quote:Op zondag 14 maart 2004 18:46 schreef YourMaster het volgende:
Katten kunnen het gewoon eten, maar als een mens het eet valt hij spontaan dood neer!
Ben je na een half uur ontslagen?quote:Op zondag 14 maart 2004 18:48 schreef doemaardrie het volgende:
Ik heb ooit eens een half uur in een kattenvoerfabriek gewerkt.
En daar gaat gewoon prima vis en drumsticks in dus ik denk dat als je dat zou warm maken en je bezoek voorzet niemand in de gaten zou hebben dat het eigenlijk katten voer is
Je moet dan wel dat blikvoer pakken uiteraard he en niet brokken ofzo want dan val je door de mand
teveel gesnoeptquote:Op zondag 14 maart 2004 18:53 schreef Silicium het volgende:
[..]
Ben je na een half uur ontslagen?![]()
Nah ranzig werk dat vlees op de lopende band flikkeren. En als uitzendkracht mag je naar huis als je geen zin meer hebtquote:Op zondag 14 maart 2004 18:53 schreef Silicium het volgende:
[..]
Ben je na een half uur ontslagen?![]()
T is 2004 inmidddelsquote:Op zondag 14 maart 2004 18:55 schreef kippiej het volgende:
Dude, kattenvoer eten is zooooo 2003.
Caviavoer is in
echt waar? ik dacht zelf dat het juist andersom was en dat er in dierenvoer (veel meer) slachtafval verwerkt dan in mensenvoer...quote:Op zondag 14 maart 2004 19:01 schreef ToT het volgende:
Aan dierenvoeding schijnen zelfs HOGERE eisen gesteld te worden dan aan voeding voor mensen.
aah. je kunt er ook voor kiezen je hond te laten begrafen of cremeren hoor.quote:Op maandag 15 maart 2004 07:31 schreef ToT het volgende:
Modafinil, geen idee waar je het kunt nalezen, maar ik heb het van diverse kanten gehoord, onder andere van mensen die in slachthuizen werken.
Aan de ANDERE kant hoor je ook dingen over dat dieren die bij de dierenarts afgemaakt worden weer tot katten- en hondenvoer verwerkt worden. (Dan heb je dus ECHT kans dat je kat ondertussen al een paar honden heeft opgegeten.) Ik vind dit een beetje vreemd klinken, maar het klinkt ook weer logisch, aangezien in dit land niets zomaar weggegooid wordt.
hmm kattenvoer in blik lijkt mij eerlijk gezegd ook wel lekkerquote:Op zondag 14 maart 2004 18:45 schreef vanpeltje het volgende:
DIt is waarschijnlijk een heel vreemd topic maar ik vraag me nu momenteel af...
Is kattenvoer eetbaar? (lees: niet schadelijk voor de gezondheid?)![]()
Ik heb via whiskas een gratis Kattenmaaltijdzakje besteld.
Het zakje:
Dubbelgrote portie
Whiskas Adult
Met Rund in Saus.
Nou dat klinkt best lekker![]()
Er zit vlees in en dierlijke bijproducten, granden, groenten, etc. etc.
Ik vraag niet of het lekker is maar zou je het kunnen eten?
![]()
Ik ben benieuwd op jullie reacties (en ervaringen hehe )![]()
quote:Op zondag 14 maart 2004 22:17 schreef HarryP het volgende:
Volgens een docent die ooit eens een verhaaltje heeft verteld:
Er is een periode geweest de de fabrikanten van kattenvoer stukken kraakbeen toevoegde aan kattenvoer om het oneetbaar te maken voor mensen want anders aten de mensen teveel kattenvoer wat weer slecht was voor de verkoop van andere levensmiddelen (uit dezelfde fabriek dacht ik) Maar de keuringsdienst van waren heeft daar een stokje voor gestoken.
Want als een kind erbij kan moet het ook veilig zijn voor mensen.. Dus prima eetbaar..
Zelf heb ik nog nooit kattevoer gegeten.. En ook niet vanplan.. Dan nog liever een kat..
Schijnt hetzelfde te zijn als konijn.
Daarom zou ik dus nooit katten/honden voer gaan eten, voor je het weet eet je een beetje fikkie of pluis of knabbel.quote:Op maandag 15 maart 2004 15:53 schreef ToT het volgende:
Verrek ja, zo was het; kijk maar eens op de ingrediënten van blikjes diervoer; daar staat bijna altijd wel ruwe as op of zo!
Waarom niet? Dat plaatje van die kat op het blikje wil echt niet zeggen dat er ook kat inzit hoorquote:Op maandag 15 maart 2004 14:22 schreef marconmgn het volgende:
gadverdamme wat ben jij voor een ransig ventje dit meen je toch niet he?
hahahah!! ROFLMAO!!!quote:Op zondag 14 maart 2004 18:55 schreef Klonk het volgende:
Paar jaar geleden in Kassa hadden onderzoek gedaan naar kattenpaté's en hoe ze smaakte alleen lieten ze geen katten proeven maar leden van een studentenvereniging, en om het nog leuker te maken hadden ze ook nog een paar "mensenpaté"s" er tussen gedaan en op mooie schaaltjes fijn gesneden met wat peterselie aan de proefpersonen gegeven. Drie maal raden wat door de korpsballetjes als lekkerste uit de test werd gehaald, juist de kattenpaté![]()
serieus?quote:Op maandag 15 maart 2004 08:32 schreef deedeetee het volgende:
Zo'n blikje kattenvoer ruikt idd errug lekker.... maar ik zie 't me toch niet eten![]()
hoezo,quote:Op donderdag 18 maart 2004 00:05 schreef Piro het volgende:
Ja het is eetbaar, ja ik ben ervaringsdeskundige.
Het is echter ONTZETTEND smerig en ik raad het je ook niet aan.
je bent toch niet serieus he?quote:Op maandag 15 maart 2004 13:43 schreef Whiskers het volgende:
broodje, kattenvoer erop, even in de magno:![]()
scheren!quote:Op donderdag 25 maart 2004 01:16 schreef Adfundum het volgende:
Je krijgt er een glanzende vacht van, staat erop, Dat houdt me een beetje tegen. Ik wil geen glanzende vacht, ik wil zelfs helemaal geen vacht
ik had een herder, en later een briard... 2 zelfs.quote:Op donderdag 25 maart 2004 01:20 schreef speedfreakssj het volgende:
[..]
je bent toch niet serieus he?
ik vond die hondenbrokken van vroeger altijd erg lekker. die je per 50 voor ,089 koopt bijd e dirk. borvormige knapperige koekjes.
quote:Op donderdag 25 maart 2004 01:20 schreef speedfreakssj het volgende:
[..]
je bent toch niet serieus he?
gewoon een keer proberen, niks mis meequote:Op donderdag 25 maart 2004 10:47 schreef Whiskers het volgende:
[..]
Wel een keer iemand dit op deze manier zien eten (hij was een beetje dronken) Gozer is later kok geworden![]()
als vegetarier kun je natuurlijk niet echt een waardevol oordeel hebben, jij vond vlees al ranzig toch?quote:Op donderdag 18 maart 2004 00:05 schreef Piro het volgende:
Ja het is eetbaar, ja ik ben ervaringsdeskundige.
Het is echter ONTZETTEND smerig en ik raad het je ook niet aan.
Ik vind vlees heerlijk, maar een blikje whiskas(likje ervan) vond ik toch echt heel erg goor...quote:Op vrijdag 26 maart 2004 11:15 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
als vegetarier kun je natuurlijk niet echt een waardevol oordeel hebben, jij vond vlees al ranzig toch?
Jij ook alquote:Op vrijdag 26 maart 2004 22:16 schreef erodome het volgende:
plattere, grotere en zachtere zonnebloempitten, weet niet wat het zijn, maar die zijn heerlijk
En hoe beviel het kattenvoer?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |