Ik heb de fok! smilies in m'n msn gepropt dus het kan best...quote:Op zondag 14 maart 2004 14:44 schreef moniek het volgende:
ik noemde iem. laatst bReEzAhHsLeT, had ze nog nooit van gehoord
en idd, ik mis die smileys tijdens msn...
quote:Op zondag 14 maart 2004 14:44 schreef moniek het volgende:
ik noemde iem. laatst bReEzAhHsLeT, had ze nog nooit van gehoord
en idd, ik mis die smileys tijdens msn...
quote:Op zondag 14 maart 2004 14:50 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Ik heb de fok! smilies in m'n msn gepropt dus het kan best....
moet je linksom doenquote:Op zondag 14 maart 2004 14:59 schreef Gianluca het volgende:
Hoe zit dat nou trouwens met die tandpasta
TS heeft dus eigenlijk net iets te weinig geFOKt.quote:Op zondag 14 maart 2004 14:52 schreef idontlikepizza het volgende:
-Als je zo'n topic voor de 10 duizendste keer ziet
Hm, nuja, zolang hoef je daar niet voor rond te kijken
Maar breezahslet wordt toch op zich wel meer gebruikt doorgaans in het normale leven enzo?quote:Op zondag 14 maart 2004 15:55 schreef marchien het volgende:
als je -10 generalisatie roept en als je perongeluk ontdekt dat mensen in het echt toch echt niet weten wat een breezersletje is
spuit 11quote:Op zondag 14 maart 2004 17:11 schreef idiotforaliving het volgende:
begint te vloeken als je fok- smilies het niet doen op mirc
ik neem mn telefoon op met de woorden : "met Q" of "Met Qwea"quote:Op zondag 14 maart 2004 15:05 schreef ToT het volgende:
LOL Sorry.Het leek me ook al sterk dat dit niet al eens was geplaatst, maar ach, het was een poging waard!
LOL @ Biancavia!
Owjah:
- Als je telkens LOL zegt om iets grappigs
- Als je je nickname vertelt als iemand je vraagt hoe je heet!
weinig!quote:Op zondag 14 maart 2004 16:24 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Maar breezahslet wordt toch op zich wel meer gebruikt doorgaans in het normale leven enzo?
Niet dat die vriend mij gisteren snapte wat ik bedoelde met 'dat is gewoon een breezahslet'...
Wat is je nickname danquote:Op zondag 14 maart 2004 18:52 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik neem mn telefoon op met de woorden : "met Q" of "Met Qwea"
en als mensen me op het internet vragen van hoe heet je? mijn aw : Q of Qwea
En als er iets lolligs wordt gezegt roep ik zelfs IRL lol![]()
die eerste 2 zijn de schuld van mn vriedenDie noemen me IRL ook Q of Qwea
Dat is niet zo moeilijkquote:Op maandag 15 maart 2004 10:50 schreef pc-fr34k het volgende:
Als je schoenen zo vies zijn van de modder omdat je teveel baggert.
Je je de pleuris verveelt als je een weekban hebt.
Binnen 1 nacht ongeveer 200 posts erbij krijgt![]()
Je irl tegen elk meisje gaat zeggen dat ze mooie tieten heeft, net als in het fotoboek
Je elk uur wel een gesprek over bier begint.
Als iemand iets wilt weten: UTFS roepen.
Je bijhoud hoeveel je praat, zodat het telt als posts
Nee, maar je fokt dan wel teveelquote:Op maandag 15 maart 2004 10:59 schreef kooba het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk
dat wel jaquote:Op maandag 15 maart 2004 11:11 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Nee, maar je fokt dan wel teveel
quote:Op maandag 15 maart 2004 11:37 schreef Tokay het volgende:
Als je zowat alle usernames en bijbehorende avatars uit je hoofd kent.
Wanneer overigens deze volstrekt onbekenden serieus antwoord geven op al je problemen, weet je dat je met mede-FOK!kers te maken hebt.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:08 schreef juiced het volgende:
Als je over je relatieproblemen begint tegen volstrekt onbekenden die je op straat tegen komt.
Geregistreerd op: donderdag 11 mei 2006 @ 11:40quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:14 schreef Asmodian het volgende:
1. Asmodian 361
2. Pheno 290
3. tong80 289
![]()
![]()
![]()
(/
)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |