ikke nog wel zin maar kom er eve niet uit....quote:Op zondag 14 maart 2004 17:10 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik zit ook vast daar
gelijk geen zin meer
Dat rat-ding-beest vangenquote:Op zondag 14 maart 2004 17:13 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ikke nog wel zin maar kom er eve niet uit....
moet ik wat met de diskette doos of zo??
dus met de diskette doos iets met de muisquote:Op zondag 14 maart 2004 17:15 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Dat rat-ding-beest vangen
Maar na een uurtje tegen hetzelfde aankijken ben je het wel snel zat.quote:Op zondag 14 maart 2004 17:22 schreef PeuRac het volgende:
je moet niet denken dat je t spel ff op een avondje uitspeelt, je moet soms echt goed nadenken, en heel goed opletten op deaanweizigingen.
can't do that, klik op doos, klik op muis niets....quote:Op zondag 14 maart 2004 17:20 schreef Xtreem het volgende:
Die muis vangen met de diskettedoos ja.....
wat hij zegtquote:Op zondag 14 maart 2004 17:38 schreef hollander172 het volgende:
Geen trap, geen muizengat. .
Volgens mij worden we in de maling genomen met deze tips...quote:Op zondag 14 maart 2004 17:39 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
wat hij zegt![]()
Je hebt toch een muis die over die lijntjes op de tegels looptquote:Op zondag 14 maart 2004 17:39 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
wat hij zegt![]()
dit is helemaal in het begin.....quote:Op zondag 14 maart 2004 17:48 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Je hebt toch een muis die over die lijntjes op de tegels looptanders zit ik jullie idd tips te geven voor en ander moment in het spel
quote:Op zondag 14 maart 2004 17:38 schreef MutZ het volgende:
We gaan hier niet het hele spel bespreken... Ik heb me er doorheen moeten worstelen, dus jullie ook...
diskette + pc = codequote:Op zondag 14 maart 2004 17:04 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
hoe kom ik door die code deur??
Ja dat snapt me neus ook, maar die doos is niet open te krijgen.quote:Op zondag 14 maart 2004 17:54 schreef Xtreem het volgende:
[..]
diskette + pc = code
ik heb een vermoeden dat je die kunt laten smelten met heating radiator of zoquote:Op zondag 14 maart 2004 17:55 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ja dat snapt me neus ook, maar die doos is niet open te krijgen.![]()
Dan smelt de disk ook neem ik aan.quote:Op zondag 14 maart 2004 17:56 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ik heb een vermoeden dat je die kunt laten smelten met heating radiator of zo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |