Lijkt me niet, je zag toch dat die Rani en Hans zich wel degelijk hadden voorbereid met allemaal Russische zinnetjes die ze hadden laten opschrijven...quote:Op maandag 15 maart 2004 15:25 schreef HarigeKerel het volgende:
Misschien mocht dat niet van de organisatie? het zou wel oneerlijk zijn als een paar personen gewoon vloeiend Russisch spraken en de rest alleen mavo Engels![]()
Mwa... dat vond ik nogal meevallen hoor! Die mensen hadden GPS bij zich, ze mogen niet reizen na zessen 's avonds, er is een cameraman bij, ze zijn op de Russische tv geweest... Ik denk dat de gemiddelde reiziger een héél wat kleiner safety-net heeft!quote:Op maandag 15 maart 2004 16:20 schreef mbn het volgende:
Ik vond het een beetje gevaarlijk lijken wat de productie heeft gedaan. Mensen die liften en een slaapplaats zoeken, zonder de taal te spreken. Erg gevoelig voor overvallen enzo lijkt me, zeker als je zag waar ze rond leken te lopen.
Het had een uitspraak van onze Reinier kunnen zijnquote:Op maandag 15 maart 2004 17:36 schreef HarigeKerel het volgende:
maja no risk no fun eh![]()
Wat ben je gul met complimenten vandaagquote:Op maandag 15 maart 2004 17:38 schreef Bayswater het volgende:
Het had een uitspraak van onze Reinier kunnen zijn
Die twee dingen had ik niet door. Vooral dat na zessen rijzen is wel verstandig. Dacht dat ze zelf cameraatjes hadden gekregen. Kost namelijk nogal wat om cameramannen mee te laten reizen en met cameraman is het wel moeilijker om een lift te krijgen lijkt mij. Maar nu ik nadenk stond soms inderdaad een cameraman op afstand deelnemers te filmen.quote:Op maandag 15 maart 2004 17:15 schreef Hik het volgende:
Mwa... dat vond ik nogal meevallen hoor! Die mensen hadden GPS bij zich, ze mogen niet reizen na zessen 's avonds, er is een cameraman bij, ze zijn op de Russische tv geweest.
Ja Rani is leuk...haar ex-vriend is wat minder (beetje teveel sterallures gekregen).quote:Op dinsdag 16 maart 2004 00:32 schreef Adelante het volgende:Rani
vanavond voor het eerst gezien en ik ha het wel volgen denk ik.
[afbeelding]
ze is ook nog eens bang in het donker
Ik snap dat ex aan hun niet, dat geklef tussen die twee steeds.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 01:44 schreef wizarddragon het volgende:
Ja Rani is leuk...haar ex-vriend is wat minder (beetje teveel sterallures gekregen).
Nee, volgens mij gaat die cameraman niet mee logeren en liften. Dan zouden de kandiadaten plek voor drie personen moeten regelen. De crew heeft in ieder geval volgauto's voor het reizen en voor de overnachtingen hebben ze vast ook iets geregeld (camper, tentjes, oid).quote:Op maandag 15 maart 2004 17:57 schreef ruby het volgende:
Zal die cameraman/vrouw dus ook gewoon mee gaan logeren? 't Zal haast wel he..
't Lijkt me stug dat de cameraman/vrouw ergens een hotelletje heeft aangezien van te voren niet echt vasstaat waar de koppel verblijven. Ja, zo ongeveer wel, maar niet helemaal precies.
inderdaad, terwijl zij gewoon de liefheid zelve isquote:Op dinsdag 16 maart 2004 01:44 schreef wizarddragon het volgende:
Ja Rani is leuk...haar ex-vriend is wat minder (beetje teveel sterallures gekregen).
Ze doen mij een beetje denken aan Olivier van expiditie robinson (van twee jaar terug)...quote:Op dinsdag 16 maart 2004 15:28 schreef Cee het volgende:
Die tweeling doet me ook al vanaf 't begin aan iemand denken.
met liften gaat cameraman toch wel mee, want je ziet ze ook gewoon in de auto's gefilmd worden.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 14:46 schreef k_man het volgende:
[..]
Nee, volgens mij gaat die cameraman niet mee logeren en liften. Dan zouden de kandiadaten plek voor drie personen moeten regelen. De crew heeft in ieder geval volgauto's voor het reizen en voor de overnachtingen hebben ze vast ook iets geregeld (camper, tentjes, oid).
Bingo. Dat is 't dus.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 15:48 schreef Outside_lines het volgende:
Ze doen mij een beetje denken aan Olivier van expiditie robinson (van twee jaar terug)...
Ik vind het nu al heel erg heel leuk.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 18:08 schreef BVO het volgende:
Gisteren weer vergeten.
Al zal het denk ik toch niet zo leuk zijn als Expeditie Robinson, dat was helemaal.
Alleen als je je niet per koppel op hoeft te geven.quote:Op woensdag 17 maart 2004 01:59 schreef HarigeKerel het volgende:
Zeg Hikjedoe jij mee als ze nog zo'n serie gaan maken?
![]()
No way, totaal ander gezicht!!!quote:Op dinsdag 16 maart 2004 15:48 schreef Outside_lines het volgende:
Ze doen mij een beetje denken aan Olivier van expiditie robinson (van twee jaar terug)...
Soms wel ja, maar er zijn zeker ook volgauto's.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 16:01 schreef MissX het volgende:
[..]
met liften gaat cameraman toch wel mee, want je ziet ze ook gewoon in de auto's gefilmd worden.
Huh? Was de tweede aflevering vanavond al?quote:Op donderdag 18 maart 2004 22:38 schreef sweek het volgende:
Leuke aflevering, weer!.
Maar het wordt weer erg duidelijk hoeveel geluk je moet hebben bij het liften zeg... en ik denk dat de meesten nu ook wel snappen dat je beter gewoon niet kunt instappen in een vrachtwagen.
De ene groep reed gewoon 200 terwijl de andere 25 ging..
Maandag was de herhaling van zondag geloof ik.quote:Op donderdag 18 maart 2004 22:42 schreef Adelante het volgende:
ik heb maandag deel I gezien,
was dat dan een herhaling
bronquote:Gisteravond is vanaf station Net5 de Peking Express van start gegaan voor het oog van 579.000 kijkers (6%). De hoogste kijkdichtheid werd onder 20-34 jaar behaald met 6,9%. Het marktaandeel in deze doelgroep lag rond de 14% en dat is boven het zendergemiddelde van Net5 (ca. 9%). Mannen en vrouwen waren ongeveer gelijk verdeeld. En daarmee komt de door de makers gewenste score uit. En nu kijken of het naar Robinson niveau kan klimmen...
Ooh! Niet eerlijkquote:Op donderdag 18 maart 2004 22:46 schreef sweek het volgende:
In België lopen we een paar daagjes voor..
Nee he? Met Exp. Rob. was het wel andersom weer dit jaar...quote:Op vrijdag 19 maart 2004 00:06 schreef Tristessa het volgende:
[..]
Ooh! Niet eerlijk.
als die Belg dat inderdaad bekend maakt hier, vóór hetquote:Op vrijdag 19 maart 2004 20:45 schreef static het volgende:
Pas op met spoileren he sweek.
Iig een ban ja.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 20:50 schreef Adelante het volgende:
[..]
als die Belg dat inderdaad bekend maakt hier, vóór het
in NL is uitgezonden, stem ik voor een permban!
Prima. Nee, gaat goed, maar het kon zijn dat je eens overenthousiast zou worden; en dan heb je de poppen aan het dansen zeg maar.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 20:52 schreef sweek het volgende:
Ik zou altijd mooi met spoiler tags werken hoor, als iemand wilde weten wie er nu uit was ofzo.. En zoals ik nu post verraad ik toch niet te veel?
Daar zou ik inderdaad niet blij van worden haha!quote:Op vrijdag 19 maart 2004 20:53 schreef static het volgende:
Prima. Nee, gaat goed, maar het kon zijn dat je eens overenthousiast zou worden; en dan heb je de poppen aan het dansen zeg maar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het antwoord m'n vriend, is blowen in de wind.
Die van de eerste aflevering heb je al gemist.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 02:07 schreef DaBuzzzzz het volgende:
wanneer is de wiederhohlung??
aber nein....hab ich doch gezehehn...!!! maar wanneer this weeks episode???quote:Op zaterdag 20 maart 2004 02:09 schreef static het volgende:
[..]
Die van de eerste aflevering heb je al gemist.
Je kunt je ook even inlezen.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 02:28 schreef DaBuzzzzz het volgende:
[..]
aber nein....hab ich doch gezehehn...!!! maar wanneer this weeks episode???
oke, het is een heel leuk programma, maar laat het geen zieke vormen aannemenquote:Op zondag 21 maart 2004 20:18 schreef cptmarco het volgende:
nog een klein kwartiertje en dan begint de volgende aflevering
anders ik welquote:Op zondag 21 maart 2004 20:21 schreef S03P het volgende:
Ik heb er ook weer zin in
*nerveuze trekjes van het wachten krijgt....quote:Op zondag 21 maart 2004 20:19 schreef Naamah het volgende:
[..]
oke, het is een heel leuk programma, maar laat het geen zieke vormen aannemenaftellen... tssssss
nu goed opletten.....quote:Op zondag 21 maart 2004 20:30 schreef Hakkert het volgende:
Ik heb de vorige aflevering gemist
Hebt ik gedaanquote:Op zondag 21 maart 2004 20:31 schreef cptmarco het volgende:
[..]
nu goed opletten.....
Inderdaad ja.. lekker rielexenquote:Op zondag 21 maart 2004 20:34 schreef cptmarco het volgende:
Ik was echt wel met de trein gegaan
paps en annquote:Op zondag 21 maart 2004 20:36 schreef Lula het volgende:
ik vind die vader onsympathiek
Ik kijk inderdaad 5 minuten en heb nu al een pleurishekel aan die 2quote:Op zondag 21 maart 2004 20:37 schreef cptmarco het volgende:
[..]
paps en ann
hehe, ik ook, de rest heeft allemaal wel iets, maar die twee; neej!quote:Op zondag 21 maart 2004 20:37 schreef Hakkert het volgende:
[..]
Ik kijk inderdaad 5 minuten en heb nu al een pleurishekel aan die 2![]()
quote:Op zondag 21 maart 2004 20:38 schreef Naamah het volgende:
[..]
hehe, ik ook, de rest heeft allemaal wel iets, maar die twee; neej!
Leken me ook wel lachen lui... die Reinier lijkt me ook wel cool..quote:Op zondag 21 maart 2004 20:39 schreef cptmarco het volgende:
het tattoo-stel is de meest sympathieke stel van allemaal....
Geen ideequote:Op zondag 21 maart 2004 20:39 schreef Hakkert het volgende:
mister marco.. wrom is skatje er nie?
die vind ik dus echt wel vermakelijk!quote:Op zondag 21 maart 2004 20:40 schreef cptmarco het volgende:
Ach we hebben het Bucklermannetje ook nog met zijn secretaresse....
Marco snapt um welquote:Op zondag 21 maart 2004 20:41 schreef misterDre het volgende:
[..]
Geen idee
Hoop het nietquote:Op zondag 21 maart 2004 20:42 schreef Lula het volgende:
krijgen we nu pa en dochter het meest in beeld?
tis duidel;ijk dat je de eerste aflevering niet gezien hebtquote:Op zondag 21 maart 2004 20:40 schreef Hakkert het volgende:
[..]
die Reinier lijkt me ook wel cool..
Die delen samen 1 hersenhelftquote:Op zondag 21 maart 2004 20:44 schreef Bayswater het volgende:
Handige lui hoor die tweeling![]()
Ze hebben zelf volgautosquote:Op zondag 21 maart 2004 20:45 schreef Kiedis het volgende:
ok de teams bestaan uit koppels van 2
maar er is toch ook een camera man?
zetten ze sommige stukken in scène om het leuk op tv over te laten komen?
als er maar plek voor 2 is in een auto voor een lift kunnen ze dus niet mee?
als de koppels een lieft gekregen hebben zie je soms de auto wegrijden met de camera er buiten, en even later zit de camera man er in? hoe regelen ze dat? zeggen ze in het russisch van: "meneer rijd een stukje en stop dan om de cameraman weer op te pikken zodat hij ons kan filmen vanaf buiten de auto? "
lijkt net of joop braakhekke steeds aan het praten isquote:Op zondag 21 maart 2004 20:44 schreef Hakkert het volgende:
Hahahah.. die reinier is dus niet cool... Even roepen misschien komt ze wel
SCHAAAAAAAAATJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!
volgens mij ook, ik heb ergens gelezen dat ze een fortuin kwijt waren aan alle volgauto;s.quote:Op zondag 21 maart 2004 20:46 schreef Hakkert het volgende:
[..]
Ze hebben zelf volgautosD8 ik
Wat dacht je van een cameraploeg met autoquote:Op zondag 21 maart 2004 20:45 schreef Kiedis het volgende:
ok de teams bestaan uit koppels van 2
maar er is toch ook een camera man?
zetten ze sommige stukken in scène om het leuk op tv over te laten komen?
als er maar plek voor 2 is in een auto voor een lift kunnen ze dus niet mee?
als de koppels een lieft gekregen hebben zie je soms de auto wegrijden met de camera er buiten, en even later zit de camera man er in? hoe regelen ze dat? zeggen ze in het russisch van: "meneer rijd een stukje en stop dan om de cameraman weer op te pikken zodat hij ons kan filmen vanaf buiten de auto? "
quote:Op zondag 21 maart 2004 20:46 schreef Valar het volgende:
[..]
lijkt net of joop braakhekke steeds aan het praten is
Roepen helptquote:Op zondag 21 maart 2004 20:47 schreef schatje het volgende:
Die ouwe bok en zijn dochter mogen van mij wel weg.
Hakkert:.
jah.. had gehoord dat ze hun volgauto's op een gegeven moment niet over e.o.a. grens kregen en dat ze toen heel snel andere auto's moesten regelenquote:Op zondag 21 maart 2004 20:48 schreef misterDre het volgende:
[..]
Wat dacht je van een cameraploeg met auto![]()
De burgemeerster had geregeld dat de autos de grens over mochten ofzoquote:Op zondag 21 maart 2004 20:49 schreef Naamah het volgende:
[..]
jah.. had gehoord dat ze hun volgauto's op een gegeven moment niet over e.o.a. grens kregen en dat ze toen heel snel andere auto's moesten regelen
nej, volgens mij hadden ze m 12 nieuwe/andere auto's laten regelen, en hij moest wel ja zeggen omdat het op tv was ofzoquote:Op zondag 21 maart 2004 20:51 schreef Hakkert het volgende:
[..]
De burgemeerster had geregeld dat de autos de grens over mochten ofzo
quote:Op zondag 21 maart 2004 20:52 schreef cptmarco het volgende:
en we moeten gaan slapen..... Kijken waar ze terecht komen
Denk je? Met al die ongure types die wel iets met hun willen ofzo... brrrr moet er niet aan denkenquote:Op zondag 21 maart 2004 20:53 schreef Lula het volgende:
de meisjes hebben natuurlijk hun uiterlijk wel mee
mwah.. ze lijken wel betrouwbaar, met briefje enzo, en ze zijn daar op tv geweestquote:Op zondag 21 maart 2004 20:55 schreef cptmarco het volgende:
Verbazingwekkend dat je wildvreemden een slaapplek aanbiedt..... Dat zou hier niet zo snel gebeuren.
Niet dus!quote:Op zondag 21 maart 2004 20:53 schreef Lula het volgende:
de meisjes hebben natuurlijk hun uiterlijk wel mee
toch niet jammer voor ze.quote:Op zondag 21 maart 2004 20:58 schreef misterDre het volgende:
[..]
Niet dus!
rood knoppie op afstandsbediening schiet echt extreem goedquote:Op zondag 21 maart 2004 20:59 schreef Hakkert het volgende:
Mijn god kan iemand die gast van de tv schieten
Ik wil de rest wel volgenquote:Op zondag 21 maart 2004 20:59 schreef Naamah het volgende:
[..]
rood knoppie op afstandsbediening schiet echt extreem goed
yay!quote:Op zondag 21 maart 2004 21:07 schreef cptmarco het volgende:
Tattoo-stel is als eerste....
quote:Op zondag 21 maart 2004 21:08 schreef cptmarco het volgende:
Bart en Fleur
Ik kan me niet herinneren dat ik ze al eerder gezien heb....
Idd...quote:Op zondag 21 maart 2004 21:08 schreef cptmarco het volgende:
Bart en Fleur
Jemig wat zijn die lui gaaf! Respect!quote:Op zondag 21 maart 2004 21:09 schreef Hakkert het volgende:
Een vrouw die skeurt
echt super!!!!!!!! ook gewoon door een muntje en dan rustig haar laten sturen, vind ik echt ook superstoer van die man!!!!!!!!quote:Op zondag 21 maart 2004 21:09 schreef Hakkert het volgende:
Een vrouw die skeurt
Ik ook nietquote:Op zondag 21 maart 2004 21:08 schreef cptmarco het volgende:
Bart en Fleur
whooohooo! (ow.. wat zijn we erg bezig zeg...)quote:Op zondag 21 maart 2004 21:17 schreef cptmarco het volgende:
Paps en dochter zijn voorals nog laatste
dat kleine kind?quote:Op zondag 21 maart 2004 21:18 schreef Derfel het volgende:
zoho nog een mooie Russische ook!
Nee die mag die tweeling hebben...quote:Op zondag 21 maart 2004 21:19 schreef cptmarco het volgende:
[..]
dat kleine kind?
ahh.. die verdienen het toch wel?quote:Op zondag 21 maart 2004 21:19 schreef cptmarco het volgende:
kut.... sommige hebben alle mazzel....
Ik wou dat niet posten....quote:Op zondag 21 maart 2004 21:20 schreef Lula het volgende:
Ja hoor Reinier is van de SM doe maar lekker hard schat
Het heeft wel watquote:Op zondag 21 maart 2004 21:21 schreef Scope het volgende:
Wat is dit trouwens een SUPERVET programma zeg!
quote:Op zondag 21 maart 2004 21:19 schreef cptmarco het volgende:
[..]
dat kleine kind?
Wrom niet?quote:Op zondag 21 maart 2004 21:21 schreef cptmarco het volgende:
[..]
Ik wou dat niet posten....
waarschijnlijk, maar lekker stomme mensen erin is ook wel weer leuk om uit te lachen enzo..quote:Op zondag 21 maart 2004 21:22 schreef Svensational het volgende:
Tis zometeenvoor Ann en papa
quote:Op zondag 21 maart 2004 21:21 schreef cptmarco het volgende:
ik hoop dat Paps en dochterlief er als eerste uitmoeten.
Morgenavondquote:Op zondag 21 maart 2004 21:23 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Weet iemand of dit herhaald word. Schakelde een beetje laat in, was druk met huiswerk...
btw. Echt super programma!
Wordt herhaald.. Weet alleen niet wanneer zou je ff in de gids moeten kijkenquote:Op zondag 21 maart 2004 21:23 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Weet iemand of dit herhaald word. Schakelde een beetje laat in, was druk met huiswerk...
btw. Echt super programma!
Reinier blijft voorlopig nog wel zitten denk ikquote:Op zondag 21 maart 2004 21:23 schreef Naamah het volgende:
[..]
waarschijnlijk, maar lekker stomme mensen erin is ook wel weer leuk om uit te lachen enzo..
*ondertussen gesprint heeft om peuken om de hoek te kopen*quote:Op zondag 21 maart 2004 21:25 schreef cptmarco het volgende:
Ik heb even snel wat toastjes klaargemaakt en ik ben klaar voor het laatste deel
Ugh... dat is zo Reinierquote:Op zondag 21 maart 2004 21:25 schreef cptmarco het volgende:
Ik heb even snel wat toastjes klaargemaakt en ik ben klaar voor het laatste deel
da was een geintje hoorquote:Op zondag 21 maart 2004 21:28 schreef cptmarco het volgende:
[..]
kut
quote:Op zondag 21 maart 2004 21:27 schreef Scope het volgende:
[..]
Ugh... dat is zo Reinier![]()
ik vermaak me echt wel om hem!!quote:Op zondag 21 maart 2004 21:30 schreef Lula het volgende:
oh die Reinier kots braak
geen idee, zou best kunnen, maar ineens een nieuw team invoeren zouden ze ook niet doen toch!quote:Op zondag 21 maart 2004 21:31 schreef yozd het volgende:
Serieus, die bart en fleur waren er vorige keer ECHT NIET bij hoor...
Zijn volgens mij niet aan het woord geweest in de eerste aflevering en stonden ook niet
in het klassement, toch?
Dus toch de maffia...quote:Op zondag 21 maart 2004 21:32 schreef cptmarco het volgende:
Gave bak voor een rus
nee, dat was het stel bij het skinhead-hotelquote:Op zondag 21 maart 2004 21:32 schreef Lula het volgende:
die bart en fleur hadden toch een relatie ooit??
jawel...maar minderquote:Op zondag 21 maart 2004 21:34 schreef cptmarco het volgende:
[..]
nee, dat was het stel bij het skinhead-hotel
en die hebben we vandaag nog niet gezien
oh die zitten in de trein natuurlijkquote:Op zondag 21 maart 2004 21:34 schreef cptmarco het volgende:
[..]
nee, dat was het stel bij het skinhead-hotel
en die hebben we vandaag nog niet gezien
Maar wel bijzonder behulpzaamquote:Op zondag 21 maart 2004 21:33 schreef yozd het volgende:
[..]
Dus toch de maffia...
Enorm ja!quote:Op zondag 21 maart 2004 21:35 schreef Hakkert het volgende:
Die presentatrice is lekker
tattoo stelquote:Op zondag 21 maart 2004 21:38 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Hebben jullie trouwens een favoriet
me 2 btwquote:Op zondag 21 maart 2004 21:39 schreef yozd het volgende:
[..]
tattoo stel
Vooralsnog de tattoosquote:Op zondag 21 maart 2004 21:38 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Idd..quote:Op zondag 21 maart 2004 21:39 schreef MissX het volgende:
gatver hun 1e
inderdaad, dat is waarquote:Op zondag 21 maart 2004 21:35 schreef Lula het volgende:
[..]
oh die zitten in de trein natuurlijk
Die belgische presentatricequote:Op zondag 21 maart 2004 21:38 schreef Boy_Snakeye het volgende:
quote:Op zondag 21 maart 2004 21:41 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Die belgische presentatrice![]()
Neej maar dies wel lekkerquote:Op zondag 21 maart 2004 21:41 schreef Scope het volgende:
[..]
Die doet niet mee!
Yeahquote:Op zondag 21 maart 2004 21:42 schreef cptmarco het volgende:
Paps en dochterlief moeten weg![]()
zei hij niet SLAPEN ipv zakkenquote:Op zondag 21 maart 2004 21:44 schreef Derfel het volgende:
mooi he
"ik hoop dat je in de stront zakt"
het levert in ieder geval heerlijke tv opquote:Op zondag 21 maart 2004 21:46 schreef Tom_Tom- het volgende:
Reinier is natuuurlijk vreselijk, maar wel enorm grappig..
Lotte..
Zakkenquote:Op zondag 21 maart 2004 21:45 schreef cptmarco het volgende:
[..]
zei hij niet SLAPEN ipv zakken
of wil ik dat alleen maar horen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |