Ziet er meer uit als Pipo...quote:Op zondag 14 maart 2004 16:37 schreef ikbengeweldig het volgende:
fipo
heb ik nietquote:Op zondag 14 maart 2004 16:40 schreef beaverhausen het volgende:
ijsklontjes doen?
keelpastille?quote:Op zondag 14 maart 2004 16:39 schreef NathaN het volgende:
Dilemma:
Mijn keel wil meer ijs, mijn maag minder...
keelsnoepjes? Koud drinken? warm drinken? Heet water met citroen?quote:Op zondag 14 maart 2004 16:41 schreef NathaN het volgende:
[..]
heb ik niet
Hmz, warme melk met honing...quote:Op zondag 14 maart 2004 16:43 schreef beaverhausen het volgende:
keelsnoepjes? Koud drinken? warm drinken? Heet water met citroen?
herkenbaarquote:Op zondag 14 maart 2004 16:49 schreef NathaN het volgende:
Ow, en ik wou dat ik die leuke jongen met wie ik vannacht sjans leek te hebben had aangesproken.
quote:Op zondag 14 maart 2004 16:49 schreef NathaN het volgende:
Ow, en ik wou dat ik die leuke jongen met wie ik vannacht sjans leek te hebben had aangesproken.
jahquote:Op zondag 14 maart 2004 16:59 schreef ikbengeweldig het volgende:
foei toch!
Zonder eten met hem naar bed!quote:Op zondag 14 maart 2004 17:05 schreef Ang3l het volgende:
Pup wil niet aan z'n huiswerk beginnen
Ik voel me net Moeders!
Ertussen?quote:Op zondag 14 maart 2004 17:25 schreef beaverhausen het volgende:
Of gewoon zeggen dat ie er anders vanavond niet op mag.
of er onder, ik weet jullie voorkeuren natuurlijk niet
quote:
denk ik ook altijd, en áls je hem dan al weer tegen komt dan durf je het dan weer nietquote:Op zondag 14 maart 2004 17:02 schreef NathaN het volgende:
[..]
jah
![]()
Naja, wie weet kom ik hem nog een keer tegen
Dat zien we dan wel weerquote:Op zondag 14 maart 2004 17:34 schreef ikbengeweldig het volgende:
denk ik ook altijd, en áls je hem dan al weer tegen komt dan durf je het dan weer niet
quote:Op zondag 14 maart 2004 17:40 schreef Ang3l het volgende:Mama PoetsMan heeft net een fotosessie met me gemaakt
Wij wachten ongeduldig afquote:Op zondag 14 maart 2004 17:40 schreef Ang3l het volgende:Mama PoetsMan heeft net een fotosessie met me gemaakt
Ik breek me kop suf over de gedachte waar ik dat nou ook alweer van ken!quote:Op zondag 14 maart 2004 17:44 schreef Jerruh het volgende:
you pretent youre high
pretent youre bored
pretent youre anything
just to be adored
and what you need
is what you get
dont believe in fear
dont believe in faith
dont believe in anything
but you can break
stupid girl aaaahaa
stupid girl aaaahaa
all you had you wasted
Garbage - Stupid Girlquote:Op zondag 14 maart 2004 18:00 schreef Ang3l het volgende:
Ik breek me kop suf over de gedachte waar ik dat nou ook alweer van ken!
Garbage??quote:Op zondag 14 maart 2004 17:44 schreef Jerruh het volgende:
you pretent youre high
pretent youre bored
pretent youre anything
just to be adored
and what you need
is what you get
dont believe in fear
dont believe in faith
dont believe in anything
but you can break
stupid girl aaaahaa
stupid girl aaaahaa
all you had you wasted
Ach ja, tuurlijkquote:Op zondag 14 maart 2004 18:03 schreef NathaN het volgende:
[..]
Garbage - Stupid Girl
Aldus een kleine google-actie...
quote:Op zondag 14 maart 2004 18:03 schreef wizarddragon het volgende:
Garbage??
Google is een beetje te makkelijk, maar ken je het liedje ook?quote:Op zondag 14 maart 2004 18:03 schreef NathaN het volgende:
[..]
Garbage - Stupid Girl
Aldus een kleine google-actie...
quote:Op zondag 14 maart 2004 18:05 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Google is een beetje te makkelijk, maar ken je het liedje ook?
jah!!! garbage is echt enorm tof!quote:Op zondag 14 maart 2004 18:03 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Garbage??
Nope, daarom googlequote:Op zondag 14 maart 2004 18:05 schreef wizarddragon het volgende:
Google is een beetje te makkelijk, maar ken je het liedje ook?
Één van de slechtste Bond-nummers ooit...quote:Op zondag 14 maart 2004 18:06 schreef Jerruh het volgende:
the wooorld is not enouuuuuugh!
heerlijk, die bombastiek vn het nummer! en shirley manson is super!!!quote:Op zondag 14 maart 2004 18:07 schreef NathaN het volgende:
[..]
Één van de slechtste Bond-nummers ooit...
Wat was naar jouw mening de slechtste bond-nummer dan??quote:Op zondag 14 maart 2004 18:07 schreef NathaN het volgende:
[..]
Één van de slechtste Bond-nummers ooit...
ik vind madonna gewoon slecht de laatste jarenquote:Op zondag 14 maart 2004 18:16 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik vond die van Madonna ook erg goed "Die Another Day". Ik ben niet zo'n Bond fan maar dat nummer plus de clip pasten wel erg goed bij de film.
Ik vind Hollywood een van haar betere nummers van de afgelopen jaren...alleen de cd American Life is heeeeeel veel van hetzelfde en stelde dus wel flink teleur.quote:Op zondag 14 maart 2004 18:19 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik vind madonna gewoon slecht de laatste jaren. alleen music, frozen, ray of light en die richtingen waren wel leuk!
The Man With The Golden Gun. Zonder twijfel.quote:Op zondag 14 maart 2004 18:12 schreef wizarddragon het volgende:
Wat was naar jouw mening de slechtste bond-nummer dan??
oeh, dat ziet er mooi (maar duur!) uitquote:Op zondag 14 maart 2004 18:34 schreef Ang3l het volgende:
Gister bij PRACHTIG wezen eten in R'dam
Leuke obersMaar beter was het eten, de aankleding en het uitzicht
[afbeelding]
[afbeelding]
een klein knikje in onze muziekovereenkomstquote:Op zondag 14 maart 2004 18:24 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Ik vind Hollywood een van haar betere nummers van de afgelopen jaren...alleen de cd American Life is heeeeeel veel van hetzelfde en stelde dus wel flink teleur.
Ja..die vond ik ook ruk...heel de film was ruk met die gast en zijn drie tepels + gouden pistooltje.quote:Op zondag 14 maart 2004 18:30 schreef NathaN het volgende:
[..]
The Man With The Golden Gun. Zonder twijfel.
Ik vind al die Bond films maar matig, alleen Goldeneye was heel cool maar vooral door Famke en die andere Russische schone.quote:Op zondag 14 maart 2004 18:42 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ja..die vond ik ook ruk...heel de film was ruk met die gast en zijn drie tepels + gouden pistooltje.
ik vind James Bond eigenlijk altijd maar een beetje matig hoorquote:Op zondag 14 maart 2004 18:48 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Ik vind al die Bond films maar matig, alleen Goldeneye was heel cool maar vooral door Famke en die andere Russische schone.
Izabella Scorupcoquote:Op zondag 14 maart 2004 18:48 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Ik vind al die Bond films maar matig, alleen Goldeneye was heel cool maar vooral door Famke en die andere Russische schone.
is dat niet bij elke bondfilm?quote:Op zondag 14 maart 2004 18:56 schreef NathaN het volgende:
Die Another Day had de potentie om een steengoede film te worden. Helaas werd het verhaal te formulaïsch, wat dat potentieel teniet deed...
Ja zij is echt mooiquote:Op zondag 14 maart 2004 18:56 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Izabella Scorupco![]()
quote:Op zondag 14 maart 2004 18:56 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Izabella Scorupco![]()
ergo: ze was keilekker!quote:Op zondag 14 maart 2004 19:04 schreef Markie-Mark het volgende:
Oe Ja Denise Richards als wetenschapperheel geloofwaardig was dat ja
Gaan wij dan solliciteren voor de Bond Boys??quote:Op zondag 14 maart 2004 19:09 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik vind dat ze in de volgende Bond film iets nieuws moeten introduceren: Bond Boys![]()
Teri Hatcher was slecht.... we zijn het vandaag nergens over eens Jerquote:Op zondag 14 maart 2004 19:12 schreef Jerruh het volgende:
[..]
dan was teri hatcher leuker
[afbeelding].
Ik twijfel toch enigszins over mijn kwaliteiten als Bond Boyquote:Op zondag 14 maart 2004 19:11 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Gaan wij dan solliciteren voor de Bond Boys??
msn NU!quote:Op zondag 14 maart 2004 19:14 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Teri Hatcher was slecht.... we zijn het vandaag nergens over eens Jer![]()
Ach ja Judi Dench, ik vind dr echt wel goed hoor als M
zeik niet! je bent sowieso beter dan hatcher (die er gewoon mooi utizagquote:Op zondag 14 maart 2004 19:15 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Ik twijfel toch enigszins over mijn kwaliteiten als Bond Boy![]()
ja, en nog was ie langer dan de rol van daphnequote:Op zondag 14 maart 2004 19:15 schreef wizarddragon het volgende:
Teri Hatcher was zo slecht dat ze haar rol hadden ingekort ofzo..
Ow ja..we hadden Dekme Daphers nog.quote:Op zondag 14 maart 2004 19:18 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja, en nog was ie langer dan de rol van daphne :'(.
Maar ja was dat nou echt een Bond Girl...het leek meer een uit de hand gelopen figurantenrol. Ze hoefde toch alleen de conferentie te openen ofzo van die media-magnaat.quote:Op zondag 14 maart 2004 19:19 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ow ja..we hadden Dekme Daphers nog.
op dr hollands!!! typecasting kenne ze wel in holy wood!quote:Op zondag 14 maart 2004 19:19 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ow ja..we hadden Dekme Daphers nog.
Heeya Bartquote:Op zondag 14 maart 2004 19:28 schreef Cybart het volgende:
avond!
Hoe? Wat? en Wanneer? Ik heb wel zin.quote:Op zondag 14 maart 2004 19:43 schreef Kugari-Ken het volgende:
ik wil wel eens een anime avondje houden, heeft er iemand interesse?
Ik weet nog niet wanneer, maar ik heb genoeg gedownloade zooi om het gebrek aan dvd's in Nederland te compenseren.quote:Op zondag 14 maart 2004 19:45 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Hoe? Wat? en Wanneer? Ik heb wel zin.
mn broertje wil vast welquote:Op zondag 14 maart 2004 19:43 schreef Kugari-Ken het volgende:
jerhunkquote:Op zondag 14 maart 2004 19:30 schreef Jerruh het volgende:
hey bart
maakt niet uitquote:Op zondag 14 maart 2004 19:58 schreef Cybart het volgende:
[..]
jerhunk
sorry moest ff eten, dus het duurde
hey, jij daar?quote:Op zondag 14 maart 2004 20:01 schreef tech het volgende:
Goedenavond vanuit de Peel!
Hoi Techquote:Op zondag 14 maart 2004 20:01 schreef tech het volgende:
Goedenavond vanuit de Peel!
Ik hier!?quote:Op zondag 14 maart 2004 20:02 schreef Cybart het volgende:
[..]
hey, jij daar?
was gisteren relaxed bij J'oentje
even ter info, mn broertje is 14....quote:Op zondag 14 maart 2004 20:04 schreef Kugari-Ken het volgende:
noteert de geintereseerden...
Wizarddragon
Jerruh
Broertje van blubblub
nog 1 iemand en we kunnen een jongensbandje beginnen.
ja so, your point being...quote:Op zondag 14 maart 2004 20:06 schreef blublub het volgende:
[..]
even ter info, mn broertje is 14....
Wat ben ik dan?? excuus-allochtoontje??quote:Op zondag 14 maart 2004 20:10 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
ja so, your point being...
In een jongensbandje heb je altijd een benjamin zitten, die spreekt de de jongere generatie aan. Nick uit de Backstreet Boys, of Justin Timberlake, die doen het goed bij de demografische groep waar het grootste gedeelte van de inkomsten vandaan komen.
Ik ben in ieder geval de suave mysterieuze van het stel. Die zijn altijd het coolst, en als de band dan na drie jaar uit elkaar gaat dan ben ik degene waar je niets meer van hoort, en waar je vijf jaar later eens over nadenkt en hardop zegt "wat is er toch met die ene gebeurd?"
ja, ik heb hem vanmorgen ook al beloofd dat we het nog een keer vieren, dus dat scheelt.quote:Op zondag 14 maart 2004 20:05 schreef tech het volgende:
[..]
Ik hier!?
Ja, was erg gezellig.![]()
Hij vond het wel snel afgelopen, maar ja... Hij is de hele week ziek geweest. Snel nog eens, dus.
ohquote:Op zondag 14 maart 2004 20:10 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
ja so, your point being...
In een jongensbandje heb je altijd een benjamin zitten, die spreekt de de jongere generatie aan. Nick uit de Backstreet Boys, of Justin Timberlake, die doen het goed bij de demografische groep waar het grootste gedeelte van de inkomsten vandaan komen.
Ik ben in ieder geval de suave mysterieuze van het stel. Die zijn altijd het coolst, en als de band dan na drie jaar uit elkaar gaat dan ben ik degene waar je niets meer van hoort, en waar je vijf jaar later eens over nadenkt en hardop zegt "wat is er toch met die ene gebeurd?"
die zijn anders ook heel belangrijk hoor, die hebben namelijk naast het jongste lid, de grootste kans van slagen wat betreft een solo carriere. En we hebben nu eenmaal een bad mofo neger nodig die het goed doet bij de antillianen en andere allochtonen.quote:Op zondag 14 maart 2004 20:11 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Wat ben ik dan?? excuus-allochtoontje??
Allesquote:Op zondag 14 maart 2004 20:03 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Hoi Tech... alles goed?
iedere boyband heeft wel een allochtoon zoals jij het noemtquote:Op zondag 14 maart 2004 20:11 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Wat ben ik dan?? excuus-allochtoontje??
Ja hier ook alles chill. Wel druk druk druk de komende twee weken..tentamens, verjaardag van m'n moeder samen met m'n broer regelen.quote:Op zondag 14 maart 2004 20:14 schreef tech het volgende:
[..]
AllesMet jou ook?
Zijn er dan al banen open, of hoe wilde je dat oplossen?quote:Op zondag 14 maart 2004 20:11 schreef Cybart het volgende:
ja, ik heb hem vanmorgen ook al beloofd dat we het nog een keer vieren, dus dat scheelt.
en we gingen een keer om 7 uur sochtends bowlen
(hoe we daar op zijn gekomen is me ook een raadsel)
kegels in de tuin en bowlen maar! of opritquote:Op zondag 14 maart 2004 20:17 schreef tech het volgende:
[..]
Zijn er dan al banen open, of hoe wilde je dat oplossen?
Is dit hetzelfde als het veelvuldige: ik wil naar de bios maar niemand wil mee?quote:Op zondag 14 maart 2004 19:43 schreef Kugari-Ken het volgende:
flauw.quote:Op zondag 14 maart 2004 20:21 schreef NathaN het volgende:
[..]
Is dit hetzelfde als het veelvuldige: ik wil naar de bios maar niemand wil mee?
Nee want hier hebben al minstens twee personen interesse inquote:Op zondag 14 maart 2004 20:21 schreef NathaN het volgende:
[..]
niks flauw, gewoon een legitieme vraag.quote:Op zondag 14 maart 2004 20:23 schreef Jerruh het volgende:
flauw.
Me denkt Kugari-Ken heeft een vriendje nodigquote:Op zondag 14 maart 2004 20:21 schreef NathaN het volgende:
[..]
Dus dit is niet gewoon een vage kreet die bij een vage kreet blijft en bij interesse uitloopt op niets?quote:Op zondag 14 maart 2004 20:24 schreef Kugari-Ken het volgende:
Nee want hier hebben al minstens twee personen interesse in
Veel plezier danquote:Op zondag 14 maart 2004 20:25 schreef Kugari-Ken het volgende:
anyway... peking expres
I'm off
en daarna Dead like Me
I'm offer
Smakelijk en have fun!quote:Op zondag 14 maart 2004 20:25 schreef Kugari-Ken het volgende:
anyway... peking expres
I'm off
en daarna Dead like Me
I'm offer
Oh ja, is goed. Ik organiseer dat wel een keertje. Mijn oprit is 100 meter lang, alleen nog even kegels en een bal regelen.quote:Op zondag 14 maart 2004 20:20 schreef Jerruh het volgende:
kegels in de tuin en bowlen maar! of oprit.
Mmm Peking Express....zal ik het gaan volgenquote:Op zondag 14 maart 2004 20:25 schreef Kugari-Ken het volgende:
anyway... peking expres
I'm off
en daarna Dead like Me
I'm offer
Ja dit vroeg ik me ook af, want het programma was toch van de makers van Expeditie Robinson??quote:Op zondag 14 maart 2004 20:28 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Mmm Peking Express....zal ik het gaan volgen![]()
Ow, ik dacht dat gewoon de Chinees gearriveerd was...quote:Op zondag 14 maart 2004 20:30 schreef wizarddragon het volgende:
Ja dit vroeg ik me ook af, want het programma was toch van de makers van Expeditie Robinson??
whahahaquote:Op zondag 14 maart 2004 20:30 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat gewoon de Chinees gearriveerd was...
Voor de TV of Robert?quote:Op zondag 14 maart 2004 20:31 schreef Idril-2 het volgende:
*ogen in achterhoofd aanzet*
jah, maar dan zonder Bounty eiland, wat heb je daar nou weer aan?quote:Op zondag 14 maart 2004 20:30 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ja dit vroeg ik me ook af, want het programma was toch van de makers van Expeditie Robinson??
Tis nu al erg vertrouwd met Roos van Acker en Ernst Paul Hasselbach.quote:Op zondag 14 maart 2004 20:33 schreef blublub het volgende:
[..]
jah, maar dan zonder Bounty eiland, wat heb je daar nou weer aan?
Bounty's en Chinees eten past ook helemaal niet samen...quote:Op zondag 14 maart 2004 20:33 schreef blublub het volgende:
jah, maar dan zonder Bounty eiland, wat heb je daar nou weer aan?
Allebeiquote:Op zondag 14 maart 2004 20:32 schreef NathaN het volgende:
[..]
Voor de TV of Robert?
maar wat is nou de bedoeling van t programma?quote:Op zondag 14 maart 2004 20:34 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Tis nu al erg vertrouwd met Roos van Acker en Ernst Paul Hasselbach.
Peking Expressquote:Op zondag 14 maart 2004 20:36 schreef blublub het volgende:
[..]
maar wat is nou de bedoeling van t programma?
ja dat wist ik eigenlijk al wel. ga t maar eens even opzetten, maar vind t nog niet erg boeiend...quote:
ik haat die man.quote:Op zondag 14 maart 2004 21:13 schreef blublub het volgende:
die ene vatsige figuur die met zn sectaresse is getrouwd, wat een irritant figuur zeg, die mensen zijn straat arm, die leven iedere dag zo, gaat ie een beetje zitten zeiken over zn slechte bed
*ril*quote:Op zondag 14 maart 2004 21:13 schreef blublub het volgende:
die ene vatsige figuur die met zn sectaresse is getrouwd, wat een irritant figuur zeg, die mensen zijn straat arm, die leven iedere dag zo, gaat ie een beetje zitten zeiken over zn slechte bed
is dat die lange dunne, die in dat enge hotel kwamen? heb t niet helemaal gevolgd, maar die vadsige vent sloeg echt alles, wat een verwende irritant kerelquote:Op zondag 14 maart 2004 21:28 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
ik haat die man.
fatje dat is het, een fatje
maar ik heb wel aan meer mensen een hekel, zoals die vriend van Rani... die leeft een beetje te veel in z'n eigen film.
maar ze zijn zooo stomquote:Op zondag 14 maart 2004 21:36 schreef beaverhausen het volgende:
die belgische tweeling is wel erg leuk
typootje, gefikstquote:Op zondag 14 maart 2004 21:32 schreef Idril-2 het volgende:
"pour un flirt avec toi je ferai n'importe quoi"-MD
het is ferais![]()
Klassieke wasschenaerder lul, wel geinig om te zien ploeterenquote:Op zondag 14 maart 2004 21:28 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
ik haat die man.
fatje dat is het, een fatje
maar ik heb wel aan meer mensen een hekel, zoals die vriend van Rani... die leeft een beetje te veel in z'n eigen film.
Kon minder meneer Geweldig, veel puin geruimd de afgelopen dagen.quote:Op zondag 14 maart 2004 21:39 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
typootje, gefikst
en hoe'st verder?
neequote:Op zondag 14 maart 2004 21:46 schreef ikbengeweldig het volgende:
zijn jullie in slaap gevallen?
hij doet het niequote:Op zondag 14 maart 2004 21:47 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
nou, hup dan!
ik wacht op gerdoquote:Op zondag 14 maart 2004 21:49 schreef blublub het volgende:
[..]
nee
*oppep*quote:Op zondag 14 maart 2004 21:49 schreef Idril-2 het volgende:
[..]
Kon minder meneer Geweldig, veel puin geruimd de afgelopen dagen.
Het lijkt alsof de voorjaarsmoeheid toeslaat. Iedereen die ik ken is wel een dagje depri
Ik kijk nergens meer van opquote:Op zondag 14 maart 2004 21:50 schreef blublub het volgende:
die heteros denken ook maar aan 1 ding![]()
hoezo niet?quote:Op zondag 14 maart 2004 21:52 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Ik kijk nergens meer van op
*oppepper aanpakt*quote:Op zondag 14 maart 2004 21:51 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
*oppep*
Ojeetje mevrouw Idril, blijft u er wel bij?
quote:Op zondag 14 maart 2004 21:50 schreef blublub het volgende:
die heteros denken ook maar aan 1 ding![]()
Die Reinier is inderdaad erg ja.quote:Op zondag 14 maart 2004 21:57 schreef wizarddragon het volgende:
OMG...apart dat ik na 1 aflevering van Peking Express al aan mensen kan ergeren --> Reinier en zijn vrouw/secretaresse.
ENG, je zou erquote:Op zondag 14 maart 2004 21:57 schreef wizarddragon het volgende:
OMG...apart dat ik na 1 aflevering van Peking Express al aan mensen kan ergeren --> Reinier en zijn vrouw/secretaresse.
Die tweeling waren wel leuk ja...alleen erg dom.quote:Op zondag 14 maart 2004 22:01 schreef Remix het volgende:
Die tweeling is wel leuk.. dat accent
hoe issie eej??quote:Op zondag 14 maart 2004 22:03 schreef Remix het volgende:
Jerruh!
Dom inderdaad. Volgens mij zijn dit het soort mensen die teren op hun uiterlijk en status als een-eiige tweeling.quote:Op zondag 14 maart 2004 22:04 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Die tweeling waren wel leuk ja...alleen erg dom.
Kan, ik heb alleen het laatste half uur gezien en toen waren ze niet echt in beeld ofso.quote:Op zondag 14 maart 2004 22:04 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Die tweeling waren wel leuk ja...alleen erg dom.
Goej, tijdje weggeweest hierquote:Op zondag 14 maart 2004 22:07 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hoe issie eej??
bartjuh en wizard: iets dat leuker is dan expeditierobinson
?
Die tweeling vond ik ook corpsbal-typjes.quote:Op zondag 14 maart 2004 22:07 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Dom inderdaad. Volgens mij zijn dit het soort mensen die teren op hun uiterlijk en status als een-eiige tweeling.
quote:Reinier is de teef in zijn sm-relatie, en dat wijf van hem is de opperteef die pakken slaag uitdeelt.
Twee totaal verschillende programma. ER ging meer over het survival/groepsgedrag van mensen op een eiland. PE is meer een cultuur/backpackers-programma.quote:Op zondag 14 maart 2004 22:07 schreef Jerruh het volgende:
[..]
hoe issie eej??
bartjuh en wizard: iets dat leuker is dan expeditierobinson
?
Ze zijn d'r stil van ...quote:Op zondag 14 maart 2004 22:10 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Die tweeling vond ik ook corpsbal-typjes.
[..]
... aparte analyse
mwah, heb jij wel eens een echte corpsbal gezien?quote:Op zondag 14 maart 2004 22:10 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Die tweeling vond ik ook corpsbal-typjes.
[..]
quote:Op zondag 14 maart 2004 21:57 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Gerdoow?
jah das die vadsige toch?quote:Op zondag 14 maart 2004 21:58 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Die Reinier is inderdaad erg ja.
Ja...op campus (UVT)quote:Op zondag 14 maart 2004 22:22 schreef blublub het volgende:
[..]
mwah, heb jij wel eens een echte corpsbal gezien?
nou, ik vond hen nou niet echt typische corpsballen, maar misschien zijn de onze anders ofzo? en twente heeft officieel toch geen corps?quote:Op zondag 14 maart 2004 22:24 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ja...op campus (UVT)
corps of niet, het type is universeel...quote:Op zondag 14 maart 2004 22:27 schreef blublub het volgende:
nou, ik vond hen nou niet echt typische corpsballen, maar misschien zijn de onze anders ofzo? en twente heeft officieel toch geen corps?
Twente?? Weet ik niet. Ik studeer in Tilburgquote:Op zondag 14 maart 2004 22:27 schreef blublub het volgende:
[..]
nou, ik vond hen nou niet echt typische corpsballen, maar misschien zijn de onze anders ofzo? en twente heeft officieel toch geen corps?
IJS!quote:Op zondag 14 maart 2004 22:32 schreef ikbengeweldig het volgende:
ola!
quote:Op zondag 14 maart 2004 22:30 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Twente?? Weet ik niet. Ik studeer in Tilburg
mwah, je hoort altijd dat de leidsche zo erg zijn. Het zijn niet mijn vrienden, maar ik vind ze eik bestwel ok, de uitwassen daargelaten.quote:Op zondag 14 maart 2004 22:29 schreef NathaN het volgende:
[..]
corps of niet, het type is universeel...
utrechtse kunnen er ook wel wat van. vind een groot deel toch wel waanzinnig irritant, maar sommigen zijn ook echt heel ok. en heb niks tegen verenigingen verder hoor....quote:Op zondag 14 maart 2004 22:34 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
mwah, je hoort altijd dat de leidsche zo erg zijn. Het zijn niet mijn vrienden, maar ik vind ze eik bestwel ok, de uitwassen daargelaten.
St. Olofquote:Op zondag 14 maart 2004 22:34 schreef blublub het volgende:
[..]
maar daar toch ook niet?
naja, doet er ook niet toe
ik ben geen lid, maar mag er graag een beetje tegen aan schurken. feestjes meepakken enzo.quote:Op zondag 14 maart 2004 22:36 schreef blublub het volgende:
[..]
utrechtse kunnen er ook wel wat van. vind een groot deel toch wel waanzinnig irritant, maar sommigen zijn ook echt heel ok. en heb niks tegen verenigingen verder hoor....
ik word volgend jaar lid denk ik, maar niet van UVSV (dames variant van t corps hier) ben wel eens in de 'disco' van t corps hier geweest maar daar vond ik nou echt geen aars aanquote:Op zondag 14 maart 2004 22:39 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
ik ben geen lid, maar mag er graag een beetje tegen aan schurken. feestjes meepakken enzo.
hoe werkt dat dan, zogenaamd geen ontgroening?quote:Op zondag 14 maart 2004 22:36 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
St. Olof(Plato ook wel, maar dan zonder ontgroening, zogenaamd dan)
Zolang ze maar niet naast je gaan zittenquote:Op zondag 14 maart 2004 22:36 schreef blublub het volgende:
en heb niks tegen verenigingen verder hoor....
Haha, geen uvje?quote:Op zondag 14 maart 2004 22:42 schreef blublub het volgende:
ik word volgend jaar lid denk ik, maar niet van UVSV (dames variant van t corps hier) ben wel eens in de 'disco' van t corps hier geweest maar daar vond ik nou echt geen aars aan
uvje?quote:Op zondag 14 maart 2004 22:46 schreef NathaN het volgende:
[..]
Haha, geen uvje?
Ze zeggen dat ze niet aan ontgroeningen doen, maar eigenlijk doen ze het wel, alleen het wordt niet zo openbaar gebracht.quote:Op zondag 14 maart 2004 22:43 schreef blublub het volgende:
[..]
hoe werkt dat dan, zogenaamd geen ontgroening?
oh sneakyquote:Op zondag 14 maart 2004 22:47 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ze zeggen dat ze niet aan ontgroeningen doen, maar eigenlijk doen ze het wel ,alleen het wordt niet zo openbaar gebracht.
hier heb je dan geen 'verenigingsontgroening', maar stiekem wel nog steeds een 'dispuutsontgroening'quote:Op zondag 14 maart 2004 22:43 schreef blublub het volgende:
[..]
hoe werkt dat dan, zogenaamd geen ontgroening?
waarbij?quote:Op zondag 14 maart 2004 22:47 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
hier heb je dan geen 'verenigingsontgroening', maar stiekem wel nog steeds een 'dispuutsontgroening'
iig heeft Quintus dat, Minerva (hét corps) heeft natuurlijk wel gewoon een klassieke ontgroeningquote:Op zondag 14 maart 2004 22:48 schreef blublub het volgende:
[..]
waarbij?
De gangbare aanduiding voor UVSV-"dames"quote:Op zondag 14 maart 2004 22:46 schreef blublub het volgende:
uvje?
lievquote:
maar je kunt toch gewoon ook niet bij een dispuut gaan? jah, tuurlijk heeft Minerva dat welquote:Op zondag 14 maart 2004 22:49 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
iig heeft Quintus dat, Minerva (hét corps) heeft natuurlijk wel gewoon een klassieke ontgroening
oh jah, die gevaartes die als sjaars binnenkomen, mooi slank enzo, en die na een aantal jaar weer helemaal vetgemest met een mega-aars weer weggaanquote:Op zondag 14 maart 2004 22:49 schreef NathaN het volgende:
[..]
De gangbare aanduiding voor UVSV-"dames"
ja, maar zonder dispuut is d'r niet zo vreselijk veel aan een vereniging lijkt me, heb je minder rechten ook meen ik. Ik heb ook wel eens gehoord van een soort bij-dispuutschopcommissie. Ik ken een Quint zonder dispuut, die kwam daar na een half jaar al nooit meer.quote:Op zondag 14 maart 2004 22:50 schreef blublub het volgende:
[..]
maar je kunt toch gewoon ook niet bij een dispuut gaan? jah, tuurlijk heeft Minerva dat wel
Hele batallions lopen er daarvan door de straten hierquote:Op zondag 14 maart 2004 22:51 schreef blublub het volgende:
[..]
oh jah, die gevaartes die als sjaars binnenkomen, mooi slank enzo, en die na een aantal jaar weer helemaal vetgemest met een mega-aars weer weggaan
hiero gaan niet veel mensen bij een dispuut hoor. maar haal je niet dispuut en jaarclub door elkaar? want idd je hebt een rest-jaarclub en zonder jaarclub is er zeker weinig aanquote:Op zondag 14 maart 2004 22:52 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
ja, maar zonder dispuut is d'r niet zo vreselijk veel aan een vereniging lijkt me, heb je minder rechten ook meen ik. Ik heb ook wel eens gehoord van een soort bij-dispuutschopcommissie. Ik ken een Quint zonder dispuut, die kwam daar na een half jaar al nooit meer.
nou, Quintus (wannabe-corps) heeft alleen maar verticale verbanden, geen jaarclubs/cordials dus. Dan is er idd geen bal aan.quote:Op zondag 14 maart 2004 22:54 schreef blublub het volgende:
[..]
hiero gaan niet veel mensen bij een dispuut hoor. maar haal je niet dispuut en jaarclub door elkaar? want idd je hebt een rest-jaarclub en zonder jaarclub is er zeker weinig aan
oh ok, bij ons (wij hebben 2 wannabe-corps) heb je dus wel jaarclubs, dus dat werkt dan weer anders ja. maar jij zit dus nergens bij?quote:Op zondag 14 maart 2004 22:55 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
nou, Quintus (wannabe-corps) heeft alleen maar verticale verbanden, geen jaarclubs/cordials dus. Dan is er idd geen bal aan.
nee, ernstig knor hier. maar ik vermaak me zo ook welquote:Op zondag 14 maart 2004 22:58 schreef blublub het volgende:
[..]
oh ok, bij ons (wij hebben 2 wannabe-corps) heb je dus wel jaarclubs, dus dat werkt dan weer anders ja. maar jij zit dus nergens bij?
knor???quote:Op zondag 14 maart 2004 23:02 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
nee, ernstig knor hier. maar ik vermaak me zo ook wel
ik was deze zomer intromentor, kon ik overal weer es rondkijken. Ik heb er nog even over gedacht om ergens lid te gaan worden, maar toch maar niet.quote:Op zondag 14 maart 2004 23:06 schreef blublub het volgende:
[..]
knor???
jah ik ook wel tot nu toe, maar overweeg t toch voor volgend jaar, lijkt me toch wel leuk om t eens mee te maken
wat is nou knor?quote:Op zondag 14 maart 2004 23:10 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
ik was deze zomer intromentor, kon ik overal weer es rondkijken. Ik heb er nog even over gedacht om ergens lid te gaan worden, maar toch maar niet.
trustenquote:Op zondag 14 maart 2004 23:13 schreef NathaN het volgende:![]()
ben ik niemand?quote:Op zondag 14 maart 2004 23:21 schreef Idril-2 het volgende:
is er nog iemand
geloof tquote:Op zondag 14 maart 2004 23:24 schreef Idril-2 het volgende:
*traantjes afdroog*
Hoi Blubje. Nemen wij de honneurs waar, op dit herenforum?
ik ookquote:Op zondag 14 maart 2004 23:26 schreef Idril-2 het volgende:
ik ben een meisjedie hier een plekje gevonden heeft
quote:Op zondag 14 maart 2004 23:28 schreef Remix het volgende:
Hmm Idril is al aan versie 2.0 toe?
quote:Op zondag 14 maart 2004 23:28 schreef Remix het volgende:
Hmm Idril is al aan versie 2.0 toe?
knor is niet-corpslid en in meer algemene vorm niet-lidquote:Op zondag 14 maart 2004 23:14 schreef blublub het volgende:
[..]
wat is nou knor?
jah, ik was ook wezen kijken deze zomer, maar twijfelde nog te veel, maar doe t toch maar wel komend jaar. waar zou je dan bij willen, als je ergens bij zou gaan?
Trusten mevrouw Idrilquote:Op zondag 14 maart 2004 23:35 schreef Idril-2 het volgende:
Anyway, ik ga slapen nu. Welterusten!
Truste iedereen...ik ga ook m'n bed opzoekenquote:Op zondag 14 maart 2004 23:37 schreef Vlarp het volgende:
ja hoI!
Ik ga maar meteen slapem, anders ben ik dood morgen. Ik praat jullie morgen wel bij..
slaap lekkers enzo
oh okquote:Op zondag 14 maart 2004 23:36 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
knor is niet-corpslid en in meer algemene vorm niet-lid
Eau nou 'k dacht dat je eerst zonder die 2 hier zatquote:Op zondag 14 maart 2004 23:30 schreef Idril-2 het volgende:
[..]
Ben maar in m'n eentje hoor, maar de naam was al bezet... zeggen ze
wie?quote:Op zondag 14 maart 2004 23:53 schreef beaverhausen het volgende:
*zucht*
Bothwell
dat is idd nogal triest ja.quote:Op zondag 14 maart 2004 23:51 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik vind corpsstudentjes altijd een beetje zielig. Vooral als ze klaar zijn met hun studie..
Helemaal als ze dan geen baan kunnen vinden, omdat je bij een sollicitatie iets meer moet kunnen vertellen dan het standaard bwabwah bestuur dit bestuur dat cv-building-geblaat.
* G_E komt uit een oude corporale familie, maar is als een lief klein eigenwijs zwart schaapje nooit lid geworden.
quote:Op zondag 14 maart 2004 23:54 schreef blublub het volgende:
[..]
wie?
hm, mwah geef mij maar Ericquote:Op zondag 14 maart 2004 23:58 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
[afbeelding]
uit de BBC2 serie Gumpowder, Treason & Plot.
En dat moet een knappe man verbeelden?quote:Op zondag 14 maart 2004 23:58 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
[afbeelding]
uit de BBC2 serie Gumpowder, Treason & Plot.
welke doos?quote:Op maandag 15 maart 2004 00:01 schreef beaverhausen het volgende:
Okeej, heel knap is ie niet maar hij is wel heel erg
die tweeling is ook welmaar ze zijn niet echte de scherpste potloden uit de doos.
Ik heb 'm na 20 minuten afgezet.quote:Op zondag 14 maart 2004 23:53 schreef beaverhausen het volgende:
*zucht*
Bothwell
quote:Op maandag 15 maart 2004 00:02 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik heb 'm na 20 minuten afgezet..
euhm... kleurpotlodendoos?quote:Op maandag 15 maart 2004 00:02 schreef blublub het volgende:
[..]
welke doos?
jijquote:
ik denk dat ze lief klein zwart schaapje G_E bedoeltquote:
ohquote:Op maandag 15 maart 2004 00:04 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
euhm... kleurpotlodendoos?![]()
quote:Op maandag 15 maart 2004 00:03 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
[afbeelding]
En door jou toedoen heb ik juist gekeken!!
Ik heb twee uur met ingehouden adem zitten kijkenquote:Op maandag 15 maart 2004 00:05 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
.
Mea Culpa, mea maxima culpa, maar Ryo & Dee waren sterker..
quote:Op maandag 15 maart 2004 00:05 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
ik denk dat ze lief klein zwart schaapje G_E bedoelt
quote:
En hij lijkt niet op G_Equote:Op maandag 15 maart 2004 00:12 schreef blublub het volgende:
[..]
das een wit schaap
mooi kruisquote:
*er niet over mee praten kanquote:Op maandag 15 maart 2004 00:13 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En hij lijkt niet op G_E
Zwart. Het is een zwart schaap, als in:quote:Op maandag 15 maart 2004 00:12 schreef blublub het volgende:
[..]
das een wit schaap
twustuh bwievjuhquote:Op maandag 15 maart 2004 00:16 schreef beaverhausen het volgende:twusten bwubwub
Dag mevrouw doctor-to-be.quote:Op maandag 15 maart 2004 00:16 schreef blublub het volgende:
ik ga lekker slapen,
fijne avond nog en slaap lekker straks*
quote:Op maandag 15 maart 2004 00:26 schreef Ang3l het volgende:
poetshomo kan echter wel leuk foto's makenhetzij wat onscherp
[afbeelding]
Ligt aan lichtval. Tis echt heeeel donkerbruinquote:Op maandag 15 maart 2004 00:28 schreef beaverhausen het volgende:
euhm... Ang3l, ik dacht dat je chocola op je hoofd had nu. Dit lijkt meer op drop
Ja.quote:Op maandag 15 maart 2004 00:32 schreef Great_Expectations het volgende:
Ben ik trouwens de enige die bij poetsen in eerste instantie denkt aan de schunnige betekenis?
Ja. Vrees van wel.quote:Op maandag 15 maart 2004 00:32 schreef Great_Expectations het volgende:
Ben ik trouwens de enige die bij poetsen in eerste instantie denkt aan de schunnige betekenis?
quote:Op maandag 15 maart 2004 00:35 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja.
Eey psst ... 21 maart.... optreden bij jou AH-tjequote:Op maandag 15 maart 2004 00:38 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
[afbeelding]
Oh.. nou ehm.. dan euh...
Mogguh!quote:Op maandag 15 maart 2004 06:57 schreef Cybart het volgende:
I....need.....coffee....
moguh!
succes!quote:Op maandag 15 maart 2004 07:02 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Mogguh!
Zo, eerst maar eens naar de woonplaats van mijn ouders, om mijn tandarts met een bezoekje te vereren...
Tot vanmiddag!
En Cybart zag dat het goed was?quote:Op maandag 15 maart 2004 08:22 schreef Cybart het volgende:
en toen was er cappuccino
je bedoeld een soort rebirth?quote:Op maandag 15 maart 2004 08:43 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
En Cybart zag dat het goed was?
Au!quote:Op maandag 15 maart 2004 09:51 schreef Semisane het volgende:
Oei..Nathan aan het ziek worden...*Uit de buurt blijf, zakje sinaasappels aangooi*
quote:Op maandag 15 maart 2004 09:57 schreef NathaN het volgende:
[..]
Au!
Doe dat in het vervolg als ik wel kijk...
*hamer aangeef*quote:Op maandag 15 maart 2004 10:12 schreef Jerruh het volgende:
(mogguh'
duimt voor wizard en zijn tentamen
en mijn toetsenbord doet weer raar.
Ik doe er een duimpje bij.quote:Op maandag 15 maart 2004 10:12 schreef Jerruh het volgende:
(mogguh'
Wellicht omdat tie vies is? http://www.webwereld.nl/nieuws/18018.phtmlquote:en mijn toetsenbord doet weer raar.
Dank je.quote:Op maandag 15 maart 2004 10:08 schreef Semisane het volgende:
Sowwie
Was echt goed bedoeld hoor.
![]()
Toch wel wijs dan dat ik het mes niet naar je heb gegooid![]()
*Mesje aangeef*
moguhquote:Op maandag 15 maart 2004 10:12 schreef Jerruh het volgende:
(mogguh'
en mijn toetsenbord doet weer raar.
*amer aanneemt van nathan en semi de hersens inslaat*quote:Op maandag 15 maart 2004 10:16 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ik doe er een duimpje bij.
[..]
Wellicht omdat tie vies is? http://www.webwereld.nl/nieuws/18018.phtml![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |