quote:Op zondag 14 maart 2004 19:40 schreef -Hans- het volgende:
Lobont in topvorm.
Ik vond het voor het eerst sinds tijden weer een beetje des Ajax vanmiddag.quote:Op zondag 14 maart 2004 19:40 schreef -Hans- het volgende:
VdV was vandaag eindelijk eens goed aan het voetballen, schijnbaar heeft het bezoek aan de kapper wat geholpen. (of had hij geen gel in?) hoe dan ook dat hakje waardoor die Annas dude kon scoren was echt super! en dan de vrije trap waardoor Annas zijn tweede kon maken mocht er ook wezen.
Lobont was matig, en misschien heeft Koeman hem wel te snel gebracht want dit was duidelijk niet de Lobont in topvorm.
Mitea was vandaag ook goed, sowieso vond ik het spel van Ajax er goed uitzien.
Ik hoop echt dat Ajax het spel van vandaag weet vast te houden, helemaal gezien het feit dat ze nog naar AZ en Feyenoord moeten. Volgend weekend komt Vitesse op bezoek en ik verwacht dat Ajax wel gaat winnen al zal het waarschijnlijk niet makkelijk gaan, want Vitesse heeft na vandaag toch wel wat meer zelfvertrouwen gekregen en ze zullen voor elk punt moeten knokken om uit de buurt van de degradatie zone te blijven.quote:Op zondag 14 maart 2004 20:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik vond het voor het eerst sinds tijden weer een beetje des Ajax vanmiddag.![]()
Lobont is een beter meevoetballende keeper.quote:Op zondag 14 maart 2004 20:25 schreef rubbereend het volgende:
k snap niet waarom Lobont speelt en niet Stekelenburg, kan iemand mij hier die keuze van koeman uitleggen?
Maar Stekelenburg is een beter meekeepende voetballer.quote:Op zondag 14 maart 2004 20:29 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Lobont is een beter meevoetballende keeper.
Wat een gelul.quote:Op zondag 14 maart 2004 20:29 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Lobont is een beter meevoetballende keeper.
Dat was de beargumentatie van Koeman ehquote:Op zondag 14 maart 2004 20:40 schreef keeper het volgende:
[..]
Wat een gelul.
Lobont is gewoon Koeman's eerste keus, dus speelde hij vandaag weer na zijn blessure. Bij hoge ballen is hij echter nog steeds zwak. Nu is dat bij Stekelenburg ook niet zijn sterkste punt, maar zeker door zijn lengte heeft hij daar een voordeel tov Lobont.
Toen ik Pienaar zag juichen dacht ik, shit heeft ie al weer een blessure?quote:Op zondag 14 maart 2004 20:44 schreef tong80 het volgende:
Kamagurka ik ben het met je eens. Ik krijg plaatsvervangende schaamte als ik iemand een manke mongool zie na doen.
quote:Op zondag 14 maart 2004 20:51 schreef ErikT het volgende:
Gefeliciteerd ajaciedjes! Netjes hoor. Volgend jaar bieden we weer wat meer weerstand hoop ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |