nog wel ja.quote:Op woensdag 17 maart 2004 17:42 schreef GRUMBLER het volgende:
yep je houdt goed vol met je CA
idd.. ze vond mijn andere avatar niet zo leukquote:Op woensdag 17 maart 2004 17:45 schreef GRUMBLER het volgende:
hee je TA compilatie is weer terug![]()
Doe je goed, ik sta momenteel met 4-0 voorquote:Op woensdag 17 maart 2004 17:39 schreef Vision het volgende:
[..]
dat is het toch altijd als er vriendschappelijke en competitite duels gespeeld worden
ik heb al 7 minuten de 0 weten te houden, woohoo
is lekkerquote:Op woensdag 17 maart 2004 17:47 schreef nicomart het volgende:
[..]
idd.. ze vond mijn andere avatar niet zo leuk
trouwens meteen een vernieuwde uitgave
tis natuurlijk niet voor nix mijn avatarquote:Op woensdag 17 maart 2004 17:55 schreef GRUMBLER het volgende:
[..]
is lekker(avatar bedoel ik
)
mooi daar kunnen ze vast wel wat spreekkoren op verzinnenquote:Amos Panijel van Arossel kreeg een gele kaart in de 27e minuut voor onsportief gedrag.
beide verdedigende opstelling... denk ikquote:Op woensdag 17 maart 2004 17:57 schreef nicomart het volgende:
[..]
maar waarom gebeurd er nix meer bij mij!!!! Potverdorie zelf ff die aanhang van mij op gang gaan brengen! Wacht ff ik loop ff naar het uitvak ff wat geluid erin gooi
[..]
mooi daar kunnen ze vast wel wat spreekkoren op verzinnen
ja dat zou je zeggen toch?quote:Op woensdag 17 maart 2004 18:01 schreef GRUMBLER het volgende:
zou kansen moeten opleveren als jullie er een beetje in bedreven zijn
als je team nou niet ging verdedigen, had je een veel grotere tussenstand kunnen hebbenquote:Op woensdag 17 maart 2004 17:54 schreef Ender_Wiggin het volgende:
[..]
Doe je goed, ik sta momenteel met 4-0 voor, maar baal wel, door die trage site heb ik niet de opstelling kunnen doorvoeren die ik wilde hebben
![]()
is dat verdedigen het resultaat van het feit dat ik een verdedigend ingestelde coach heb?quote:Op woensdag 17 maart 2004 18:04 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
als je team nou niet ging verdedigen, had je een veel grotere tussenstand kunnen hebben
nee dat zijn gewoon vooraf ingestelde situaties.. als je met een paar doelpunten voorstaat gaat je team gewoon wat rustiger doen.. volgens mijquote:Op woensdag 17 maart 2004 18:06 schreef Ender_Wiggin het volgende:
[..]
is dat verdedigen het resultaat van het feit dat ik een verdedigend ingestelde coach heb?
Er gebeurt werkelijk geen zak in ons duel...quote:Op woensdag 17 maart 2004 17:54 schreef sir_dalord het volgende:
woei!!! 0-1 voor op keanoUnited.... is nog een lange pot en wordt nog lastig, maar lekker begin, na 20 minuten voetbal toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |