Lijkt me niet, je zag toch dat die Rani en Hans zich wel degelijk hadden voorbereid met allemaal Russische zinnetjes die ze hadden laten opschrijven...quote:Op maandag 15 maart 2004 15:25 schreef HarigeKerel het volgende:
Misschien mocht dat niet van de organisatie? het zou wel oneerlijk zijn als een paar personen gewoon vloeiend Russisch spraken en de rest alleen mavo Engels![]()
Mwa... dat vond ik nogal meevallen hoor! Die mensen hadden GPS bij zich, ze mogen niet reizen na zessen 's avonds, er is een cameraman bij, ze zijn op de Russische tv geweest... Ik denk dat de gemiddelde reiziger een héél wat kleiner safety-net heeft!quote:Op maandag 15 maart 2004 16:20 schreef mbn het volgende:
Ik vond het een beetje gevaarlijk lijken wat de productie heeft gedaan. Mensen die liften en een slaapplaats zoeken, zonder de taal te spreken. Erg gevoelig voor overvallen enzo lijkt me, zeker als je zag waar ze rond leken te lopen.
Het had een uitspraak van onze Reinier kunnen zijnquote:Op maandag 15 maart 2004 17:36 schreef HarigeKerel het volgende:
maja no risk no fun eh![]()
Wat ben je gul met complimenten vandaagquote:Op maandag 15 maart 2004 17:38 schreef Bayswater het volgende:
Het had een uitspraak van onze Reinier kunnen zijn
Die twee dingen had ik niet door. Vooral dat na zessen rijzen is wel verstandig. Dacht dat ze zelf cameraatjes hadden gekregen. Kost namelijk nogal wat om cameramannen mee te laten reizen en met cameraman is het wel moeilijker om een lift te krijgen lijkt mij. Maar nu ik nadenk stond soms inderdaad een cameraman op afstand deelnemers te filmen.quote:Op maandag 15 maart 2004 17:15 schreef Hik het volgende:
Mwa... dat vond ik nogal meevallen hoor! Die mensen hadden GPS bij zich, ze mogen niet reizen na zessen 's avonds, er is een cameraman bij, ze zijn op de Russische tv geweest.
Ja Rani is leuk...haar ex-vriend is wat minder (beetje teveel sterallures gekregen).quote:Op dinsdag 16 maart 2004 00:32 schreef Adelante het volgende:Rani
vanavond voor het eerst gezien en ik ha het wel volgen denk ik.
[afbeelding]
ze is ook nog eens bang in het donker
Ik snap dat ex aan hun niet, dat geklef tussen die twee steeds.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 01:44 schreef wizarddragon het volgende:
Ja Rani is leuk...haar ex-vriend is wat minder (beetje teveel sterallures gekregen).
Nee, volgens mij gaat die cameraman niet mee logeren en liften. Dan zouden de kandiadaten plek voor drie personen moeten regelen. De crew heeft in ieder geval volgauto's voor het reizen en voor de overnachtingen hebben ze vast ook iets geregeld (camper, tentjes, oid).quote:Op maandag 15 maart 2004 17:57 schreef ruby het volgende:
Zal die cameraman/vrouw dus ook gewoon mee gaan logeren? 't Zal haast wel he..
't Lijkt me stug dat de cameraman/vrouw ergens een hotelletje heeft aangezien van te voren niet echt vasstaat waar de koppel verblijven. Ja, zo ongeveer wel, maar niet helemaal precies.
inderdaad, terwijl zij gewoon de liefheid zelve isquote:Op dinsdag 16 maart 2004 01:44 schreef wizarddragon het volgende:
Ja Rani is leuk...haar ex-vriend is wat minder (beetje teveel sterallures gekregen).
Ze doen mij een beetje denken aan Olivier van expiditie robinson (van twee jaar terug)...quote:Op dinsdag 16 maart 2004 15:28 schreef Cee het volgende:
Die tweeling doet me ook al vanaf 't begin aan iemand denken.
met liften gaat cameraman toch wel mee, want je ziet ze ook gewoon in de auto's gefilmd worden.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 14:46 schreef k_man het volgende:
[..]
Nee, volgens mij gaat die cameraman niet mee logeren en liften. Dan zouden de kandiadaten plek voor drie personen moeten regelen. De crew heeft in ieder geval volgauto's voor het reizen en voor de overnachtingen hebben ze vast ook iets geregeld (camper, tentjes, oid).
Bingo. Dat is 't dus.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 15:48 schreef Outside_lines het volgende:
Ze doen mij een beetje denken aan Olivier van expiditie robinson (van twee jaar terug)...
Ik vind het nu al heel erg heel leuk.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 18:08 schreef BVO het volgende:
Gisteren weer vergeten.
Al zal het denk ik toch niet zo leuk zijn als Expeditie Robinson, dat was helemaal.
Alleen als je je niet per koppel op hoeft te geven.quote:Op woensdag 17 maart 2004 01:59 schreef HarigeKerel het volgende:
Zeg Hikjedoe jij mee als ze nog zo'n serie gaan maken?
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |