En terecht, hij zat er echt bij als een zoutzak. Het was gewoon genant,quote:Op zondag 14 maart 2004 23:54 schreef Adelante het volgende:
het zeik-hier-met-3-man-van-bommel-af vragenuurtje
Neequote:Op zondag 14 maart 2004 23:58 schreef pekel het volgende:
Ik heb het gemist..
Moet ik nog moeite doen om deze afleverling terug te kijken?.
ja, want stel dat je middenveld goed zou wordenquote:Op maandag 15 maart 2004 00:34 schreef kamagurka het volgende:
Als psv-er ga je niet naar ajax![]()
Mooizo! Ik hoef die gepermanente zoutzak ook mijn 11-tal niet zien bevuilen.
Ik had ook al zoiets van, rot gauw een end op met die achterlijke sufkut..quote:Op maandag 15 maart 2004 00:34 schreef kamagurka het volgende:
Als psv-er ga je niet naar ajax![]()
Mooizo! Ik hoef die gepermanente zoutzak ook mijn 11-tal niet zien bevuilen.
Wegpesten,quote:Op maandag 15 maart 2004 00:49 schreef ASSpirine het volgende:
maareh, stel dat het wel werd gedaan, wat zullen jullie acties zijn daartegen?
allemaal overschakelen naar PSV of Feyenoord?
Nee het was andersom. Eerst naar het buitenland, dan naar Ajax.quote:Op maandag 15 maart 2004 00:50 schreef navvy het volgende:
Ajax als tussenstap naar het buitenland had ie het wel over, dat ze daar niet op door zijn gegaan.
Nee, het ging om eerst naar het buitenland, en dan terug naar Ajax. Dat zou eventueel nog kunnen, maar hij wist niet of hij dat persoonlijk zo'n goed idee vond.quote:Op maandag 15 maart 2004 01:00 schreef navvy het volgende:
Volgens mij ging t echt over een tussenstap naar t buitenland maar ja, zo interessant was t allemaal niet om te volgen vandaag.
andersom is toch regelmatig voor gekomen, maarja ik zou het toch wel erg raar blijven vinden, en Mark van Bommel zie ik dat toch echt niet doen.quote:Op maandag 15 maart 2004 10:09 schreef MrWizzel het volgende:
Volgens mij heb ik last van mijn ogen. Ik zie hier warempel echt staan dat verschillende hoofdstedelingen Mark van Bommel graag zien komen. Volgens mij overschrijden jullie nu toch een bepaalde grens...![]()
Inderdaad komt het vaker voor dat spelers een dergelijke overstap maken, maar in het geval van van Bommel spelen er ook nog heel andere zaken. Hij heeft al vaker laten doorschemeren het niet al te goed te kunnen vinden met Amsterdam.quote:Op maandag 15 maart 2004 13:13 schreef bergkampf het volgende:
[..]
andersom is toch regelmatig voor gekomen, maarja ik zou het toch wel erg raar blijven vinden, en Mark van Bommel zie ik dat toch echt niet doen.
Zeker waar, dat is precies zijn probleemquote:Op maandag 15 maart 2004 15:41 schreef DaMayan het volgende:
Maarja eeuwig gedoemd tot PSV als hij per se naar een absolute top-club wilt ipv een buitenlandse sub-topper.
al is het maar dat hij niet bij jullie speeltquote:Op maandag 15 maart 2004 10:09 schreef MrWizzel het volgende:
Volgens mij heb ik last van mijn ogen. Ik zie hier warempel echt staan dat verschillende hoofdstedelingen Mark van Bommel graag zien komen. Volgens mij overschrijden jullie nu toch een bepaalde grens...![]()
Dat blazen was juist lachen. Het ging toch ook nergens over.....? Dat was wat hij ermee bedoeldequote:Op maandag 15 maart 2004 17:21 schreef pascalheister het volgende:
Die Hugo Borst begint met de week irritanter te worden, dat blazen ook gister zo kinderachtig, vond het Mark van Bommel wel goed doen.
nee ok maar het is wel weer typisch borstquote:Op maandag 15 maart 2004 17:47 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Dat blazen was juist lachen. Het ging toch ook nergens over.....? Dat was wat hij ermee bedoelde
inderdaadquote:Op maandag 15 maart 2004 23:09 schreef popolon het volgende:
Zeg wat is dit?
Die Van Galen kun je beter laten voetballen dan praten.
En krijg je ook z'n zus nog te zien. Hiep hoi.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |