Jostiband muziek laten horen.quote:Op maandag 15 maart 2004 02:59 schreef kastanova het volgende:
En hoe voorkom ik dat hij weer helemaal in paniek raakt als hij ons ziet?
Pff, die zitten vast in de kroeg, die hebben geen zin om moeite te doen.quote:Op maandag 15 maart 2004 02:59 schreef kastanova het volgende:
niemand in de telefoonlijst zegt hem te kennen
quote:Op maandag 15 maart 2004 03:06 schreef What het volgende:
Was 'ie er erg aan toe?
Jij bent het zelfquote:Op maandag 15 maart 2004 03:09 schreef kastanova het volgende:
[..]
blauw oog, zere heup, zere ribben, ik denk dat hij nog net kan zitten en typen....
Laffer kwam nog vrij fit over....quote:Op maandag 15 maart 2004 03:09 schreef kastanova het volgende:
[..]
blauw oog, zere heup, zere ribben, ik denk dat hij nog net kan zitten en typen....
Tering.quote:Op maandag 15 maart 2004 03:09 schreef kastanova het volgende:
Tja, hij heeft geen telefoon meer, dus dat wordt lastigquote:Op maandag 15 maart 2004 03:14 schreef What het volgende:
Maar hoe belt 'ie z'n vrienden dan? Of de huisarts?
112 is gratis in een telefooncelquote:Op maandag 15 maart 2004 03:18 schreef kastanova het volgende:
[..]
Tja, hij heeft geen telefoon meer, dus dat wordt lastig.
Hij liep ook best moeilijk en ik denk niet dat hij gezien zijn pijn nog in staat zal zijn om ergens hulp te zoeken.
Ik begin me nu echt ongerust te maken
Hij kan toch waarschijnlijk niet meer lopen in verband met zijn pijn!quote:Op maandag 15 maart 2004 03:19 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
112 is gratis in een telefooncel
Dan pakt hij toch zijn mobiel!quote:Op maandag 15 maart 2004 03:23 schreef kastanova het volgende:
[..]
Hij kan toch waarschijnlijk niet meer lopen in verband met zijn pijn!.
Jij snapt het!quote:Op maandag 15 maart 2004 03:24 schreef pc-fr34k het volgende:
o wacht, die heb jij!
Misschien kan hij maar beter een borrel nemen en naar bed gaan.quote:Op maandag 15 maart 2004 03:18 schreef kastanova het volgende:
Hij liep ook best moeilijk en ik denk niet dat hij gezien zijn pijn nog in staat zal zijn om ergens hulp te zoeken.
Dat kan ik me voorstellen.quote:Ik begin me nu echt ongerust te maken
quote:Op maandag 15 maart 2004 03:25 schreef kastanova het volgende:
[..]
Jij snapt het!
Wellicht vraagt hij om advies op fok!quote:Op maandag 15 maart 2004 02:59 schreef kastanova het volgende:
Kom ik net met 2 vrienden van een rugbywedstrijd weer, loopt 1 of andere dronken gek te brallen en zwalken over straat.
Net als we langs hem heen willen lopen struikelt hij over zijn eigen benen en gaat finaal op zijn bek...
We hebben hem opgeraapt en hij klaagde dat hij overal pijn had, begon te huilen en rende vervolgens in totale paniek weg, althans, hij deed een poging tot rennen.
Anyweg, hij heeft z'n gsm laten vallen maar niemand in de telefoonlijst zegt hem te kennen, of wil hem kennen, dus hoe bezorg ik hem terug?
En hoe voorkom ik dat hij weer helemaal in paniek raakt als hij ons ziet?
Dat zou het mooiste zijn, maar dat zal wel niet..quote:Op maandag 15 maart 2004 12:35 schreef DubbelFrisss het volgende:
Wellicht vraagt hij om advies op fok!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |