Owjah klopt, je hebt m alleen niet op alfabetische volgorde gezet... daarom zag ik um niet ;-)quote:Op zondag 14 maart 2004 18:34 schreef Fillipe het volgende:
Pssst, staat er allang bij hoor
www.gamershell.comquote:Op zondag 14 maart 2004 19:32 schreef Rotterdam-Chello het volgende:
fuck op file planet moet ik 102 minuten w8en voordat downloaden begint
op file front alle servers 100% loaded
aagames werkt niet
iedereen zit weer eens game files te downloaden op zondag
lage snelheid daar 70 KB/SEC op fileplanet haal ik 200+KB/SECquote:
200 punten is niet veel nee. Dat is 4x winnen op hospital.quote:Op zondag 14 maart 2004 20:28 schreef Dark_Killah het volgende:
Aargh. Ik speel net MOUT McKenna, alles goed, maak ik 3 kills in een round, wordt ik (best mooi btw) gekilled, is er nog een zo'n gastje over (5 honor :/). Gaat hij in die toren net zolang zitten campen, totdat er iemand aankomt, nou na een tijdje gaat dat natuurlijk super vervelen. Dus hij gaat zo naar buiten kijken enzo, komt er zo'n honor gastje aan, die pakt zo even objective B, hupsakee, gewonnen
Campers
Campers die niet kunnen kampen![]()
![]()
![]()
5 honor,![]()
![]()
![]()
![]()
Maar was verder wel leuk hoor
O ja, en er was ook een lieve kerel die wel even voor me zou kunnen lopen als ik schoot. Zodat ik midden in mijn salvo 200 puntjes tegen kreeg. Leuk avondje spelen.. Nu kan ik weer die 200 punten terug verdienen, niet dat het veel is...
1x winnen is genoegquote:Op zondag 14 maart 2004 20:45 schreef Hammerbee het volgende:
[..]
Dat is 4x winnen op hospital.
quote:Average Honor: 36
Dan moet je wel veel kills hebbenquote:Op zondag 14 maart 2004 20:51 schreef VoodooChild het volgende:
[..]
1x winnen is genoeg![]()
kies serverquote:Op zondag 14 maart 2004 21:18 schreef Sambal_HOT het volgende:
Joehoe!!! Sambal doet mee!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |