Dat is iets wat ik al een tijdje probeer. Maar het wil nog niet echt lukken. Misschien door het leeftijdsverschil? Mijn collega's zijn over het algemeen 30+ ..quote:Op maandag 15 maart 2004 11:53 schreef Ivebeenfucked het volgende:
Heb je geen leuke collega's waarmee je een vriendschap op kunt bouwen?
Maar waarom heb jij behoefte aan sociale contacten in Rotterdam? Sluit je je niet aan bij je vriend's groep of iets dergelijks?quote:Op maandag 15 maart 2004 11:56 schreef nectarientje het volgende:
Ik zit ook vrij vaak in Rotterdam..Mijn vriend woont daar namelijk en ik ben ook dapper pogingen aan het doen om mensen te leren kennen daar, maar hoe? Geen idee.. Ik studeer nl in Nijmegen en ben onregelmatig in Rotterdam maar anders zou ik gaan sporten ofzo.
Haha!quote:Op maandag 15 maart 2004 11:56 schreef nectarientje het volgende:
Iemand mee naar huis nemen vanuit de Edah is ook niet je-van-het![]()
Dan moet je natuurlijk wel je e-mailadres opgeven! De mijne is <zie profiel>.quote:Op maandag 15 maart 2004 11:56 schreef nectarientje het volgende:
Maar ik zou zeggen, stuur een mailtje, misschien kunnen we samen zielig naar buiten kijken![]()
En anders toch het idee van het sporten..
Idd. Ik ga al naar de sportschool, maar daar is iedereen voor zichzelf bezig.quote:Op maandag 15 maart 2004 11:56 schreef prinsrob het volgende:
Gewoon lid worden van een sportclub, een teamsport is dan misschien een beter idee dan een individuele sport. Voetbal, volleybal, hockey ofzo.
Maar woon je samen of moet je ook alleen voor je eigen (mini-)huishouden zorgen?quote:Op maandag 15 maart 2004 12:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik woon zelf ook in R'dam. Reden om hier te komen was samenwonen, maar die relatie is uit. Heb wel een nieuwe vriend, maar merk zelf ook dat ik verder eigenlijk niemand ken hier...
Gelukkig betaalt mijn werkgever de kosten grotendeels. Maar dan nog, het contact met fitnessgenootjes is er niet.quote:Op maandag 15 maart 2004 12:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Sporten is best wel duur hier, en dat kan ik als luizige, arme studente niet betalen...
Haha! Als we een groepje van 10 personen bij elkaar krijgen, organiseer ik een meetingquote:Op maandag 15 maart 2004 12:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
Met andere woorden: ik lurk mee
Ik woon in principe op mezelf, maar ben 's avonds eigenlijk meestal bij m'n vriend. Merk dat als hij wat anders heeft, ik echt zo zit van: ja.. en nu?quote:Op maandag 15 maart 2004 12:15 schreef Huta het volgende:
[..]
Maar woon je samen of moet je ook alleen voor je eigen (mini-)huishouden zorgen?
[..]
Wel mazzel dat je werkgever meebetaalt zeg! Ik zie me al aankomen bij de uniquote:Gelukkig betaalt mijn werkgever de kosten grotendeels. Maar dan nog, het contact met fitnessgenootjes is er niet.
[..]
Klinkt wel als een planquote:Haha! Als we een groepje van 10 personen bij elkaar krijgen, organiseer ik een meeting![]()
![]()
Daar heb je helemaal gelijk in! En in een stad als Rotterdam moet het toch best wel lukken (houd ik mezelf telkens voor)?quote:Op maandag 15 maart 2004 14:21 schreef sprokkel het volgende:
nieuwe contacten is lastig. en...het duurt een tijd voordat je echt beter contact met mensen krijgt. Doorzetten is volgens mij ook wel belangrijk!
Ik heb zelf voetbal en volleybal gespeeld en ik heb nooit een band met mijn teammates opgebouwd. Vreemd eigenlijk..quote:Op maandag 15 maart 2004 14:21 schreef sprokkel het volgende:
Ben zelf nu een jaar op een sportvereniging en begin nu pas een beetje een 'band' met de mensen uit m'n team te krijgen en me 'thuis' te voelen binnen de verening. Eeen heel klein beetje nog maar.
Als je niet meer in je vertrouwde omgeving bent waar je bent opgegroeid, dan kosten deze dingen gewoon wat meer inspanning volgens.
Thanks!quote:Op maandag 15 maart 2004 14:21 schreef sprokkel het volgende:
Succes anyway!@Rotterdam
Jouw sprokkel mag er anders ook wezenquote:Op maandag 15 maart 2004 14:21 schreef sprokkel het volgende:
ff wat anders....
ik vind je kung fu cavia geweldig!
None of my business, maar ben je niet bang dat je het moeilijk gaat krijgen wanneer het even wat minder gaat met je relatie?quote:Op maandag 15 maart 2004 14:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik woon in principe op mezelf, maar ben 's avonds eigenlijk meestal bij m'n vriend. Merk dat als hij wat anders heeft, ik echt zo zit van: ja.. en nu?
Nou, hierbij een oproep!quote:Op maandag 15 maart 2004 14:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Klinkt wel als een plan
t'Is nog geen 3 maand aan, maar ja, natuurlijk ben ik daar wel "bang" voor.. Maarja, zoals je zelf ook al zei, iemand uit de supermarkt trekken is niet echt an option enzoquote:Op maandag 15 maart 2004 15:23 schreef Huta het volgende:
[..]
None of my business, maar ben je niet bang dat je het moeilijk gaat krijgen wanneer het even wat minder gaat met je relatie?
[..]
Eng, maar ook erg leukquote:Nou, hierbij een oproep!Iedereen die in (regio) Rotterdam verblijft vanwege werk - studie of een relatie en zich tevens vaak alleen voelt, moet zich nu aanmelden voor een potentiele meeting met lotgenoten!
quote:Op maandag 15 maart 2004 17:45 schreef MrAbagnale het volgende:
ik woon in rotterdam,
als je aardig bent mag je mijn vriend misschien wel worden
quote:Op maandag 15 maart 2004 17:45 schreef MrAbagnale het volgende:
ik woon in rotterdam,
als je aardig bent mag je mijn vriend misschien wel worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |