Zorgen dat je je telefoon terugkrijgt -> aangifte doen.quote:Op zondag 14 maart 2004 22:32 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
dat bedoel ik niet... ik bedoel.. hoe kan ik in contact komen met vrienden vriendinnen... hun telnummers zaten in mijn foon
ga er langs!?quote:Op zondag 14 maart 2004 22:32 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
dat bedoel ik niet... ik bedoel.. hoe kan ik in contact komen met vrienden vriendinnen... hun telnummers zaten in mijn foon
Ga er heen? Bel 118? Telefoonboek?quote:Op zondag 14 maart 2004 22:32 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
k wil ze bellen.... dat ze hier ;langskomen, ik kan noiet lopenquote:Op zondag 14 maart 2004 22:34 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
ga er langs!?
morgen ofzo?
en dan vraag je hun telefoonnummer gewoon opnieuw..
Zitten ze niet op msn of icq of zo dan?quote:Op zondag 14 maart 2004 22:35 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
[..]
k wil ze bellen.... dat ze hier ;langskomen, ik kan noiet lopen
preciesquote:Op zondag 14 maart 2004 22:34 schreef VaLkyRie het volgende:
Weet je wie het waren?
Dan kan je eventueel morgen aangifte doen (sowieso slim ivm eventuele verzekeringen)
Maar verder kan je weinig doen denk ik.
hb toch geen telefoon?!?!?quote:Op zondag 14 maart 2004 22:41 schreef Razztwizzle het volgende:
heb je geen buren die je kunnen helpen? familie?
iemand die je kunt bellen die je ff naar een dokter/1e hulp kan brengen ofzo?
als je niet kunt lopen klinkt vrij ernstig
shitsituatie zeg; ik hoop dat je eruit komt
Idd eerst aangifte doen meestal kom je er zo uit.quote:Op zondag 14 maart 2004 22:40 schreef Thice het volgende:
Proberen te achterhalen wie het zijn, en dan is ff te grazen nemen (maar dat zal wel niet lukken) beste is aangifte doen zoals iedereen dat zegt
Heb je geen oude SIM-kaart waar ze op staan, van een vorig telefoonnummer?quote:Op zondag 14 maart 2004 22:32 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
nee, want je kan niet lopenquote:Op zondag 14 maart 2004 22:41 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
weet niet welke............. moet ik de stad proberen in te gaan op zok naar hun?
Als je niet kan lopen? Lijkt me op technische onmogelijkheid te stuiten...quote:Op zondag 14 maart 2004 22:41 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
weet niet welke............. moet ik de stad proberen in te gaan op zok naar hun?
Je hebt toch wel een buur waar je even kunt bellen?quote:Op zondag 14 maart 2004 22:42 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
[..]
hb toch geen telefoon?!?!?
dus zijn we terug bij de originele vraag/// wat moet ikquote:Op zondag 14 maart 2004 22:43 schreef milagro het volgende:
[..]
nee, want je kan niet lopen
Wel vervelend maar niets ernstigs dus? Toch even oppakken en naar de buren strompelen om aangisfte te kunnen doen?quote:Op zondag 14 maart 2004 22:46 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
blauw oog, zere heup, zere ribben, kan net zitten en typen.... thats it
neequote:Op zondag 14 maart 2004 22:48 schreef Supaaah het volgende:
En je hebt toevallig ook niemand op MSN ofzo?
Ik zit niet in de buurt helaas.quote:Op zondag 14 maart 2004 22:48 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
kom langss dan.... dn zie j gelijk dat ik niks meer kan.... tegelijk kunnen jullie langs de cafe's gaan waar ik denk dat ze stten
Dat is het probleem juistquote:Op zondag 14 maart 2004 22:46 schreef Darklight het volgende:
Hoe kan je nou een vriendin bellen als je geen telefoon hebt? Volgens mij lul je maar een eind weg
Je bent toch thuisgekomen? Dan kan je toch ook wel even naar de buren of ergens de politie bellen? Als je er echt zo erg aan toe bent komen ze ook wel langs.quote:Op zondag 14 maart 2004 22:48 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
kom langss dan.... dn zie j gelijk dat ik niks meer kan.... tegelijk kunnen jullie langs de cafe's gaan waar ik denk dat ze stten
En jij denkt werkelijk dat dat zin heeft die wouten zitte liever te nikse of bekeuringen uit te schrijve omdat er wat mensen 5 kmh te hard rijdequote:Op zondag 14 maart 2004 22:31 schreef Sorella het volgende:
aangifte doen bij de politie
Is altijd te proberen tog? en zoals ik als zei mocht het niet baten dan ga je tog met een paar vrienden+ honkbalknuppel langs.quote:Op zondag 14 maart 2004 22:51 schreef Crazy_Rabbid het volgende:
[..]
En jij denkt werkelijk dat dat zin heeft die wouten zitte liever te nikse of bekeuringen uit te schrijve omdat er wat mensen 5 kmh te hard rijde
Tis alleen goed voor de statestieken
Lijkt mij ook, gewoon iemand die aandacht tekort komtquote:Op zondag 14 maart 2004 22:52 schreef pintBEER het volgende:
Dit klinkt als 1 groot lulverhaal...![]()
En inderdaad even naar de buren ofzo en zeker aangifte doen hé. Voel je er vandaag niks voor, dan morgen, maar wel doen hoor. Niet je bedreigd of wat dan ook voelen, zo hebben ze je helemaal en lopen hun er lekker mee weg, not dus! Hoop trouwens voor je dat je weet wie ze zijn en weet je ook of ze meerderjarig zijn?quote:Op zondag 14 maart 2004 22:31 schreef NewOrder het volgende:
Naar de politie, aangifte doen...
Nou als dat zo is dan hoop ik dat het 'm een keer echt overkomt dan weet ie gelijk waar ie over praat.quote:Op zondag 14 maart 2004 22:55 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Lijkt mij ook, gewoon iemand die aandacht tekort komt![]()
*good point houdt lach inquote:Op zondag 14 maart 2004 22:43 schreef milagro het volgende:
[..]
nee, want je kan niet lopen
Idd en telefoon terughalen hun doen tog pcies hetzelfde ik zie ze dan niet zo snel aangifte doen want zei hebben t'zelfde gedaan.quote:Op zondag 14 maart 2004 23:10 schreef JohnnyCash het volgende:
ik zou mn maten halen en ze in elkaar stompen
Wat wil je ermee bereiken. DIt valt onder beroving c.q. lichte mishandeling. Daar doen ze niks aan, ook al zou je getuigen hebben (meerdere keren megemaakt). Wat je er wel mee bereikt, is dat die gasten je persoonlijke gegevens krijgen.quote:Op zondag 14 maart 2004 23:08 schreef Leipo666 het volgende:
altijd aangifte doen, als je geen aangifte doet weet je zeker dat er niets aan gedaan wordt. doe je wel aangifte dan heb je tenminste nog een kans dat er wat aan gedaan wordt (misschien hebben die gasten het wel bij meerdere mensen geflikt)
Aangifte kan wel helpen! Reken maar, vooral als ze meerderjarig zijn. En als ze eerder ook al wat geflikt hebben, dat ziet het er ook niet al te rooskleurig voor ze uit.quote:Op zondag 14 maart 2004 23:05 schreef Twickelpics.nl het volgende:
zou zeker ijs op je oog doen, is ie precies met 2 weken weg... maar aangifte helpt niet zo veel bij de politie zelf ook gedaan maar nooit meer wat van gehoort!
Mag ik mee mag ik meee?quote:Op zondag 14 maart 2004 23:12 schreef piertje2 het volgende:
FOK! knokploeg
Kan kloppen ... ik heb een wind gelatenquote:Op zondag 14 maart 2004 23:15 schreef paullo het volgende:
ik ruik hier iets
Hi-la-risch.quote:Op zondag 14 maart 2004 23:17 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Kan kloppen ... ik heb een wind gelaten![]()
Waar kan ik me aanmelden?quote:Op zondag 14 maart 2004 23:12 schreef piertje2 het volgende:
FOK! knokploeg
hah... die onthoud ik johquote:Op zondag 14 maart 2004 23:17 schreef okkie-man het volgende:
[..]
Kan kloppen ... ik heb een wind gelaten![]()
Hij zal wel dronken van zijn stoel zijn gedonderd of zo.quote:Op zondag 14 maart 2004 23:42 schreef tongytongylickylicky het volgende:
en er ondertussen achterkomt dat hij of dit verhaal loopt te liegen of zwaar te overdrijven
quote:Op zondag 14 maart 2004 23:44 schreef ron_nie het volgende:
[..]
Hij zal wel dronken van zijn stoel zijn gedonderd of zo.
quote:Op zondag 14 maart 2004 23:12 schreef piertje2 het volgende:
FOK! knokploeg
geloofwaardiger topics openenquote:Op zondag 14 maart 2004 22:44 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
[..]
dus zijn we terug bij de originele vraag/// wat moet ik
Ten years ago a crack commando unit was sent to prison...quote:Op maandag 15 maart 2004 02:53 schreef Praag het volgende:
Lijkt me duidelijk een klus voor:
plaatje
JUIST!
quote:Op maandag 15 maart 2004 02:38 schreef cemetery_gates het volgende:
Je ben half in shock, net overvallen,
Wat te doen?
Sim-pel!
je zet je pc aan, ga naar het fokforum en opent een topic!
Jullie vergeten iets : En niets meer van je laten horenquote:Op maandag 15 maart 2004 10:21 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Juist!
Krijg je van je telefoonaanbieder een gespecificeerde rekening? Dan kun je aan de hand van je gebelde nummers het een en ander terughalen. Bij T-mobile kan je dat bijv. online opvragen. Succes!quote:Op zondag 14 maart 2004 22:32 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
quote:Op maandag 15 maart 2004 10:35 schreef kooba het volgende:
Zou ie al dood zijn?
Ga eens met Kastanova pratenquote:Op zondag 14 maart 2004 22:46 schreef FormerlyKnownAs het volgende:
blauw oog, zere heup, zere ribben, kan net zitten en typen.... thats it
Waarom denk je? Omdat het de grootste bull is natuurlijkquote:Op maandag 15 maart 2004 21:51 schreef gimme.shelter het volgende:
Niet doen!! Dankzij de TS gelooft niemand je meer. Met dank aan de TS, overigens. Ik hoop dat ik ongelijk heb, maar waarom laat ie niks meer van zich horen na zijn noodkreet...?
niemand wou hem geloven, of hij is iets gaan doenquote:Op maandag 15 maart 2004 23:01 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Raar dat de TS wel 5 uur geleden online is geweest, maar niet meer de moeite heeft genomen om hier te reageren
Precies.quote:Op maandag 15 maart 2004 23:01 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Raar dat de TS wel 5 uur geleden online is geweest, maar niet meer de moeite heeft genomen om hier te reageren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |