Nee, je bent geen POL'erquote:Op maandag 15 maart 2004 00:29 schreef CybErik het volgende:
Hey, ik moet ook in je icoon
Inderdaad. Gelukkig is mijn Filipijnse bestelling al van begin 2002. Zodat Balkenende mijn meisje (want dat is het, over zeven jaar mogen we legaal trouwen) niet kan tegenhouden!quote:Op maandag 15 maart 2004 00:31 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Maar zijn jullie het met me eens dat dit zo niet verder kan
o jezus same sick thoughts as me...quote:Op maandag 15 maart 2004 00:33 schreef Duritz het volgende:
[..]
Inderdaad. Gelukkig is mijn Filipijnse bestelling al van begin 2002. Zodat Balkenende mijn meisje (want dat is het, over zeven jaar mogen we legaal trouwen) niet kan tegenhouden!
Ah, kwam ze met de post in een doos naar Nederland of heb je die 'vrouw' daadwerkelijk moeten ophalen aldaar?quote:Op maandag 15 maart 2004 00:33 schreef Duritz het volgende:
[..]
Inderdaad. Gelukkig is mijn Filipijnse bestelling al van begin 2002. Zodat Balkenende mijn meisje (want dat is het, over zeven jaar mogen we legaal trouwen) niet kan tegenhouden!
Hehe...quote:Op maandag 15 maart 2004 00:34 schreef palthe het volgende:
[..]
o jezus same sick thoughts as me...![]()
Nee de doos kwam per doos.quote:Op maandag 15 maart 2004 00:35 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ah, kwam ze met de post in een doos naar Nederland of heb je die 'vrouw' daadwerkelijk moeten ophalen aldaar?
Eyquote:Op maandag 15 maart 2004 00:33 schreef palthe het volgende:
maar je kunt nog wel zon taiwanees meisje van 10 adopteren en die gewoon neuken, of in jouw terminologie noiken.
Ah! De meisjesvariant! Op de jongensvariant heeft Paul de Leeuw al een (c)quote:Op maandag 15 maart 2004 00:33 schreef palthe het volgende:
maar je kunt nog wel zon taiwanees meisje van 10 adopteren en die gewoon neuken, of in jouw terminologie noiken.
Handigquote:Op maandag 15 maart 2004 00:37 schreef Duritz het volgende:
[..]
Nee de doos kwam per doos.
Moet je doen, verrekt leuke dingetjes. Kunnen ook leuk koken en zo. En als je toch een graf graaft voor een ander, dan hoeft deze in ieder geval niet zo groot te zijn!quote:Op maandag 15 maart 2004 00:39 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
HandigMisschien moet ik ook 's wat met Asians proberen....
Yo, hoe beviel zo'n extremistische vrouw je? Je hebt blijkbaar enige ervaring?quote:Op maandag 15 maart 2004 00:42 schreef Xebrozius het volgende:
RQ, doe ons een plezier en bestel een extremistiche moslim bruid voor jezelf.
Ze verstaat toch niet wat je zegt, en is zij de enige in deze wereld die jouw zwakzinnige geblaat tot het einde van je verhaal durft aan te horen. Althans dat hoop ik voor je.
Mocht ze alsnog besluiten om een huiselijke fatwa uit te roepen, dan zullen wij er in ieder geval niet rouwig om zijn.
Voor mensen die nog niet eens een fatsoenlijke link in hun signature kunnen zetten heb ik zó weinig respect.quote:Op maandag 15 maart 2004 00:42 schreef Xebrozius het volgende:
RQ, doe ons een plezier en bestel een extremistiche moslim bruid voor jezelf.
Ze verstaat toch niet wat je zegt, en is zij de enige in deze wereld die jouw zwakzinnige geblaat tot het einde van je verhaal durft aan te horen. Althans dat hoop ik voor je.
Mocht ze alsnog besluiten om een huiselijke fatwa uit te roepen, dan zullen wij er in ieder geval niet rouwig om zijn.
Als ze vervelend zijn, schiet je ze neer...quote:Op maandag 15 maart 2004 00:45 schreef RichardQuest het volgende:
Yo, hoe beviel zo'n extremistische vrouw je? Je hebt blijkbaar enige ervaring?
Dat heet ook wel een bug...quote:Op maandag 15 maart 2004 00:46 schreef Duritz het volgende:
[..]
Voor mensen die nog niet eens een fatsoenlijke link in hun signature kunnen zetten heb ik zó weinig respect.
Heb je er een of meteen meerdere gekocht?quote:Op maandag 15 maart 2004 00:42 schreef Duritz het volgende:
[..]
Moet je doen, verrekt leuke dingetjes. Kunnen ook leuk koken en zo. En als je toch een graf graaft voor een ander, dan hoeft deze in ieder geval niet zo groot te zijn!
Nee hoor! Dat heet het systematisch ontkennen van het belang van http:// voor een koppelingquote:Op maandag 15 maart 2004 00:47 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Dat heet ook wel een bug...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |