Dan moet je een mail sturen naar RTL4quote:Op maandag 15 maart 2004 08:11 schreef SunChaser het volgende:
Nee, we willen seizoen 2 en 3 van Rozegeur & Wodka Lime op DVD
Nou, nou, nou..... open Outlook, druk op CRTL+Shift+M en zet in het aan-vak: vara@vara.nl en type in het mailtje: Ik wil graag Unit 13 op DVD!!quote:Op maandag 15 maart 2004 08:39 schreef Masta-t het volgende:
Ik zal kijken of het mij niet teveel moeite is...
Als je op een wijf lijkt of het bent wel jaquote:Op maandag 15 maart 2004 08:11 schreef SunChaser het volgende:
Nee, we willen seizoen 2 en 3 van Rozegeur & Wodka Lime op DVD
Lijkt mij dat je dat alleen doet als je die ook wilt hebben?!quote:Op maandag 15 maart 2004 11:14 schreef SunChaser het volgende:
Dus iedereen stuurt een mail zonder die DVD te willen hebben?![]()
Heb je hier een link van?quote:Op maandag 15 maart 2004 12:17 schreef Yoron het volgende:
Jongens goed nieuws: Unit 13 komt deze zomer uit op DVD! (Net voor of net na de zomer...)
BRON: VARA
Denk niet dat dat op 1 DVD gaat passen he?quote:Op maandag 15 maart 2004 14:43 schreef semafoor het volgende:
Dan ook meteen de geheime dienst en ernstige delicten, of alles op 1 dvd
Dat was idd ook een super serie!quote:Op dinsdag 16 maart 2004 03:27 schreef De_Hypotheker het volgende:
Ik heb liever Bureau Kruislaan op DVD.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 14:21 schreef Heerlijkheid het volgende:
"Beste Heerlijkheid,
We zijn helemaal zat van dat gezeik. Kap nou eens met mailen en ga je ergens anders op richten.
Groet,
Marleen"
Gewoon.... MIJN topic gestartquote:Op dinsdag 23 maart 2004 15:30 schreef Biancavia het volgende:
Mijn Pittige Tijden op DVD!!! topic, wat doe je!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |