Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 19 maart 2004 09:06 schreef Lortnoc het volgende:
Woei....een winger naar excellent en eentje naar solid
Helaas wel weer vormdaling voor mijn twee recenste aanwinsten, ze staan nu op wretched dus kunnen alleen nog maar stijgen.
Ehmm.. help.. hij mag niet meedoen aan de FOK!Cup!!quote:Op vrijdag 19 maart 2004 09:03 schreef Grumpey het volgende:
korreweg sport? sounds familiar....
Goede muziekkeuze van Doves en Ferdinand, maar dat had ik al in gastenboek gezet
oepsquote:Op donderdag 18 maart 2004 19:27 schreef Grumpey het volgende:
wilde het net zeggen grumbler.....
beter regels lezen mensen
hoe krijg je dat nou voor elkaarquote:Op vrijdag 19 maart 2004 11:16 schreef Finkelstein het volgende:
OOPS:
Latest events
19-03-2004 The team has lost training for the week due the incomprehensible actions of the club manager.
simpel..... meer dan het maximum van 3 spelers op een centrale positie neer zetten.........quote:Op vrijdag 19 maart 2004 12:41 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
hoe krijg je dat nou voor elkaar
goed he?quote:Op vrijdag 19 maart 2004 12:55 schreef Tim_G het volgende:
[..]
simpel..... meer dan het maximum van 3 spelers op een centrale positie neer zetten.........
dus je hebt waarschijnlijk met 4 innermids gespeeld..... of 4 centerdefs.... of 4 aanvallers......
"door fouten te maken leer je" was toch een van die clichés?quote:Op vrijdag 19 maart 2004 12:58 schreef Finkelstein het volgende:
[..]
goed he?![]()
oh EREDIVISIE vertegenwoordigd!!!quote:Op vrijdag 19 maart 2004 01:10 schreef Solinski het volgende:
fok!ende hattricker / hattrickende fok!er meldt zich!
korreweg sport is de naam
tuurlijk mag dat.. maar dan mag tie maar 8 spelers opstellen oke?quote:Op vrijdag 19 maart 2004 14:12 schreef Finkelstein het volgende:
Mag Korreg Sport ook meedoen met de fok cup?
zijn laatste wedstrijd:
Midfield: utopian
Right Side Defence: world class
Central Defence: world class
Left Side Defence: world class
Right Side Attack: supernatural
Central Attack: world class
Left Side Attack: supernatural
toch nog net iets beter dan die van mij (met de nadruk op iets):
Midfield: poor
Right Side Defence: inadequate
Central Defence: passable