hoe krijg ik de deur open in dat level met dat laser aparaat......quote:Op zondag 14 maart 2004 19:33 schreef Xtreem het volgende:
[..]
verslavend hea?![]()
quote:Op zondag 14 maart 2004 19:37 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
hoe krijg ik de deur open in dat level met dat laser aparaat......
ik heb de openhaard aan gedaan.....
stuk uit de security box gelaserd en terug geplaatst....
maar deur gaat niet open![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Forza Ferrari!
mijn dank is grootquote:Op zondag 14 maart 2004 19:37 schreef BoJo het volgende:
[..]
je moet even puzzellen met die stukjes zodat dat staafje erin kan...
quote:Op zondag 14 maart 2004 19:38 schreef zinloos het volgende:
[..]
had de stukjes er verkeer in gedaan.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
quote:Op zondag 14 maart 2004 19:40 schreef ThaFreak het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op zondag 14 maart 2004 19:38 schreef zinloos het volgende:
[..]
Blond?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. had de stukjes er verkeer in gedaan.....
Forza Ferrari!
quote:Op zondag 14 maart 2004 19:41 schreef zinloos het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
quote:Op zondag 14 maart 2004 19:42 schreef Xtreem het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op zondag 14 maart 2004 19:41 schreef zinloos het volgende:Het viel mee, als er behoefte aan is kan ik ff alle knoppen op een rij posten die je moet indrukken. Ik ga nu ff weg toch 8 uur, dan weer verder puzzelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forza Ferrari!
Ik zou kunnen zeggen welke je moet drukken, heb het bijgehouden vanaf het begin, maja, heb ik eigenlijk geen zin inquote:Op zondag 14 maart 2004 19:47 schreef BoJo het volgende:
Ik zit nu bij dat knoppendruk alarm...wat is dat irritant zeg...net toen ik dacht dat het niet irritanter kon worden...
Ga daar nu ook aan beginnenquote:Op zondag 14 maart 2004 20:03 schreef BoJo het volgende:
heb het al
kzit nu vast in die kamer met die motorfiets en brandweerslang
Was iid niet zo moeilijkquote:Op zondag 14 maart 2004 20:06 schreef BoJo het volgende:
Ben al weer kamer verder
Mat dat lazer aparaat bedoel je?quote:Op zondag 14 maart 2004 20:19 schreef BoJo het volgende:
Ben nu bij die kamer met de brandende openhaard. snap niet helemaal hoe nu verder...
Hoe heb je dat gedaan in die kamer met al die wielen? Wat moet je met die pen en dat papier??quote:Op zondag 14 maart 2004 20:19 schreef BoJo het volgende:
Ben nu bij die kamer met de brandende openhaard. snap niet helemaal hoe nu verder...
edit- jawel , heb het gevonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |