.
euh. ik bedoelde dat ik dat kraag omhoog helemaal niks vindquote:Op donderdag 18 maart 2004 14:00 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
heb je het nou over die plaatjes van schatje? Ben het dan helemaal met je eens dat die kraagjes omhoog moeten... Zo op die paspop zien ze er niet uit, buiten dat het lelijke polo's zijn om nog.
a check... tja smaken verschillenquote:Op donderdag 18 maart 2004 14:50 schreef Chillmeister het volgende:
[..]
euh. ik bedoelde dat ik dat kraag omhoog helemaal niks vind
10 polo's vind ik wel weer wat veel van het goede,quote:Op donderdag 18 maart 2004 14:36 schreef BrauN het volgende:
Ik heb alleen wat vragen m.b.t. het betalen en de manier van verzenden... 't Is mij niet echt bekend wat ik het beste kan kiezen.
'Money order, cashier check', is dat zoiets als onder rembours? Dus aan de postbode betalen?
Enne Solitarias, voor welke 'shipping option' had jij gekozen? Ik krijg het namelijk niet goedkoper dan $40![]()
ik heb nr 4 gekocht laatst! net als ik een defensieve speler! ( ik hockey dan he)quote:Op woensdag 17 maart 2004 09:32 schreef Chillmeister het volgende:
[..]
ook goede kwaliteit, maar de stof is tevens ook wat dikker waardoor je het ook sneller warm kan krijgen in de zomer. Nu nog een polo met een 1,2 of 4 erop want die zijn nog moeilijker te krijgen
is niks mis mee toch!quote:Op woensdag 17 maart 2004 06:11 schreef Heronymus het volgende:
[..]
Arghhh... een polo met sportopdruk.
ja kan je ze goedkoper uit de states halen?? beter! welk adresquote:Op woensdag 17 maart 2004 10:51 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Dat is zeker waar! Ze zijn zó 60 á 70 euro per stuk en eigenlijk niet in de aanbieding. Misschien een keer bestellen vanuit Amerika als je ze goedkoper wilt hebben.
een godvergeten lelijk ding!quote:Op woensdag 17 maart 2004 23:24 schreef MartinAppel het volgende:
[afbeelding]
vindt ik van wel , heb genoeg roze in de kast hangen, van Riverwoods, Boss en Hilfiger (3dingen dusquote:Op donderdag 18 maart 2004 01:13 schreef Steijn het volgende:
[..]
Waarom dat nu weer? Waarin verschilt RL van Lacoste?
Kan roze trouwens nog?
Zover ik kan beoordelen is het allemaaal echt: goede stof, knoopjes kruislings aangezet, labels eraan, zakje eromheen, rugpand langer (zoals bij alle RL), ook na tig x wassen nog zeer mooi en stevig.quote:Op donderdag 18 maart 2004 13:54 schreef BrauN het volgende:
[..]
Serieus? Is het een beetje kwaliteit? Namaak of echt...?
't Is natuurlijk wel een aantrekkelijk aanbod op deze manier. Wat was je nou per polo kwijt in euro's? (dus incl. verzending e.d.)
Daar zeg je me wat, zijn het europese maten of Amerikaanse, want die Amerikanen zijn veel euhm ''groter ''quote:Op donderdag 18 maart 2004 14:12 schreef BrauN het volgende:
Aah ik heb het nu gevonden ja, op de site van die 'Great Little Gift'. Ik zie zelfs een S staan, ik vraag me alleen af of de Europese en Amerikaanse maten nog verschillen...?
Ik had 6xM en 3xL besteld......misschien tref je het net niet qua aanbodquote:Op donderdag 18 maart 2004 14:01 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ik zie in totaal maar 7 polo's staanKlopt dat?
En per kleur zijn ze trouwens maar in één maat, of zie ik dat verkeerd? Ik heb namelijk M en L nodig.
Ik ervaar de maat Medium RL van deze toko precies hetzelfde (kwa dragen) als die in wel eens in de winkel heb gekocht hier in nLquote:Op donderdag 18 maart 2004 18:52 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Daar zeg je me wat, zijn het europese maten of Amerikaanse, want die Amerikanen zijn veel euhm ''groter ''
Jaaa (al maanden geleden) Zeer aardige dame, prima verpakt, snelle levering. Ik was zeer positief (check in haar feedback "Solitarias" en [Netherlands]). Ergens rond september-oktober 2003 was het...quote:Op donderdag 18 maart 2004 14:31 schreef the_Napster het volgende:
heeft iemand ze al binnen?
ik wil t ook eens proberen
Paypal, S&H via USPS Air. $40 kan kloppen, daarom moet je er ook een stuk of 10 doen, dan valt het per stuk reuze mee....quote:Op donderdag 18 maart 2004 14:36 schreef BrauN het volgende:
Ik heb alleen wat vragen m.b.t. het betalen en de manier van verzenden... 't Is mij niet echt bekend wat ik het beste kan kiezen.
'Money order, cashier check', is dat zoiets als onder rembours? Dus aan de postbode betalen?
Enne Solitarias, voor welke 'shipping option' had jij gekozen? Ik krijg het namelijk niet goedkoper dan $40![]()
koop je er toch meteen 5 ! wel leuke uitkiezen!quote:Op donderdag 18 maart 2004 18:57 schreef BrauN het volgende:
Mmm ik zie er toch maar vanaf, want shipping costs van $40 voor één polo worden mij een beetje te dol
Wat een verschrikkelijk lelijke polo's zeg. Fred Perry is een Sjonny merk. Echt van die opa dingen. De lengte klopt ook niks van. En voor 85 euri heb je ook een RL etc. Stukken subtieler en iets meer klasse....quote:Op donderdag 18 maart 2004 12:17 schreef schatje het volgende:
FRED PERRY:
[afbeelding]
EUR 85,00
PUMA RUDOLF DASSLER SCHUHFABRIK:
[afbeelding]
EUR 59,00
quote:Op woensdag 17 maart 2004 22:56 schreef Napjaap het volgende:
KAKKERSTYLE :-P
Gaastra maakt pauper zooi. Zeiljacks koop je bij HH en polo's enzo koop je bij RL, TH of Lacoste.quote:Op donderdag 18 maart 2004 23:40 schreef Olivier_B_Bommel het volgende:
ik vind eigenlijk dat Gaastra niet word genoemd, terwijl die toch ook wel 'kakker-style' is en nog een beetje betaalbaar !!!! ( www.gaastra.nl ) ik heb de oranje![]()
Zijn dr in heel veel kleuren, de polo's staan onder: 'knitwear'
Dan heb je toch niet goed gekekenquote:Op vrijdag 19 maart 2004 00:22 schreef Steijn het volgende:
[..]
Gaastra maakt pauper zooi. Zeiljacks koop je bij HH en polo's enzo koop je bij RL, TH of Lacoste.
En dat onder knitware is geen polo maar een rugbyshirt.
Precies zoals je zegt, not donequote:Op vrijdag 19 maart 2004 09:28 schreef headfirsttohell het volgende:
Wat vinden jullie nou van polo's met bandlogo's. Not done zeker? Die heb ik 2. Ik vind ze niet kak staan, gewoon lekkere wijde broek eronder, of in de zomer een 3/4 korte broek. En Vans sk8 hi natuurlijk, soort converse all stars maar dan van vans. Polo staat ook best sportief, als je m op deze manier draagt vind ik. En ¤85 voor een polo?![]()
Heb ik gezegd dat mijn broek van mn kont afzakt? Daar heb ik zon soort lang ding voor, van ehm textiel en dat noemen ze geloof ik een eehmm riem, ja riem. Ik weet niet of de lederen uitvoering dezelfde titel draagt, want ik geloof niet dat veel mensen die polo's dragen een riem van katoen/polyester hebben (effe generaliserend bekeken)quote:Op vrijdag 19 maart 2004 09:42 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Precies zoals je zegt, not doneStaat inderdaad niet kak, maar het hoort er gewoon niet bij. Van oorsprong is de polo afkomstig uit tennis (tannis op z'n kaks
) en daar horen geen heavy metal band opdrukken op, of wat voor een bands dan ook
Polo staat per definitie sportief, al vind ik een wijde broek die van je kont afzakt nou juist helemaal NIET sportief
Fout... de echte polo's zijn van René Lacoste, tennisser. "La Chemise Lacoste". Dat het inmiddels een kledingstuk is geworden wat door meer mensen gedragen wordt doet daar niets aan af. Jammer dat zo'n mooi kledingstuk zo verpauperd kan raken.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 09:53 schreef headfirsttohell het volgende:
[..]
Heb ik gezegd dat mijn broek van mn kont afzakt? Daar heb ik zon soort lang ding voor, van ehm textiel en dat noemen ze geloof ik een eehmm riem, ja riem. Ik weet niet of de lederen uitvoering dezelfde titel draagt, want ik geloof niet dat veel mensen die polo's dragen een riem van katoen/polyester hebben (effe generaliserend bekeken)
En geen (heavy metal) bandopdrukken? De enige polo's die iets met tennis hebben zijn toch van Fred Perry? Dus polo's zijn dus in feite alleen bedoeld voor tennissers? Ik zie toch menig skinhead in een fred perry lopen. Of menig 'kakker'.
Ja dat had ik al door.. maar als je zo'n polo van 20 euro koopt wil ik graag weten of ie nou echt is of niet.. Hoe kan je daar achter komen? .. Zijn er kenmerken?quote:Op vrijdag 19 maart 2004 16:58 schreef MartinAppel het volgende:
Wat dacht je van het polo paardje
\quote:Op vrijdag 19 maart 2004 10:15 schreef 205_Lacoste het volgende:
[..]
Fout... de echte polo's zijn van René Lacoste, tennisser. "La Chemise Lacoste". Dat het inmiddels een kledingstuk is geworden wat door meer mensen gedragen wordt doet daar niets aan af. Jammer dat zo'n mooi kledingstuk zo verpauperd kan raken.
En tja die broek, ik ging ook maar even generaliserend te werk. Als ik een groep skaters zie dan valt het me altijd op wat voor een enorme lappen stof er in zo'n broek verwerkt zitEn een lederen riem heet ook gewoon riem
![]()
Zoals ik reeds zei: hij is echt...... of niet van echt te onderscheiden, zo goed is de kwaliteit en de afwerking. Ook nog tig keer dragen en wassen......quote:Op vrijdag 19 maart 2004 17:04 schreef WTF het volgende:
[..]
Ja dat had ik al door.. maar als je zo'n polo van 20 euro koopt wil ik graag weten of ie nou echt is of niet.. Hoe kan je daar achter komen? .. Zijn er kenmerken?
Ik heb gaat niet om die van hem... ik heb een polo gekocht voor 20 euro.. maar wil nu weten of het een echte is.. wat staat er in een echte RL polo.. 'made in..' voorkant korter dan achterkant.. 2 knoopjes? enz..quote:Op vrijdag 19 maart 2004 17:53 schreef Solitarias het volgende:
[..]
Zoals ik reeds zei: hij is echt...... of niet van echt te onderscheiden, zo goed is de kwaliteit en de afwerking. Ook nog tig keer dragen en wassen......
Dus: de 20 USD is het zeker waard......
Aan de prijs.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 16:46 schreef WTF het volgende:
Hoe herken je een orginele RL polo? Zitten er nog kenmerken aan?
Ik probeerde er drie te bestellen en toen werd de shipping ook verdriedubbeld.... merkwaardig.quote:Op donderdag 18 maart 2004 18:58 schreef Solitarias het volgende:
[..]
Paypal, S&H via USPS Air. $40 kan kloppen, daarom moet je er ook een stuk of 10 doen, dan valt het per stuk reuze mee....
gaastra jassen zijn de manquote:Op donderdag 18 maart 2004 23:40 schreef Olivier_B_Bommel het volgende:
ik vind eigenlijk dat Gaastra niet word genoemd, terwijl die toch ook wel 'kakker-style' is en nog een beetje betaalbaar !!!! ( www.gaastra.nl ) ik heb de oranje![]()
Zijn dr in heel veel kleuren, de polo's staan onder: 'knitwear'
Gewoon eerst ff mailen met die dame en vragen om combined shipping.....quote:Op zaterdag 20 maart 2004 13:35 schreef Kaensterle het volgende:
[..]
Ik probeerde er drie te bestellen en toen werd de shipping ook verdriedubbeld.... merkwaardig.
Lul niet, ze doen echt onder voor Helly Hansen. Ga maar eens op zee zeilen.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 16:06 schreef the_Napster het volgende:
[..]
gaastra jassen zijn de man![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een logo op je polo is sowieso erg fout, tenzij je daadwerkelijk bij aangesloten sportclub zit, en dan nog kun je beter een rugbyshirt hebben. Om dit probleem te overkome wil ik voor de gein ergens nette polo's kopen zonder merkje (Ik zag bij de C&A bordeauxrode, ik vraag me alleen af of dat wat is...) en dan heel klein zelf er een logo ala lacoste/RL/McG erop te borduren maar dan met "666" ofzoquote:Op vrijdag 19 maart 2004 09:28 schreef headfirsttohell het volgende:
Wat vinden jullie nou van polo's met bandlogo's. Not done zeker? Die heb ik 2. Ik vind ze niet kak staan, gewoon lekkere wijde broek eronder, of in de zomer een 3/4 korte broek. En Vans sk8 hi natuurlijk, soort converse all stars maar dan van vans. Polo staat ook best sportief, als je m op deze manier draagt vind ik. En ¤85 voor een polo?![]()
nog nooit op zee geweest....quote:Op zondag 21 maart 2004 03:34 schreef Steijn het volgende:
[..]
Lul niet, ze doen echt onder voor Helly Hansen. Ga maar eens op zee zeilen.
heb een paar RL en vind toch dat ze sneller verkleuren (zeker rond de kraag) dan bijv lacostequote:Op zaterdag 20 maart 2004 16:16 schreef Biglebowski het volgende:
Ik ben ook een polo-fan.... met heel veel te combineren! Heb er een aantal van van Hilfiger en Abercrombie maar die van Ralph blijven toch echt de beste, en dan met name deze:
[afbeelding][afbeelding]
Leuk toch ?!
Gaapstra, HH: 2 honden vehten om een been.............. de echte kenners opteren voor Henri Lloyd (met bij voorkeur Sperry Topsider eronder) of de maatlijn van Peakquote:Op zondag 21 maart 2004 22:06 schreef the_Napster het volgende:
[..]
nog nooit op zee geweest....
tellen de reeuwijkse plassen ook mee
maar gaastra ziet er gewoon beter uit
Zie mijn eerdere posts over Ebay @ dit topicquote:Op woensdag 24 maart 2004 11:56 schreef t-x-m het volgende:
ik kan wel allemaal winkeltjes af gaan rijden maar das ook een beetje doelloos,
iemand een id waar ik een flinke collectie RL polo's kan vinden en kopen? (evt online)??
Daar vind je niets meer op.quote:Op woensdag 24 maart 2004 16:59 schreef Solitarias het volgende:
[..]
Zie mijn eerdere posts over Ebay @ dit topic
Ik zie ze toch wel:quote:Op woensdag 24 maart 2004 17:20 schreef Steijn het volgende:
[..]
Daar vind je niets meer op.
Althans dit werkt niet meer:
Kijk éérst eens op de site voordat je domme vragen stelt.quote:Op donderdag 25 maart 2004 09:12 schreef t-x-m het volgende:
zo goedkoophoe kan dat??? zijn ze wel echt en niet 2e hands??
Als je het topic even doorleest was bovenstaande genoeg info geweest lijkt me...quote:Op donderdag 18 maart 2004 18:58 schreef Solitarias het volgende:
[..]
Paypal, S&H via USPS Air. $40 kan kloppen, daarom moet je er ook een stuk of 10 doen, dan valt het per stuk reuze mee....
in welke stad?quote:Op donderdag 25 maart 2004 13:33 schreef Adelante het volgende:
was zo juist even bij de Bijenkorf, op alle polo's 15% korting
lacoste hadden ze in heel veel kleuren en ralph lauren
custom fit lag er ook in een aantal kleuren...
Arnhemquote:Op vrijdag 26 maart 2004 08:48 schreef arj1o1 het volgende:
in welke stad?
ha ben ik ook naar KL geweest in 1999. heb nog twee RL polo's die nog gewoon passen en nog gewoon goed in staat zijn. Dat afdingen is ook nog eens leuk om te doenquote:Op vrijdag 26 maart 2004 09:40 schreef Libris het volgende:
Vorige week op de nachtmarkt in het Chinatown van Kuala Lumpur nog een Ralph L polo en een All Blacks polo (Nieuw-Zeelands rugbyteam) gekocht. Beiden waren na enig afdingen 5 euro per stuk. De kwaliteit van de laatste is twijfelachtig, maar de Ralph Lauren houdt zich nog erg goed.
Ik heb nu trouwens een zwarte Polo van mijn studie aan, waar met grote letters KUT opstaat, leuk als je in Singapore Nederlanders tegenkomt en die tegen elkaar beginnen: "Hee moet je dat zien". En dan in het Nederlands gedag zeggen
Ook in Enschede.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 08:48 schreef arj1o1 het volgende:
[..]
in welke stad?
Dan schiet je polo niet uit je broek als je gaat zitten. Simpelquote:Op zaterdag 27 maart 2004 00:21 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Ook in Enschede.
Wat ik mij altijd afvroeg, waarom is die achterkant langer dan de voorkant van sommige polo's?
uhm polo's in je broek dragenquote:Op zaterdag 27 maart 2004 11:44 schreef Praag het volgende:
Dan schiet je polo niet uit je broek als je gaat zitten. Simpel
Dat doe ik dus bijna nooit. Maar meneer vroeg wat en dat was het antwoord.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 15:16 schreef Adelante het volgende:
[..]
uhm polo's in je broek dragen![]()
Kom net van Arnhem vandaan, maar ik kon echt helemaal niks van Lacoste vindenquote:Op donderdag 25 maart 2004 13:33 schreef Adelante het volgende:
was zo juist even bij de Bijenkorf, op alle polo's 15% korting
lacoste hadden ze in heel veel kleuren en ralph lauren
custom fit lag er ook in een aantal kleuren...
Die zijn al weg natuurlijk. Dat krijg je met uitverkoop.quote:Op zaterdag 27 maart 2004 16:47 schreef MentalMatthew het volgende:
[..]
Kom net van Arnhem vandaan, maar ik kon echt helemaal niks van Lacoste vinden
![]()
Waar heb je ze zien liggen?
begane grond en dan linksom lopen, voorbij de lederwarenquote:Op zaterdag 27 maart 2004 16:47 schreef MentalMatthew het volgende:
Kom net van Arnhem vandaan, maar ik kon echt helemaal niks van Lacoste vinden
![]()
Waar heb je ze zien liggen?
quote:Op maandag 15 maart 2004 22:05 schreef Kaensterle het volgende:
T-shirts zijn ondergoed.
Bijna nooit, das dus een paar keer teveelquote:Op zaterdag 27 maart 2004 15:30 schreef Praag het volgende:
[..]
Dat doe ik dus bijna nooit. Maar meneer vroeg wat en dat was het antwoord.
Hugo Bossquote:Op zaterdag 27 maart 2004 23:15 schreef Meneer_Aart het volgende:
Lacoste is wel wat suf, en met RL plaats je jezelf toch wat in een bepaalde hoek. Een 'sportieve' opdruk met een leuke blauw-witte band hoef ik al helemaal niet. Het aanschaffen van de juiste polo heeft dus wel wat voeten in de aarde.
zo net nog voor zondag, ik vind je het wel leuk staan moet ik zeggen! met dat wit er zo onderquote:Op zaterdag 3 april 2004 23:03 schreef karoltje het volgende:
Misschien wat inspiratie uit deze foto's?:
(Het resultaat van de polo-avond gisteravond, in het leven geroepen om een kakker onder ons ff te fokken:P)
Leuk spelletje misschien; wie is de oprechte kakker?!
[afbeelding]
Mooie gelegenheid om deze weer eens uit de kast te trekken;
[afbeelding]
Het stond ze netjes, maar verder zijn polo's niet aan mij besteed.
jij bent best knapquote:Op zaterdag 3 april 2004 23:03 schreef karoltje het volgende:
(Het resultaat van de polo-avond gisteravond, in het leven geroepen om een kakker onder ons ff te fokken:P)
[afbeelding]
[afbeelding]
Het is niet de echtequote:Op zondag 4 april 2004 14:48 schreef the_Napster het volgende:
[..]
jij bent best knap![]()
![]()
ontopic: staat wel grappig, die gozer ( 2e van links) boven vinnik wel best een kakker![]()
Hahaha met zon sjaaltje ben je net een homo!quote:Op zaterdag 3 april 2004 23:03 schreef karoltje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Whieuw kakker én gayquote:Op zondag 4 april 2004 20:23 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
Kwam ik tegen bij de otto voor maar heel weinig geld. 20 euro of zo
denk dat ik hem ga bestellen. Leuk voor in de zomer tijdens stappen
Da's mijn sjaalquote:Op zondag 4 april 2004 21:02 schreef Karrakas het volgende:
[..]
Hahaha met zon sjaaltje ben je net een homo!
quote:Op zondag 4 april 2004 22:36 schreef karoltje het volgende:
[..]
Whieuw kakker én gay.
leuk ding wel, jammer van die visnetten aan de zijkantquote:Op zondag 4 april 2004 20:23 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
Kwam ik tegen bij de otto voor maar heel weinig geld. 20 euro of zo
denk dat ik hem ga bestellen. Leuk voor in de zomer tijdens stappen
dan is hij de kakker [en gay]quote:Op zondag 4 april 2004 22:36 schreef karoltje het volgende:
Da's mijn sjaal.
is geen visnet hoorquote:Op zondag 4 april 2004 23:42 schreef Adelante het volgende:
[..]
leuk ding wel, jammer van die visnetten aan de zijkant
quote:Op maandag 5 april 2004 00:51 schreef ook_gek het volgende:
is geen visnet hoor
quote:In modieus kleurcontrast – mouwboordjes, kraag en print op de borst in oranje.
Met net-inzet opzij. Kwaliteit van puur katoen.
dat was ook mijn motivatiequote:Op maandag 5 april 2004 01:08 schreef ook_gek het volgende:
nu hoef ik hem niet meer
Jezus, wat een debielenkabinet. De kakker is vast die gozer met die sjaal om. Die lijkt namelijk het minst geamuseerd van de ludieke actie.quote:Op zaterdag 3 april 2004 23:03 schreef karoltje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
ja dat dachy ik ookquote:Op maandag 5 april 2004 01:11 schreef Adelante het volgende:
[..]
dat was ook mijn motivatie
als dat nou gewoon stof was geweest,
dan was het een een leuk ding voor de zomer
Hahaquote:Op maandag 5 april 2004 01:13 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Jezus, wat een debielenkabinet. De kakker is vast die gozer met die sjaal om. Die lijkt namelijk het minst geamuseerd van de ludieke actie.
Edit: Op de eerste foto welteverstaan.
Jullie gaan door voor de koelkastquote:Op maandag 5 april 2004 13:08 schreef ajuu het volgende:
wil de echte kakker nu opstaan?
volgens mij de jongen met de rode broek en het witte overhemd op de voorgrond
quote:Op maandag 5 april 2004 01:13 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Jezus, wat een debielenkabinet. De kakker is vast die gozer met die sjaal om. Die lijkt namelijk het minst geamuseerd van de ludieke actie.
Edit: Op de eerste foto welteverstaan.
RL polo's zijn dan veels te lang aan de achterkant... ik ben 1.85 (maat M) als ik ehm niet in m'n broek draag ziet het er nogal lelijk uit...quote:Op zaterdag 27 maart 2004 15:16 schreef Adelante het volgende:
[..]
uhm polo's in je broek dragen![]()
Alleen de die rode broek zegt al genoeg.. dan hoef je al niet verder meer te kijkenquote:Op maandag 5 april 2004 13:14 schreef karoltje het volgende:
[..]
Haha, je hebt helemaal gelijk.
[..]
Jullie gaan door voor de koelkast.
Onze eigen Lonneke Engelquote:Op maandag 15 maart 2004 21:21 schreef Adelante het volgende:
[..]
ohjah, vrouwen in polo
[afbeelding]
Loop een willekeurige zonnige/warme dag een willekeurig gymnasium binnen en zie daar hordes vrouwen (naja, meisjes..) in poloquote:Op maandag 5 april 2004 21:39 schreef Aventura het volgende:
[..]
Onze eigen Lonneke Engel
Maareh...polo's. Vind ze eigenlijk alleen voor mannen leuk, zelf zou ik er nooit in gaan lopen. Is ook oorspronkelijk voor mannen bedoeld dacht ik.
Hoiquote:Op dinsdag 6 april 2004 19:58 schreef _mark_ het volgende:
[..]
Loop een willekeurige zonnige/warme dag een willekeurig gymnasium binnen en zie daar hordes vrouwen (naja, meisjes..) in polo![]()
helaasquote:Op dinsdag 6 april 2004 19:58 schreef _mark_ het volgende:
[..]
Loop een willekeurige zonnige/warme dag een willekeurig gymnasium binnen en zie daar hordes vrouwen (naja, meisjes..) in polo![]()
dat is wel met koring exclusief lesmateriaalquote:Op donderdag 8 april 2004 19:30 schreef ook_gek het volgende:
http://www.vrijbergen.nl
Op deze school lopen lekkere meisjes rond in polo,s
Mag ook wel als je het school geld ziet voor een jaar
eindexamenklas vwo ¤ 20.425,-
Dan kunnen die mensen wel een leuke polo betalenquote:Op donderdag 8 april 2004 20:38 schreef kreischer2000 het volgende:
[..]
dat is wel met koring exclusief lesmateriaalghehehe, voor als je echt geld over hebt!
![]()
pff..waarom zo duur ?quote:Op donderdag 8 april 2004 19:30 schreef ook_gek het volgende:
Hmm, daar loopt wel aardig spul rond.quote:Op donderdag 8 april 2004 19:30 schreef ook_gek het volgende:
nooit uitgaan van 1 bronquote:Op donderdag 8 april 2004 17:54 schreef Rusher2k het volgende:
haha forget it.. beste gymnasium van NL staat in Tilburg en no2 staat in Heerenveen... (bron: Elsevier)
dream on napster..
Ja, zeker weten. Loopt er vaak langs, maar ben al jaren niet meer binnen geweest. Ik zal eens kijken. Bedankt!quote:Op dinsdag 16 maart 2004 17:02 schreef StefanCJ het volgende:
Aan de TS; Fred Perry verkopen ze bij America Today ... Er zit er hier één in Utrecht (op de Voorstraat), het lijkt me wel dat er in Rotterdam ook eentje zit ...
Hij is zo leuk!!!quote:Op maandag 15 maart 2004 21:05 schreef Adelante het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ok.. en wie ben jij dan weer?quote:Op zondag 21 maart 2004 22:06 schreef the_Napster het volgende:
[..]
tellen de reeuwijkse plassen ook mee
hij heeft de zware reeuwijkse zeeen bevaren!! ik zwem in de zomer alleen erin maar hij gaat met zijn gaastra jas de reeuwijkse plassen bedwingen!quote:Op zaterdag 10 april 2004 13:16 schreef DJ-Maurits het volgende:
[..]
Ok.. en wie ben jij dan weer?.
ik gok die met de witte blousequote:Op zaterdag 3 april 2004 23:03 schreef karoltje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |