Zit al op 72 movesquote:Op zondag 14 maart 2004 21:30 schreef PeuRac het volgende:
Zinloos, nee we hadden het over de groene muur, daar ben jij nog niet.
Die draaischijf is niet moeilijk, helemaal niet. * PeuRac had 13 moves
Heb hem in 94quote:Op zondag 14 maart 2004 21:30 schreef PeuRac het volgende:
Zinloos, nee we hadden het over de groene muur, daar ben jij nog niet.
Die draaischijf is niet moeilijk, helemaal niet. * PeuRac had 13 moves
Ik betaal nooit de volledige prijs, danwel door ze met korting te kopen, of in Duitsland (k woon pal naast de grens), of gevallen spullenquote:Op zondag 14 maart 2004 21:31 schreef zinloos het volgende:
[..]
Heb ook wel een deel origineel hoor, maar als ik al mn cd's origineel had moeten kopen, had ik geen kleren meer aan enzo, schiet ook niet op....
Dan valt het wel te doen. Wat voor muziek luister je trouwens meestal??quote:Op zondag 14 maart 2004 21:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik betaal nooit de volledige prijs, danwel door ze met korting te kopen, of in Duitsland (k woon pal naast de grens), of gevallen spullen
Staat op de kaart in de PC (als je die hebt zit je goed).quote:Op zondag 14 maart 2004 21:35 schreef BoJo het volgende:
ben nu bij die muur met vakjes, neem aan dat dat de groene muur is
Van alles, Rock, Pop, een beetje Soul en R&B, en zelfs klassiekquote:Op zondag 14 maart 2004 21:36 schreef zinloos het volgende:
[..]
Dan valt het wel te doen. Wat voor muziek luister je trouwens meestal??
Bij vier ging hij open bij mij, als je de tips die ik gegeven heb, moet je hem open kunnen krijgenquote:Op zondag 14 maart 2004 21:39 schreef BoJo het volgende:
arrghh 5 vakjes over
Trustequote:Op zondag 14 maart 2004 21:41 schreef MutZ het volgende:
Ik ga maffen...Ja, ik weet het... het is vroeg... maar ik ben helemaal dood...
Truste allemaal... Puzzel ze...
@TF, check je mail...
ja opeens ook bij 4 vakjesquote:Op zondag 14 maart 2004 21:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bij vier ging hij open bij mij, als je de tips die ik gegeven heb, moet je hem open kunnen krijgen
Ik ben wel goedquote:Op zondag 14 maart 2004 21:43 schreef BoJo het volgende:
[..]
ja opeens ook bij 4 vakjes![]()
quote:Op zondag 14 maart 2004 21:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben wel goed![]()
![]()
Behoorlijk uitgebreide smaak dusquote:Op zondag 14 maart 2004 21:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Van alles, Rock, Pop, een beetje Soul en R&B, en zelfs klassiek(komt door m'n vriendin, maar is echt waar, super mooi).
Ik heb Alicia Keys, tot Ilse de Lange, Avril Lavigne, Scooter, Bryan Adams, Dido, Muse. Lekker breed dus, voor elke stamming wat anders.
Omdat om 22.10 Ali G begintquote:Op zondag 14 maart 2004 21:48 schreef ook_gek het volgende:
waarom kijk ik jambers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |