Daggla heeft geneukt en hij was maar een 6jequote:Op maandag 15 maart 2004 16:11 schreef Lexie het volgende:
Samenvatting?
Okay, ik wil nu namen..quote:Op maandag 15 maart 2004 16:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Daggla heeft geneukt en hij was maar een 6je
Samenvattend dan he
Ach kind tochquote:Op maandag 15 maart 2004 16:12 schreef Khadgar het volgende:
Maar Yvonne, wat voor "spelletjes" speel jij zoal dan?
Ik wist wel dat hij geschikt was als gamemodjequote:Op maandag 15 maart 2004 16:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Samenvattend dan he
Heb je nog ranzige details?quote:Op maandag 15 maart 2004 16:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Samenvattend dan he
Jokkebrokjequote:Op maandag 15 maart 2004 16:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
ik heb nog nooit geneukt met iemand van FOK!
Larry the live action gamequote:Op maandag 15 maart 2004 16:12 schreef Khadgar het volgende:
Maar Yvonne, wat voor "spelletjes" speel jij zoal dan?
Tuuk kind, als GAM nerd is een 6je ruim voldoende.quote:Op maandag 15 maart 2004 16:15 schreef search64 het volgende:
Hey, 6 is voldoende nietwaar? Dat is ook het motto waarmee ik de middelbare school heb afgerond.
quote:Op maandag 15 maart 2004 16:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Tuuk kind, als GAM nerd is een 6je ruim voldoende.
Bwoehahahahahahahahahahahahahahahahaha
*graaft in geheugen*quote:Op maandag 15 maart 2004 16:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jokkebrokje
6je, gnagnagna
6je, 6je, 6je, 6jequote:Op maandag 15 maart 2004 16:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
*graaft in geheugen*
Ik heb nog nooit geneukt met iemand van FOK!, vooralsnog heb ik m'n privé-leven FOK!vrij kunnen houden...
Tenzij hier ex-en zijn waar ik niets van weet, maar de meeste spreken geen Nederlands dus dat is sowieso niet mogelijk...
ikke nederlands cursus volgen heb!quote:Op maandag 15 maart 2004 16:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
*graaft in geheugen*
Ik heb nog nooit geneukt met iemand van FOK!, vooralsnog heb ik m'n privé-leven FOK!vrij kunnen houden...
Tenzij hier ex-en zijn waar ik niets van weet, maar de meeste spreken geen Nederlands dus dat is sowieso niet mogelijk...
Ah joh, troost je, een 6je is heel wat voor voor een GAM nerd.quote:
Jij moet eens wat beter oplettenquote:Op maandag 15 maart 2004 16:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ach, hier in GAM wordt tenminste geneuktEr zijn complete Fora waar nix gebeurd
![]()
Waarheid is soms hard Nootje..quote:Op maandag 15 maart 2004 16:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Yvonne, wil je trouwens even ophouden met GAM users een nerd te noemen? Het wordt nogal eentonig en vervelend
Beetje slappe teksten voor een dame die ongeveer al haar tijd besteed aan een forum met een stel halvegarenquote:Op maandag 15 maart 2004 16:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
6je, 6je, 6je, 6je
Nerd, nerd, nerd, nerd, nerd, nerd, nerd,quote:Op maandag 15 maart 2004 16:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
Yvonne, wil je trouwens even ophouden met GAM users een nerd te noemen? Het wordt nogal eentonig en vervelend
Ik sta vooralsnog op 2 uit 2 hoor,quote:Op maandag 15 maart 2004 16:31 schreef yvonne het volgende:
Half FOK is een grote datingsite
Dan heb ik toch een goede beslissing gemaakt om te stoppen als mod.quote:Op maandag 15 maart 2004 16:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nerd, nerd, nerd, nerd, nerd, nerd, nerd,
ad infinitum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |