Ik ook!quote:Op zondag 14 maart 2004 18:02 schreef Speed1971 het volgende:
Kijk uit naar het duel in de Kuip.
Jou gun ik wel een overwinning maar mijn schoonvader niet.......Ajax - feyenoord en visa versa liggen in de familie erg gevoelig. Gelukkig is de balans nog positief voor Ajax.quote:Op zondag 14 maart 2004 18:08 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik ook!
Is de enige manier om het seizoen nog enigzins flair te geven!
quote:Op zondag 14 maart 2004 18:40 schreef SCH het volgende:
Nou dat wordt nog lekker spannend kameraden
Homo's lopen hand in hand
quote:Op zondag 14 maart 2004 18:30 schreef Dylan Dog het volgende:
Gefeliciteerd Feyenoord met de overwinning. Hard gevochten, gedaan wat je kan met een team dat in een slechte fase zit. Goed geprofiteerd van de kinderlijke blunder bij PSV, daarna met man en macht en vol overgave de voorsprong verdedigd. Hulde voor de strijd, clubgeest en spirit.
gvd wat ben ik ziek van mijn club
Jammer héquote:Op zondag 14 maart 2004 20:18 schreef Ruud_Gullit het volgende:
[..]
![]()
Nadeel van deze overwinning is toch dat ik 100 x liever PSV kampioen zag worden dan Ajax, en dat die kans nu niet meer zo groot is.
Dat bedoel ik dusquote:Op zondag 14 maart 2004 21:06 schreef twi het volgende:
Ik kan geen enkele sympathie opbrengen voor Feyenoord, maar het is tenminste een club, geen samengeraapte vereniging van een of andere multinational.
Je doet net alsof dit iets nieuws is...quote:Op zondag 14 maart 2004 21:16 schreef Ruud_Gullit het volgende:
Ajax steekt er helaas gewoon bovenuit.
Zo'n speler is inderdaad hardstikke welkom bij onsquote:Op zondag 14 maart 2004 21:23 schreef twi het volgende:
Van Persie mag van mij nog steeds gewoon naar Ajax komen hoor. Stop 'm dan tijdens het EK bij Louis van Gaal in huis, en hij komt er als een vaartje aan als Oranje klant.
Van mij mag ie lekker bij Feyenoord blijven. Hoef geen Feyenoorder in Ajax shirt. Ik zie liever Jesper terug. Hoewel Mitea vandaag het erg goed deedquote:Op zondag 14 maart 2004 21:23 schreef twi het volgende:
Van Persie mag van mij nog steeds gewoon naar Ajax komen hoor. Stop 'm dan tijdens het EK bij Louis van Gaal in huis, en hij komt er als een vaartje aan als Oranje klant.
quote:Op zondag 14 maart 2004 21:22 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Je doet net alsof dit iets nieuws is...
Het lijkt mij inderdaad best wel vermoeiend om ieder jaar weer achter de feiten aan te moeten lopen dat Ajax kwalitatief beter is.quote:Op zondag 14 maart 2004 21:59 schreef Ruud_Gullit het volgende:
[..]
![]()
Ja, dan moet je jaar na jaar na jaar na jaar na jaar na jaar na jaar na jaar na jaar na jaar na jaar na jaar na jaar na jaar na jaar na jaar blijven lopen. Krijg je blaren van.quote:Op zondag 14 maart 2004 22:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Het lijkt mij inderdaad best wel vermoeiend om ieder jaar weer achter de feiten aan te lopen dat Ajax kwalitatief beter is.
Overigens vond ik van Persie vandaag echt dramatisch slecht spelen, wat een knullig bal verlies.quote:Op zondag 14 maart 2004 22:00 schreef Ruud_Gullit het volgende:
Als v. Persie nou is gewoon goed ging spelen, dan werd ie ook als 'held' behandeld. Nu heeft ie alleen maar een grote mond, terwijl ie niks laat zien. (Wat dat betreft kan ie wel naar A'dam ja![]()
)
quote:Op zondag 14 maart 2004 22:02 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ja, dan moet je jaar na jaar na jaar na jaar na jaar na jaar na jaar na jaar na jaar na jaar na jaar na jaar na jaar na jaar na jaar na jaar blijven lopen. Krijg je blaren van.
Toen Philips werd opgericht had het inderdaad al 87 vestigingen verspeid van Noord-Amerika tot Azië.quote:Op zondag 14 maart 2004 21:06 schreef twi het volgende:
Ik kan geen enkele sympathie opbrengen voor Feyenoord, maar het is tenminste een club, geen samengeraapte vereniging van een of andere multinational.
En hoe behandelt Mr. van Persie Feyenoord op dit moment? Hij heeft echt nog niet veel laten zien. Vorig seizoen leek het er even op, maar hij is veel te wisselvallig. Over 10 wedstrijden gezien is hij er 2 goed, 3 matig, en 5 slecht. En dan denkt hij ook nog dat hij het zich kan veroorloven om dingen te eisen. Nee, v. Persie moet maar eens goed in de spiegel kijken. Hij verzuipt nog een keer in zijn eigen ego.quote:Op zondag 14 maart 2004 21:43 schreef gimme.shelter het volgende:
Idd! Snap er niets van hoe ze daar in Rotterdam Van Persie behandelen!! Laat ie maar lekker naar AJAX komen, komt ie veel beter tot zijn recht. Bij Feyenoord is hij de enige voetballer die ze hebben, en die behandelen ze als stront. Als ik hem was zou ik snle wegwezen!!
Ono is geen voetballer? Wat heeft Van Persie laten zien de laatste wedstrijden, helemaal niks, en hij doet geen ene tyfus.quote:Op zondag 14 maart 2004 21:43 schreef gimme.shelter het volgende:
Idd! Snap er niets van hoe ze daar in Rotterdam Van Persie behandelen!! Laat ie maar lekker naar AJAX komen, komt ie veel beter tot zijn recht. Bij Feyenoord is hij de enige voetballer die ze hebben, en die behandelen ze als stront. Als ik hem was zou ik snle wegwezen!!
Alles kan nog.......?......De eerste plek is beslist.quote:Op maandag 15 maart 2004 10:19 schreef DivineJester het volgende:
En we staan weer derde. Voor zolang als het duurt, want het spel leek weer eens nergens op.
Maar als PSV zo blijft spelen is de 2e plek ook nog niet uit het zicht. Alles kan nog deze competitie.
Tuurlijk, die drie punten liggen voor de heb op de middenstip.quote:Op maandag 15 maart 2004 10:29 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Alles kan nog.......?......De eerste plek is beslist.
Ajax komt nog even 3 punten weghalen in de Kuip en daarmee lijkt mij de tweede plek ook beslist.
Wat rest zijn de plekke 3 4 en 5.........Maar zoals van Hanegem al zei; Het maakt niet uit of je derde of vijfde wordt, als je maar europees voetbal haalt.
De afgelopen twee seizoenen was winnen in de Kuip geen probleem. Feyenoord was toen beter dan nu. De wedstrijd tegen PSV was ook niet best. Het was nog eigenlijk een gelukkige 1-0 overwinning. En wel om twee redenen. De fout van Bogelund , Buffel mist in eerste instantie waarna gelukkig voor jullie en Feyenoord Smolarek in schiet. Verder werden de kansen die Feyenoord kreeg vakkundig om zeep geholpen, met name door Kuijt. En aanvallend kon PSV geen vuist maken maar dat had weinig met de goede verdediging te maken maar alles met het ontbreken van Robben en Kezman.quote:Op maandag 15 maart 2004 10:35 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Tuurlijk, die drie punten liggen voor de heb op de middenstip.
Win eerst maar eens.
En PSV moet nog in ieder geval één Europese wedstrijd. De strijd om de 1e plek zal wel beslist zijn, maar de tweede plek is nog mogelijk.
Maar ik dacht dat niet, ik voorspelde punt verlies voor PSV. Dat het 1-0 voor Feyenoord werd was op voorhand voor mij te mooi om waar te zijn. En gezien de wedstrijd zou een gelijk spel ook beter de veld verhoudingen hebben aangegeven.quote:Op maandag 15 maart 2004 10:57 schreef Sloggi het volgende:
Die PSV'ers dachten anders ook met 3 punten in de auto te stappen, maar dat liep ook ff anders af...
Hij bedoelt dat kutclubs nog wel ns mazzel hebbenquote:Op maandag 15 maart 2004 11:01 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Maar ik dacht dat niet, ik voorspelde punt verlies voor PSV. Dat het 1-0 voor Feyenoord werd was op voorhand voor mij te mooi om waar te zijn. En gezien de wedstrijd zou een gelijk spel ook beter de veld verhoudingen hebben aangegeven.
Denk dat je niet de enige feyenoorder bent die er zo over denkt.quote:Op maandag 15 maart 2004 12:56 schreef DivineJester het volgende:
3.7 miljoen voor een wisselvallige invalspeler die al aangegeven heeft zijn contract niet te verlengen klinkt niet heel verkeerd.
Ik had graag gezien of hij onder een andere trainer zou kunnen opbloeien, maar als de keuze is, nu weg én geld of straks weg en géén geld lijkt het me vrij duidelijk.
Helemaal met je eens, tis wel erg jammer, want die jongen heeft zoveel talent, het komt er alleen niet uit. Had gisteren Buffel trouwens veel eerder gewisseld, wat was die slecht, hield de ballen veel te lang vast, had Van Persie eens een minuut of 25 de kans gegeven op die plek.quote:Op maandag 15 maart 2004 12:56 schreef DivineJester het volgende:
3.7 miljoen voor een wisselvallige invalspeler die al aangegeven heeft zijn contract niet te verlengen klinkt niet heel verkeerd.
Ik had graag gezien of hij onder een andere trainer zou kunnen opbloeien, maar als de keuze is, nu weg én geld of straks weg en géén geld lijkt het me vrij duidelijk.
Net zoals in de Arena zou gebeuren zekerquote:Op maandag 15 maart 2004 14:23 schreef Cart_man het volgende:
Pff Speed, wat een arrogante tyfuslul ben je.
Eerste wat er gebeurd bij Feijenoord - ajax is dat de knieschijven van Sladan afgezaagd worden.
Doen ze toch niet. Ik zie ze er voor aan om hem alsnog transfervrij te laten vertrekken in 2005.quote:Op maandag 15 maart 2004 16:12 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Doen.
Tjah, tis heel simpel als dat contract niet wordt opengebroken, zullen ze hem moeten verkopen. Mag aannemen dat ze dat in Maasgebouw ook wel in zien. Had van Persie graag onder Gullit gezien, maar in deze situatie zal je gewoon op ieder aannemelijk bod in moeten gaan.quote:Op maandag 15 maart 2004 16:16 schreef Ruud_Gullit het volgende:
[..]
Doen ze toch niet. Ik zie ze er voor aan om hem alsnog transfervrij te laten vertrekken in 2005.
Ik snap best dat jullie blij zijn dat jullie van PSV gewonnen hebben. Maar tegen Ajax begint Feyenoord vrij weinig. In de Arena duurde de wedstrijd maar 10 minuutjes. Ajax zal een veel sterkere aanval op het veld neerzetten dan PSV deed afgelopen zondag.quote:Op maandag 15 maart 2004 14:23 schreef Cart_man het volgende:
Pff Speed, wat een arrogante tyfuslul ben je.
Eerste wat er gebeurd bij Feijenoord - ajax is dat de knieschijven van Sladan afgezaagd worden.
Ajax is inderdaad gewoon een stuk sterker dan PSV. Het spel dat PSV gister liet zien en dan met 'maar' 0-1 winnen? Is toch vrij weinig. Ajax heeft nu een paar belangrijke spelers terug, waardoor het aanvallend gaat lopen en Feyenoord geen kans maaktquote:Op maandag 15 maart 2004 16:37 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Ik snap best dat jullie blij zijn dat jullie van PSV gewonnen hebben. Maar tegen Ajax begint Feyenoord vrij weinig. In de Arena duurde de wedstrijd maar 10 minuutjes. Ajax zal een veel sterkere aanval op het veld neerzetten dan PSV deed afgelopen zondag.
Het eerste wat er zal gebeuren tijdens Feyenoord - Ajax is dat er een Ajacied 0-1 maakt.
Toen was het team incompleet nu niet meerquote:Op maandag 15 maart 2004 16:55 schreef Staanplaats het volgende:
Geneuzel, geen wedstrijd is op voorhand gewonnen...
Of zijn jullie ineens die ijzersterke wedstrijden tegen Heerveen-uit, en Utrecht-uit vergeten?
Ohw jij weet al welke spelers er beschikbaar zijn over ongeveer een maand?quote:Op maandag 15 maart 2004 17:14 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Toen was het team incompleet nu niet meer.
de laatste paar jaar in de competitie ging het toch redelijk goed.quote:Op maandag 15 maart 2004 16:57 schreef Ruud_Gullit het volgende:
Inderdaad. En het is natuurlijk in de Kuip, en dat blijft voor Ajax zeker geen makkelijke plek om ff 3 punten weg te slepen.
Ohhhh Heerenveen uit en Utrecht uit.......mama!quote:Op maandag 15 maart 2004 16:55 schreef Staanplaats het volgende:
Geneuzel, geen wedstrijd is op voorhand gewonnen...
Of zijn jullie ineens die ijzersterke wedstrijden tegen Heerveen-uit, en Utrecht-uit vergeten?
Leuk die vergelijkingen, denk als je zo lijstje met Utrecht zo maken dat ie nog veel langer zou kunnen worden, maar toch gingen jullie op je bek met 1-0, dat is nou voetbal.quote:Op maandag 15 maart 2004 17:34 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Ohhhh Heerenveen uit en Utrecht uit.......mama!
Feyenoord - Heerenveen 2-2 tegen Ajax - Heerenveen 3 - 1
Feyenoord - AZ 0-3 tegen Ajax - AZ 3-2
Feyenoord - PSV 1-3 tegen Ajax - PSV 2-1
De lijst is lang en pijnlijk.........oeps ADO - Feyenoord 2-2 tegen ADO - Ajax 1-4. Zo kan ik nog wel even doorgaan. Dus nee ik ben geen wedstrijden vergeten hoor.
Geen wedstrijd is op voorhand beslist alleen zie ik Feyenoord - Ajax wel zitten hoor. Eerst even een mooie wedstrijd tegen AZ spelen. Die gewoon verliezen met 3-2, want AZ gun ik de punten wel die Feyenoord Ajax heeft geschonken en dan daarna gewoon weer even winnen in de Kuip. Zullen we het voor een derde op een volgende keer op 1-2 houden.
Dat denk ik ook niet nee maar goed ik denk dat we tegen die tijd nog steeds genoeg voorsprong hebben dat een verlies geen kwaad kan, al gaat het natuurlijk om de prestige en ik begrijp best dat jullie van het grote Ajax willen winnenquote:Op maandag 15 maart 2004 17:46 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Leuk die vergelijkingen, denk als je zo lijstje met Utrecht zo maken dat ie nog veel langer zou kunnen worden, maar toch gingen jullie op je bek met 1-0, dat is nou voetbal.
Ongetwijfeld hebben wij niet op voorhand de beste papieren, maar dat betekend niet dat het in Rotterdam een formele afhandling gaat worden. Als het aan mij ligt, verre van dat.
Ajax heeft het vaak moeilijk in de Galgenwaard. Dus puntverlies was te verwachten. Ik had ook een hardhoofd in een overwinning toen. Maar anyhoe jij begon met piepen over de wedstrijden uit tegen Heerenveen en Utrecht.quote:Op maandag 15 maart 2004 17:46 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Leuk die vergelijkingen, denk als je zo lijstje met Utrecht zo maken dat ie nog veel langer zou kunnen worden, maar toch gingen jullie op je bek met 1-0, dat is nou voetbal.
Gelukkig ligt het niet aan jou. Het ligt aan de kwaliteiten van Feyenoord en Ajax, and like it or not, Ajax heeft veel meer kwaliteit in huis dan Feyenoord en dat zal op 11 april wederom duidelijk worden. En wie weet kan Ajax wel kampioen worden in de Kuip.......dan is het feest compleet natuurlijkquote:Ongetwijfeld hebben wij niet op voorhand de beste papieren, maar dat betekend niet dat het in Rotterdam een formele afhandling gaat worden. Als het aan mij ligt, verre van dat.
Zien ze daar ook eindelijk die schaal weer eensquote:Op maandag 15 maart 2004 18:01 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
En wie weet kan Ajax wel kampioen worden in de Kuip.......dan is het feest compleet natuurlijk
Wanneer was dat ook alweer voor het laatst......ergens in de vorige eeuw geloof ik. Ach ja met een gemiddelde van eens in de 7 tot 8 jaar kampioen worden is dat ook niet zo vreemd.quote:Op maandag 15 maart 2004 18:07 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Zien ze daar ook eindelijk die schaal weer eens![]()
Een Feyenoord - Ajax is een wedstrijd op zich. Mark my words.quote:Op maandag 15 maart 2004 16:37 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Ik snap best dat jullie blij zijn dat jullie van PSV gewonnen hebben. Maar tegen Ajax begint Feyenoord vrij weinig. In de Arena duurde de wedstrijd maar 10 minuutjes. Ajax zal een veel sterkere aanval op het veld neerzetten dan PSV deed afgelopen zondag.
Het eerste wat er zal gebeuren tijdens Feyenoord - Ajax is dat er een Ajacied 0-1 maakt.
Hij begint zich al in te dekkenquote:Op maandag 15 maart 2004 17:53 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet nee maar goed ik denk dat we tegen die tijd nog steeds genoeg voorsprong hebben dat een verlies geen kwaad kan, al gaat het natuurlijk om de prestige en ik begrijp best dat jullie van het grote Ajax willen winnen![]()
Kijken of Thomas nog wat te vertellen heeft. Zijn interview in de Hand in Hand was i.i.g. zeer de moeite waard!quote:Op maandag 15 maart 2004 18:38 schreef Staanplaats het volgende:
BUFFEL TE GAST BIJ VOETBAL INSITE
Thomas Buffel is maandagavond de hoofdgast in het RTL5-programma Voetbal Insite. De aanvaller van Feyenoord zal aanschuiven bij de panelleden Johan Derksen en Rene Eijkelkamp en praten over de wedstrijd tegen PSV, het huidige seizoen en de toekomst van Feyenoord. Voetbal Insite begint om 21.30 uur.
Omdat hij geen reet presteert?quote:Op maandag 15 maart 2004 16:34 schreef _bigmac_ het volgende:
Juist in topic nummer 32 van Persie afzeiken,
Waarom toch ??,.Die kerel heeft alleen nog maar gespeelt onder Van Marwijk hoor,.
Meschien is het de trainer wel .
quote:Op maandag 15 maart 2004 18:47 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Hij begint zich al in te dekken
Denk niet de spelersbus van ajax de Kuip zal halenquote:Op maandag 15 maart 2004 18:38 schreef Staanplaats het volgende:
Op zo'n Europese troffe kan je best een tijdje teren
En kampioen worden in de Kuip? Zo wedstrijd gaat natuurlijk nooit door..
Heeft hij net zo goed aan zichzelf te danken...quote:Op maandag 15 maart 2004 22:03 schreef gimme.shelter het volgende:
Van Persie...de enige voetballer die Feijenoord rijk is..en ze behandelen hem als stront!! Dom, dom!!
quote:Feyenoord test Oekraïner Vaschuk
Feyenoord heeft belangstelling voor Vladislav Vaschuk. De 29-jarige international uit de Oekraïne trainde gisteren voor het eerst bij satellietclub Excelsior. Hij blijft tot en met donderdag in Rotterdam.
Vaschuk groeide op bij Dinamo Kiev. De verdedigende middenvelder komt nu uit voor Spartak Moskou. Hij heeft ruim 30 interlands en wedstrijden om de Champions League achter zijn naam staan. Feyenoord kon hem een paar dagen uit Rusland laten overkomen omdat de competitie daar stilligt.
Technisch manager Mark Wotte: ,,Hij wil graag naar het westen en heeft zich daarom vrijgekocht bij Spartak Moskou. Zijn staat van dienst ziet er behoorlijk uit.'' Trainer Henk van Stee van Excelsior reageerde gisteren positief op de eerste kennismaking. ,,Het is duidelijk dat Vaschuk kan voetballen'', aldus Van Stee. ,,Hij heeft alleen een conditionele achterstand. De afgelopen weken heeft hij door de weersomstandigheden in Rusland alleen in de zaal kunnen trainen.''
De test van de Oekraïnse international past in de pogingen de selectie voor volgend seizoen defensief te versterken. Namens de Rotterdamse club wordt momenteel half Europa afgestruind op zoek naar betaalbare aanwinsten. Recent werd Delano Hill uitgebreid bekeken. De voormalige verdediger van RKC en Willem II mag transfervrij vertrekken bij het Duitse Hansa Rostock. Volgens technisch manager Mark Wotte is Hill als kandidaat echter afgevallen.
quote:Op maandag 15 maart 2004 21:57 schreef Staanplaats het volgende:
Finale lijkt me wel een mooie ontmoeting. Zeker ff in de gaten houden wanneer die gespeeld gaat worden.
Feyenoord 2? Ik zie er toch minstens 6 tussen staan die eigenlijk in Feyenoord 1 spelen. Beetje sneu. Maar ja als je geen prijzen met het eerste pakt dan maar Feyenoord 2 vol zetten met eerste elftal spelers.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 11:58 schreef Luni het volgende:
Kwinkslag Mario Been prikkel voor Van Persie
[ Rotterdams Dagblad | Marcel van der Kraan ]
-knip-
Feyenoord 2 stevent door dit succes onder Mario Been af op de dubbel. Het elftal gaat in de competitie aan kop en staat na gisteravond in de eindstrijd van de beker.
Opstelling Feyenoord: Malkowski; Swerts, Gyan, Breinburg, Brown; Harbuzi, Pardo, Acuna, Van Persie; Van den Ouweland, Lazovic.
Stekelenburg; Obodai, Van Damme, De Ridder, Pienaar, Yakubu...quote:Op dinsdag 16 maart 2004 12:45 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Feyenoord 2? Ik zie er toch minstens 6 tussen staan die eigenlijk in Feyenoord 1 spelen. Beetje sneu. Maar ja als je geen prijzen met het eerste pakt dan maar Feyenoord 2 vol zetten met eerste elftal spelers.
U zei speed?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 13:00 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Stekelenburg; Obodai, Van Damme, De Ridder, Pienaar, Yakubu...
doelpuntenmakers:quote:Op dinsdag 16 maart 2004 13:00 schreef Staanplaats het volgende:
[..]
Stekelenburg; Obodai, Van Damme, De Ridder, Pienaar, Yakubu...
Het is wel makkelijk om te bashen nu het klote gaat met Feijenoord of niet Speed.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 12:45 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Feyenoord 2? Ik zie er toch minstens 6 tussen staan die eigenlijk in Feyenoord 1 spelen. Beetje sneu. Maar ja als je geen prijzen met het eerste pakt dan maar Feyenoord 2 vol zetten met eerste elftal spelers.
Verder is het natuurlijk heel sneu dat Feyenoord zo met van Persie is omgegaan. Van Persie kan net zo`n grote worden als VDV, Sneijder, Heitinga en Robben. PSV heeft het heel slim en goed aangepakt met Robben. 20 miljoen euro.........als Feyenoord ook wat slimmer te werk was gegaan met van Persie hadden zij ook zo`n transfer kunnen afdwingen. Nu zal ie zeer waarschijnlijk voor een schijntje verkocht worden of nog erger, transfervrij de Kuip uitwandelen over iets meer dan een jaar. Vanwege dit soort dom beleid mist Feyenoord de aansluiting met Ajax en PSV. Ik zit er niet mee.
Kees van Wonderen wordt overigens na dit seizoen parttime scout bij Feyenoord!quote:Kleine bekerfinale Jong F'noord - Jong Ajax 17 mei
De bekerfinale in de Amstel Malt Cup, waar Jong Feyenoord zich gister dankzij 2 doelpunten van Robin van Persie voor plaatste, zal plaats vinden op 17 mei. De tegenstander is Jong Ajax. Waarschijnlijk zal het duel gespeeld worden in de Nieuw Galgenwaard in Utrecht. Helemaal zeker is dat nog niet. De komende weken wordt daarover nog overleg gepleegd met de Knvb en beide clubs.
Hij heeft helaas wel een beetje gelijk. Met een fatsoenlijke trainer en een goede directie hadden we er nu veel beter voor gestaan. Feijenoord is een club met, sportief gezien, evenveel mogelijkheden als Ajax en PSV, alleen worden die mogelijkheden er niet uitgehaald.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 15:20 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Het is wel makkelijk om te bashen nu het klote gaat met Feijenoord of niet Speed.
Doe mij en jezelf een lol en flikker op hier.
Gaat er niet om of hij wel of geen gelijk heeft en op dat tweede stuk van zijn verhaal val ik hem ook niet aan maar elk wissewasje pakt hij de laatste dagen aan om er commentaar over te geven, begint me een beetje te irriteren... Lach maar joodjes...quote:Op dinsdag 16 maart 2004 16:00 schreef Ruud_Gullit het volgende:
[..]
Hij heeft helaas wel een beetje gelijk. Met een fatsoenlijke trainer en een goede directie hadden we er nu veel beter voor gestaan.
Ach, volgens Speed1971 was er een maandje geleden bij PSV ook een gigantische crisis en stond de club op het randje van de afgrond.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 16:05 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Gaat er niet om of hij wel of geen gelijk heeft en op dat tweede stuk van zijn verhaal val ik hem ook niet aan maar elk wissewasje pakt hij de laatste dagen aan om er commentaar over te geven, begint me een beetje te irriteren... Lach maar joodjes...
Wil je zeggen dat Van Marwijk geen goede trainer is? UEFA Cup en landstitel vergeten? En bij Fortuna Sittard heeft 'ie 't ook niet misselijk gedaan hoor.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 16:00 schreef Ruud_Gullit het volgende:
[..]
Hij heeft helaas wel een beetje gelijk. Met een fatsoenlijke trainer en een goede directie hadden we er nu veel beter voor gestaan. Feijenoord is een club met, sportief gezien, evenveel mogelijkheden als Ajax en PSV, alleen worden die mogelijkheden er niet uitgehaald.
In het winnen van de UEFA cup, daar heeft van Marwijk helaas niet echt veel aandeel in. Elke trainer had van Hooijdonk de vrije trappen laten nemen en het team dat er stond opgesteld. En een landstitel, die heeft van Marwijk nooit gehaald. De 2e plek zelfs niet eens, volgens mij.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 18:48 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat Van Marwijk geen goede trainer is? UEFA Cup en landstitel vergeten?
Bert is een aardige vent, en misschien ook wel een hele goeie trainer, maar niet de juiste man voor Feijenoord. Geen enkele speler is onder hem echt beter geworden.quote:En bij Fortuna Sittard heeft 'ie 't ook niet misselijk gedaan hoor.
Daar ben ik hem ook heel dankbaar voor, maar hij had na de successen in 1999 of 2002 gewoon op moeten stappen.quote:En je kan zeiken op Jorien vd Herik wat je wil, maar zonder hem had Feyenoord toch echt niet meer bestaan.
Tsja, maar door de blunders van afgelopen jaar vaagt ie dat allemaal in 1 klap weg. En van Hooijdonk was gewoon een geluks-schot denk ik.quote:Rob Baan heeft misschien het afgelopen jaar slecht ingekocht, maar hij heeft wel oa Van Hooijdonk gekocht zodat wij de UEFA Cup heeft gehaald.
Nog geen dag in die functie gewerkt en iedereen heeft al een mening klaarliggen....quote:Op dinsdag 16 maart 2004 19:54 schreef twi het volgende:
Of Vaschuk nou komt of niet, voor de toekomst zitten jullie in elk geval gebeiteld, want er komt een fantastische aanvulling op de technische staf wat scouting betreft: Kees van Wonderen!
quote:Op dinsdag 16 maart 2004 19:48 schreef methodmich het volgende:
Nou ja, een Opel is toch nog wel ergens op de kop te tikken? Of een Smart (Olfers of Loovens).
zoals jijquote:Op zondag 14 maart 2004 18:40 schreef SCH het volgende:
Nou dat wordt nog lekker spannend kameraden
Homo's lopen hand in hand
Laat de club sportief maar is wat gezonder worden.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:01 schreef Sloggi het volgende:
Idd Jojomen. Vd Herik doet wat nodig is om de club financieel gezond te houden.
Point taken, maar Kees van Wonderen staat nou niet bovenaan het lijstje van spelers met het beste inzicht in talent.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:01 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Nog geen dag in die functie gewerkt en iedereen heeft al een mening klaarliggen....
Heerlijk idd. Het is geweldig om te zien hoe die kakkerlakken ten ondergaan in hun geploeg. Veel gescheer en weinig wol. Daag.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 15:20 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Het is wel makkelijk om te bashen nu het klote gaat met Feijenoord of niet Speed.
Doe mij en jezelf een lol en flikker op hier.
quote:Op dinsdag 16 maart 2004 23:24 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Heerlijk idd. Het is geweldig om te zien hoe die kakkerlakken ten ondergaan in hun geploeg. Veel gescheer en weinig wol. Daag.
Over die eerste elftal spelers......wat eten jullie toch lekker uit mn hand.
Oja Mohammed de populairste naam in Amsterdam.....Welke stad werd ook alweer het Mekka aan de Maas genoemd?
laten we hem negeren en uitlachenquote:Op woensdag 17 maart 2004 00:14 schreef Speed1971 het volgende:
![]()
Tuurlijk hij heeft Thomasson ook gehaald en Emerton en Ono, dat zijn 4 spelers. Ik denk dat hij er 15 gehaald heeft die bagger zijn!quote:Op dinsdag 16 maart 2004 18:48 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Rob Baan heeft misschien het afgelopen jaar slecht ingekocht, maar hij heeft wel oa Van Hooijdonk gekocht zodat wij de UEFA Cup heeft gehaald.
quote:Op woensdag 17 maart 2004 13:59 schreef twi het volgende:
Ben benieuwd waar Vaschuk komend jaar dan speelt. Valencia? Of wordt het toch Manchester United?
En misschien hebben de voetbalorakels het al 15 jaar bij het rechte eind.............quote:Op woensdag 17 maart 2004 14:28 schreef Staanplaats het volgende:
5 jaar geleden riepen al die voetbalorakels uit 020 ook al dat onze club een bodemloze put was en een zinkend schip, en 10 jaar geleden ook, en 15 jaar geleden waren we het misschien ook wel.
Krlya Sovetov Samara lijkt me logischer in dit geval. Sorry.quote:Op woensdag 17 maart 2004 13:59 schreef twi het volgende:
Ben benieuwd waar Vaschuk komend jaar dan speelt. Valencia? Of wordt het toch Manchester United?
Porto, net zoals Carlo Alberto. (Ook ooit Feyenoord)quote:Op woensdag 17 maart 2004 13:59 schreef twi het volgende:
Als je financieel niet gezond blijft ga je failliet en zal er helemaal niet meer gesport worden in de Kuipquote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:04 schreef Ruud_Gullit het volgende:
[..]
Laat de club sportief maar is wat gezonder worden.
Gelukkig hebben we in "020" een hele andere symboliek:"Van iets heel schitterends iets uitzonderlijks kunnen opbouwen".quote:Op woensdag 17 maart 2004 14:28 schreef Staanplaats het volgende:
Maar als er iets symbolisch is voor Rotterdam dan is het wel dat wij uit het niets/puinhoop iets schitterends kunnen opbouwen.
IK wist niet of je eerste reactie op wat ik hiervoor schreef ironisch was of niet. Maar nu begrijp ik hemquote:Op woensdag 17 maart 2004 15:34 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Als je financieel niet gezond blijft ga je failliet en zal er helemaal niet meer gesport worden in de Kuip
Ja, een zinkend schip dat landskampioen wordt en de UEFA cup wint?quote:Op woensdag 17 maart 2004 14:57 schreef aldostuta het volgende:
[..]
En misschien hebben de voetbalorakels het al 15 jaar bij het rechte eind.............
quote:Op woensdag 17 maart 2004 13:59 schreef twi het volgende:
Ik zei niet zo heel zwaar gaat vallen. Hij heeft immers nog geen half seizoen achter elkaar goed gespeelt en daarom niet eens een half seizoen achter elkaar in de basis gestaan.quote:Op woensdag 17 maart 2004 16:38 schreef twi het volgende:
Dat het vertrek van van Persie zwaar gaat vallen ben ik niet met je eens. Feyenoord is juist bezig om ervoor te zorgen dat 't totaal niet zwaar valt, gezien de manier hoe ze nu met 'm bezig zijn
Je kan wel zeggen dat ze 'm aant verkutten zijn, maar als je niet goed speelt sta je niet in de basis. SIM-PEL.quote:Op woensdag 17 maart 2004 16:38 schreef twi het volgende:
Dat het vertrek van van Persie zwaar gaat vallen ben ik niet met je eens. Feyenoord is juist bezig om ervoor te zorgen dat 't totaal niet zwaar valt, gezien de manier hoe ze nu met 'm bezig zijn
3 hoofdprijzen in 15 jaar (dan reken ik zelfs nog de UEFA Cup tot hoofdprijs).................quote:Op woensdag 17 maart 2004 16:13 schreef Ruud_Gullit het volgende:
[..]
Ja, een zinkend schip dat landskampioen wordt en de UEFA cup wint?
Als je kijkt naar de iconen van Feyenoord, definately de laatste.quote:Op woensdag 17 maart 2004 17:07 schreef methodmich het volgende:
Wel geinig die discussie in Voetbal Insite. Derksen beweerde dat de fans komen voor van Persie, een mailtje van een kijker beweerde juist dat men voor de werkers komt.
Wat is waar?
Landskampioen: 1993, 1999quote:3 hoofdprijzen in 15 jaar (dan reken ik zelfs nog de UEFA Cup tot hoofdprijs).................
Dan ben je hard op weg naar de bodem hoor
Ik heb er niet voor niets hoofdprijzen bij gezetquote:Op woensdag 17 maart 2004 17:30 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Landskampioen: 1993, 1999
KNVB-Beker: 1991, 1992, 1994, 1995
Nederlandse Supercup: 1991, 1999 (JC Schaal)
UEFA-Cup: 2002
9 dus
Zit wel iets in, maar gezien de toeschouwersaantallen kan die stelling niet kloppen. zou men voor van Persie komen, dan zou het stadion elke week leeg moeten zijnquote:Op woensdag 17 maart 2004 17:15 schreef methodmich het volgende:
Ja, maar in de huidige selectie? De keuze van Persie of Lurling lijkt me toch niet zo moeilijk? Van Persie of Swerts?
KNVB-beker is een hoofdprijs. Supercup ook.quote:Op woensdag 17 maart 2004 17:35 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Ik heb er niet voor niets hoofdprijzen bij gezet
Dat zijn dan dus twee titels en de UEFA Cup, hetgeen drie maakt
Op die manier is zelfs twente of roda nog een europese topclubquote:Op woensdag 17 maart 2004 17:42 schreef Sloggi het volgende:
[..]
KNVB-beker is een hoofdprijs. Supercup ook.
Tis Manhattan aan de Maas hoorrrquote:Op dinsdag 16 maart 2004 23:24 schreef Speed1971 het volgende:
Oja Mohammed de populairste naam in Amsterdam.....Welke stad werd ook alweer het Mekka aan de Maas genoemd?
Of voor Feyenoord zelf? En Van Persie zit echt nog lang niet op het niveau van Maradona, dat er speciaal voor hem mensen naar het stadion zouden komen. Ook al denkt ie zelf van wel.quote:Op woensdag 17 maart 2004 17:37 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Zit wel iets in, maar gezien de toeschouwersaantallen kan die stelling niet kloppen. zou men voor van Persie komen, dan zou het stadion elke week leeg moeten zijn![]()
Ze zullen eerder voor een noeste werker als Kuijt komen denk ik.........
method is gewoon goeeeeeeeedquote:Op woensdag 17 maart 2004 18:08 schreef Erasmusch het volgende:
methodmich, hoe de fuck ken jij al die oostblokspelers.
Dat is niet zo gek als supporter van een zinkend schipquote:Op woensdag 17 maart 2004 18:18 schreef Sloggi het volgende:
Ik zou blij zijn met de KNVB-beker
Gewoon, brede interesse in het voetbal. Je leest eens wat en hoort eens wat en ziet eens wat. Overigens, als je regelmatig CL wedstrijden zou kijken, had je Vaschuk de laatste jaren al vaak kunnen zien spelen. Hij speelde ook nog mee tegen PSV destijds en zat Feyenoord zelf niet ook bij Kiev in de poule? Toen deed hij ook vast mee. Verder is het een international, dus daar is wel het nodige over bekend.quote:Op woensdag 17 maart 2004 18:08 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
methodmich, hoe de fuck ken jij al die oostblokspelers. Ben je scout? Heb je teveel vrije tijd? Ik vind al dat er veels te veel nutteloze informatie in mijn kop is opgeslagen. Hadden ze die Vaschuk nou maar getest tegen ASWH, dan kon men tenminste een goede inschatting van zijn capaciteiten maken
Zou jij niet blij zijn met de beker dan?quote:Op woensdag 17 maart 2004 19:02 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Dat is niet zo gek als supporter van een zinkend schip
Och, de beker is geinig, meer niet. Al die troostprijzen hoeven van mij niet zo.quote:Op woensdag 17 maart 2004 21:14 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Zou jij niet blij zijn met de beker dan?
Wel grappig dat Ajacieden iets een troostprijs vinden zodra ze er voor uitgeschakeld zijn.quote:Op woensdag 17 maart 2004 19:02 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Dat is niet zo gek als supporter van een zinkend schip
Ga weg man! amstel cup heeft geen enkele ajacied ooit kunnen boeien! Daar gaan we echt geen extra moeite in steken hoor, zeker niet als we al kampioen worden. Europa-ticket eerste rang hebben we alquote:Op woensdag 17 maart 2004 22:24 schreef Ruud_Gullit het volgende:
[..]
Wel grappig dat Ajacieden iets een troostprijs vinden zodra ze er voor uitgeschakeld zijn.
Gelukkig, eindelijk iemand die het ook snapt. Dit soort moddergegooi houdt toch nooit op en niemand geeft ooit bij, maar dit hoort niet echt thuis in dit topic. Laten we het hier schoon houden en enkel over Feyenoord hebben.quote:Op donderdag 18 maart 2004 09:07 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik word een beetje moe van dat welles-nietes spelletje van de neusjes hier!
Gewoon niet op reageren!
Tuurlijk, ik word ook liever landskampioen. Maar een bekertje erbij is altijd leukquote:Op woensdag 17 maart 2004 21:58 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Och, de beker is geinig, meer niet. Al die troostprijzen hoeven van mij niet zo.
Kan ie samen gaan spelen met Von Bommel!quote:Op donderdag 18 maart 2004 09:32 schreef jpzegthallo het volgende:
De spurs willen wel graag van Persie.. (het staat wéér op VI.nl)
Leuk misschien, maar wat mij betreft wordt dat onding afgeschaft........quote:Op donderdag 18 maart 2004 09:14 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik word ook liever landskampioen. Maar een bekertje erbij is altijd leuk
Gisteren en eergisteren bewijzen je ongelijk.quote:Op donderdag 18 maart 2004 10:28 schreef aldostuta het volgende:
Leuk misschien, maar wat mij betreft wordt dat onding afgeschaft........
Waarom? Omdat er weer zo'n prutsclub voor 1 rondje Europa in gaat? Laat ze Europees voetbal lekker via de competitie verdienen.quote:Op donderdag 18 maart 2004 10:35 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Gisteren en eergisteren bewijzen je ongelijk.
En er dan ook weer na 1 rondje uitvliegen:?quote:Op donderdag 18 maart 2004 10:40 schreef aldostuta het volgende:
Waarom? Omdat er weer zo'n prutsclub voor 1 rondje Europa in gaat? Laat ze Europees voetbal lekker via de competitie verdienen.
Ja okay....voorop gesteld dat ik het eeuwig zonde vind dat Sparta niet door is naar de finale. Maar je moet er toch niet aan denken dat zo`n club dan Europa ingaat.quote:Op donderdag 18 maart 2004 10:44 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
En er dan ook weer na 1 rondje uitvliegen:?
De halve finales AC waren erg sfeervol, er was veel strijd en de amusementswaarde was hoog. Dat zie je niet vaak bij een normale HCE wedstrijd. Ook het feit dat kleine clubs nu eens Europa inkunnen is een voordeel. Een Nederlands team buiten de top3 overleeft misschien eens 2 rondes, maar daarna is het afgelopen
Mooiste pot blijft tot nu toe Ajax-AZquote:Op donderdag 18 maart 2004 12:56 schreef Sloggi het volgende:
Goed punt Tony. 2 geweldige wedstrijden gezien. Leuker dan ze inde afgelopen maanden in de HCE waren iig.
In Duitsland gaat Allemania Aachen nu ook Europa in, fantastisch toch? NEC en NAC vlogen er dit seizoen ook zonder problemen in de eerste ronde uit. Utrecht en Twente mogen hopen dat ze een team uit Hongarije of Luxemburg treffen, anders krijgen ze het ook moeilijk.quote:Op donderdag 18 maart 2004 12:59 schreef Speed1971 het volgende:
Ja okay....voorop gesteld dat ik het eeuwig zonde vind dat Sparta niet door is naar de finale. Maar je moet er toch niet aan denken dat zo`n club dan Europa ingaat.
Yup, maar ik heb de afgelopen maanden ook genoeg wedstrijden van de top3 gezien die pijn deden aan de ogenquote:Op donderdag 18 maart 2004 13:00 schreef Speed1971 het volgende:
Mooiste pot blijft tot nu toe Ajax-AZ
Afgelopen zondag nogquote:Op donderdag 18 maart 2004 13:04 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Yup, maar ik heb de afgelopen maanden ook genoeg wedstrijden van de top3 gezien die pijn deden aan de ogen
2 wedstrijden nogwelquote:Op donderdag 18 maart 2004 13:06 schreef BZ het volgende:
Afgelopen zondag nog![]()
Beetje overdreven Tony. Feyenoord - Heerenveen was een mooie pot. En ook in de eerste divisie worden potten gespeeld die eerste divisie onwaardig zijn.quote:Op donderdag 18 maart 2004 13:09 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
2 wedstrijden nogwel
Maar Utrecht - Ajax, PSV - Roda en Feyenoord - Heerenveen hadden niet misstaan tijdens het 1e divisie overzicht op SBS
Die kleine clubs hebben sowieso niets in Europa te zoeken, dus dat voordeel zie ik niet. Het is simpelweg een grotere prestatie om Europees via de competitie te halen, dat moet dan ook beloond worden. En het feit dat alleen de top drie iets presteert in Europa heeft er weinig mee te maken, het gaat erom wie het het meeste verdient om mee te doen, en dat zijn dus m.i. de ploegen die het via de competitie doen.quote:Op donderdag 18 maart 2004 10:44 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
En er dan ook weer na 1 rondje uitvliegen:?
De halve finales AC waren erg sfeervol, er was veel strijd en de amusementswaarde was hoog. Dat zie je niet vaak bij een normale HCE wedstrijd. Ook het feit dat kleine clubs nu eens Europa inkunnen is een voordeel. Een Nederlands team buiten de top3 overleeft misschien eens 2 rondes, maar daarna is het afgelopen
Zeker omdat het toch geen echte prijs isquote:Op donderdag 18 maart 2004 14:04 schreef aldostuta het volgende:
een nutteloos instituut dat alleen maar extra belasting voor de spelers oplevert, afschaffen dus![]()
Volmondig eens, maar je weet hoe het met het Moddergooi-topic af is gelopen. Was ook wel een beetje te verwachtenquote:Op donderdag 18 maart 2004 14:28 schreef FrankyMcG het volgende:
Begin anders ff lekker een [Centraal] Hoofdprijzen Ja/Nee Topic, en laten we het hier weer in den beginne over Feyenoord hebben!
Twente en Utrecht hebben idd niets in Europa te zoeken, maar ik probeerde uit te leggen dat dat geen argument is. Het er niet zozeer om of je er iets te zoeken hebt, het erom hoe je de beschikbare UEFA Cup plaatsen verdeelt tussen de verschillende clubs. En m.i. is de competitie een eerlijkere methode dan de beker (die hiermee overbodig wordt).quote:Op donderdag 18 maart 2004 14:07 schreef Sloggi het volgende:
Hebben Utrecht en Twente dan wel wat in Europa te zoeken? Nope... als je zo gaat redeneren kan je net zo goed alleen de top-3 Europa in sturen
Als je als ploeg door de eerste ronden (en dus niet later instromen) door te komen de beker wint, verdien je het want je hebt zat wedstrijden gespeeld...
Tenminste iemand die het begrijpt....quote:Op donderdag 18 maart 2004 14:25 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Zeker omdat het toch geen echte prijs is
Juist wel, geweldig. Nu bakt ook geen enkele club behalve PSV er iets van so whats the difference?quote:Op donderdag 18 maart 2004 12:59 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Ja okay....voorop gesteld dat ik het eeuwig zonde vind dat Sparta niet door is naar de finale. Maar je moet er toch niet aan denken dat zo`n club dan Europa ingaat.
Is er eens een leuke discussie in dit topic.............quote:Op donderdag 18 maart 2004 15:09 schreef golfer het volgende:
Nu gewoon weer over Feyenoord verder?
Over de Amstelcup lopen nog 2 topics elders.
Nee die spelen idd de sterren van de hemel in Europaquote:Op donderdag 18 maart 2004 15:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Juist wel, geweldig. Nu bakt ook geen enkele club behalve PSV er iets van so whats the difference?
Ze hebben nog steeds uitzicht op een cup itt de andere clubs ja.quote:Op donderdag 18 maart 2004 15:52 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Nee die spelen idd de sterren van de hemel in Europa
Lullig!quote:LAZOVIC TOCH NIET IN NATIONALE PLOEG
Tot zijn grote teleurstelling is Danko Lazovic toch niet opgeroepen voor de nationale ploeg van Servië en Montenegro. Woensdag ontvingen Feyenoord en de speler een fax waarin bekend werd gemaakt dat Lazovic was opgeroepen voor de A-interland tegen Zwitserland. Donderdag bleek dat de Servische bond een fout had gemaakt, want er had vermeld moeten staan dat de spits is uitgenodigd voor een interland van Servië en Montenegro onder 21.
Voor Lazovic is de fout heel jammer, want hij had zich zeer verheugd op zijn tweede selectie, na de wedstrijd tegen Brazilië in 2002. Toen speelde hij vijf minuten mee.
Ik was al aan het twijfelenquote:Op donderdag 18 maart 2004 16:03 schreef zjroentje het volgende:
Het is de Pokal Sloggie, de Pokal.
MOF!quote:Op donderdag 18 maart 2004 16:03 schreef zjroentje het volgende:
Het is de Pokal Sloggie, de Pokal.
Haha da's best kutquote:Op donderdag 18 maart 2004 16:03 schreef FrankyMcG het volgende:
[b]
[..]
Lullig!
Maar of hij het waard is..quote:Op donderdag 18 maart 2004 16:27 schreef Sloggi het volgende:
Moet te betalen zijn.
niet voor de eerste keer dit seizoenquote:Op donderdag 18 maart 2004 16:38 schreef Sloggi het volgende:
Jwel
Mag die jongen ook eens slecht spelen
vd Berg is een centrumverdediger.quote:Op donderdag 18 maart 2004 16:43 schreef Sloggi het volgende:
ssst
Beter dan een vd Berg zal 'ie toch wel zijn
Waar speelde die kerel eerste eigenlijk? Ergens in het buitenland (dus: niet in Japan) toch?quote:Op donderdag 18 maart 2004 19:12 schreef methodmich het volgende:
Er wordt ook gefluisterd dat Feyenoord momenteel interesse zou hebben in de Japanse verdediger Miyamoto. Zou via Petrovic gaan...
Miyamoto is een goeie jaquote:Op donderdag 18 maart 2004 19:12 schreef methodmich het volgende:
Er wordt ook gefluisterd dat Feyenoord momenteel interesse zou hebben in de Japanse verdediger Miyamoto. Zou via Petrovic gaan...
Als ik zo iets lees dan denk ik bij mezelf; waarom niet een constructie verzinnen waarin Utrecht Rajcomar 2 seizoenen krijgt, waarna hij naar Feyenoord gaat. En dat Bosschaart pervolgend seizoen naar Feyenoord kan.quote:Ook Fc Utrecht toont interesse in Rajcomar
[Bron: FR-Fans.nl]
Volgens de Limburgse regionale zender L1 zou Feyenoord zich vorige week al officieel gemeld hebben bij Fortuna Sittard voor Prince Rajcomar. Feyenoord krijgt nu concurentie van Fc Utrecht, die zich volgend seizoen graag wil versterken met de jonge spits. Fc Utrecht heeft ook intresse in Darl Douglas (Heracles Almelo) meldt RTL.
Lelijk issie welquote:
Dit is wel zuur, Lodewijks heeft de laatste tijd veel mooie reddingen gedaan voor Feyenoord!quote:PATRICK LODEWIJKS VOORLOPIG UITGESCHAKELD
Patrick Lodewijks lijkt voorlopig uitgeschakeld. De doelman kampt met een achillespeesblessure en zal zondag in het thuisduel tegen RKC Waalwijk zeker niet van de partij zijn. 'Lodewijks heeft in zijn PSV-tijd ook wel eens last van deze blessure gehad en nu speelt hij weer op', verklaarde Bert van Marwijk vrijdag. 'Het is een blessure die met twee weken over kan zijn, maar die Patrick ook zo maar vier tot zes weken kan kosten.' Edwin Zoetebier vervangt Lodewijks.
Daar zit wel een kern van waarheid in, ja. Hij is erg lui aangelegd en wil het liefst geen meter mee terug verdedigen. Daar zal hij aan moeten werken als hij verder wil komen dan Fortuna.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 11:19 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Lelijk issie wel
Over die Rajcomar: niet doen! Die gast is schijnt een ongelofelijk slechte attitude te hebben. Gullit heeft 'm al en x uit de -19 selectie geflikkerd.
Inderdaad sneu voor hem. Las trouwens in de Hand in Hand dat er een polle geweest is op www.feyenoord.nl en het resusltaat was dat Zoetebier het populairst is vergeleken met Babos en Lodewijksquote:Op vrijdag 19 maart 2004 13:10 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Dit is wel zuur, Lodewijks heeft de laatste tijd veel mooie reddingen gedaan voor Feyenoord!
Dat was volgens mij in scene gezet om Edwin een hart onder de riem te steken!quote:Op vrijdag 19 maart 2004 13:22 schreef Luni het volgende:
Inderdaad sneu voor hem. Las trouwens in de Hand in Hand dat er een polle geweest is op www.feyenoord.nl en het resusltaat was dat Zoetebier het populairst is vergeleken met Babos en Lodewijks![]()
Hij heeft tenminste wel een goede instelling, blijktquote:Op vrijdag 19 maart 2004 13:24 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Uit zijn interview met Hand in Hand droop trouwens de frustatie af!
Waaruit zou dat moeten blijken dan?quote:Op vrijdag 19 maart 2004 13:42 schreef Sloggi het volgende:
Hij heeft tenminste wel een goede instelling, blijkt
Hij is 27 en speelt zijn hele loopbaan al voor Gamba Osaka. In 8 jaar speelde hij 171 duels en scoorde 1 keer.quote:Op donderdag 18 maart 2004 20:45 schreef jpzegthallo het volgende:
Ik vroeg dus waar die Miyamoto eerder speelde. Maakt niet uit, toch bedankt
algemene kennis enzo
Zoek maar een Europese verdediger.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 17:30 schreef methodmich het volgende:
[..]
Hij is 27 en speelt zijn hele loopbaan al voor Gamba Osaka. In 8 jaar speelde hij 171 duels en scoorde 1 keer.
Hij schijnt vrij duur te zijn.
Zit zelf op E, best uit te houden, beter zicht en droog, maar geen shoarmaquote:Op vrijdag 19 maart 2004 18:43 schreef FrankyMcG het volgende:
Vandaag verlenging SCC binnen gekregen.
Zwaar aan het overwegen om van Z te verhuizen naar E, J, U of Q.
Maar voor ¤ 5,- per jaar droogzitten, is me heel veel waard!quote:Op vrijdag 19 maart 2004 19:06 schreef Staanplaats het volgende:
Zit zelf op E, best uit te houden, beter zicht en droog, maar geen shoarma
Jah wel goed zicht, maar met de huidige selectie is het niet heel erg als je zicht wat belemmerd is :Squote:Op vrijdag 19 maart 2004 19:15 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Maar voor ¤ 5,- per jaar droogzitten, is me heel veel waard!
En het zich zal best wel goed zijn daar of niet?
Ach ja, als we weer eens (te) laat zijn op zondagmiddag, zitten we ook praktisch in de reclameborden op Z!
Hey wacht eens! Nu weet ik het weer, ik heb die vlag van jou daar regelmatig zien hangen!quote:Op vrijdag 19 maart 2004 19:21 schreef Staanplaats het volgende:
't gekke is juist, dat de eerste rijen als eerste gevuld worden, bovenin ruimte zat.
Overigens denk ik dat er in hoop vakken toch wel ruimte zal vrij komen, verwacht geen 'run' op scc eigenlijk..
quote:Op vrijdag 19 maart 2004 19:23 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Hey wacht eens! Nu weet ik het weer, ik heb die vlag van jou daar regelmatig zien hangen!
Nope, ik sta op X maar ik schaam me echt dood voor de meeste mensen die daar zitten.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 22:49 schreef Staanplaats het volgende:
Hij hangt altijd naast die van de www.papendrechtsdames.nl, lekkere wijven joh![]()
Ben eigenlijk weleens benieuwd op welke vak iedereen hier nou zit, hoop W?
X is juist een van de betere vakken vind ik. Vroeger stond ik altijd op X. Laatste jaren op W, bevalt ook wel. Volgend jaar zal het ook wel W worden. Op de parterres zit/sta je in verhouding altijd wel goed vergeleken met de eerste en tweede ring. (als het om mede-supporters gaat dan he)quote:Op vrijdag 19 maart 2004 23:28 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Nope, ik sta op X maar ik schaam me echt dood voor de meeste mensen die daar zitten..
Het zicht op X is prima, zeker weten.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 00:37 schreef -F- het volgende:
[..]
X is juist een van de betere vakken vind ik. Vroeger stond ik altijd op X. Laatste jaren op W, bevalt ook wel. Volgend jaar zal het ook wel W worden. Op de parterres zit/sta je in verhouding altijd wel goed vergeleken met de eerste en tweede ring. (als het om mede-supporters gaat dan he)
quote:Op zaterdag 20 maart 2004 09:46 schreef twi het volgende:
Ach kom op Speed en RedGuy, tegen je directe concurrentie mag je zulke dingen wel roepen hoor
Helemaal niets is gewoon sneu, minder sneu als feyenoord - ajax wordt gespeeld maar het blijft sneu.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 09:49 schreef RedGuy het volgende:
[..]
.
Ik doe ook nooit mee aan "Wie niet springt die is een jood" tegen NEC.
Ik ben godverdomme geen PSVer.
Flikker toch op, eikelquote:Op zaterdag 20 maart 2004 09:26 schreef Speed1971 het volgende:
Dat helemaal niets is sowieso heel sneu. Feyenoorders zijn vaak sneu. Wie had helemaal niets ook alweer "uitgevonden". Geloof dat de circel rond is
Als je van het geweldige PiSV kan winnen...quote:Op zaterdag 20 maart 2004 18:48 schreef jpzegthallo het volgende:
RKC is wel te doen dacht ik zo..
Wat denken jullie?
Daar hebben we meer kans mee dan met PSV.... jammergenoeg laat AZ het maar doen ofzoquote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:06 schreef jpzegthallo het volgende:
Wie o wie had dat nog gedacht? Feyenoord misschien in de CL volgend jaar
En nog meer UEFA plaatsen kwijt raken?quote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:09 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Daar hebben we meer kans mee dan met PSV.... jammergenoeg laat AZ het maar doen ofzo
quote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:40 schreef RedGuy het volgende:
[..]
En nog meer UEFA plaatsen kwijt raken?.
Nee, Ajax en Feyenoord in de CL, dat vind ik best.
Da's wel positief dan natuurlijk.quote:Op zondag 21 maart 2004 15:58 schreef Staanplaats het volgende:
So, volgens mij hadden we 12-0 kunnen winnen vandaag, wat een kansen zeg...
Aantal kansen dat gecreëerd werd was ook positief te noemen, nu de afwerking nogquote:Op zondag 21 maart 2004 15:59 schreef Suijk het volgende:
[..]
Da's wel positief dan natuurlijk.
40-0, dan hebben ze nog geen game....quote:Op zondag 21 maart 2004 19:53 schreef popolon het volgende:
Even de samenvatting gezien, hoeveel kansen heb je nodig?
Had wel 40-0 kunnen zijn
Jullie moeten je bek houden over geluk, dit seizoen. Hoe vaak ik f'noord niet heb zien zwijnen in de laatste minuten de eerste seizoenshelftquote:Op zondag 21 maart 2004 20:29 schreef Ruud_Gullit het volgende:
Makkelijk he, altijd geluk hebben?
Maar die inteeltboer kuijt heeft iedere wedstrijd meegebalt, Ibradinges is 5 maanden geblesseerd geweest.. die had er echt wel meer ingepingeld normaal gesprokenquote:Op maandag 22 maart 2004 16:54 schreef DivineJester het volgende:
Vooralsnog scoren Buffel en Kuijt meer dan die verafgode Ibradingodinges van jullie.
En zijn meerwaarde voor Ajax als geblesseerde was precies..............?quote:Op maandag 22 maart 2004 17:03 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Maar die inteeltboer kuijt heeft iedere wedstrijd meegebalt, Ibradinges is 5 maanden geblesseerd geweest.. die had er echt wel meer ingepingeld normaal gesproken
Zeg ik dan dat hij meerwaarde had tijdens zijn blessure?quote:Op maandag 22 maart 2004 17:23 schreef DivineJester het volgende:
[..]
En zijn meerwaarde voor Ajax als geblesseerde was precies..............?
Als bijv. Buffel er niet was geweest was Elmander gewoon gebleven hoorquote:Op maandag 22 maart 2004 17:51 schreef FrankyMcG het volgende:
Weer iemand die voor veel geld en met veel poeha gehaald is, en niets bereikt heeft voor en bij Feyenoord!
Olfers en Boutahar komen overigens ook niet terug naar Feyenoord!
Ik bedoel alleen dat spelers worden gehaald met veel poeha en enkele seizoen via de achterdeur vertrekken!quote:Op maandag 22 maart 2004 19:21 schreef jpzegthallo het volgende:
Als bijv. Buffel er niet was geweest was Elmander gewoon gebleven hoor![]()
En Ghally!quote:Op maandag 22 maart 2004 19:59 schreef RedGuy het volgende:
Jammer van Boutahar, maar op die positie hebben we Ono en Pardo al die toch beter zijn.
Ik deed er maar 30 seconden over..quote:Op maandag 22 maart 2004 20:05 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
En Ghally!
Ik zei trouwens zondag nog tegen een kameraad dat Ghally's voornaam Illi was!Hij moest 15 minuten denken voor hij 'm doorhad!
quote:Op maandag 22 maart 2004 20:05 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik zei trouwens zondag nog tegen een kameraad dat Ghally's voornaam Illi was!Hij moest 15 minuten denken voor hij 'm doorhad!
Mtiliga valt mij ook in positieve zin op! Mooi dat hij het vertrouwen krijgt van Feyenoord!quote:22-03-2004: Feyenoord biedt Mtiliga nieuw contract aan
[Bron: VoetbalPlus.nl]
Feyenoord ziet toekomst in Patrick Mtiliga. De 23 jarige Deen heeft een nieuwe aanbieding gekregen om zijn aflopende contract te verlengen. De speler werd afgelopen winterstop door Feyenoord teruggehaald van Excelsior waar hij de afgelopen 4,5 werd gestald. Mtiliga moest de problemen op de linksbackplaats oplossen. Inmiddels speelde Mtiliga al vier competitieduels voor de Rotterdammers.
Feyenoord heeft de laatste jaren grote problemen met de linksbackplaats. Diverse spelers kwamen en konden geen grote indruk maken. Door blessures van Van Haaren, De Nooijer, Donde en jeugdspeler Snoijl moest Feyenoord op zoek naar een linksback. Dat werd dus Patrick Mtiliga die van origine meer een linksbuiten is.
Mtiliga kan bij Feyenoord een contract tekenen tot en met de zomer van 2006. Eerder weigerde de speler een aanbieding toen hij nog op huurbasis speelde bij Excelsior. Lang werd verwacht dat Feyenoord een linksback zou aantrekken maar nu ook Mtiliga een contract krijgt, is dat misschien nog wel de vraag.
Voor volgend seizoen heeft men namelijk ook nog Van Haaren, Donde en Snoijl onder contract. De Nooijer verlaat de club, de speler kreeg geen nieuw contract aangeboden. Het zou ook zo kunnen zijn dat bijvoorbeeld Snoijl of Donde volgend jaar worden verhuurd aan Excelsior, dan zou de stap een stuk logischer zijn. Feyenoord heeft ook nog altijd belangstelling in de linksbenige Pascal Bosschaart.
Dat is ook niet zo gek als je een topper op bezoek krijgtquote:Op dinsdag 23 maart 2004 11:33 schreef FrankyMcG het volgende:
Feyenoord - ajax binnen 9 minuten uitverkocht!
Inzicht en overzicht zijn zaken die je vanzelf beter onder de knie krijgt als je vaker op niveau speelt.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:39 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Mtiliga is zeker voor de breedte geen slechte speler. Harde werker met een goede mentaliteit. Z'n inzicht is minder en zo af en toe lijt hij het totaal overzicht wat kwijt, maar hij is sowieso beter dan De Nooijer of de compleet overschatte Bosschaart
Mtiliga moet blijven!!!.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:39 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Mtiliga is zeker voor de breedte geen slechte speler. Harde werker met een goede mentaliteit. Z'n inzicht is minder en zo af en toe lijt hij het totaal overzicht wat kwijt, maar hij is sowieso beter dan De Nooijer of de compleet overschatte Bosschaart
...en Brussel!quote:Op dinsdag 23 maart 2004 16:47 schreef Cart_man het volgende:
Al met al een aardig programma met leuke tripjes naar Spanje en Denemarken...
Dan kan van Bommel zijn borst alvast nat gaan makenquote:Op dinsdag 23 maart 2004 16:47 schreef Cart_man het volgende:
Zo gaat er rond dat er een toernooi zal komen in Spanje, Sevilla om precies te zijn, waar Feijenoord gaat deelnemen aan het Kappa-toernooi. Mogelijke deelnemers zijn Sevilla, AS Roma en Tottenham Hotspurs.
Heel leuke namen inderdaadquote:Op dinsdag 23 maart 2004 16:47 schreef Cart_man het volgende:
De competitie is over ongeveer zeven wedstrijden afgelopen en de voorbereiding voor het nieuwe seizoen zal daarna weer gaan plaats vinden.
Het oefenprogramma na afloop van de competitie
18 mei SSV’65 Goes – Feyenoord (19.00 uur)
21 mei FC Vaassen – Feyenoord (19.00 uur)
25 mei Bennekom – Feyenoord (19.00 uur)
28 mei Spijkenisse – Feyenoord (19.00 uur)
25 mei zal van Wonderen ook afscheid nemen van de club in Bennekom.
Verder gaan er aardig wat geruchten over de voorbereiding voor het begin van het volgend seizoen.
Zo gaat er rond dat er een toernooi zal komen in Spanje, Sevilla om precies te zijn, waar Feijenoord gaat deelnemen aan het Kappa-toernooi. Mogelijke deelnemers zijn Sevilla, AS Roma en Tottenham Hotspurs.
Verder zal Feijenoord waarschijnlijk weer een wedstrijd in Arhus gaan spelen. Dit keer tegen Newcastle United.
Naast deze twee komt er waarschijnlijk ook een Fortis toernooi in Brussel met Anderlecht en Borussia Dortmund als tegenstander.
En last but not least, de openingswedstrijd van het seizoen in de Kuip zal waarschijnlijk niet tegen Celtic zijn maar tegen Fulham.
Al met al een aardig programma met leuke tripjes naar Spanje en Denemarken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |