Heeft ze helemaal nietquote:Op zondag 14 maart 2004 18:08 schreef Dizer het volgende:
Topic titel is een beetje.. minder...Dion...kon je niet iets verzinnen zoals:
Idols #50: Irene Moors heeft gelijk!
Oké, ik zal ook maar aan m'n coming-out beginnen: IK OOK!quote:Op zondag 14 maart 2004 18:34 schreef BVO het volgende:
Ik vind 'Life and Cooking' eigenlijk een leuker Day After-programma dan 'Idols: The Day After' zelf.
Tooske is leukquote:Op zondag 14 maart 2004 18:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Oké, ik zal ook maar aan m'n coming-out beginnen: IK OOK!
Ik bedoel, voordeel 1: geen Toos.
quote:Op zondag 14 maart 2004 18:49 schreef JohnDDD het volgende:
Kun je het je al voorstellen?
"Aaaah, Tooooske AAAAH SNELLER"
-"GUMBLO hihihihihihihahahihihi"
"AAAH TOOSKE TOOSKE TOOSKE PIJP ME HARDER"
-"GUMBL hihihihi"
"AAAAAAAAAHHH JAAAAAAAAAAAAAAA!!!!"
-"GUMBLUBBBLUBBLUBBLUBBLUB hihihiiii over me gezicht BVO in me mondje hihihih"
Ziek!!quote:Op zondag 14 maart 2004 18:50 schreef BVO het volgende:
[..]
Kom maar op
Waar gaat dit in hemels naam over...quote:Op zondag 14 maart 2004 18:49 schreef JohnDDD het volgende:
Kun je het je al voorstellen?
"Aaaah, Tooooske AAAAH SNELLER"
-"GUMBLO hihihihihihihahahihihi"
"AAAH TOOSKE TOOSKE TOOSKE PIJP ME HARDER"
-"GUMBL hihihihi"
"AAAAAAAAAHHH JAAAAAAAAAAAAAAA!!!!"
-"GUMBLUBBBLUBBLUBBLUBBLUB hihihiiii over me gezicht BVO in me mondje hihihih"
John heeft een fobie voor sex met Dooske lijkt het...quote:Op zondag 14 maart 2004 18:52 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Waar gaat dit in hemels naam over...![]()
Aha ... nou als ze net zo hard schreewt met klaarkomen dan dat ze op tv doet.. kan het toch niet zo erg zijn?quote:Op zondag 14 maart 2004 18:53 schreef BVO het volgende:
[..]
John heeft een fobie voor sex met Dooske lijkt het...
Dan weet de hele stad wie ik in mn bed heb gehadquote:Op zondag 14 maart 2004 18:54 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Aha ... nou als ze net zo hard schreewt met klaarkomen dan dat ze op tv doet.. kan het toch niet zo erg zijn?
quote:Op zondag 14 maart 2004 19:07 schreef Cee het volgende:
Tooske's 'look' deed me gisteren denken aan dit.
quote:Op zondag 14 maart 2004 19:07 schreef Cee het volgende:
Tooske's 'look' deed me gisteren denken aan dit.
Niet bij een programma als Idols, vind je het heel raar?!quote:Op zondag 14 maart 2004 20:34 schreef JohnDDD het volgende:
Tooske is wel een intelligente vrouw hoor...
het komt er alleen nooit zo uit...:o
Ja hij is mooi hoor !!quote:Op zondag 14 maart 2004 20:36 schreef BVO het volgende:
Zometeen weer 'Idols - The Day After'.
Ik heb een nieuw avatar.
Ik ook...quote:Op zondag 14 maart 2004 20:36 schreef BVO het volgende:
Zometeen weer 'Idols - The Day After'.
Ik heb een nieuw avatar.
Je blijft mooi hoorquote:Op zondag 14 maart 2004 20:39 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Ja hij is mooi hoor !!
Ik heb de mijne veranderd btw, ik loenste namelijk op die vorige, maar nu niet meer![]()
![]()
Het ziet er niet uit neequote:Op zondag 14 maart 2004 20:39 schreef d10n het volgende:
[..]
[offtopic]
Wat heeft Chazia Mourali met heur haar gedaan?
[/offtopic]
Het is lelijk he, dat dacht ik ook al... en waarom presenteert juist ZIJ de Achmea Kennis kwisquote:Op zondag 14 maart 2004 20:39 schreef d10n het volgende:
[..]
Ik ook...
[offtopic]
Wat heeft Chazia Mourali met heur haar gedaan?
[/offtopic]
Omdat ze haar imago wat wilden redden na de Zwakste Schakel denk ik. Zo van: kijk, ze kan ook leuk doen en met kids omgaan enzo...quote:Op zondag 14 maart 2004 20:42 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Het is lelijjk he, dat dacht ik ook al... en waarom presenteert juist ZIJ de Achmea Kennis kwis
Mij ook niet... en btw ik loens niet hoor!quote:Op zondag 14 maart 2004 20:40 schreef BVO het volgende:
[..]
Je blijft mooi hoor
Ik heb vandaag meerdere mensen horen zeggen dat Maud ook loenst, het is mij nog nooit opgevallen.
Het is ook best wel een aardige vrouw hoor, alleen dat bitcherige imgao is zo gemaaktquote:Op zondag 14 maart 2004 20:43 schreef d10n het volgende:
[..]
Omdat ze haar imago wat wilden redden na de Zwakste Schakel denk ik. Zo van: kijk, ze kan ook leuk doen en met kids omgaan enzo...
Wagner Commercial? hoe gaat tie?quote:Op zondag 14 maart 2004 20:47 schreef d10n het volgende:
[nog iets verder off-topic]
Die Wagner-commercial is echt om te kotsen
[/nog iets verder off-topic]
Die met dat Amerikaanse gezin met hun "Real American Pizza". Je kent 'm vast wel....quote:Op zondag 14 maart 2004 20:49 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Wagner Commercial? hoe gaat tie?
Dat ze op een gegeven moment iets zeggen van Is dat dat land naast Nederland?.?quote:Op zondag 14 maart 2004 20:50 schreef d10n het volgende:
[..]
Die met dat Amerikaanse gezin met hun "Real American Pizza". Je kent 'm vast wel....
"What's Duitsland?"quote:Op zondag 14 maart 2004 20:51 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat ze op een gegeven moment iets zeggen van Is dat dat land naast Nederland?.
Ow die.. ja die ken ik wel... maar ik heb me er niet zo aan gestoort dan.. als ik het niet onthouden heb..quote:Op zondag 14 maart 2004 20:51 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat ze op een gegeven moment iets zeggen van Is dat dat land naast Nederland?.?
Dat is idd een vervelendequote:Op zondag 14 maart 2004 20:52 schreef d10n het volgende:
[..]
"What's Duitsland?"
"That's that little country next to the Netherlands"![]()
Die nieuwe van Axe is welquote:Op zondag 14 maart 2004 20:53 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat is idd een vervelende![]()
Al vind ik de meeste reclames de laatste tijd om van te.
Nog niet gezien. Vertelquote:Op zondag 14 maart 2004 20:55 schreef d10n het volgende:
[..]
Die nieuwe van Axe is wel![]()
Zweet, lekkere wijven en harde tepelsquote:Op zondag 14 maart 2004 20:56 schreef BVO het volgende:
[..]
Nog niet gezien. Vertel.
Die zijn iddquote:Op zondag 14 maart 2004 20:56 schreef dunn0w het volgende:
De aller ergste is nog wel die van Frisia financieringen of van Post Kredit.. BAH
Maargoed we dwalen af... back to Idols...
.. Idols the day after..
Ik mis geen reclameblok meerquote:Op zondag 14 maart 2004 20:57 schreef d10n het volgende:
[..]
Zweet, lekkere wijven en harde tepels
Need I say more?
Inderdaad Suzan.quote:Op zondag 14 maart 2004 20:56 schreef dunn0w het volgende:
De aller ergste is nog wel die van Frisia financieringen of van Post Kredit.. BAH
Maargoed we dwalen af... back to Idols...
.. Idols the day after..
Ja die reclame kan ik me ook dood aan ergeren..quote:Op zondag 14 maart 2004 20:57 schreef BVO het volgende:
[..]
Die zijn idd. "En ook nog een nieuw truitje...
"
![]()
Ik vond Life and Cooking vandaag trouwens ook een leuke Day After.
Ik hoop Henk Jan, kan hij gelijk even over Alice roddelenquote:Op zondag 14 maart 2004 20:58 schreef d10n het volgende:
[..]
Inderdaad Suzan.
Maar je hebt gelijk. Welk jurylid schuift zometeen aan bij Robin en Tooske?
Met mijn TV-capture kaart kan ik hier blijven EN I:TDA zienquote:Op zondag 14 maart 2004 20:59 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik hoop Henk Jan, kan hij gelijk even over Alice roddelen.
Maar ik ga weer, ff naar die Day After kijken.
Eensch...quote:Op zondag 14 maart 2004 21:07 schreef scanman01 het volgende:
Ik zit nu The day after te kijken, maar robin was echt slecht. Hij vindt zelf van niet trouwens
Dat stukje "I wanne be hiiiiiiiiiiiigh" is echt dramaaaaaaaaaaaatisch slecht.
iddquote:Op zondag 14 maart 2004 21:32 schreef BVO het volgende:
Het wordt nou net zo gebracht alsof gisteren 'het Idol' eruit is gegaan.
En die sympathiestemmen zijn ook onzin, het kan een plaatsje schelen maar als je laatste wordt van de 9 ben je duidelijk niet goed/populair genoeg.
Haha idd, volgnesmij vond Tooske het aan het eind niet echt leuk meer. Irene nam bijna de hele show over.quote:Op zondag 14 maart 2004 21:32 schreef Magics het volgende:
Ik lag me rot om die Irene
En Carlo de regiequote:Op zondag 14 maart 2004 21:43 schreef Remzz het volgende:
[..]
Haha idd, volgnesmij vond Tooske het aan het eind niet echt leuk meer. Irene nam bijna de hele show over.
Het liedje bij die reclame van Axe lijkt trouwens wel ingezongen door Boris!quote:Op zondag 14 maart 2004 20:57 schreef d10n het volgende:
Zweet, lekkere wijven en harde tepels
Need I say more?
Haha, ik heb de reclame gezien en het lijkt er best een beetje op jaquote:Op maandag 15 maart 2004 00:16 schreef Loesje29 het volgende:
[..]
Het liedje bij die reclame van Axe lijkt trouwens wel ingezongen door Boris!
Moet je volgende keer maar eens op letten!
Neehoor dames, dat is gewoon wishful thinking van julliequote:Op maandag 15 maart 2004 14:44 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Haha, ik heb de reclame gezien en het lijkt er best een beetje op ja
Alsof jij naar die stem luistert tijdens die reclamequote:Op maandag 15 maart 2004 15:47 schreef d10n het volgende:
[..]
Neehoor dames, dat is gewoon wishful thinking van jullie![]()
quote:Op maandag 15 maart 2004 17:05 schreef BVO het volgende:
[..]
Alsof jij naar die stem luistert tijdens die reclame.
Albert heeft sowieso geen smaak.quote:Op maandag 15 maart 2004 18:51 schreef Cee het volgende:
Net bij RTL Boulevard een stukje over de uitzending van afgelopen zaterdag. Robin denkt dat zijn exit wel een beetje te maken heeft gehad met de sympathie-stemmen voor Alice. En Albert Verlinde deed na 't item nog even na hoe chagerijnig Irma naar de kruk toe sjokte, en hoe hij toen dacht "mens, ga alsjeblieft naar huis!"
Albert. Geen Irma-fan, duidelijk.
Ik zei gisteren precies hetzelfde tegen iemand...als een paar van die volwassen mij op zo'n kinderachtige manier tegenover miljoenen mensen voor lul zetten, zou ik de eer aan mezelf houden en niet meer mee doen. Maarja, zo ben ik hequote:Op maandag 15 maart 2004 18:52 schreef scanman01 het volgende:
Alice meid, als je dit leest: hou de eer aan jezelf en stap nu gewoon zelf op!
De grens van ''genant'' is al ver overschreden. Kan HJ nog meer laten merken hoe graag hij Alice eruit wil? Ik ben bang dat er nu een soort van nationaal gejuich loskomt als Alice aanstaande zaterdag moet vertrekken. Dat lijkt me zo vernederend voor haar. Ik wil dat ze blijft ! Ik vind haar vrolijk, naief en leuk. Als je dan toch niet de beste zanger of zangeres hoeft te zijn om in idols verder te mogen komen, hč jury, dan ga ik voor Alice, en niet voor die kneus van een Eric die jullie ons de hele tijd aan proberen te smeren !quote:Op maandag 15 maart 2004 20:20 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ze moeten niet overdrijven met dat Alice-gedoe. Het begint een beetje genant te worden hoor.
Ik vind dat HJ zo'n commentaar gewoon moet kunnen geven. Maar dat ze het zover doordrijven, dat moet idd niet zo'n lekker gevoel zijn voor Allice.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 00:57 schreef Magics het volgende:
[..]
De grens van ''genant'' is al ver overschreden. Kan HJ nog meer laten merken hoe graag hij Alice eruit wil? Ik ben bang dat er nu een soort van nationaal gejuich loskomt als Alice aanstaande zaterdag moet vertrekken. Dat lijkt me zo vernederend voor haar. Ik wil dat ze blijft ! Ik vind haar vrolijk, naief en leuk. Als je dan toch niet de beste zanger of zangeres hoeft te zijn om in idols verder te mogen komen, hč jury, dan ga ik voor Alice, en niet voor die kneus van een Eric die jullie ons de hele tijd aan proberen te smeren !
Ja daarom dusquote:Op dinsdag 16 maart 2004 23:55 schreef Dizer het volgende:
dunn0w, helemaal nadat wat er is gebeurd. Het moest allemaal langer duren en zo, omdat het allemaal zo close was...waar slaat dat nou op?
Uitslag = Uitslag...ze gaan me niet vertellen dat ze elke keer van een schatting werken of zo?
Ze hebben gewoon gezien dat Alice heeft verloren en hadden die tijd nodig om te kijken wie ze beter eruit moesten laten. Waarom denk je dat we nooit zien hoeveel procent iedereen scoort?
Vorig jaar in Duitsland gaven ze de percentages van alle finaleshows pas na de uitslag van de finale vrij. Ik zou willen dat dat dit jaar hier ook gebeurt.quote:Op woensdag 17 maart 2004 13:32 schreef MyMilkshake het volgende:
als ze open kaart willen spelen geven ze aan wie welk aantal stemmen gekregen heeft.
Ja zou wel leuk zijn om te weten, maar aan de andere kant.. zo kun je wel sneller een eventuele winnaar afleiden.. en dat haalt natuurlijk wel een stukje spanning weg..quote:Op woensdag 17 maart 2004 15:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Vorig jaar in Duitsland gaven ze de percentages van alle finaleshows pas na de uitslag van de finale vrij. Ik zou willen dat dat dit jaar hier ook gebeurt.
Ja, daarom deden ze het ook pas aan het einde, denk ik.quote:Op woensdag 17 maart 2004 15:48 schreef dunn0w het volgende:
Ja zou wel leuk zijn om te weten, maar aan de andere kant.. zo kun je wel sneller een eventuele winnaar afleiden.. en dat haalt natuurlijk wel een stukje spanning weg..
Ze doen het helemaal NIET, dat is nu juist het punt, slilmmerdquote:Op woensdag 17 maart 2004 16:10 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, daarom deden ze het ook pas aan het einde, denk ik.
Ja slimmerd, ik had het dan ook over Duitsland. Daar deden ze het pas toen de uitslag van de finale was bekend gemaakt.quote:Op woensdag 17 maart 2004 16:22 schreef dunn0w het volgende:
Ze doen het helemaal NIET, dat is nu juist het punt, slilmmerd, wel ff de posts daarvoor lezen.. voor dat je een leuke opmerking wil gaan maken
okee slimmerdquote:Op woensdag 17 maart 2004 16:41 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja slimmerd, ik had het dan ook over Duitsland. Daar deden ze het pas toen de uitslag van de finale was bekend gemaakt.
Daar lijkt het wel op jaquote:Op woensdag 17 maart 2004 19:18 schreef dunn0w het volgende:
Ja... Bij alles wat er bij Idols gezegd en gedaan wordt zit iets achter dus... hier vast ook.
Bedoel je dat ze aan het einde van de allerlaatste show (dus waar de winnaar bekend werd gemaakt) de percentages van alle voorafgaande finale shows bekend maakten? Of alleen van de laaste finale?quote:Op woensdag 17 maart 2004 16:41 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja slimmerd, ik had het dan ook over Duitsland. Daar deden ze het pas toen de uitslag van de finale was bekend gemaakt.
Nou, zal ik dat eens zeggen: allebei!quote:Op woensdag 17 maart 2004 23:10 schreef LeBeau het volgende:
Bedoel je dat ze aan het einde van de allerlaatste show (dus waar de winnaar bekend werd gemaakt) de percentages van alle voorafgaande finale shows bekend maakten? Of alleen van de laaste finale?
Tom, je bent aan de onduidelijke kant.Of ik ben gewoon dom, dat kan ook...
Bridget is leuk. Alleen moeten ze die Reinout dan ook dumpen.quote:Op donderdag 18 maart 2004 12:04 schreef CJ het volgende:
Volgens mij zou Bridget helemaal niet zo'n slechte keuze zijn voor Idols, als Tooske er mee zou kappen.
Nog leuker zouden absolute aantallen zijn natuurlijk...quote:Op donderdag 18 maart 2004 14:12 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nou, zal ik dat eens zeggen: allebei!
Tijdens de finale werd bekend gemaakt dat Alex met 70% (ofzo) had gewonnen. En naderand stond op internet een lijstje met alle percentages van alle finaleshows.
Wat is er zo erg aan bridget en aan tooske?? ik vind ze allebei helemaal goedquote:Op donderdag 18 maart 2004 15:27 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik vind Bridget nog erger dan Tooske, dus nee.
Ik ookquote:Op donderdag 18 maart 2004 16:45 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Wat is er zo erg aan bridget en aan tooske?? ik vind ze allebei helemaal goed![]()
![]()
Ik vind Tooske gewoon zo dom overkomen, dat lachje, alles gewoon. In the day after doet ze wel normaler trouwens. Bridget vind ik overkomen als een onwijze bitch, echt geen leuk persoon lijkt me dat. Presenteren kan ze wel, maar Idols duurt zo lang dat een vervelend persoon al snel gaat irriteren..quote:Op donderdag 18 maart 2004 16:45 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Wat is er zo erg aan bridget en aan tooske?? ik vind ze allebei helemaal goed![]()
![]()
Okequote:Op donderdag 18 maart 2004 17:04 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ik vind Tooske gewoon zo dom overkomen, dat lachje, alles gewoon. In the day after doet ze wel normaler trouwens. Bridget vind ik overkomen als een onwijze bitch, echt geen leuk persoon lijkt me dat. Presenteren kan ze wel, maar Idols duurt zo lang dat een vervelend persoon al snel gaat irriteren..
Tot 18:00 geen reclame.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 13:48 schreef funmaster het volgende:
Nu Idols doorgaat, vraag ik me het volgende af:
Er wordt geen reclame uitgezonden vanavond, dus dan zou Idols ingekort moeten worden toch?
Hehequote:Op zaterdag 20 maart 2004 15:32 schreef Magics het volgende:
Ik kan vanavond helaas niet posten want ik heb een verjaardag. Ik hoop dat ze idols kijken op die verjaardag. ZOniet --> ben ik zo weer thuis
quote:Op donderdag 18 maart 2004 14:12 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Bridget is leuk. Alleen moeten ze die Reinout dan ook dumpen..
Ja mn pc gaat uit. Ik ga me alvast voorbereiden..quote:Op zaterdag 20 maart 2004 20:00 schreef funmaster het volgende:
Nog een uurtje dames en heren......
Als ze dat doet heeft ze misschien nog een kansje dat ze er niet uit gaat vanavond.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 20:04 schreef Lamb het volgende:
Hoe denken jullie dat de kandidaten die de vorige keren op de stoelen zaten het eraf gaan brengen, zoals Irma bijvoorbeeld, die nu waarschijnlijk Pink - God is a DJ gaat zingen?
Welk net?quote:Op zaterdag 20 maart 2004 20:06 schreef funmaster het volgende:
Oja, vanavond ná Idols komt er een extra aflevering van De Krant Van Morgen. Waar ook de uitslag van Idols wordt besproken.
Was het maar zoquote:Op zaterdag 20 maart 2004 20:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ligt A. er al uit?
Ja die herhalingen van haar levenswerk heb ik nu al zo'n 4 keer gezien ofzoquote:Op zaterdag 20 maart 2004 20:40 schreef Dark_Killah het volgende:
Nu heb ik het wel gehad met Juul. Ze is d00d, en het is allemaal heel erg enzo. Maar je kunt het ook overdrijven hoor.
Ik heb er zin in, eindelijk eens wat anders. Iets vrolijkers, actievoller moderner..
ja idd....heel de dag door geloof ik.....haha.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 20:44 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Ja die herhalingen van haar levenswerk heb ik nu al zo'n 4 keer gezien ofzo
ik half....ik moet nog even water en chips pakken (jaja ik weet het een nutteloze combinatie water en chips....haha.)quote:Op zaterdag 20 maart 2004 20:45 schreef BVO het volgende:
Ik zit er klaar voor.
Klinkt idd apartquote:Op zaterdag 20 maart 2004 20:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik half....ik moet nog even water en chips pakken (jaja ik weet het een nutteloze combinatie water en chips....haha.)
Die met die oorlog veteraan is mooi, dat ze zo om zich heen slaat de journalisten weg. En dan valt er ineens zo'n oude oorlogs veteraan. Leuk!quote:Op zaterdag 20 maart 2004 20:44 schreef dunn0w het volgende:
[..]
Ja die herhalingen van haar levenswerk heb ik nu al zo'n 4 keer gezien ofzo
gezellig....quote:Op zaterdag 20 maart 2004 20:48 schreef BVO het volgende:
[..]
Klinkt idd apart. Ik ga maar ff samen met mn zusje boven kijken, beneden zit visite dus dat werkt niete echt
.
Men man en macht voor de buisquote:Op zaterdag 20 maart 2004 20:52 schreef funmaster het volgende:
Net heb ik lekker gedouched....
Ik zit er bijna klaar voor..quote:Op zaterdag 20 maart 2004 20:53 schreef funmaster het volgende:
7 minuten nog
Omg, ben jij voor allce ?quote:Op zaterdag 20 maart 2004 20:54 schreef charmed_angel het volgende:
ok ik heb er zin in.....
ga effe snel chips, water en een slaapzak pakken..... het is hier koud....
Ben benieuwd of alice nog beter is dan vorige week!![]()
Okequote:Op zaterdag 20 maart 2004 20:54 schreef BVO het volgende:
Het wordt langzaam weer drukker hier. Ik ben binnen paar minuten weg, maar zal tijdens reclame en na afloop nog wel ff kijken hier
.
Ze bestaan echt jaquote:Op zaterdag 20 maart 2004 20:55 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Omg, ben jij voor allce ?
Ik ookquote:Op zaterdag 20 maart 2004 20:56 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze bestaan echt ja.
Ik vind Alice ook wel leuk hoor.
Tsja, maar je bent voor Maud. En alice leuk vinden is iets anders dan voor haar zijn..quote:Op zaterdag 20 maart 2004 20:56 schreef BVO het volgende:
[..]
Ze bestaan echt ja.
Ik vind Alice ook wel leuk hoor.
Ik ook!! het begint bijna!!quote:Op zaterdag 20 maart 2004 20:53 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Ik zit er bijna klaar voor..
ja en ook voor Marlies en Irma en Ronquote:Op zaterdag 20 maart 2004 20:55 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Omg, ben jij voor allce ?
Damn! Weer vergeten Idols koekjes te kopenquote:Op zaterdag 20 maart 2004 20:58 schreef funmaster het volgende:
Ik zit lekker met cola en Idols koekjes voor de PC en guess who wie er opstaat:
Alice!
Dan is het goedquote:Op zaterdag 20 maart 2004 20:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja en ook voor Marlies en Irma en Ron
GRRR Kut reportages, met alle repect.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:01 schreef funmaster het volgende:
9 uur!!!
Het begint eindelijk weer.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:02 schreef charmed_angel het volgende:
Opzouten met dat Juliana gezeik! Wij willen Idols!
Weer ?quote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:03 schreef Tom_Tom- het volgende:
Gelukkig, Tooske gaat weer sprankelen vanavond.
Dankje, en jij ook hequote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:03 schreef schatje het volgende:
En vast. Veel kijkplezier.
Haar mooiste nummer.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:03 schreef schatje het volgende:
Frozen van Madonna op de achtergrond.
Van wie ben jij een koon?? Zeg op, nu meteen.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:04 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Dankje, en jij ook he
Van niemand, herinner je me niet meerquote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:05 schreef schatje het volgende:
[..]
Van wie ben jij een koon?? Zeg op, nu meteen.
JK.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:05 schreef schatje het volgende:
JK ziet er weer helemaal BAGGY uit.
Dan ben ik een disclaimer vergeten.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:05 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Van niemand, herinner je me niet meer![]()
Vorige week vond je me nog snel
pakje is leuk, maar past niet bij haarquote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:05 schreef Tom_Tom- het volgende:
Oeh, Irma's pakje..
quote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:05 schreef schatje het volgende:
JK ziet er weer helemaal BAGGY uit.
Mijn kandidaat, wat doe je ?quote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:07 schreef toska het volgende:
Gatver wat een zeikwijf , je moet in jezelf geloven,,,,,
iddquote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:07 schreef Roel_Jewel het volgende:
wat een onzin, dit geneuzel
he .lekker , net als vroegerquote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:07 schreef schatje het volgende:
[..]
Dikkevoor u.
Geen ideequote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:08 schreef Dark_Killah het volgende:
Waarom klapt iedereen zo hard voor de jury ?
Kontenlikken.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:08 schreef Dark_Killah het volgende:
Daar is een speciaal mannetje voor.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:08 schreef Dark_Killah het volgende:
Omdat ze iedereen eruit gooien vanavindquote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:08 schreef Dark_Killah het volgende:
Graagquote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
't zou wel lachen zijn als H-J vandaag exact hetzelfde commentaar geeft op Alice als vorige week
quote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
't zou wel lachen zijn als H-J vandaag exact hetzelfde commentaar geeft op Alice als vorige week
*applaus*quote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:09 schreef schatje het volgende:
[..]
Daar is een speciaal mannetje voor.
ja, er is toch nog niets te zienquote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:09 schreef funmaster het volgende:
Wat gaat dit topic opeens snel!
Ik ben er weerquote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:09 schreef funmaster het volgende:
Wat gaat dit topic opeens snel!
Valt tegenquote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:10 schreef charmed_angel het volgende:
alice ziet er top uit!
jaquote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:10 schreef Georges het volgende:
Is dit het centrale idolstopic?
Jaquote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:10 schreef Georges het volgende:
Is dit het centrale idolstopic?
MC Hammer, heel fout.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:11 schreef charmed_angel het volgende:
Jk gaat denk ik Usher doen
Er zijn nog 8 deelnemers over.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:11 schreef Georges het volgende:
Ok dan, is het de finale vanavond, of hoe ver zijn ze?
2-de finale ...quote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:11 schreef Georges het volgende:
Ok dan, is het de finale vanavond, of hoe ver zijn ze?
quote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:12 schreef toska het volgende:
Zal die ook zo'n drollevanger aan hebben?
Nee, hij heet Jay-Kay. Daar komen ook zijn intialen JK vandaanquote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:13 schreef toska het volgende:
Jk heet die jan-karel?
Welkom.. JK never looks good schat..quote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:14 schreef Miss_B het volgende:
Hallo allemaal goeie avondBen hier voor het eerst... Cool zo'n Idols topic.
Moet eerlijk zeggen dat JK er niet echt uitziet vanavond
Het nummer van Outlandish is kut, maar JK maakt het alleen nog maar slechter.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
my god, dit is toch geen muziek.
klinkt toch goed......het is niet vals iig.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:14 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Inderdaad, iets voorlezen met ritme kan ik ook wel.. En dan wat muziek ertussen. Klaarquote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
my god, dit is toch geen muziek.
nee, als hij praat klinkt het niet valsquote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
klinkt toch goed......het is niet vals iig.
dat moet dan de nieuwe single (Try) zijn. met haar vorige hit kwam ze in de finaleronde terecht ...quote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:15 schreef veldmuis het volgende:
Zou Alice misschien een nummer van Furtado gaan zingen?!
301 reacties telt een topic tegenwoordig.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:15 schreef JohnDDD het volgende:
sorry voor het openen van #51, ik dacht dat er maar 255 in een topic gingen??
spaans is goedd!!
Maakt niet uit joh, een mens maakt eenmaal foutenquote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:15 schreef JohnDDD het volgende:
sorry voor het openen van #51, ik dacht dat er maar 255 in een topic gingen??
spaans is goedd!!
Ja pcies. Dat Powerless deed ze goed iig. Imo.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
dat moet dan de nieuwe single (Try) zijn. met haar vorige hit kwam ze in de finaleronde terecht ...
quote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:16 schreef Miss_B het volgende:
Ik vind het helemaal niks..
Enne Dark_Killah das waar..Hij ziet er nooit uit en dit nummer vind ik echt helemaal nikss
Jerney ookquote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
en H-J vindt 't weer geweldig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |