quote:Op zondag 14 maart 2004 18:46 schreef YourMaster het volgende:
Katten kunnen het gewoon eten, maar als een mens het eet valt hij spontaan dood neer!
Ben je na een half uur ontslagen?quote:Op zondag 14 maart 2004 18:48 schreef doemaardrie het volgende:
Ik heb ooit eens een half uur in een kattenvoerfabriek gewerkt.
En daar gaat gewoon prima vis en drumsticks in dus ik denk dat als je dat zou warm maken en je bezoek voorzet niemand in de gaten zou hebben dat het eigenlijk katten voer is
Je moet dan wel dat blikvoer pakken uiteraard he en niet brokken ofzo want dan val je door de mand
teveel gesnoeptquote:Op zondag 14 maart 2004 18:53 schreef Silicium het volgende:
[..]
Ben je na een half uur ontslagen?![]()
Nah ranzig werk dat vlees op de lopende band flikkeren. En als uitzendkracht mag je naar huis als je geen zin meer hebtquote:Op zondag 14 maart 2004 18:53 schreef Silicium het volgende:
[..]
Ben je na een half uur ontslagen?![]()
T is 2004 inmidddelsquote:Op zondag 14 maart 2004 18:55 schreef kippiej het volgende:
Dude, kattenvoer eten is zooooo 2003.
Caviavoer is in
echt waar? ik dacht zelf dat het juist andersom was en dat er in dierenvoer (veel meer) slachtafval verwerkt dan in mensenvoer...quote:Op zondag 14 maart 2004 19:01 schreef ToT het volgende:
Aan dierenvoeding schijnen zelfs HOGERE eisen gesteld te worden dan aan voeding voor mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |