Tis nog stil op irc.quote:Op zondag 21 maart 2004 20:08 schreef qyn het volgende:
En de wedstrijden zijn begonnen.. Komt allen naar #fokhattrick![]()
Lortnoc! Begint goed, 2-0 in minuut 3![]()

wow.. wat een salarisquote:Op zondag 21 maart 2004 16:15 schreef DaMadKow het volgende:
Mijn jeugdpull:
Edward Kannekens (28312407)
20 jaar, redelijk vorm, gezond
Een aangenaam persoon, die rustig is en eerlijk.
Heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Nationaliteit: Nederland
Vastgestelde waarde: 286 000 ¤
Loon: 2 120 ¤/week
Eigenaar: MadKow
Waarschuwingen: 0
Conditie: rampzalig Keepen: redelijk
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: zwak
![]()
Wel lekker, aangezien mijn andere 20 jarihe redelijk keeper geblesseerd is

je moet naar #fokhattrickquote:en dan moet je naar #hattrick gaan

dat kan veel verklaren zeg maarquote:Op zondag 21 maart 2004 21:06 schreef -Raffie- het volgende:
[..]
je moet naar #fokhattrick

klinkt ook niet echt positiefquote:Op zondag 21 maart 2004 21:39 schreef -Raffie- het volgende:
Ik sta alweer 5-1 achter hoplijk blijft het zo

Nee had al verwacht dat ik zou verliezenquote:Op zondag 21 maart 2004 21:43 schreef nicomart het volgende:
[..]
klinkt ook niet echt positief

aha vandaar.. tja.. als je verliest verlies je vaak erg dik bij hattrick..quote:Op zondag 21 maart 2004 21:49 schreef -Raffie- het volgende:
[..]
Nee had al verwacht dat ik zou verliezenhad alleen gehoopt met wat kleinere cijfers
is al 6-1 trouwens

lekker, tis 5-1 bij mij.. Maar mijn concurrenten winnen ook allemaalquote:Op zondag 21 maart 2004 22:03 schreef nicomart het volgende:
[..]
aha vandaar.. tja.. als je verliest verlies je vaak erg dik bij hattrick..
zelf trouwens op een 1-4 voorsprong

tja.. je kan niet alles hebben hequote:Op zondag 21 maart 2004 22:04 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
lekker, tis 5-1 bij mij.. Maar mijn concurrenten winnen ook allemaal

17-2??? dat heb ik ookquote:Op zondag 21 maart 2004 22:13 schreef nicomart het volgende:
[..]
tja.. je kan niet alles hebben he
Vanaf vandaag staan er bij mij nog maar 2 teams bovenaan.. de 3e schakel ik nu uit en de andere concurrent staat met 8-1 voor en ik nu 6-1.. op doelgemiddelde blijf ik nog net 1e
Ook in de topscoordersranglijst (is dat een woord?) is het verdomd spannend
edit:
zo het zit er weer op voor deze zondag.. een goede 6-1 overwinning laat nog maar 2 mensen op kop over. Een reeks van 3 wedstrijden ongeslagen en 3 overwinningen op rij. Doelsaldo van mijn 17-2 en van de concurrent 16-3 laat mij nog mooi even op kop van de competitie
* nicomart springt blij rond

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |