Dude, Ik krijg dit plaatrje???quote:Op donderdag 25 maart 2004 17:24 schreef Romek het volgende:
[..]
En ik ga m ook niet voor je uitleggen.....
Das inderdaag een leuke (matige) grap....quote:Op donderdag 25 maart 2004 17:30 schreef Bupatih het volgende:
Janet Jackson, wat doe je!!
quote:Op donderdag 25 maart 2004 16:05 schreef Phtisicus het volgende:
[..]
![]()
![]()
je moet ook niet op een quote klikken.....quote:Op donderdag 25 maart 2004 17:27 schreef Tu5 het volgende:
[..]
Dude, Ik krijg dit plaatrje???
[afbeelding]
![]()
Hmm..Wistik niet....Maar alsnog: WTF!!!!!!!!quote:Op donderdag 25 maart 2004 17:36 schreef Romek het volgende:
[..]
je moet ook niet op een quote klikken.....
Nee, er gaat volgens mij wel ergens een LED-je flikkeren in die holle bovenkamer van mij....quote:Op donderdag 25 maart 2004 17:44 schreef Romek het volgende:
[..]
Moek ut uitleggen.......
Of...
quote:Op donderdag 25 maart 2004 16:32 schreef Romek het volgende:
Internationale matige grap.....
http://media.ebaumsworld.com/index.php?e=pacinocall.mp3![]()
![]()
Uhmz....ben ik ooit met een oude bezig geweestquote:Op donderdag 25 maart 2004 18:11 schreef Golf het volgende:
Bupatih, ben je nog met een nieuwe bezig?
quote:Op donderdag 25 maart 2004 19:22 schreef Golf het volgende:
Euhhhh...in de war met Phtisicus. Maar ja, het is wel leuk om dit topic aan de gang te houden natuurlijk.
Ik dacht dak stierf van de slappe lach!
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 00:48 schreef Maanvis het volgende:
Sé una gran broma cuando usted está visitando el mercado. Usted camina a un soporte donde una persona estúpida está vendiendo la porcelana para 50 centavos. Usted lanza 50 centavos en el individuo y toma un florero para ese dinero. ¡Entonces, usted lanza el florero en el piso y comienza a saltar en él!! "mi porcelana, cuáles son usted que hace?" ¿"bien, la he comprado de usted no yo? heheheehhehehehhe "
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |