O ohw, dat beloofd niet veel goedsquote:Op maandag 30 juli 2007 17:04 schreef Bastoenie het volgende:
[..]
Nog een Oldenzaler.. pff, Assiej zie ik in de bus weleens naar Enschede
Jij wordt verdacht vaak lui met de auto gebracht trouwensquote:Op maandag 30 juli 2007 17:04 schreef Assiej het volgende:
[..]
O ohw, dat beloofd niet veel goeds
Who are you ? ..
is 5 min van me af op de fietsquote:Op maandag 30 juli 2007 17:19 schreef roze-meisje het volgende:
[..]
nee tss![]()
ik ken wel de zenegroen op de essen, woon je daar vlak bij?
Hahahquote:Op maandag 30 juli 2007 17:29 schreef Bastoenie het volgende:
[..]
Jij wordt verdacht vaak lui met de auto gebracht trouwens
omg! stalker!quote:Op maandag 30 juli 2007 17:29 schreef Bastoenie het volgende:
[..]
en ze schijnt dan nog even snel haar mondje met de achterkant van haar hand af te vegen terwijl ze uitstapt zeggen ze.quote:Op maandag 30 juli 2007 17:29 schreef Bastoenie het volgende:
[..]
mén, get a life.quote:Op maandag 30 juli 2007 17:41 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
en ze schijnt dan nog even snel haar mondje met de achterkant van haar hand af te vegen terwijl ze uitstapt zeggen ze.
Waarna ze even nonchalant met haar linkerhand door haar haar heen gaat.quote:Op maandag 30 juli 2007 17:41 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
en ze schijnt dan nog even snel haar mondje met de achterkant van haar hand af te vegen terwijl ze uitstapt zeggen ze.
Ja gel hebben we hier niet in het oosten.quote:Op maandag 30 juli 2007 18:39 schreef Kikker_kermit het volgende:
[..]
Waarna ze even nonchalant met haar linkerhand door haar haar heen gaat.
Mij valt het ook altijd op ja![]()
quote:Op maandag 30 juli 2007 18:42 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ja gel hebben we hier niet in het oosten.![]()
had jij enige waarde verwacht van oldenzaal?quote:
Daar maak jij weer een goed punt.quote:Op maandag 30 juli 2007 19:56 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
had jij enige waarde verwacht van oldenzaal?![]()
Whehe jij bent best grappigquote:Op maandag 30 juli 2007 23:34 schreef Dibble het volgende:
[..]
whahaha ga je die lui verglijken met deze baas?![]()
ik had nog wat sympathie voor hem, maar nu word hij te lolligquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |