Owjah klopt, je hebt m alleen niet op alfabetische volgorde gezet... daarom zag ik um niet ;-)quote:Op zondag 14 maart 2004 18:34 schreef Fillipe het volgende:
Pssst, staat er allang bij hoor
www.gamershell.comquote:Op zondag 14 maart 2004 19:32 schreef Rotterdam-Chello het volgende:
fuck op file planet moet ik 102 minuten w8en voordat downloaden begint
op file front alle servers 100% loaded
aagames werkt niet
iedereen zit weer eens game files te downloaden op zondag
lage snelheid daar 70 KB/SEC op fileplanet haal ik 200+KB/SECquote:
200 punten is niet veel nee. Dat is 4x winnen op hospital.quote:Op zondag 14 maart 2004 20:28 schreef Dark_Killah het volgende:
Aargh. Ik speel net MOUT McKenna, alles goed, maak ik 3 kills in een round, wordt ik (best mooi btw) gekilled, is er nog een zo'n gastje over (5 honor :/). Gaat hij in die toren net zolang zitten campen, totdat er iemand aankomt, nou na een tijdje gaat dat natuurlijk super vervelen. Dus hij gaat zo naar buiten kijken enzo, komt er zo'n honor gastje aan, die pakt zo even objective B, hupsakee, gewonnen
Campers
Campers die niet kunnen kampen![]()
![]()
![]()
5 honor,![]()
![]()
![]()
![]()
Maar was verder wel leuk hoor
O ja, en er was ook een lieve kerel die wel even voor me zou kunnen lopen als ik schoot. Zodat ik midden in mijn salvo 200 puntjes tegen kreeg. Leuk avondje spelen.. Nu kan ik weer die 200 punten terug verdienen, niet dat het veel is...
1x winnen is genoegquote:Op zondag 14 maart 2004 20:45 schreef Hammerbee het volgende:
[..]
Dat is 4x winnen op hospital.
quote:Average Honor: 36
Dan moet je wel veel kills hebbenquote:Op zondag 14 maart 2004 20:51 schreef VoodooChild het volgende:
[..]
1x winnen is genoeg![]()
kies serverquote:Op zondag 14 maart 2004 21:18 schreef Sambal_HOT het volgende:
Joehoe!!! Sambal doet mee!!
die zit al vol voordat jij erin zitquote:Op zondag 14 maart 2004 21:24 schreef Sambal_HOT het volgende:
bridge: U.S. Army Official W 005|193ms|64.74.136.47:1716
Welk level?quote:Op zondag 14 maart 2004 21:30 schreef Sambal_HOT het volgende:
mad jet server
Hey, lees de opquote:Op zondag 14 maart 2004 21:27 schreef RobinhoX het volgende:
hey gasten kan ik ook bij de fokclan?
m'n AA naam is robinhoX met 28 honor.......en ik speel bijna alleen maar pipeline en hospital
Wat een discriminatie hier zeg.quote:Op zondag 14 maart 2004 21:33 schreef Beluga het volgende:
U.S. Army Official W Elite 006|223ms|64.74.138.187:1716 | bridge crossing. We hebben tegenwoordig toch allemaal 25+
Mjah, maar zo wordt er alleen maar door 25+ 'ers samengespeeld. En er word al weinig echt samengespeeld. Dat vind ik dan jammer.quote:Op zondag 14 maart 2004 22:38 schreef Fillipe het volgende:Kom op zeg Flex ! Als er alleen maar volle servers zijn behalve een 25+ server dan zie ik het probleem niet? Want we wisten geeneens dat jij wou fraggen vanavond, anders hadden we er wel rekening mee gehouden hoor.
Niet van een muis een olifant maken.
Dat is wel zo, maar ik speel sowieso alleen maar op Elite servers (meestal 25+). Ik heb het niet zo op die 8 of 16 slots Leased servers. Daarnaast speel ik toch liever tegen 60/70+ dan tegen 20 tot 30 honorsquote:Op zondag 14 maart 2004 23:16 schreef Flex82 het volgende:
[..]
Mjah, maar zo wordt er alleen maar door 25+ 'ers samengespeeld. En er word al weinig echt samengespeeld. Dat vind ik dan jammer.
En volgensmij denken de meesten zo. Staat compleet in je recht natuurlijk. Maar ik vind wel dat er dan maar misschien wel een 25+ minimum had moeten zijn ofzo.quote:Op zondag 14 maart 2004 23:43 schreef VoodooChild het volgende:
[..]
Dat is wel zo, maar ik speel sowieso alleen maar op Elite servers (meestal 25+). Ik heb het niet zo op die 8 of 16 slots Leased servers. Daarnaast speel ik toch liever tegen 60/70+ dan tegen 20 tot 30 honors...niet lullig bedoelt ofzo
![]()
ga slapenquote:Op maandag 15 maart 2004 00:09 schreef Eitjes het volgende:
Ik wil Hospitallen!
Zijn er nog plannen voor een TS server oid? Anders kan ik er wel 1 draaien als het niet al teveel upload vreet.
hehe, succes.quote:Op maandag 15 maart 2004 00:12 schreef webfreaky het volgende:
ga slapenmorgen 9 uur examen engels
quote:Op maandag 15 maart 2004 02:20 schreef Fillipe het volgende:Top werk Eggie !
Cewl! Wanneer is hij wel actief, gewoon 's avonds ?quote:Ik hoor dan wel niet bij de Fok clan maar fraggen met jullie is leuk. Vandaar dat ik de ts server heb "gestart".
Nee, ik laat nooit iemand anders mijn honor opkrikken, dat vind ik helemaal laag.quote:Op maandag 15 maart 2004 04:27 schreef Eitjes het volgende:
En Flex, ik vind dat je een beetje overdrijft. Ik wil best je honor opkrikken naar 25, mocht het echt zo erg zijn. Ik kijk nooit naar minimal honor dus ik begrijp wel dat het frusti kan zijn als de rest op 25+ servers fragt. Maar daarvoor moet je echt niet stoppen. Je bent een toffe speler.
Het komt eigenlijk ook een beetje door het feit dat we zo soepel zijn bij de FOK! clan (en dat moet ook zo blijven). Eigenlijk zijn we vrij uniek als je kijkt naar de andere clans omdat we maar 1 echte eis hebben, en dat is een actief account bij het FOK! forum. Normaal gesproken speel je een tijdje AAO voordat je bij een clan gaat, simpelweg omdat ze dat eisen. Nu kom je als nieuweling binnenvallen (wat overigens helemaal niet erg is) bij een clan met een gemiddelde van ongeveer 20 tot 30 honor. Het is gewoon wat moeilijker om je als meer ervaren speler daar op aan te passen denk ik.quote:Op maandag 15 maart 2004 00:07 schreef Flex82 het volgende:
[..]
En volgensmij denken de meesten zo. Staat compleet in je recht natuurlijk. Maar ik vind wel dat er dan maar misschien wel een 25+ minimum had moeten zijn ofzo.
Want zo spelen die genen die het meest spelen allemaal elite-hospital servertjes oid. Dan is de lol er ook snel af. (voor diegenen die niet zo goed zijn dan)
En het feit dat er niet op gereageert wordt bevestigd het alleen maar. Jammer, dachrt toch dat het anders zou zijn. Misschien is dat de reden dat somiige nieuwelingen ook snel erna stoppen.
Ik zeg ook niet dat de soepelheid weg moet, maar ik weet toevallig dat het altijd zo was dat de clan zo was dat er rekening werd gehouden met de nieuwelingen en dat er zoveel mogelijk samen werd gespeeld.quote:Op maandag 15 maart 2004 11:05 schreef VoodooChild het volgende:
[..]
Het komt eigenlijk ook een beetje door het feit dat we zo soepel zijn bij de FOK! clan (en dat moet ook zo blijven). Eigenlijk zijn we vrij uniek als je kijkt naar de andere clans omdat we maar 1 echte eis hebben, en dat is een actief account bij het FOK! forum. Normaal gesproken speel je een tijdje AAO voordat je bij een clan gaat, simpelweg omdat ze dat eisen. Nu kom je als nieuweling binnenvallen (wat overigens helemaal niet erg is) bij een clan met een gemiddelde van ongeveer 20 tot 30 honor. Het is gewoon wat moeilijker om je als meer ervaren speler daar op aan te passen denk ik.
Ik zie ook aan je stats dat je precies de map speelt waar ik bijvoorbeeld nooit kom. En los van dat kan ik alleen 's avonds of 's nachts spelen. Tja, het komt gewoon zo uit. En van mij is bijvoorbeeld over het algemeen wel bekend (denk ik) dat ik gewoon ergens ga spelen en vanzelf wel zie of anderen erbij komen. Ik ben niet iemand die echt op zoek gaat...eigenlijk zelden.quote:Op maandag 15 maart 2004 11:26 schreef Flex82 het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat de soepelheid weg moet, maar ik weet toevallig dat het altijd zo was dat de clan zo was dat er rekening werd gehouden met de nieuwelingen en dat er zoveel mogelijk samen werd gespeeld.
Nu spelen altijd dezelfde mensen op de 25+ servers en bijna niet meer op "normale" servers.
Dit vind ik erg jammer, want zo is de eerste gedachte waar de clan mee gestart is een beetje weg.
En het gemiddelde is niet 20 tot 30 maar gewoon 25+, dat is gewoon duidelijk te merken helaas.
Wil je spelen en dan is er of niemand (spelen snachts) of op elite servers.
tenminste, dat is wat ik constateer de afgelopen tijd, en als ik dat zie dan heb ik al geen zin meer. Want dan moet je gaan zeuren op het forum of ze alsjeblieft even op een andere server willen gaan. (als ze überhaupt op het forum kijken dan natuurlijk.)
Maarja, dan pas ik mijn patroon wel aan zoals de meeste onder de 25-'ers hier denk ik.
quote:Nu spelen altijd dezelfde mensen op de 25+ servers en bijna niet meer op "normale" servers.
Dit vind ik erg jammer, want zo is de eerste gedachte waar de clan mee gestart is een beetje weg.
En het gemiddelde is niet 20 tot 30 maar gewoon 25+, dat is gewoon duidelijk te merken helaas.
Wil je spelen en dan is er of niemand (spelen snachts) of op elite servers.
Dat vind ik niet.quote:Op maandag 15 maart 2004 11:44 schreef Fillipe het volgende:
Eensch met Voodoo, maar Flex je overdrijft wel flink vind ik. BV;
[..]
, Sorry maar dit is echt bullshit.
Teamspeak kan je downloaden en een microfoon/headset kan je kopen. Ik gebruik een microfoon van iets van 5 euro..quote:Op maandag 15 maart 2004 12:37 schreef Flex82 het volgende:
[..]
Dat vind ik niet.
dat is gewoon wat ik constateer de laatste tijd, en ik kijk altijd s'avonds wel. Maar blijkbaar speel ik op de verkeerde tijden ofzo. Of kijk ik niet goed.
Ik zal mijn mond houden vanaf nu. Want dan zie ik het blijkbaar verkeerd ofzo.
En btw, ik heb geen microfoon op mijn comp, laat staan teamspeak.
Ik heb het update programma'tje op mijn webspace staan, aangezien mensen ze nog wel eens nodig hebben en op de site van PB is het erg moeilijk te vinden.quote:Op maandag 15 maart 2004 12:47 schreef Sambal_HOT het volgende:
mmm ik wordt er steeds uitgekicked!!! Moet ik punkbuster updaten? Heb ik namelijk nog nooit gedaan...
AARGH! zonder headphone niet meelusiteren! Die speakers zijn moordend!quote:Op maandag 15 maart 2004 15:05 schreef ROG het volgende:
Ik heb geen mic geloof ik. Tenzij er eentje in die hightech monitor van me zit.
Maar, mijn speakers zijn redelijk normaal, kan ik meeluisteren met jullie? Of stoor ik dan?
Zeker wel, had je hem niet geupdate ?quote:Op maandag 15 maart 2004 17:10 schreef Eitjes het volgende:
lol, ben ik vip.. nog 2 meter voordat ik het gehaald heb.. kickt PB me. Hoerenprog!
quote:Op zondag 14 maart 2004 19:21 schreef Dark_Killah het volgende:
Hoe kom je aan het password om iets te uploaden..?
Ik liep achter je...ik dacht, wat gaat die nou weer doenquote:Op maandag 15 maart 2004 17:10 schreef Eitjes het volgende:
lol, ben ik vip.. nog 2 meter voordat ik het gehaald heb.. kickt PB me. Hoerenprog!
quote:No Label
CPU: AuthenticAMD PentiumPro-class processor @ 2181 MHz with 511MB RAM
Video: NVIDIA GeForce FX 5900 Ultra (5303)
PlayerReplicationInfo SFhospital.PlayerReplicationInfo9 (Function Engine.PlayerReplicationInfo.GetCommVolume:0018) Unknown code token 3C
History: FFrame::Serialize <- UObject::ProcessEvent <- (AGP_HUD SFhospital.AGP_HUD2, Function AGP.AGP_HUD.PostRender) <- FPlayerSceneNode::Render <- UGameEngine::Draw <- UWindowsViewport::Repaint <- UWindowsClient::Tick <- ClientTick <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop
Nee, pas bij de 7/7 ronde toch?quote:2) Ik heb nu al 2x op een server gespeelt waar ik groof punten kreeg, en dat ik opeens een running error kreeg. Worden die punten dan wel opgetelt als ik zomaar plotseling gedisconnect word ??
quote:Op maandag 15 maart 2004 19:25 schreef Un-X-PecteD het volgende:
Verschillende vraagjes:
1) Ik hoefde gister nog maar 500 punten voor next honor level, en nu moet ik er opeens weer 700... terwijl ik geen teammate gekilled heb. Verder geeft aao aan dat de laatste map vanmiddag om 15:52 was op hospital, maar ik heb al 3 dagen geen hospital meer gespeelt, en om 15:52 zat ik nog op stage. Ik was pas om 18:30 thuis
2) Ik heb nu al 2x op een server gespeelt waar ik groof punten kreeg, en dat ik opeens een running error kreeg. Worden die punten dan wel opgetelt als ik zomaar plotseling gedisconnect word ??
[edit] aangezien ik de 1volgende pot direct weer die error kreeg:
[..]
Dat probleem heb ik ook regelmatig, nog geen oplossing gevonden die helpt (helaas).
Vaag ik zou niet weten waar dat aan kan liggenquote:Op maandag 15 maart 2004 18:20 schreef Docker het volgende:
'k heb een probleem met de fok! clan site webfreaky:
ik klik op login en ik zie dit:
[afbeelding]
dan klik ik op uploaden dan zie ik ineens dit!!!:
[afbeelding]
super klote! en uuhm die scrnshots die er nu op staan heb ik bij mn vriend upgeload...
I'm inquote:Op maandag 15 maart 2004 23:01 schreef Beluga het volgende:
Nog ff fraggen? McKenna is wel prima
jijquote:Op maandag 15 maart 2004 23:06 schreef Emc_NL het volgende:
ja, is een leuke map, zoek jij of ik een server?
Nee, ook tussendoor. Kijk maar als je honor ineens onhoog is gegaan, dat is ook niet altijd aan het het eind van de 7/7. Ik weet alleen niet of hij ook je punten halverwege de ronde opslaat.quote:Op maandag 15 maart 2004 20:28 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Nee, pas bij de 7/7 ronde toch?
Mout McKenna misschienquote:Op maandag 15 maart 2004 23:05 schreef Beluga het volgende:
Mount McKenna?
ok, dus als ik in ronde 2/7 200 punten haal en ik leave, of word gedisconnect, dan krijg ik die punten toch ?? (maakt me geen reet uit als ik ze na ronde 2/7 of op t einde na 7/7 krijg, als ik ze maar krijg )quote:Op dinsdag 16 maart 2004 03:23 schreef Terence_Hill het volgende:
[..]
Nee, ook tussendoor. Kijk maar als je honor ineens onhoog is gegaan, dat is ook niet altijd aan het het eind van de 7/7. Ik weet alleen niet of hij ook je punten halverwege de ronde opslaat.
Dat kloptquote:Op dinsdag 16 maart 2004 11:44 schreef Un-X-PecteD het volgende:
[..]
ok, dus als ik in ronde 2/7 200 punten haal en ik leave, of word gedisconnect, dan krijg ik die punten toch ??
Ja dat kan ik wel Tracker heeft problemen met hun bandbreete. Ze moeten nu alles hosten en doen dat gratis en nu komen er zoveel mensen op hun site dat ze het niet meer trekken ze vragen ook een donatie van iedereen om zo door te kunnen gaan. Ik hoop dan ook dat iedereen dat doet en ze nog ff door kunnen.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 16:28 schreef Un-X-PecteD het volgende:
1) Ik las op de AA forums dat je bij een server crash niet de punten krijgt...
2) Ik kijk nu weer op mijn aao stats, en hij geeft aan dat ik vandaag voor het laatst gespeelt heb om 14:58, terwijl ik nog steeds op stage zit ! kan het dan zijn dat iemand met dezelfde username speelt dan ik ??
Last online - Time | Map: Today, at 14:58 on SF Hospital
Last online - Server: [RC] Honor! Recruiting @ www.rabidclan.com
wtf, en onderin bij sessions vd laatste 31 dagen geeft hij de laatst gespeelde verder wel goed aan... om 18:29 een pot van 2 uur...
http://aaotracker.4players.de/usertracker.php?userid=136906
kan iemand me een verklaring geven ??
Nee soms ontvangt die het helemaal niet meer, En soms heel laat hij refresht nu iets om de 5 min ipv 1 min en soms sávonds als het druk is om de 15 min.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 16:43 schreef Un-X-PecteD het volgende:
ok, maar ontvangt hij die gegevens dan te laat ? of verkeerd ofzo ??
Nee, om online te spelen is minimaal de basic training nodig, de airborne heb je eigenlijk maar voor één map nodig.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 18:53 schreef n0.G3n het volgende:
k heb net AA geïnstalleerd, en de basistrainingen doorlopen. Daarna 2 airborne gehaald en zit nu in de medical school.....
moet je alle trainingen doorlopen wil je btje online kunnen spelen? want dit is eeeeeeeecht saai, en nu moet ik een toets invullen terwijl ik compleet niet op heb zitten letten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de mensen die het niet willen lezen.. FF in een spoiler..
Wil je de clan gaan joinen dan ?? Is wel gezellig..
Ik heb die 6,99 ¤ Trust headset van de Kijkshop, die's stereo en 'Now incl. volume control'.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:14 schreef Fillipe het volgende:
Een headsetje kost ook maar 10 euro tegenwoordig, ik koop wel even een stereo uitvoering.
Weet je ook eens hoe het voeltquote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:27 schreef Fillipe het volgende:
Oke ik ben ingelogd op Teamspeak, maar ik kan dus niet terugpraten dat jullie het alvast weten
Terecht!quote:Op woensdag 17 maart 2004 00:20 schreef Eitjes het volgende:
Zo, eitjes zit bij fok.
Ja dat weet ik ook niet maar dat mag ik niet aan nemen.quote:Op woensdag 17 maart 2004 09:31 schreef webfreaky het volgende:
Rijdende tanks??? het wordt toch geen bf???
quote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:54 schreef Hammerbee het volgende:
Mh mijn microfoon doet het dus blijkbaar niet meer, vandaar dat ik niks zei
Owhoer, wat doen jullie met die dingenquote:Op dinsdag 16 maart 2004 21:13 schreef Fillipe het volgende:
Mijn headset heeft het ook begeven, morgen even nieuwe kopen.
Perfect man, Ik ga zorgen dat jullie link er deze week op komtquote:Op woensdag 17 maart 2004 09:47 schreef webfreaky het volgende:
Die link van wireplay gooi ik erop zodra die site helemaal af is, ok? en vrijkansloos zet ik er NU bij
MWah,quote:Op woensdag 17 maart 2004 09:48 schreef Un-X-PecteD het volgende:
[..]
[..]
Owhoer, wat doen jullie met die dingen
[edit] Weet iemand trouwens nog de oplossing vooe die runtime error ?
[edit2] Het is eigelijk niet te hopen dat er voertuigen in komen![]()
Super ziet er Vet uitquote:Op woensdag 17 maart 2004 09:54 schreef webfreaky het volgende:
http://www.webfreaky.com/fok/index.php?module=links&lang=nl
Ja joh zit eindelijk weer eens lekker binnen oop kantoorquote:Op woensdag 17 maart 2004 10:08 schreef Fillipe het volgende:
Yo gasten, het is alweer druk op de vroege ochtend zie ik.
Staat in de faqquote:Can i reset or delete my account statistics?
Sorry, but currently you can not reset your statistics or your account on our homepage.
Flashpoint! Beste simulatie ooit.quote:Op woensdag 17 maart 2004 09:54 schreef Beluga het volgende:
[..]
MWah,
Ik vond Battlefield niet zo geslaagd, maar de manier waarop voertuigen in Flashpoint werden geimplementeerd was werkelijk waar briljant. En dan bij uitstek nog die helicopter.
quote:Op woensdag 17 maart 2004 14:02 schreef zzzzzzzzzzzz het volgende:
hogere informatica...
Zet er dan gelijk een wachtwoord opquote:Op woensdag 17 maart 2004 14:38 schreef Beluga het volgende:
[..]
![]()
Omgeving Rotterdam, academisch niveau, bedrijfskunde of economoie ofzow (iets met marketing erin iig)Daar weet ik misschien wel wat voor
Maar on topic. FRAGGEN GEKKEN! Doet er iemand mee?
En hoe gaat het met de server? Ik stel voor dat we daar een eigen bridge van maken. Met minhonor 20 (als we dat allemaal halen tenminste, anders zo hoog als de laagste) en maxhonor de hoogste van de clan![]()
Hmmz, aardig kut. Is TS nu offline ?quote:Op woensdag 17 maart 2004 19:55 schreef Eitjes het volgende:
Ja sorry, ik heb computer probs waar de ts server op draait. Netwerkkaart is kapot ofzo... kutzooi, kan ik die weer gaan fixen. Zucht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |