quote:Madonna undercover bij modeshow A'dam
AMSTERDAM - Bij de modeshow van couturier Paul Schulten in het Amsterdamse Okura-hotel is gisteravond bij het 500-koppige publiek de nodige onrust ontstaan. Niet alleen de spectaculaire ontwerpen en torenhoge plateauzoolhakken waren na afloop van de show het gesprek van de avond, maar ook de vraag of het nu wel of niet Madonna was die, verscholen achter haar zwarte zonnebril, op de eerste rij zat. Ze verliet bovendien voortijdig de show in het gezelschap van twee bodyguards. Zowel Paul Schulten als zijn assistente mevrouw Jaspers en showconsultant Emilie Bouwman bevestigden daarna haar aanwezigheid en haar verblijf in het nabijgelegen Amstel Hotel.
Ze deed toch mee aan Oceans twelve?quote:Op maandag 15 maart 2004 09:22 schreef MadGuy het volgende:
Gisteravond een extra (jemig de pemig, de concurrentie loopt hoog op!) Shownieuws uitzending op SBS6, want Madonna zou een bezoekje aan Nederland hebben gebracht.
Uit de Spits:
[..]
[afbeelding]
Het zou haar zomaar kunnen zijn, én ook weer niet. De vrouw op de foto lijkt er zeker op, maar er is ook iets vreemds aan. Catherine Keyl, Edgar Vos en diverse anderen, waaronder de ontwerpr van de show, bevestigden haar aanwezigheid. Ze schijnt later aangekomen te zijn en eerder vertrokken.
Het rare is dat ze naar Nederland zou komen voor een simpele modeshow, terwijl in Amerika de repetities voor haar komende wereldtournee in volle gang zijn. En om nu de halve wereld over te vliegen voor een modeshow...
We zullen zien!![]()
quote:Telegraaf
Madonna bij modeshow in Amsterdam
door Michou Basu
AMSTERDAM - Alle vips zitten op hun plek maar toch is de modeshow in het Amsterdamse Okura Hotel, waar Paul Schulten zijn lente/zomer-collectie presenteert, nog niet begonnen. De reden wordt al snel duidelijk wanneer een kleine dame gekleed in een smetteloos pak, zwarte baret, enorme zonnebril en vuurrode lippen onder begeleiding van vier beveiligingsbeambten de zaal binnenkomt. Het is Madonna.
Tijdens de show zit ze bijna zonder zich te bewegen naast modeveteraan Edgar Vos. En zodra de show is afgelopen, verdwijnt ze onder begeleiding in het niets. "Ik wist dat ze zou komen", glundert Paul Schulten backstage. "Maar daar mocht ik niets over loslaten. Nee, zenuwachtig was ik niet, wel vereerd." De popster logeert in het Okura en had gehoord dat er een modeshow in het hotel was, waarna ze zich aanmeldde. Wat ze van zijn collectie vond heeft ze (nog) niet aan Schulten laten weten.
Yup...schijnt allemaal nep te zijn...straks in RTL Boulevard.quote:Op maandag 15 maart 2004 12:06 schreef HarigeKerel het volgende:
Dat was gewoon een dubbelgangster, staat zeker op de loonlijst van die ontwerper die aandacht wilde hebben![]()
De heren Van Erven Dorens en Verlinden die een grap uithalen met de concurenten van Shownieuws?quote:Op maandag 15 maart 2004 18:30 schreef schatje het volgende:
Nep Madonna.
Ze heeft er wel iets van weg op deze foto, maar wanneer je de dame in kwestie in beeld krijgt vallen de gelijkenissen enorm mee...quote:Op maandag 15 maart 2004 14:27 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik zag het gister ook ja, dat Shownieuws.
Nou, ik vond haar niet zo op Madonna lijken, eerder op een semi-hippe blonde gothicdame. Maar goed..
Hey ik ben helderziend ofzoquote:Op maandag 15 maart 2004 12:06 schreef HarigeKerel het volgende:
Dat was gewoon een dubbelgangster, staat zeker op de loonlijst van die ontwerper die aandacht wilde hebben![]()
Woont al JA-REN in Engeland hoor.quote:Op maandag 15 maart 2004 20:08 schreef MadGuy het volgende:
Hahaha, dat is een grap!
Anyways, het was ook té mooi om waar te zijn, een Madonna die uit Amerika overkomt alleen voor een modeshow, hahaha! Wel een sheer heart attack dus...
En heeft tegenwoordig ook een appartement met Guy nabij de Bilderdijkstraat (of zelfs in) in Amsterdam! Maar goed, dit is nog welaardig ontopic:quote:Op maandag 15 maart 2004 23:44 schreef Borin het volgende:
[..]
Woont al JA-REN in Engeland hoor.
Als je interessant gaat doen doe het dan goed.quote:Op maandag 15 maart 2004 23:44 schreef Borin het volgende:
[..]
Inderdaad, als je interessant gaat doen, doe het dan goedquote:Op dinsdag 16 maart 2004 09:12 schreef OutKast het volgende:
[..]
Als je interessant gaat doen doe het dan goed.
Ze woont en werkt inmiddels alweer minstens een jaar non-stop in de USA. Waar zij op dit moment ook werkt aan haar nieuwe tournee. En ook de roddel dat zij een appartement heeft in A'dam is NIET waar. Een publiciteits-stunt van het makelaarskantoor.....mensen wees niet zo naief.
Stond vandaag ook een heel artikel over in de geweldige krant de spitsquote:Op dinsdag 16 maart 2004 00:32 schreef defpaul het volgende:
[..]
En heeft tegenwoordig ook een appartement met Guy nabij de Bilderdijkstraat (of zelfs in) in Amsterdam! Maar goed, dit is nog welaardig ontopic:
That ain't Madonna....
The Dutch media were fooled by a Madonna imposter hired by 'friends' of designer Paul Schulten to attend his fashion show.
The designer claims he had no prior knowledge of the publicity stunt, which was covered by the Dutch media....however it did the job, his fashion show was splashed across the news media providing him with plenty of coverage!
Ik weet niet welke bladen je leest of welke bronnen jij hebt maar dat is een broodje aap verhaal. Brad Pitt en Sting hebben ook geen appartement in Amsterdam, het is laatst zelfs nog op TV geweest dat dat nep was. Dat het een publiciteitsstunt was. Kijk, dat je graag wilt dat ze komt snap ik maar je moet wel reeel blijven..... Net als toen ze ineens bij die modeshow was....dat was ook hartstikke nep.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 13:40 schreef Buffie het volgende:
[..]
Inderdaad, als je interessant gaat doen, doe het dan goed
Madonna is wel degelijk op zoek naar een appartement in Amsterdam. Eind december heeft zij een optie genomen op een pand aan de Bilderdijkkade. Niks stunt van de makelaar, die man wilde niet eens dat dit naar buiten kwam, omdat de deal anders waarschijnlijk niet door zou gaan wegens alle media aandacht. Madonna is al maanden bezig met dit project en reken maar dat ze komt. Net als vele andere sterren ( ik noem een Sting en Brad Pitt met optrekje in Amsterdam).
Dat je het even weet.
waarom zeg je het dan? dit is wel een ERG makkelijke manier om een discussie te "winnen"quote:Op dinsdag 16 maart 2004 15:02 schreef Buffie het volgende:
Kan niet vertellen hoe en wat, dus je zult me moeten geloven. Dat doe je vast niet en dat kan me ook niet schelen, ik weet hoe het zit![]()
Brad Pitt zou in de JOrdaan wonen, bij de westerstraat, in dat gebouw waar ook Patrick Kluivert woont. Jennifer Aniston heeft dat echter al een paar keer in interviews met Nederlandse media stellig ontkend.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 15:02 schreef Buffie het volgende:
Haha, wat heb jij gekeken, Sesamstraat? Ik weet precies waar Brad Pitt en David Bowie wonen (trust me, ze wonen er wel degelijk, niet permanent natuurlijk, maar ze hebben er een huis).
Ik heb het wel gezien en gehoordquote:Op dinsdag 16 maart 2004 16:30 schreef Buffie het volgende:
Ik ken iemand die hem daar de deur heeft zien opendoen, dat zegt genoeg lijkt me
Als ik Jen was zou ik het ook ontkennen, anders krijg je weer zo'n meute fans die voor je deur gaan liggen, lekker handig. Bovendien heb ik heel wat Jennifer gezien in interviews, maar haar dat nog nooit horen ontkennen, dusse....
Erg overtuigend......en als je gaat showen met je info ga dan alsjeblieft niet zeggen dat je het helaas niet kan zeggen. Ik geloof er daarom dus geen ene ruk van.......je werkt zeker bij de Prive ofzo???quote:Op dinsdag 16 maart 2004 16:30 schreef Buffie het volgende:
Ik ken iemand die hem daar de deur heeft zien opendoen, dat zegt genoeg lijkt me
Zoals al eerder gezegd, ze woont in de USA én Engeland. Bovendien is ze al weer inderdaad bijna een jaar in de USA, onder meer vanwege haar aankomende tour.quote:Op maandag 15 maart 2004 23:44 schreef Borin het volgende:
[..]
Ok. Rob Halford dan, die woont heeft er wel zeker een appartement.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 14:33 schreef OutKast het volgende:
[..]
Ik weet niet welke bladen je leest of welke bronnen jij hebt maar dat is een broodje aap verhaal. Brad Pitt en Sting hebben ook geen appartement in Amsterdam, het is laatst zelfs nog op TV geweest dat dat nep was.
Hee, weet je wat? Dan geloof je het toch lekker niet? Wat kan mij het schelen, ik weet wat ik weet en jij blijkbaar niet. En nee, ik werk niet bij Privé, maar je zit wel in de buurt. En daarom verklap ik niks, je hoeft niet alles te weten, toch?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 18:55 schreef OutKast het volgende:
[..]
Erg overtuigend......en als je gaat showen met je info ga dan alsjeblieft niet zeggen dat je het helaas niet kan zeggen. Ik geloof er daarom dus geen ene ruk van.......je werkt zeker bij de Prive ofzo???![]()
En mochten er mensen zijn die graag eens bij hem langs willen gaan, dan moeten ze hier maar even kijken: http://www.worldskins.com/PENDELTONquote:Op dinsdag 16 maart 2004 19:50 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ok. Rob Halford dan, die woont heeft er wel zeker een appartement.
En mij interesseert het ook niet wat een wannabe-starfucker zegt. Interessant gedoe met z'n spannende verhalen...geen Prive maar wel in de buurt...ooohhh I couldn't care less....ben je bang dat iemand wilt weten wie je bent? Of heb je geheimhoudingsplicht?? Whahahahahaha......quote:Op woensdag 17 maart 2004 12:30 schreef Buffie het volgende:
[..]
Hee, weet je wat? Dan geloof je het toch lekker niet? Wat kan mij het schelen, ik weet wat ik weet en jij blijkbaar niet. En nee, ik werk niet bij Privé, maar je zit wel in de buurt. En daarom verklap ik niks, je hoeft niet alles te weten, toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |