Ik hoop nu op een Hattrickquote:Op zondag 14 maart 2004 21:35 schreef Grumpey het volgende:
KVK, wij willen de 10 zien![]()
goed bezig![]()
lol lolquote:Middelburg's Lambert Grendel ontving, na een goede combinatie door de verdediging van de thuisploeg, de bal en plaatste hem zorgvuldig in de hoek van het doel, 0 - 2. Het thuispubliek was hier echt helemaal niet blij mee! Er kwamen nog net geen witte zakdoekjes bij kijken.
wat betekent impasse ??quote:Middelburg slaagde erin de tegenstander onder druk te zetten, waardoor de wedstrijd bij tijden op een impasse leek af te stevenen. 0 - 2 was de ruststand. Middelburg had het meeste balbezit, namelijk 58 procent.
net zoals mijn vorige week ook voor het eerste een echte duidelijk overwinning.. 8-0 met 5 doelpunten voor mijn spits.. maar ja.. daarnet oog in oog met de keeper falenquote:Op zondag 14 maart 2004 21:38 schreef qyn het volgende:
[..]
Ik hoop nu op een Hattrick.. Of een dubbele
![]()
5-0, ziet er goed uit.. M'n eerste echte overwinning, als dit zo doorgaat
![]()
ow boeiend zolang ik maar winquote:Op zondag 14 maart 2004 21:54 schreef Grumpey het volgende:
impasse betekend dat de wedstrijd doodbloed, saai is en niet leuk om naar te kijken...
oh jeequote:Op zondag 14 maart 2004 22:03 schreef Lortnoc het volgende:
Ik word echt goed pissed van ht dit seizoen...al de zoveelste wedstrijd onterecht verloren. Kon dat bij de andere wedstrijden nog wel een beetje verwacht worden nu is het echt totaal onterecht![]()
Alleen de fok! cup kan mijn seizoen nog een beetje redden dus beware....
valt nog mee dattie geen Shithole heetquote:In de 56e wedstrijdminuut, viel Kornel Sithole van Engessas dramatisch net buiten het strafschopgebied. De scheidsrechter gaf Kornel Sithole een gele kaart voor een schwalbe.
Niet zo gemeen tegen mijn beste middenvelder! Maar idd, beetje rare naam. Heb ook al een spits gehad met de naam Stefano Spits. Gelijk maar verkocht, zo'n naam levert natuurlijk extra centjes op :pquote:Op zondag 14 maart 2004 22:13 schreef nicomart het volgende:
wat hebben die speler van jou een rare naam engessa
[..]
valt nog mee dattie geen Shithole heet
hier staat de grond ook te trillen onder het gejuich.....quote:Op zondag 14 maart 2004 22:16 schreef qyn het volgende:
6-1 geworden![]()
En 3-0 voor Grumpelix! *JUICHT WEDEROM!*
Ik heb ook een Sitholequote:Op zondag 14 maart 2004 22:13 schreef nicomart het volgende:
wat hebben die speler van jou een rare naam engessa
[..]
valt nog mee dattie geen Shithole heet
haha idd.. maar 1-1 is niet genoeg engessa.. wel ff scoren hoorquote:Op zondag 14 maart 2004 22:15 schreef engessa het volgende:
[..]
Niet zo gemeen tegen mijn beste middenvelder! Maar idd, beetje rare naam. Heb ook al een spits gehad met de naam Stefano Spits. Gelijk maar verkocht, zo'n naam levert natuurlijk extra centjes op :p
Ze willen niet! Mijn twee spitsen draaien die hele verdediging daar dol maar leggen er op dit moment geen bal in! Maar goed, nog 20 minuten en ik heb maar 1 goal nodig.quote:Op zondag 14 maart 2004 22:20 schreef nicomart het volgende:
[..]
haha idd.. maar 1-1 is niet genoeg engessa.. wel ff scoren hoor
ik ga ff een jeugdspelertje promoveren trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |