quote:Op zondag 14 maart 2004 20:22 schreef zinloos het volgende:
[..]
Hoe heb je dat gedaan in die kamer met al die wielen? Wat moet je met die pen en dat papier??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
-spoiler- zie PeuRacs postquote:Op zondag 14 maart 2004 20:22 schreef zinloos het volgende:
[..]
Hoe heb je dat gedaan in die kamer met al die wielen? Wat moet je met die pen en dat papier??
nee, met dat schaken (ben ik nu mee bezig)quote:Op zondag 14 maart 2004 20:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mat dat lazer aparaat bedoel je?
damn wat een simpel linkje kan doen
quote:Op zondag 14 maart 2004 20:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Had dus gewoon scheef zitten klikken toen ik dat probeerdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forza Ferrari!
Dat schaken is kutquote:Op zondag 14 maart 2004 20:30 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee, met dat schaken (ben ik nu mee bezig)
valt wel mee, kan ik wel redelijk... ooeeh nu word het engquote:Op zondag 14 maart 2004 20:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat schaken is kut![]()
Ik bedoel met omschrijving, ik hou echt de volgorde niet bijquote:Op zondag 14 maart 2004 20:38 schreef BoJo het volgende:
Ben de tel kwijt geraakt... iig dat level na het schaken.
ff doorzetten zo moeilijk is die niet, je moet meestal naar de afwijkende zoeken. Maar je hebt gelijk, die is goed doorbijten.quote:Op zondag 14 maart 2004 20:42 schreef ThaFreak het volgende:
ik ben gestopt bij die irri smilie code geval
quote:Op zondag 14 maart 2004 20:42 schreef ThaFreak het volgende:
ik ben gestopt bij die irri smilie code geval
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Forza Ferrari!
welke PC omschrijf de kamer eensquote:Op zondag 14 maart 2004 20:47 schreef BoJo het volgende:
hij gaat straks wel weer door....trust me
ik zit nu in een computer te loeren, weet nog niet wat ik ermee moet...
Je zit gelijk achter de pc, de COMMAND CODE had ik al gevonden en nu zie ik de kamer waarmee het allemaal mee begon op het scherm samen met letters. ik druk op van alles maar gebeurd weinig.quote:Op zondag 14 maart 2004 20:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
welke PC omschrijf de kamer eens
quote:Op zondag 14 maart 2004 20:53 schreef BoJo het volgende:
[..]
Je zit gelijk achter de pc, de COMMAND CODE had ik al gevonden en nu zie ik de kamer waarmee het allemaal mee begon op het scherm samen met letters. ik druk op van alles maar gebeurd weinig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
LOLquote:Op zondag 14 maart 2004 21:00 schreef Wiseone het volgende:
Ik kom niet eens uit de eerste kamer...
quote:Op zondag 14 maart 2004 20:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik kan niet meer logisch nadenken...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dat laatste wat je zegt moet dat op dezelfde regel of een spatie ertussen?
quote:Op zondag 14 maart 2004 21:05 schreef BoJo het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op zondag 14 maart 2004 20:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Eerst de code dan enter, en daarna het woord, dan krijg je te lezen dat de deur misschien open is oidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik kan niet meer logisch nadenken...![]()
dat laatste wat je zegt moet dat op dezelfde regel of een spatie ertussen?"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |