abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24618558
quote:
[b]Op dinsdag 11 januari 2005 20:56 Vraag me alleen af of het nou eurosport of eurosport2 is. 2 heb ik namelijk niet, weet niet hoe ik hier aan kan komen ook...
Nee, Eurosport wist mij (champcar.nl) te melden dat er geen Champcarraces of kwalificaties worden uitgezonden op Eurosport 2 (de internationale versie ervan, wat we in Nederland hebben, het schijnt weer anders te zijn in oa Groot-Brittanië).
pi_24665292
Verstappen dus hoogstwaarschijnlijk naar Amerika

Schijnt dat er ook nog onderhandeld wordt om de champcars naar n nederlandse zender te brengen, ben benieuwd!
|De nummer 1 van Limburg speelt haar wedstrijden in het Parkstad Limburg Stadion|
pi_24665413
Het complete stukje van Ld.nl
quote:
Verstappen naar ChampCars

Autosport -
Jos Verstappen zet zijn autosportloopbaan nagenoeg zeker voort in de Verenigde Staten. De Limburgse coureur heeft aanbiedingen van drie teams uit het ChampCar-kampioenschap, de Amerikaanse tegenhanger van de Formule 1.
Verstappen vertrekt over ruim een week voor onderhandelingen naar Amerika en is van plan op 1, 2 en 3 februari te gaan testen. Daarna wil hij een besluit nemen voor welk team hij zal gaan racen.

Verstappen had ook een aanbod van Minardi om na een jaar afwezigheid terug te keren in de Formule 1. In 2003 reed de 107-voudig Grand Prix-coureur ook al voor het Brits/Italiaanse team, waar Christijan Albers onlangs werd gepresenteerd als eerste rijder. ,,Ik heb er lang over nagedacht, want de Formule 1 is natuurlijk wel het hoogst bereikbare. Paul Stoddart (teambaas, red.) is een goede vriend en zou mij ook graag zien terugkeren bij Minardi, maar ik ben aan een nieuwe uitdaging toe.''

Verstappen wil vooral naar de Verenigde Staten om zijn stuurmanskunst te etaleren. Te lang heeft de 32-jarige autocoureur naar zijn zin in de anonimiteit gereden. ,,In de Formule 1 ben je te afhankelijk van het materiaal en de politieke spelletjes die er gespeeld worden. Het is fantastisch om in zo'n auto te rijden, maar in de loop der jaren heb ik ervaren dat voor goede prestaties de coureur van ondergeschikt belang is'', zegt Verstappen. ,,Bij de ChampCars speelt de rijder een grotere rol, omdat de techniek niet zo ver is doorgevoerd als in de Formule 1. Ik wil in een auto zitten die me in staat stelt te laten zien hoe goed ik ben. Ik wil kunnen inhalen, wil duels uitvechten, kans hebben op podiumplaatsen. Dat denk ik te vinden in Amerika.''

Drie teams dingen naar de gunsten van Verstappen. Interessant is het aanbod van Emerson Fittipaldi, tweevoudig wereldkampioen Formule 1 (1972, 1974) en gewezen winnaar van het ChampCar-kampioenschap (1989). De Braziliaan komt met een nieuw team aan de start en heeft Verstappen op het oog als eerste rijder. Rocketsports, dat met de Canadees Alex Tagliani vorig jaar een ChampCar-race won, en MI-Jack Conquest zijn de andere renstallen die Verstappen graag willen inlijven. Ook de meer bekende teams Newman/Haas en Forsythe namen contact op, maar zij eisten een flinke sponsorbijdrage.

Verstappen heeft nog geen voorkeur voor een team, ook al lijkt een avontuur met Fittipaldi publicitair het meest interessant. ,,Ik ga eerst praten met de teams. Daarna ga ik testen en pas dan zal er een beslissing vallen. Het hangt ook van de sponsoring af. Bovendien zijn we nog in onderhandeling met een Nederlands tv-station omtrent de uitzendrechten van de ChampCar-races.'' Verstappen hoopt stiekem dat hij met goede resultaten in Amerika meer aandacht zal trekken dan Albers, die bij Minardi vrijwel zeker gedoemd is tot achteraan rijden. ,,Als ik me in de kijker kan rijden weet je maar nooit wat er dan volgend jaar nog in het verschiet zit'', zegt Verstappen, die denkt nog vijf jaar aan de top mee te kunnen.

In vergelijking met de Formule 1 is ChampCar veel goedkoper. De reglementen staan minder geavanceerde techniek toe, waardoor de rol van de coureur veel groter is. Alle teams racen bovendien met hetzelfde chassis (Lola), gebruiken een gelijksoortige motor (Ford) en rijden met dezelfde banden (Bridgestone). Een bolide sneller maken is vooral een kwestie van een juiste afstelling van de auto, waarbij de aanwijzingen van de coureur van groot belang zijn.

Het ChampCar-kampioenschap is vaak een toevluchtsoord geweest van gewezen Formule 1-coureurs. Emerson Fittipaldi en Nigel Mansell zijn de meest treffende voorbeelden. Zij werden wereldkampioen in de Formule 1, maar waren ook in Amerika succesvol. Toch hebben ook rijders de omgekeerde weg bewandeld. Jacques Villeneuve, Juan-Pablo Montoya en Cristiano da Matta werden ChampCar-kampioen alvorens zijn de overstap naar de Formula 1 maakten.

Het ChampCar-kampioenschap 2005 bestaat vooralsnog uit veertien races, te beginnen op 10 april in Long Beach. Behalve in de Verenigde Staten en Canada zijn er ook wedstrijden in Mexico, Korea en Australië. De meeste races zijn, net als in de Formule 1, op straten- of permanente circuits. Twee keer slechts wordt er op een ovalen baan gereden.
|De nummer 1 van Limburg speelt haar wedstrijden in het Parkstad Limburg Stadion|
  vrijdag 21 januari 2005 @ 11:48:59 #104
70366 JPM01
The F1 season is over
pi_24666301
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 11:03 schreef TheGHunter het volgende:
Het complete stukje van Ld.nl
[..]
staat ook iets in over een Nederlandse TV zender die het wil gaan uitzenden
To finish first, you first have to finish!
Next race: See you 12 march 2006 Gulf Air Bahrain Grand Prix, Manama
AFC Ajax 4 ever
pi_24666495
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 10:56 schreef TheGHunter het volgende:
Verstappen dus hoogstwaarschijnlijk naar Amerika
Hij legt mooi uit waarom hij niet meer in de F1 wil rijden maar in de Champ Cars
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 10:56 schreef TheGHunter het volgende:
Schijnt dat er ook nog onderhandeld wordt om de champcars naar n nederlandse zender te brengen, ben benieuwd!

Opzich vind ik het al goed als eurosport het gewoon uitzend, van mij hoeft rtl5 of sbs er weer niet in te duiken, er een hele leekshow van te maken en het commercieel te maken zodat alle F1 mannetjes het ook weer over champ car gaan hebben.

Nu is het een beetje een acheraf gelegen sport die je volgt
Een discussie win je nooit.
Er ging vannacht om 9 uur nog een auto voorbij.
  vrijdag 21 januari 2005 @ 12:17:26 #106
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_24666845
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 11:59 schreef mikezwet het volgende:

[..]

Hij legt mooi uit waarom hij niet meer in de F1 wil rijden maar in de Champ Cars
[..]

Opzich vind ik het al goed als eurosport het gewoon uitzend, van mij hoeft rtl5 of sbs er weer niet in te duiken, er een hele leekshow van te maken en het commercieel te maken zodat alle F1 mannetjes het ook weer over champ car gaan hebben.

Nu is het een beetje een acheraf gelegen sport die je volgt
Helaas is het bij Eurosport zo dat je vaak pas in de opwarmronde invalt, en vervolgens wordt na de finishvlag een volgende sport aangezet. Juist zenders als RTL of SBS zouden wat meer achtergronden kunnen brengen. Achtergronden die juist zeker interessant zullen zijn als er een Nederlander meerijdt.

Misschien wordt het Talpa wel (John de Mol TV)...
pi_24668598
Van mij mogen ze er ook wel een commercieele show omheen bouwen, hoe meer zielen, hoe meer vreugd, hoe meer sponsors, hoe meer geld, hoe meer beelden

Desnoods kan je altijd nog eurosport aanzetten, toch?
Where facts are few, experts are many.
  zaterdag 22 januari 2005 @ 02:09:38 #108
70366 JPM01
The F1 season is over
pi_24682452
De Mazda Raceway Laguna Seca zal komend seizoen zeker niet op de Champcar kalender staan, hiermee eindigt een lange samenwerking met het circuit, welke al vanaf 1983 op de Champcar kalender stond. Het circuit zal van de kalender verdwijnen vanwege problemen met het vinden van een geschikte datum en economische kwesties.

“Champcar is erg teleurgesteld dat het niet in staat is de lange historie met Laguna Seca voort te kunnen zetten. Veel van de kampioenen hebben naam gemaakt door overwinningen op Laguna Seca, en we betreuren het dat we het circuit niet op de 2005 kalender kunnen zetten vanwege problemen met het vinden van een datum en economische kwesties. Het was een moeilijke business beslissing die we moesten maken voor de toekomst van de serie” was het commentaar van Joe Chrnelich, Champcars uitvoerend vice-president voor ontwikkeling, regeringszaken en planning.

“De fans hebben de Champcar World Series op Laguna Seca altijd erg gesteund en het feit dat het circuit niet op de 2005 kalender staat, betekend niet dat we uitsluiten dat het evenement in de toekomst weer kan terugkeren op de kalender. Champcar zal zeker samen met Laguna Seca onderzoeken of er in de toekomst een terugkeer mogelijk is.

Met het verlies van Laguna Seca is naar mening van fans, coureurs en teams één van de mooiste circuits ter wereld verloren gegaan. Het circuit is beroemd en berucht vanwege de meest spectaculaire bocht van Noord-Amerika, de Cork Screw. In 1996 haalde hier Alex Zanardi Bryan Herta nog in, in de allerlaatste ronde met een geweldige inhaalactie. Deze actie maakte zoveel indruk bij de fans dat deze nog steeds bekend staat als “The Move”. Maar de bocht kent ook een erg donkere zijde, in 1999 verloor hier CART-coureur Gonzalo Rodriguez nog het leven.

De kans bestaat dat Champcar vanwege business redenen nog een klassieker verliest, de race op Road America. Voorlopig staat het circuit niet op de kalender, maar de geruchten gaan dat deze wel erop zal komen.

Bron: champcar.nl

best jammer dat was een leuke baan met een erg mooie bocht
AFC Ajax 4 ever
pi_24683914
Is er een filmpje online van "The Move"?
pi_24683926
Jammer zeg.... zou leuk zijn idd als er een filmpje ergens staat van the move, heb het nooit gezien.
pi_24897896
quote:
Timo Glock gaat deze week testen samen met RocketSports op Sebring, dit komt doordat hij verder geen kans ziet om bij Jordan terecht te komen.

Timo Glock was nog lang in de running voor het Jordan stoeltje om dit jaar in de Formule 1 te gaan rijden. Nu dit echter niet doorgaat richt Timo Glock zijn pijlen op de Champcars. RocketSports zal deze week testen op Sebring samen met de andere teams.

Mocht Timo Glock naar RocketSports gaan dan zal hij teamgenoot worden van Alex Tagliani. Wat deze test betekend voor Jos Verstappen is niet duidelijk er was spraken van intresse vanuit RocketSports richting Verstappen. Echter is er op het moment niet veel duidelijk over deze plannen.
Bron : http://www.champcarnews.nl/index.php?templateid=news&id=643

Ben benieuwd of Verstappen nu nog ergens kans maakt. Zo worden de stoeltjes ook in Amerika erg schaars !
-
pi_24898807
Ja, hij mag wel opschieten!
pi_24899185
Zal ook wel weer niks worden, zoals bijna altijd met Jos.
pi_24932753
Vandaag/vannacht de eerste test dag op SEBRING geen Verstappen aanwezig wel andere rijders die voor RocketSports en Mi-Jack Conquest Racing testen.. Afwachten dus Mi-Jack gaat pas over 3 weken haar tweede rijder presenteren na de volgende test op HomeStead.
quote:
Newman/Haas en RuSPORT waren ook aanwezig maar testen niet door het koude weer, zo spaarde ze het materiaal en een testdag werd ook gespaard. De duitser Timo Glock reed vandaag in de nummer 8 RocketSports wagen. Samen met Matt Halliday en Bruce Jouanny die voor het Mi-Jack Conquest Racing team de nodige rondes aflegde. Matt Halliday reed vandaag bijna 6 uur lang in de auto. Een goede prestatie voor deze rookie. Vooral omdat hij vlak voor de test nog in het ziekenhuis was door een flinke maagpijn. "Ik had een goede dag de auto voelt goed aan ik ben tevreden, zeker omdat we zoveel laps hebben kunnen afwerken"
Bron : http://www.champcarnews.nl/index.php?templateid=news&id=651
quote:
De tweede rijder van het team zal eind februari pas bekend worden gemaakt. Eerst zullen er enkelen test worden afgewerkt op Homestead. Of hier ook Verstappen bij zit wordt niet gezegd. Wel is het zo dat de jonkies Bruce Johanni en Matthew Haliday zullen gaan testen voor Mi-Jack Conquest Racing. De rijders uit respectievelijk Frankrijk en Nieuw Zeeland zullen dan beide achter het stuur gaan zitten.
Bron : http://www.champcarnews.nl/index.php?templateid=news&id=650

Dus dat duurt nog wel even zo....
-
pi_24963777
Voor Pastorelli ook niet echt goed nieuws
quote:
De vader van Andrew Ranger melde vandaag dat Andrew 14 en 15 februari gaat testen voor Walker op Sebring, waarschijnlijk voor Walker Racing. Dit zou wel eens een grote concurrent voor Pastorelli en Haberfeld kunnen worden. Vooral om de reden dat Pastorelli en Haberfeld weinig sponsoring meenemen, terwijl Ranger de nodige miljoenen van het Amerikaanse Tide achter zich heeft.
http://www.champcar.nl
pi_25003112
Klopt ik hoop toch echt dat een van de 2 ergens terecht komen.
-
  woensdag 9 februari 2005 @ 13:34:29 #117
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_25005718
quote:
Op zaterdag 22 januari 2005 07:58 schreef MaxPower het volgende:
Is er een filmpje online van "The Move"?
http://digilander.libero.(...)zanardi-the_pass.avi, http://digilander.libero.(...)eos/V_corkscrew1.avi en http://digilander.libero.(...)eos/V_corkscrew2.avi. Lijkt overigens sterk op die actie die Frentzen ooit in Portugal uithaalde...

Is er nu bekend of er ook maar iets van de Champ Cars (of anders IRL) in Nederland uitgezonden zal worden? Of wordt het weer kijken via torrents...?
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
pi_25009856
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 13:34 schreef ziggyziggyziggy het volgende:

[..]

http://digilander.libero.(...)zanardi-the_pass.avi, http://digilander.libero.(...)eos/V_corkscrew1.avi en http://digilander.libero.(...)eos/V_corkscrew2.avi. Lijkt overigens sterk op die actie die Frentzen ooit in Portugal uithaalde...

Is er nu bekend of er ook maar iets van de Champ Cars (of anders IRL) in Nederland uitgezonden zal worden? Of wordt het weer kijken via torrents...?
Cool bedankt!!

Werden deze inhaal acties wel goedgekeurd dan? zanardi sneed toch de bocht af terwijl die herta de gewone lijn volgde.

Kijken via torrents?
pi_25010313
Het is niet echt een mooie move, maar wel erg effectief, en hij blijft toch op de baan? Hij snijdt nergens af waar t niet mag, alleen is t niet slim daar af te snijden omdat er een stoeprand ofzo zit. Was toch laatste ronde, en uiteindelijk goeie gok dus
pi_25010529
De actie was niet doordacht maar wel goed uitgevoerd. Tja als ze er allebei af hadden gelegen door de actie van Zanardi was het een ander verhaal. Het ging goed dus niemand vond het erg. Naja goed Herta zal wel gebaald hebben natuurlijk.
-
pi_25431343
RocketSports legt Ryan Hunter-Reay vast voor 2005, erg goed RHR is een talent waar ze in de Champcars blij mee mogen zijn. Jammer voor Verstappen al maakte hij toch niet veel kans. Hieronder het artikeltje.
quote:
Zojuist is bekend gemaakt dat Ryan Hunter-Reay volgend jaar uit zal komen voor het team van RocketSports.

Ryan Hunter-Reay vorig jaar uitkomend voor Herdez Competition zal dit jaar teamgenoot worden van Alex Tagliani bij RocketSports. Eerder werd al verwacht dat Ryan Hunter-Reay bij RocketSports zou gaan rijden. Timo Glock werd eerder ook in verband gebracht met het team van RocketSports. Mocht RocketSports dit jaar 3 auto's gaan inzetten dan zal Timo Glock de derde auto besturen.

Hunter-Reay is blij om voor RocketSports uit te komen, "Het is erg fantastisch om mijn carriere in de Champ Car World Series te vervolgen. RocketSports heeft vorig seizoen twee races gewonnen met Alex Tagliani. Ik hoop dit jaar ook races te kunnen winnen met het team."

Ook teameigenaar Paul Gentilozzi is erg blij met de komst van Hunter-Reay, "Ryan is een groot talent, dit is ook een van de redenen dat Ryan vorig jaar geeerd werd met de Greg Moore Legacy Award. Hij is een complete rijder en zal veel kennis en talent naar ons team brengen. Met Ryan in het team verwacht ik dat we in 2005 nog beter zullen scoren als vorig jaar."

Ook onze landgenoot Jos Verstappen was in gesprek met RocketSports, met de aankondiging van Ryan Hunter-Reay lijkt het erop dat Verstappen geen stoeltje vind bij RocketSports. Verstappen wordt nog wel genoemd bij de team van Conquest Racing en Fittipaldi Racing.
Bron: http://www.champcarnews.nl/index.php?templateid=news&id=725
-
pi_25448564
Kan iemand mij uitleggen wat het verschil is tussen IRL, ChampCar, CART series en INDYcar? Dank
pi_25450431
Indycar is de verzamelnaam voor t type auto. Vroeger had je de CART series waar in gereden werd, maar na een brake up zo'n 2 jaar geleden ofzo kreeg je champcar en Indy Racing League (IRL). IRL onderscheid zich weer in het rijden op ovals en andere snelle circuits in de vorm van een platgeslagen hoepel. In de champcar wordt bijna niet op ovals gereden maar vooral op straatcircuits en gewone tracks.
pi_25456809
Dus als ik het goed begrijp zijn er twee grote race leagues met open auto's in Amerika: de IRL en champcar.
pi_25459168
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 13:44 schreef Chepke het volgende:
Dus als ik het goed begrijp zijn er twee grote race leagues met open auto's in Amerika: de IRL en champcar.
Ja klopt, je hebt naast de IRL nog wel wat klasse's geloof ik maar dat is denk te verglijken met F3000
pi_25459183
quote:
Op donderdag 10 maart 2005 13:44 schreef Chepke het volgende:
Ja klopt, je hebt naast de IRL nog wel wat klasse's, Bombardier geloof ik maar dat is denk te verglijken met F3000
pi_25473053
Ik lees trouwens net dat Pastorelli zo goed als zeker gaat rijden bij Walker Racing...
  vrijdag 11 maart 2005 @ 21:51:43 #128
16063 MonoSynth
I doubt, therefore I might be
pi_25479827
quote:
Op vrijdag 11 maart 2005 13:41 schreef Chepke het volgende:
Ik lees trouwens net dat Pastorelli zo goed als zeker gaat rijden bij Walker Racing...
Waar lees je dat? Pastorelli heeft het volgens mij (iig na de zomer) druk genoeg met het testen voor het F1-team van Midland-Jordan, die willen namelijk een compleet nieuwe auto ontwikkelen...
pi_25480035
RaceReport
pi_25593898
quote:
Verstappen zal volgende week voor het team van HVM Racing testen op Sebring hij vliegt dit weekend naar Amerika.

Onze landgenoot gaat volgende week testen voor het Champcar team HVM Racing. Hij zal dit weekend naar Indianapolis vliegen waar hij zal worden verwelkomt door Vince Kremer. Verstappen zal maandag aanwezig zijn op de fabriek om een stoeltje te passen. Dinsdag zal Verstappen dan naar het circuit van Sebring vliegen, woensdag zal hij naast drie andere rijders testen voor HVM Racing. Wie deze drie andere rijders zijn is nog niet bekend.

Mocht de test goed gaan dan zal Verstappen ook nog op de donderdag voor HVM Racing testen. Jos Verstappen zelf is uitermate blij met deze test. "Voor mijn fans h eeft het allemaal lang moeten duren, maar eindelijk is de eerste stap gezet. Uiteraard is de voorbereiding niet helemaal optimaal, maar ik zal daar eens laten zien wat ik waar ben. Ik wil weer presteren, dus met goede rondentijden zal ik het team ervan overtuigen dat ze niet om me heen kunnen."

HVM Racing is sinds 1981 actief in de Champ Car World Series. Dit jaar heeft het team alleen nog Mario Dominguez onder contract staan. Andere rijders die kans maken bij HVM Racing zijn Bjorn Wirdheim, Roberto Gonzalez al heeft hij wel zijn sponsor Nextel verloren, en de Mexicaan Antonio Perez-Garibay.

Vorig jaar eindigde Ryan Hunter-Reay op een mooie negende plek in de eindstand. Hunter-Reay scoorde de pole op Milwaukee en wist ook de race te winnen. Ook op Elkhart Lake (Road America) scoorde Hunter-Reay goed met een vierde plek na gestart te zijn van de eerste rij op plaats twee.

Mario Dominguez deed het vorig jaar nog beter voor het team van HVM Racing, met een vierde plek in de eindstand. Met drie maal een derde plek op Monterrey, Montreal en in Australie scoorde hij in totaal 244 punten. Verder was Dominguez zeven maal in de top zes te vinden. Je kunt het team van HVM Racing dus wel een subtopper noemen, een uitgelezen kans voor Verstappen om te scoren.
Bron: http://www.Champcarnews.nl : http://www.indycar.nl
-
  woensdag 23 maart 2005 @ 14:01:24 #131
70366 JPM01
The F1 season is over
pi_25682793
ik denk dat als verstappen tekent in de USA RTL5 het wel gaat live gaat uitzenden.

maar nu is het voorals nog in samenvatting
quote:
n de nieuwste versie van het uitzendschema van RTL 5 voor de maand april, staat momenteel een wekelijks RTL Autosport programma. RTL Autosport zou dan elke maandag van 22:30 uur tot 23:30 uur duren en elke zaterdag worden herhaald van 15:30 uur tot 16:30 uur. Dit zou dan betekenen dat hiermee de Champcarraces toch elke maandag na de race samengevat zouden worden uitgezonden. [RTL 5]

Echter geeft dit uitzendschema van RTL 5 nog geen zekerheid. De programma’s die in het schema staan, komen niet altijd overeen met de werkelijk uitgezonden programma’s. Tevens zal er veel afhangen van Verstappen, indien hij tekent bij HVM Racing kunnen we mogelijk zelfs de races live op RTL 5 verwachten gedurende het seizoen.

Tevens staat er niet vermeld of in deze uitzendingen inderdaad de Champcar World Series zal worden uitgezonden. Echter is dit wel waarschijnlijk, want zover bij Champcar.nl bekend is, zal RTL 5 geen andere autosporten uitzenden in april.

Het (voorlopige) uitzendschema van RTL autosport in april:

Maandag 4 april 22:30 – 23:30
Zaterdag 9 april 15:30 – 16:30 herhaling
Maandag 11 april 22:30 – 22:30
Zaterdag 16 april 15:30 – 16:30 herhaling
Maandag 18 april 22:30 – 23:30
Zaterdag 23 april 15:30 – 16:30 herhaling
Maandag 25 april 22:30 – 22:30
Zaterdag 30 april 15:30 – 16:30 herhaling

Update: Autosport.nl meldt dat het programma waar het hier om gaat naast Champcars ook aandacht zal besteden aan de Indy Racing League en de Nederlandse autosport. Het programma wordt dan vanuit de studio in Hilversum worden gepresenteerd door Marcel Maijer.

Volgens autosport.nl zal de eerste uitzending maandag 28 maart worden uitgezonden. Dit staat inderdaad op het uitzendschema van RTL 5, maar staat voorlopig niet in de tv gids op RTL5.nl. De eerste uitzending zou vooral over Jos Verstappen gaan, met exclusieve beelden van zijn eerste meters in een Champcar, wat later vandaag zal gebeuren.
Bron: champcar.nl
AFC Ajax 4 ever
pi_25702970
Tijden van gisteren, 3e tijd voor Jos. Ik hoop dat ie indruk heeft gemaakt
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
. Paul Tracy (Forsythe) - 51.47
. Timo Glock (Rocketsports) – 51.64
. Jos Verstappen (HVM) – 51.82
. Andrew Ranger (Conquest) – 51.97
. Ryan Hunter Reay (Rocketsports) – 52.06
. Nelson Philippe (Conquest) – 52.13
. Jimmy Vasser (PKV) – 52.39
. Alex Tagliani (PKV) – 52.57
. Marcus Marshall (Walker) – 52.60
. Oriol Servia (Coyne) – 52.60
. Ronnie Bremer (HVM) – 52.62
. Bjorn Wirdheim (Coyne) – 52.92
pi_25704886
Heel knap van Jos "the Boss" Vestappen!!!
pi_25708202
Te gek hey!! ze "team genoot" bijna een seconde langzamer.
pi_25806367
Vanavond beelden van deze test op RTL5 22:30
-
pi_25812483
Ik ben benieuwd of het de populariteit van Formule 1 enigzins kan gaan benaderen...
  maandag 28 maart 2005 @ 23:12:33 #137
37795 A.l.e.x
Smartass!
pi_25818578
quote:
Op maandag 28 maart 2005 19:21 schreef Chepke het volgende:
Ik ben benieuwd of het de populariteit van Formule 1 enigzins kan gaan benaderen...
In Europa niet
pi_25883413
Het blijft weer akelig stil rondom Verstappen...
  vrijdag 1 april 2005 @ 00:44:09 #139
70366 JPM01
The F1 season is over
pi_25896402
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 16:12 schreef Chepke het volgende:
Het blijft weer akelig stil rondom Verstappen...
te stil
AFC Ajax 4 ever
pi_25898578
In het andere topic over verstappen staat dat hij getekend zou hebben met een linkje naar nu.nl

Of het waar is??
  vrijdag 1 april 2005 @ 08:13:39 #141
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_25898594
op een dag als vandaag geloof ik niets........
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_25899069
quote:
Op vrijdag 1 april 2005 08:13 schreef Klonk het volgende:
op een dag als vandaag geloof ik niets........
Precies, en ik vind het nergens anders ook.

Kan me een andere grap van verstappen herinderen, iets met een ferarri
pi_25925300
http://www.champcarnews.nl/index.php?templateid=news&id=815

Misschien nog een kansje voor Jos bij Jensen Motorsport ?? ik zou het persoonlijk niet erg vinden maakt niet uit welk team als hij maar rijdt....
-
pi_26056988
Zondag 21:45 CHAMP CAR LIVE!!! op eurosport
World Series Long Beach

Maandag 10:00 CHAMP CAR HERHALING op eurosport
World Series Long Beach

Lekker weekeind, eerste motogp race en een eerste champ car race
  donderdag 7 april 2005 @ 21:51:31 #145
3394 Coelho
BigGreenEgg
pi_26057930
RTL5 gaat het toch ook uitzenden?? Wellicht Allard Kalff als verslaggever
pi_26059501
Samenvatting geloof ik op maandag avond in RTL autosport. Ik kijk wel eurosport, die zenden het al jaren uit, al zenden die niet alle races live uit, maar dan toch altijd nog een samenvatting of relive
pi_26066260
RTL durft de liverace niet aan, erg flauw. Ik hoop dat ze bij euro niet die amateur t live commentaar laten verzorgen, al is natuurlijk alles beter als die racedirector. Ben blij dat ik niet gedwongen ben weer een abonnement aan te schaffen
  zaterdag 9 april 2005 @ 22:28:27 #148
70366 JPM01
The F1 season is over
pi_26110038
op champcar.nl is via livetiming met commentaar de kwalificatie te volgen

om 23:25
AFC Ajax 4 ever
pi_26112323
Enne andere champcar races ook live op Euro?
pi_26113354
Dat zien we de volgende race wel weer, eerste deze zondag wel dus Tracy op poll, netjes gepakt aan t einde van de sessie..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')