zit je mee dan grumpey!quote:Op vrijdag 19 maart 2004 14:51 schreef Grumpey het volgende:
We zijn nu uiteraard allemaal massaal fan geworden van Korreweg Sport.....
Weg met Stiphout, Korreweg op 1!![]()
en voor de 2e opvolgende week een verdediger die niveau stijgt, begint te lopen....
vormratio: 5 stijgers, 1 daler (maar wel irritante)
Het gekke is, geen enkele speler is in stamina gestegen, al zou je verwachten dat dat wel gebeurt als je stamina traint met 24 spelers. Ten minste, het was de voorgaande keren wel het geval dat meer dan de helft steeg in conditie. HAM en Hattrick Buddy geven aan dat ik Stamina heb getraind..quote:Op vrijdag 19 maart 2004 19:54 schreef nicomart het volgende:
..
Als je de training een beetje goed hebt bijgehouden kun je volgende week bij de tu misschien concluderen wat je afgelopen week getrained hebtquote:Op vrijdag 19 maart 2004 19:59 schreef qyn het volgende:
[..]
Het gekke is, geen enkele speler is in stamina gestegen, al zou je verwachten dat dat wel gebeurt als je stamina traint met 24 spelers. Ten minste, het was de voorgaande keren wel het geval dat meer dan de helft steeg in conditie. HAM en Hattrick Buddy geven aan dat ik Stamina heb getraind..
Zit nu bijna te denken dat die programma's in de war zijn.. Beetje vaag![]()
Holadiejee!quote:Op vrijdag 19 maart 2004 14:51 schreef Grumpey het volgende:
We zijn nu uiteraard allemaal massaal fan geworden van Korreweg Sport.....
Weg met Stiphout, Korreweg op 1!![]()
een trainingsweek duurt van donderdagnacht 5.00 uur tot de volgende donderdagnacht 5.00 uur.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 19:54 schreef nicomart het volgende:
wat ik weet dat in de nacht van donderdag op vrijdag om 05.00 uur de training uitgevoerd "zou moeten" worden. het zou natuurlijk kunnen dat je de volgende week traint wat je deze week hebt ingesteld dus als je voor vrijdag veranderd dat dan op vrijdag nog de oude training word gevolgd (daarvoor heb je je spelers tenslotte opgesteld) en dat vanaf volgende week de nieuwe training ingaat? Ik kan het niet met zekerheid zeggen en volgend mij is het ook niet geheel juist wat ik zeg...
gewoon een gokje...
Voor m'n eigen genoegdoening hou ik mezelf dan maar voor dat ik deze week Playmaking heb getraind en dat HAM in de war is.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 09:27 schreef GRUMBLER het volgende:
[..]
een trainingsweek duurt van donderdagnacht 5.00 uur tot de volgende donderdagnacht 5.00 uur.
de training (en de tactiek) die jij hebt ingesteld die wordt getraind.
zelf al wissel je tig keer in de week dan zal de laatste wisseling worden getraind.
heb nog nooit iemand er voor 8 weken uitgezien!! max is 6........ als hij jong is en je neemt 6 dokters aan of meer dan is hij binnen 2 weken weer fit!quote:Op zaterdag 20 maart 2004 13:12 schreef nicomart het volgende:
Ik vind het ook moeilijk om zo'n afweging te maken met een speler met een pleister, maar jij zegt dattie belangrijk is voor je team en dat je deze wedstrijd PIC gaat spelen. Dan zou ik m eerlijk gezegd niet opstellen. Je verwacht toch al dat je wint. Dan kan je beter wachten tottie waarschijnlijk woensdag pleisterloos is en m laten spelen voor de vorm.
De kans dat de speler opnieuw geblesseerd raakt is wel even groot.. maar als het gebeurd.. tja dan kan je m wel eens voor een week of 8 kwijt zijn. En dat risico lijkt mij te groot voor een simpele wedstrijd..
Maar wie ben ikjij bent de manager en jij neemt de uiteindelijk beslissing
nou ik heb bij een vriend van me een speler gezien die er dus echt 8 weken uitgelegen heeftquote:Op zaterdag 20 maart 2004 14:48 schreef Tim_G het volgende:
[..]
heb nog nooit iemand er voor 8 weken uitgezien!! max is 6........ als hij jong is en je neemt 6 dokters aan of meer dan is hij binnen 2 weken weer fit!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |