Oei!!! *Matrix-achtige wegduik maak*quote:*amer aanneemt van nathan en semi de hersens inslaat*
grapje :p.
*Ook duim voor Jerruh*quote:ow duimen we samen! ik moet trouwens vanmiddag tentamen maken.
Die sporen we meer aan, dan dat we puur voor ze duimenquote:Op maandag 15 maart 2004 11:30 schreef ikbengeweldig het volgende:
tellen mensen die allerlei opdrachten en practica moeten maken/inleveren ook mee?
quote:Op maandag 15 maart 2004 11:33 schreef NathaN het volgende:
[..]
Die sporen we meer aan, dan dat we puur voor ze duimen
Ben je al klaar met je tentamen? Of moe je nog beginnen?quote:Op maandag 15 maart 2004 11:36 schreef wizarddragon het volgende:
Hallo iedereenen duimen voor Jerruh ja
Ik ben al klaar..... Tentamen was bagger, maar ik denk ongeveer 50/50, dus erg spannend.quote:Op maandag 15 maart 2004 11:41 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ben je al klaar met je tentamen? Of moe je nog beginnen?![]()
![]()
Voor als je nog moet beginnen.
Hoe ging het? als je al klaar bent.
Nou vooruit dan maar....krijg jij ook eenquote:Op maandag 15 maart 2004 11:39 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Owh...das niet zo fijn dan....quote:Op maandag 15 maart 2004 11:43 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ik ben al klaar..... Tentamen was bagger, maar ik denk ongeveer 50/50, dus erg spannend.
Hai.. Markie...hoe ist ie?quote:Op maandag 15 maart 2004 11:45 schreef Markie-Mark het volgende:
*meeduimt voor iedereen*
Morguh allemaal
Hee Wizard...met mij is alles ok. Ik was van plan om vanochtend uit te slapen maar daar dacht de hond anders overquote:Op maandag 15 maart 2004 11:46 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Hai.. Markie...hoe ist ie?
Volgende week nog maar 2...dus het valt wel mee.quote:Op maandag 15 maart 2004 11:54 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Hee Wizard...met mij is alles ok. Ik was van plan om vanochtend uit te slapen maar daar dacht de hond anders over![]()
En verders voorlopig geen tentamens, pas de eerste week van April. Heb jij er nog veel deze week?
Valt mee dan...ik heb er ook maar 3 dit blok maar ik heb uberhaupt zelden tentamens bij mijn studiequote:Op maandag 15 maart 2004 11:57 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Volgende week nog maar 2...dus het valt wel mee.
Ow?? Ben je dan afhankelijk van projecten ofzo??quote:Op maandag 15 maart 2004 12:01 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Valt mee dan...ik heb er ook maar 3 dit blok maar ik heb uberhaupt zelden tentamens bij mijn studie![]()
Dat zijn de betere studies, hequote:Op maandag 15 maart 2004 12:01 schreef Markie-Mark het volgende:
Valt mee dan...ik heb er ook maar 3 dit blok maar ik heb uberhaupt zelden tentamens bij mijn studie![]()
ik iedere 3 weken...quote:Op maandag 15 maart 2004 12:01 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Ik heb gewoon vier blokken per jaar alleen de meeste vakken bij onze studie worden afgesloten met een eindwerkstuk en een presentatie en haast nooit met een tentamen. Ik denk dat ik nu na 2.5 jaar studeren iets van 5 tentamens gehad hebquote:Op maandag 15 maart 2004 12:04 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ow?? Ben je dan afhankelijk van projecten ofzo??
Wat lekker.quote:Op maandag 15 maart 2004 12:07 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Ik heb gewoon vier blokken per jaar alleen de meeste vakken bij onze studie worden afgesloten met een eindwerkstuk en een presentatie en haast nooit met een tentamen. Ik denk dat ik nu na 2.5 jaar studeren iets van 5 tentamens gehad heb![]()
Ja absoluut alleen die werkstukken zijn ook vaak best pittig hoor. Het is niet zo dat ik echt helemaal niks uitvoer bij mijn studiequote:Op maandag 15 maart 2004 12:09 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Wat lekker.
Een beetje maar?quote:Op maandag 15 maart 2004 12:11 schreef Markie-Mark het volgende:
Ja absoluut alleen die werkstukken zijn ook vaak best pittig hoor. Het is niet zo dat ik echt helemaal niks uitvoer bij mijn studie![]()
Tja jij kan het weten hequote:Op maandag 15 maart 2004 12:15 schreef NathaN het volgende:
[..]
Een beetje maar?
Schat...zit hem niet te plagen jahquote:Op maandag 15 maart 2004 12:15 schreef NathaN het volgende:
[..]
Een beetje maar?
quote:Op maandag 15 maart 2004 12:17 schreef Markie-Mark het volgende:
Tja jij kan het weten he![]()
Ik spreek uit ervaring, babe, dan mag datquote:Op maandag 15 maart 2004 12:18 schreef wizarddragon het volgende:
Schat...zit hem niet te plagen jah
In hoeverre je ervaring dan is/wasquote:Op maandag 15 maart 2004 12:19 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ik spreek uit ervaring, babe, dan mag dat
Tja bij elke studie is dat een enorme prestatie....maar bij de onzequote:Op maandag 15 maart 2004 12:19 schreef NathaN het volgende:
[..]
Amper wat gedaan en toch cum laude slagen
nou, staat altijd netjes op je CV toch?quote:Op maandag 15 maart 2004 12:23 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Tja bij elke studie is dat een enorme prestatie....maar bij de onze![]()
Boeien, het staat leukquote:Op maandag 15 maart 2004 12:23 schreef Markie-Mark het volgende:
Tja bij elke studie is dat een enorme prestatie....maar bij de onze![]()
Tuurlijk staat dat netjes op je CV en het is zelfs een enorme prestatie. Alleen wordt onze studie weleens gezien als de pretstudie van de UU dus vandaar die opmerkingquote:Op maandag 15 maart 2004 12:28 schreef blublub het volgende:
[..]
nou, staat altijd netjes op je CV toch?
Ideaal...wil ik ook wel...een pretstudie dan.quote:Op maandag 15 maart 2004 12:30 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Tuurlijk staat dat netjes op je CV en het is zelfs een enorme prestatie. Alleen wordt onze studie weleens gezien als de pretstudie van de UU dus vandaar die opmerking
Kom naar Utrecht volgend jaar zou ik zeggenquote:Op maandag 15 maart 2004 12:33 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ideaal...wil ik ook wel...een pretstudie dan.
niet alles in Utrecht is een pretje hoorquote:Op maandag 15 maart 2004 12:35 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Kom naar Utrecht volgend jaar zou ik zeggen![]()
Leiden wij je wel rond.quote:Op maandag 15 maart 2004 12:35 schreef Markie-Mark het volgende:
wat een hoop Utregers hier zeg!quote:Op maandag 15 maart 2004 12:37 schreef NathaN het volgende:
[..]
Leiden wij je wel rond.![]()
Misschien ga ik het nog doen ook, want ik word steeds ongelukkiger met de studie die ik nu doe.quote:Op maandag 15 maart 2004 12:35 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 maart 2004 12:40 schreef wizarddragon het volgende:
Misschien ga ik het nog doen ook, want ik word steeds ongelukkiger met de studie die ik nu doe.
quote:Op maandag 15 maart 2004 12:39 schreef Ang3l het volgende:Pauze!
Tis weer maandag. Ik voel me een sarcastische dikke oranje kater
Ik doe nu informatiekunde.quote:Op maandag 15 maart 2004 12:41 schreef NathaN het volgende:
[..]
Wat doe je nu dan, eigenlijk?
* t gevoel kentquote:Op maandag 15 maart 2004 12:40 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Misschien ga ik het nog doen ook, want ik word steeds ongelukkiger met de studie die ik nu doe.
Maar wat lijkt je naast Informatiekunde nog meer interessante studierichtingen?quote:Op maandag 15 maart 2004 12:40 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ik had een heel diverse lijstjequote:Op maandag 15 maart 2004 12:47 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Maar wat lijkt je naast Informatiekunde nog meer interessante studierichtingen?
Dat is zeker een divers lijstje jaquote:Op maandag 15 maart 2004 12:49 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ik had een heel diverse lijstje
Communicatiewetenschappen,
Psychologie,
Kunstacademie,
Criminologie.
kunstacademie moet je in adam doen (autonoom) of rotterdam (grafisch vormg.) of arnhem( als je mode wil doen) en de AKI in Enschede schijnt ook wel okee te zijn. maar utrecht nee.quote:Op maandag 15 maart 2004 12:49 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ik had een heel diverse lijstje
Communicatiewetenschappen,
Psychologie,
Kunstacademie,
Criminologie.
Ze zei 'meneer' tegen me!quote:Op maandag 15 maart 2004 11:33 schreef Cybart het volgende:
file meneer!
apparentlyquote:Op maandag 15 maart 2004 13:10 schreef tech het volgende:
[..]
Ze zei 'meneer' tegen me!
whahahahaquote:Op maandag 15 maart 2004 13:15 schreef Cybart het volgende:
apparently
Rotterdam heeft m'n broer ook aangeraden. HIj volgt nu een opleiding aan het grafisch lyceum (alleen de toelatingseisen waren best streng).quote:Op maandag 15 maart 2004 13:07 schreef ajuu het volgende:
[..]
kunstacademie moet je in adam doen (autonoom) of rotterdam (grafisch vormg.) of arnhem( als je mode wil doen) en de AKI in Enschede schijnt ook wel okee te zijn. maar utrecht nee.
ik zat in rotterdam (autonome richting)
Hoi Wizquote:Op maandag 15 maart 2004 13:20 schreef wizarddragon het volgende:
Hoi Tech en Cybart![]()
I think it wasquote:Op maandag 15 maart 2004 13:20 schreef tech het volgende:
[..]
whahahaha![]()
![]()
is this what they call 'insiders joke'?
ja rotterdam heeft wel een beetje een naam op te houden qua grafisch.quote:Op maandag 15 maart 2004 13:22 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Rotterdam heeft m'n broer ook aangeraden. HIj volgt nu een opleiding aan het grafisch lyceum (alleen de toelatingseisen waren best streng).
Enschedequote:Op maandag 15 maart 2004 13:07 schreef ajuu het volgende:
[..]
kunstacademie moet je in adam doen (autonoom) of rotterdam (grafisch vormg.) of arnhem( als je mode wil doen) en de AKI in Enschede schijnt ook wel okee te zijn. maar utrecht nee.
ik zat in rotterdam (autonome richting)
bijna elke jongen/man die daar op zit is homo ROFL, keus genoeg danquote:Op maandag 15 maart 2004 13:30 schreef WAik het volgende:halloowww
[..]
Enschede![]()
![]()
foei!quote:Op maandag 15 maart 2004 13:30 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Enschede![]()
Niks foei. Nou ja, met Enschede is op zich is weinig mis, alleen die afstand.............quote:Op maandag 15 maart 2004 13:31 schreef WAik het volgende:
[..]
foei!![]()
ja als je daar voor gaatquote:Op maandag 15 maart 2004 13:31 schreef WAik het volgende:
[..]
bijna elke jongen/man die daar op zit is homo ROFL, keus genoeg dan
Okay, en vanonder welke steen kom jij opeens gekropen?quote:Op maandag 15 maart 2004 13:37 schreef Driftwood het volgende:
okay...
een hele zware geloof ikquote:Op maandag 15 maart 2004 13:39 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Okay, en vanonder welke steen kom jij opeens gekropen?
Ang3l: jij beschreef volgens mij een eetboot vlak bij de Erasmusbrug toch? Daar hadden we ook bijna gegetenquote:Op maandag 15 maart 2004 13:39 schreef WAik het volgende:
weet je wat erg was? zaterdagavond zat ik in de trein van R'dam naar Enschede en het was heel druk. Mijn vrienden (all hetrow) en ik gingen verspreid zitten over een paar 4-zits-plekken in de intercity, en daar zat al een (knappe) jongen, overduidelijk homo. Een van die drie vrienden die daar zaten probeerde toen met mij van plek te ruilen met een of vage reden (ik had nog niks door) en dat lukte na een paar minuten vaag gebazel. Gingen mijn vrienden me opeens proberen te koppelen... AAARGH!!! en dat ging nog anderhalf uur door :S
ik dacht dat ik altijd irritant was, maar ze hadden me nu tuk
succesquote:Op maandag 15 maart 2004 13:41 schreef Prego het volgende:
weekeeeeeeeeend!!!!
ik hoef alleen maar 2 tentamens te maken vanavond
succesquote:Op maandag 15 maart 2004 13:41 schreef Prego het volgende:
weekeeeeeeeeend!!!!
ik hoef alleen maar 2 tentamens te maken vanavond
Retro is in hequote:Op maandag 15 maart 2004 13:43 schreef ysklontje2000 het volgende:
Over oude zooi gesproken.
Nou...van je vrienden moet je het hebbenquote:Op maandag 15 maart 2004 13:39 schreef WAik het volgende:
weet je wat erg was? zaterdagavond zat ik in de trein van R'dam naar Enschede en het was heel druk. Mijn vrienden (all hetrow) en ik gingen verspreid zitten over een paar 4-zits-plekken in de intercity, en daar zat al een (knappe) jongen, overduidelijk homo. Een van die drie vrienden die daar zaten probeerde toen met mij van plek te ruilen met een of vage reden (ik had nog niks door) en dat lukte na een paar minuten vaag gebazel. Gingen mijn vrienden me opeens proberen te koppelen... AAARGH!!! en dat ging nog anderhalf uur door :S
ik krijg daar helemaal jeuk van. een zogenaamd 80's kapsel, een nieuw-ouderwets pumajasje enzo... bah bahquote:Op maandag 15 maart 2004 13:46 schreef Driftwood het volgende:
[..]
Retro is in he
dan kan je er inderdaad net zo goed mee op houdenquote:Op maandag 15 maart 2004 13:49 schreef Prego het volgende:
[..]
ik krijg daar helemaal jeuk van. een zogenaamd 80's kapsel, een nieuw-ouderwets pumajasje enzo... bah bah
I'll stick to retroquote:Op maandag 15 maart 2004 13:50 schreef Cybart het volgende:
[..]
dan kan je er inderdaad net zo goed mee op houden
Maar, is natuurlijk de vraag, wat is er van gekomen?quote:Op maandag 15 maart 2004 13:39 schreef WAik het volgende:
quote:Op maandag 15 maart 2004 13:49 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Nou...van je vrienden moet je het hebben![]()
1, 1.5, 2, of tekenfilm?quote:Op maandag 15 maart 2004 13:53 schreef Prego het volgende:
ik ga weer terug me bed in. de x-men vroegen of ik hun even wil bekijken op dvd
quote:Op maandag 15 maart 2004 13:54 schreef NathaN het volgende:
[..]
Maar, is natuurlijk de vraag, wat is er van gekomen?
niet veel dus...quote:Op maandag 15 maart 2004 13:54 schreef WAik het volgende:
[..]
ach ja, ff kijken in de volgende rails
We verzinnen zelf wel wat, danquote:Op maandag 15 maart 2004 14:11 schreef blublub het volgende:
niet veel dus...
we verzinnen dat Waik een date heeft met de mooie treinman?quote:Op maandag 15 maart 2004 14:11 schreef NathaN het volgende:
[..]
We verzinnen zelf wel wat, dan
Ik denk eerder dat je 2 railsen later moet kijken. Vaak lopen die dingen een paar maanden achter met die advertentietjes...quote:Op maandag 15 maart 2004 13:54 schreef WAik het volgende:
[..]
ervaring?quote:Op maandag 15 maart 2004 14:12 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat je 2 railsen later moet kijken. Vaak lopen die dingen een paar maanden achter met die advertentietjes...
Nee hoor, ik lees ze alleen maar. Maar in maart staan er dan nog dingen in die over november en december gaan...quote:Op maandag 15 maart 2004 14:16 schreef blublub het volgende:
[..]
ervaring?
dat van die rails was maar een grapje hoorquote:Op maandag 15 maart 2004 14:19 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Nee hoor, ik lees ze alleen maar. Maar in maart staan er dan nog dingen in die over november en december gaan...
leuk zijn ze he. vraag me altijd af of daar nou ooit iets uitkomt. een meisje met half lang haar, een zwarte jas en een roze tas dat kan bijna half nederland zijnquote:Op maandag 15 maart 2004 14:19 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Nee hoor, ik lees ze alleen maar. Maar in maart staan er dan nog dingen in die over november en december gaan...
daar kan je je soms lelijk in vergissenquote:Op maandag 15 maart 2004 14:21 schreef WAik het volgende:
[..]
en dat had die ander ook wel door
Hmz, dus hij's knap, hij's homo, je hebt contact, hoe geforceerd ook, en dat noem je niet serieus?quote:Op maandag 15 maart 2004 14:21 schreef WAik het volgende:
dat van die rails was maar een grapje hoorzo serieus was het niet, en dat had die ander ook wel door
Maar stel dat het wel in de rails komt, maar hij geeft dan een beschrijving van 1 van jouw vrienden.............OOPS!!!!!!!quote:Op maandag 15 maart 2004 13:54 schreef WAik het volgende:
[..]
quote:Op maandag 15 maart 2004 14:43 schreef NathaN het volgende:
Hmz, we hebben hier een vuilnisvrouw...
progressief...
excuse me?quote:Op maandag 15 maart 2004 15:45 schreef fulco- het volgende:
[..]
Viespeuk!
Nee was geen boot, was wel echt vasteland hoorquote:Op maandag 15 maart 2004 13:41 schreef WAik het volgende:
[..]
Ang3l: jij beschreef volgens mij een eetboot vlak bij de Erasmusbrug toch? Daar hadden we ook bijna gegetenwe waren daar een paar meten vandaan op hetzelfde tijdstip (ben je blij dat je ons gemist hebt
)
ahaquote:Op maandag 15 maart 2004 15:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee was geen boot, was wel echt vasteland hoor
Je had geen zeebenen nodig
Ik leg dat stripje natuurlijk op een be-paal-de manier uitquote:Op maandag 15 maart 2004 15:55 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
excuse me?
Dus eigenlijk ben je zelf de viespeuk.quote:Op maandag 15 maart 2004 16:08 schreef fulco- het volgende:
Ik leg dat stripje natuurlijk op een be-paal-de manier uit![]()
quote:Op maandag 15 maart 2004 16:12 schreef NathaN het volgende:
[..]
Dus eigenlijk ben je zelf de viespeuk.
*enorm met deze uitspraak eens is*quote:Op maandag 15 maart 2004 16:12 schreef NathaN het volgende:
[..]
Dus eigenlijk ben je zelf de viespeuk.
*dat wel dacht*quote:Op maandag 15 maart 2004 16:17 schreef beaverhausen het volgende:
*enorm met deze uitspraak eens is*
*soms best wel voorspelbaar is*quote:Op maandag 15 maart 2004 16:21 schreef NathaN het volgende:
[..]
*dat wel dacht*
*dat soms wel schattig vind*quote:Op maandag 15 maart 2004 16:24 schreef beaverhausen het volgende:
*soms best wel voorspelbaar is*
i call blublub, want ze moet in het bandje komenquote:Op maandag 15 maart 2004 17:13 schreef beaverhausen het volgende:
"If I want sax I call Candy"
[afbeelding]
candy is gooood.... die stond een keer hier op de Oude Markt in Enschede, wow!!quote:Op maandag 15 maart 2004 17:13 schreef beaverhausen het volgende:
[afbeelding]
Die wow is voor Candy, gok ik, niet de Oude Markt?quote:Op maandag 15 maart 2004 18:05 schreef WAik het volgende:
candy is gooood.... die stond een keer hier op de Oude Markt in Enschede, wow!!![]()
![]()
Dat maakt die wow voor candy ineens een stuk minder speciaalquote:Op maandag 15 maart 2004 18:10 schreef WAik het volgende:
oooook voor de Oude Markt!
if we want candy we call beaverhausenquote:Op maandag 15 maart 2004 17:13 schreef beaverhausen het volgende:
[afbeelding]
welke is het?quote:Op maandag 15 maart 2004 18:27 schreef ajuu het volgende:
[..]
if we want candy we call beaverhausen
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hhmmm, eigenlijk is eer geen een leuke bij,quote:Op maandag 15 maart 2004 18:28 schreef WAik het volgende:
[..]
welke is het?![]()
![]()
He gelukkig, ik was al bang dat je je smaak was verlorenquote:Op maandag 15 maart 2004 18:35 schreef ajuu het volgende:
[..]
hhmmm, eigenlijk is eer geen een leuke bij,
quote:Op maandag 15 maart 2004 18:27 schreef ajuu het volgende:
[..]
if we want candy we call beaverhausen
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ach, kerel, ik zie het maar zeu, je meut rimmen met de roeien die je hebtquote:Op maandag 15 maart 2004 18:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
He gelukkig, ik was al bang dat je je smaak was verloren
Rimmen met roeien?quote:Op maandag 15 maart 2004 18:55 schreef ajuu het volgende:
[..]
ach, kerel, ik zie het maar zeu, je meut rimmen met de roeien die je hebt
hee...hoi!quote:Op maandag 15 maart 2004 18:53 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
ik roei niet.
Lenig...quote:Op maandag 15 maart 2004 18:57 schreef ajuu het volgende:
tegelijk?
quote:Op maandag 15 maart 2004 18:56 schreef ajuu het volgende:
[..]
hee...hoi!
Jerruh! Jerre! Jerrie! Jerry! JErry! JERry! JERRy! JERRY!quote:Op maandag 15 maart 2004 16:53 schreef Jerruh het volgende:
ik HAAAAAAAAAAAAAAAT bouweconomie!.
ow goeienmiddag.
rim jij met je handen?quote:Op maandag 15 maart 2004 18:58 schreef NathaN het volgende:
[..]
Lenig...
Ik laat me er al niet over uit of ik het doe. Laat staan dus hoe ik het eventueel zou doen...quote:Op maandag 15 maart 2004 19:00 schreef ajuu het volgende:
rim jij met je handen?
staand?quote:Op maandag 15 maart 2004 19:01 schreef NathaN het volgende:
[..]
Laat staan dus hoe ik het eventueel zou doen...
niet roeiend, in elk geval...quote:Op maandag 15 maart 2004 19:03 schreef ajuu het volgende:
staand?
Jij had toch een poetshomo?quote:Op maandag 15 maart 2004 19:09 schreef Ang3l het volgende:
Kan er ff iemand naar de Boerderij komen? Ik heb was die zichzelf niet wil ophangen
MSN het adres maar evenquote:Op maandag 15 maart 2004 19:09 schreef Ang3l het volgende:
Kan er ff iemand naar de Boerderij komen? Ik heb was die zichzelf niet wil ophangen
nee, schat, vandaag niet, heb ff m'n dorisday niet zo.quote:Op maandag 15 maart 2004 19:09 schreef Ang3l het volgende:
En ze stinken.quote:Op maandag 15 maart 2004 19:25 schreef beaverhausen het volgende:
Boerderij beesten zijn Eng.
Yeahquote:Op maandag 15 maart 2004 19:16 schreef ajuu het volgende:
woon je echt op een boerderij? if so, cool![]()
Woon jij daar? Daar wil ik ook wel wonen!quote:Op maandag 15 maart 2004 19:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Yeah
[afbeelding]
[afbeelding]
EN de poetshomo was er gister al... niet vandaag
Ang3l en Pup hebben nog wel een zolderkamer over geloof ikquote:Op maandag 15 maart 2004 19:30 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Woon jij daar? Daar wil ik ook wel wonen!
wowquote:Op maandag 15 maart 2004 19:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Yeah
[afbeelding]
[afbeelding]
Kunnen jullie door die lage deurtjes, of moeten de zwarte luiken regelmatig open?quote:Op maandag 15 maart 2004 19:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Yeah
[afbeelding]
[afbeelding]
'T ken néééétquote:Op maandag 15 maart 2004 19:39 schreef tech het volgende:
[..]
Kunnen jullie door die lage deurtjes, of moeten de zwarte luiken regelmatig open?
*verder onder de indruk is*
quote:Op maandag 15 maart 2004 19:35 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ang3l en Pup hebben nog wel een zolderkamer over geloof ik
ah wat schattigquote:Op maandag 15 maart 2004 19:25 schreef beaverhausen het volgende:
Boerderij beesten zijn Eng.
quote:Op maandag 15 maart 2004 19:45 schreef blublub het volgende:
[..]
ah wat schattig
jij hebt ook een fobie
Je hèbt tenminste een kelder! Dat kan niet iedereen zeggen. Om over boerderij maar te zwijgen! Magoed, ik klaag niet. Mijn huisje is ook heel leukquote:Op maandag 15 maart 2004 19:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
'T ken néééét
Maar er is idd 1 kamer waar we niet helemaal rechtop kunnen staan (opkamer/logeerkamer) de de kelder is ook krom lopen
Ziet er netjes uit hoor!quote:Op maandag 15 maart 2004 19:47 schreef tech het volgende:
[..]
Je hèbt tenminste een kelder! Dat kan niet iedereen zeggen. Om over boerderij maar te zwijgen! Magoed, ik klaag niet. Mijn huisje is ook heel leuk
[afbeelding]
niet alles, natuurlijk!! ik woon er met wat meer mensen in
Welk raam is van jou?quote:Op maandag 15 maart 2004 19:47 schreef tech het volgende:
Je hèbt tenminste een kelder! Dat kan niet iedereen zeggen. Om over boerderij maar te zwijgen! Magoed, ik klaag niet. Mijn huisje is ook heel leuk
[afbeelding]
niet alles, natuurlijk!! ik woon er met wat meer mensen in
Hoezo? Wil je d'r met een zaklantaarn voor gaan staan midden in de nacht?quote:Op maandag 15 maart 2004 19:50 schreef NathaN het volgende:
[..]
Welk raam is van jou?
quote:Op maandag 15 maart 2004 19:51 schreef Ang3l het volgende:
Hoezo? Wil je d'r met een zaklantaarn voor gaan staan midden in de nacht?
Naast de twee middelste torens aan de linkerkant staat een kleine kolom met een puntdakje erop. Die hoort er niet meer bij, maar vanaf daar tot en met het volgende puntdakje is de begane grond min of meer van mijquote:Op maandag 15 maart 2004 19:50 schreef NathaN het volgende:
[..]
Welk raam is van jou?
Nee juist leuk... (denk ik dan)quote:Op maandag 15 maart 2004 19:52 schreef Andyvie het volgende:
[afbeelding]
En ergens in deze flat woon ik. saai he?
Dank je wel. Ben ook gelukkig.quote:Op maandag 15 maart 2004 19:49 schreef Ang3l het volgende:
Ziet er netjes uit hoor!![]()
Hurry Hurry....veel plezier met zingen Techquote:Op maandag 15 maart 2004 19:57 schreef tech het volgende:
Mensen ik moet rennen... Zingen!
Het ziet er erg gezellig uit ja....maar wat een ruimtequote:Op maandag 15 maart 2004 19:59 schreef Ang3l het volgende:
Verder de tuin:
[afbeelding]
[afbeelding]
De badkamer (de poetshomo's domein):
[afbeelding]
[afbeelding]
En de Helige Slaapkamer:
[afbeelding]
[afbeelding]
*insert mond-open-val-smilie*quote:Op maandag 15 maart 2004 19:59 schreef Ang3l het volgende:
Verder de tuin:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En de Helige Slaapkamer:
[afbeelding]
[afbeelding]
volgens mij heb ik m gevondenquote:Op maandag 15 maart 2004 19:46 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*band voelt*
quote:Op maandag 15 maart 2004 19:59 schreef Ang3l het volgende:
Verder de tuin:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En de Helige Slaapkamer:
[afbeelding]
[afbeelding]
De beste verdwijntrucs gebeuren met spiegelsquote:Op maandag 15 maart 2004 20:08 schreef blublub het volgende:
wow....
maaruh, op de eerst badkamerfoto hangen er geen spiegels boven de wastafels, en bij de tweede wel, hoe kan dat nou?
tis niet een verdwijntruuc, maar een tevoorschijntovertruucquote:Op maandag 15 maart 2004 20:11 schreef NathaN het volgende:
[..]
De beste verdwijntrucs gebeuren met spiegels
haaiquote:Op maandag 15 maart 2004 20:11 schreef Vlarp het volgende:
hallo!
foto's omdraaien...quote:Op maandag 15 maart 2004 20:20 schreef blublub het volgende:
tis niet een verdwijntruuc, maar een tevoorschijntovertruuc
Jer!!quote:Op maandag 15 maart 2004 20:20 schreef Jerruh het volgende:
vlarp!!!!.
*trug is van eten enzo!!. *
he bah, je hebt je yoghurt opgeboerdquote:Op maandag 15 maart 2004 20:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jer!!
*boer laat*
*nogmaals yoghurt doorslik*![]()
wizard!!quote:Op maandag 15 maart 2004 20:26 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Hola Vlarp
Goed! Moe en voldaan en versletenquote:Op maandag 15 maart 2004 20:27 schreef Jerruh het volgende:
[..]
he bah, je hebt je yoghurt opgeboerd!
hoe issie vent?.
nietnietquote:Op maandag 15 maart 2004 20:22 schreef NathaN het volgende:
[..]
foto's omdraaien...
ik heb het net gedaanquote:Op maandag 15 maart 2004 20:28 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Goed! Moe en voldaan en versleten
*even helpen met de afwas ben*
relaxed zeg, maar kan je dat nu al zeggen dan?quote:Op maandag 15 maart 2004 20:31 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik heb het net gedaan.
ik denk da ik mijn tentamen trouwens heb gehaald!
Welk vak?quote:Op maandag 15 maart 2004 20:31 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik heb het net gedaan.
ik denk da ik mijn tentamen trouwens heb gehaald!
een wizz heeft mijn goksels met die van hem vergelekenquote:Op maandag 15 maart 2004 20:35 schreef blublub het volgende:
[..]
relaxed zeg, maar kan je dat nu al zeggen dan?
bouweconomiequote:Op maandag 15 maart 2004 20:37 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Welk vak?
Klinkt boeiendquote:Op maandag 15 maart 2004 20:49 schreef Jerruh het volgende:
[..]
bouweconomie.
ooooh relaxed zeg!quote:Op maandag 15 maart 2004 20:45 schreef Jerruh het volgende:
[..]
een wizz heeft mijn goksels met die van hem vergeleken.
Accounting ...brrrrrrrrquote:Op maandag 15 maart 2004 20:50 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Klinkt boeiend
Eej Wiz trouwensquote:Op maandag 15 maart 2004 20:58 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Accounting ...brrrrrrrr![]()
![]()
(kheb gewoon een seizoenskaart Psychiatrie nodig nu.)
quote:Op maandag 15 maart 2004 20:59 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Eej Wiz trouwens
* Vlarp doet gewoon niet aan accounting ofzo...
is dat zoiets wat een accountant doet?quote:Op maandag 15 maart 2004 20:58 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Accounting ...brrrrrrrr![]()
![]()
(kheb gewoon een seizoenskaart Psychiatrie nodig nu.)
Ik had iets met media/fotografie/video moeten gaan doen.. mgoedquote:Op maandag 15 maart 2004 21:00 schreef wizarddragon het volgende:
Is maar goed ook....schijtvak accounting.
Ja ik ookquote:Op maandag 15 maart 2004 21:05 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik had iets met media/fotografie/video moeten gaan doen.. mgoed
theorievakken zijn kut!
Ik zou niet weten waar ik het geld vandaan zou moeten halen.. anders zou ik het misschien nog wel gaan doen...quote:Op maandag 15 maart 2004 21:10 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ja ik ook...ik zit er zelfs nu over na te denken.
*bounce*quote:Op maandag 15 maart 2004 22:10 schreef NathaN het volgende:
oe, echoooooooooo
ooooooooooooooquote:Op maandag 15 maart 2004 22:10 schreef NathaN het volgende:
oe, echoooooooooo
Leuke tuin. Zou alleen de bestrating iets anders doenquote:Op maandag 15 maart 2004 19:59 schreef Ang3l het volgende:
Verder de tuin:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En de Helige Slaapkamer:
[afbeelding]
[afbeelding]
Da ken ik niequote:Op maandag 15 maart 2004 22:12 schreef Cazman het volgende:
[..]
Leuke tuin. Zou alleen de bestrating iets anders doen
op m'n knie?quote:Op maandag 15 maart 2004 22:11 schreef WAik het volgende:
*bounce*![]()
bounce=echoquote:Op maandag 15 maart 2004 22:15 schreef NathaN het volgende:
[..]
op m'n knie?
*insmeer*quote:Op maandag 15 maart 2004 22:25 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga zonnen!
Ik ook....ik ga maar een ijsje likken ofzo.quote:Op maandag 15 maart 2004 22:31 schreef Vlarp het volgende:
*verveel*
Hola Markiequote:Op maandag 15 maart 2004 22:34 schreef Markie-Mark het volgende:
Ola
de thee is koudquote:Op maandag 15 maart 2004 22:34 schreef Markie-Mark het volgende:
Ola
oeh.. lekkerquote:Op maandag 15 maart 2004 22:32 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ik ook....ik ga maar een ijsje likken ofzo.
met d'r krulspeldensetjequote:Op maandag 15 maart 2004 22:35 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Hola Markie
Arme Bonnie....ze had het zo moeilijk in de bush...
en haar samsonite kofferquote:Op maandag 15 maart 2004 22:38 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
met d'r krulspeldensetjewie neemt dat nou mee de bush in, gek mens
![]()
foto van het resultaat deze keer maar dan weer?quote:Op maandag 15 maart 2004 22:25 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga zonnen!
Idd raar mensquote:Op maandag 15 maart 2004 22:40 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
en haar samsonite koffer![]()
Ja ook leuk, maar ik zie hem alleen maar sigaretten paffen.quote:Op maandag 15 maart 2004 22:46 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Idd raar mens
Maar Sander Foppele is zelfs in de Bush![]()
Tuurlijk, daar mag je me s'nachts voor wakkermakenquote:Op maandag 15 maart 2004 22:48 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Nog interesse in remixes van Cappella's Angel??
Ik stuur ze wel via msn..quote:Op maandag 15 maart 2004 22:54 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Tuurlijk, daar mag je me s'nachts voor wakkermaken![]()
*MEP*quote:Op maandag 15 maart 2004 22:26 schreef NathaN het volgende:
[..]
*insmeer*
*Pup ook insmeer*quote:Op maandag 15 maart 2004 23:01 schreef Ang3l het volgende:
*MEP*
Púúúúúúúp! Ze zitten aan mééééé!!!!!
Ooit nog mee staan flirten.quote:Op maandag 15 maart 2004 22:46 schreef Markie-Mark het volgende:
Maar Sander Foppele is zelfs in de Bush![]()
Ik dacht altijd dat Sander Foppele behoorlijk hetero wasquote:Op maandag 15 maart 2004 23:18 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ooit nog mee staan flirten.
Sander, dan. Niet Bush...
quote:Op maandag 15 maart 2004 23:14 schreef Ang3l het volgende:
http://users.skynet.be/Timo/jeugdsentiment/wuzzels.htm
[afbeelding]
Oeh, ze barsten van originaliteit
Dat komt door die dubbele persoonlijkheid
Het zijn de Wuzzels oh yeah
Het zijn de Wuzzels oh oh yeah
Ik dacht altijd dat Sander Foppele behoorlijk bi wasquote:Op maandag 15 maart 2004 23:22 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat Sander Foppele behoorlijk hetero was![]()
Ow echt waar, er gaat weer een wereld voor me openquote:Op maandag 15 maart 2004 23:25 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat Sander Foppele behoorlijk bi was
vlarpske!quote:Op maandag 15 maart 2004 23:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jerruh!
Oeh, de Bluffers!quote:Op maandag 15 maart 2004 23:25 schreef Markie-Mark het volgende:
De wuzzles waren lief, net als de gummiberen en de Bluffers
Ja met die grote enge meneer op dat kasteelquote:Op maandag 15 maart 2004 23:29 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Oeh, de Bluffers!
Je bent een Bluffer
Altijd een Bluffer
Je droomt en Bluft er op los
Ik heb het hem niet gevraagd, eigenlijk. Meer dan flirten en vage insinuaties is het niet geworden, maar bi zou me niet verbazen. Ik was toen zelf ook amper uit de kast, eigenlijk...quote:Op maandag 15 maart 2004 23:22 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik dacht altijd dat Sander Foppele behoorlijk hetero was![]()
quote:Op maandag 15 maart 2004 23:25 schreef Markie-Mark het volgende:
De wuzzles waren lief, net als de gummiberen en de Bluffers
Ik bluf niet zo snelquote:Op maandag 15 maart 2004 23:29 schreef beaverhausen het volgende:
Oeh, de Bluffers!
Je bent een Bluffer
Altijd een Bluffer
Je droomt en Bluft er op los
Ik ging meestal meer voor Mask (al of niet met Hetty Heijting), Transformers en G.I.Joe.quote:Op maandag 15 maart 2004 23:35 schreef Ang3l het volgende:
Ja op Expreszo is een oud tekenfilmpjes topic, vandaar dat ik de wuzzels hier ineens ingooide
En verder he-Man, Thundercats, Maple Town, Candy Candy, 3 little ghosts
Avond...Jerruh..quote:Op maandag 15 maart 2004 23:24 schreef Jerruh het volgende:
n'avond.
ook allemaal gezien!! die vnd ik soms best eng als kleine hummelquote:Op maandag 15 maart 2004 23:44 schreef Markie-Mark het volgende:
Teddy Ruxpin
Volgens Jerre is t Tweekquote:Op maandag 15 maart 2004 23:48 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Tweeg en Elbie waren echt ubercool
Nee tis toch echt Tweeg en LB (toch?)quote:Op maandag 15 maart 2004 23:51 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Volgens Jerre is t Tweek![]()
tweeeeeeeeek zeiden ze ook altijd! da was da ding in da kasteeltje met da rare rode wezen!quote:Op maandag 15 maart 2004 23:53 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Nee tis toch echt Tweeg en LB (toch?)
Ik ken 'm niet....zeker van voor m'n tijd??quote:Op maandag 15 maart 2004 23:53 schreef NathaN het volgende:
Jeugdsentiment
quote:Op maandag 15 maart 2004 23:51 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Volgens Jerre is t Tweek![]()
Aldus imdb.comquote:Cast overview, first billed only:
Phil Baron .... Teddy Ruxpin/Burl Ruxpin (voice)
John Stocker .... Newton Gimmick (voice)
Will Ryan .... Grubby (voice)
John Koensgen .... Tweeg (voice)
Robert Bockstael .... L.B. Prince Arin (voice)
Pier Kohl .... (voice)
Holly Larocque .... Leota (voice)
Abby Hagyard .... Aruzia (voice)
yup, maar tis toch Tweeg.quote:Op maandag 15 maart 2004 23:54 schreef Jerruh het volgende:
[..]
tweeeeeeeeek zeiden ze ook altijd! da was da ding in da kasteeltje met da rare rode wezen!
ik vond de elfjes leuk! en het kasteel van die enge donkere duistere vent!
quote:Op maandag 15 maart 2004 23:57 schreef Jerruh het volgende:
ik druip al af.
Heb ik ook .. ze heeft toch zo'n geel/oranje stok??quote:Op maandag 15 maart 2004 23:59 schreef Ang3l het volgende:
Ik was altijd verliefd op Cheetara van de Thundercats. En toen ik eenmaal dat poppetje had kuste ik haar iedere avond weltrusten
Damn waar is het dan toch mis gegaanquote:Op maandag 15 maart 2004 23:59 schreef Ang3l het volgende:
Ik was altijd verliefd op Cheetara van de Thundercats. En toen ik eenmaal dat poppetje had kuste ik haar iedere avond weltrusten
Trustuh Vlarpquote:Op dinsdag 16 maart 2004 00:00 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga slapen
Truste!
I prefer to have Ang3l on our sidequote:Op dinsdag 16 maart 2004 00:01 schreef Markie-Mark het volgende:
Damn waar is het dan toch mis gegaan![]()
aaawwwquote:Op maandag 15 maart 2004 23:59 schreef Ang3l het volgende:
Welterusten Techquote:Op dinsdag 16 maart 2004 00:04 schreef tech het volgende:
Slaap lekker, allemaal!
quote:
Herinner je haar nog uit de Samurai Pizza Cats??quote:Op dinsdag 16 maart 2004 00:04 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik ken die hele Thundercats niet...wel de Sumurai Pizza Cats
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 16 maart 2004 00:08 schreef NathaN het volgende:
Tja, als iedereen gaat pitten....![]()
Jaaaaaa, en die vogels de zogenaamde badguys...quote:Op dinsdag 16 maart 2004 00:08 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Herinner je haar nog uit de Samurai Pizza Cats??
Lucille
[afbeelding]
Met al die raketjes uit d'r haarquote:Op dinsdag 16 maart 2004 00:08 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Herinner je haar nog uit de Samurai Pizza Cats??
Lucille
[afbeelding]
D'r komen vast wel nieuwe poppen uit kun je een nieuwe halen want..................quote:Op dinsdag 16 maart 2004 00:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Met WilyKit!
Die zat er bij mij niet bij
Trustequote:Op dinsdag 16 maart 2004 00:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Met al die raketjes uit d'r haar
Ik ga slapen
Neuh, d'r komt ook weer een nieuwe serie. Net zoals He-Man eigenlijkquote:Op dinsdag 16 maart 2004 00:12 schreef Ang3l het volgende:
Da's toch gewoon de comic versie?
Mogguh, patser!quote:Op dinsdag 16 maart 2004 06:58 schreef Cybart het volgende:
moguh...jeeej, vanmiddag vrij
hehe...who? me?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 07:23 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Mogguh, patser!
www.besteleenmasseur.nl ?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 08:31 schreef Twoflower het volgende:
Shit, ik heb verkeerd gelegen vannacht, of het tocht in mijn slaapkamer. Ik heb last van een stijve nek...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |