Precies... en ik vrees dat dan 99% van de MC's hun naam moeten gaan wijzigen...quote:Op zondag 14 maart 2004 16:36 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Waar staat MC voor denk je? Het zou hetzelfde zijn als voetbalclubs geen FC meer voor hun naam mogen plakken.
echt schuin, zijn kneepads waren goed versleten en niet door een schuurpapiertje...quote:Op zondag 14 maart 2004 18:05 schreef Rietvaerder het volgende:
Zo die kerel op Klaverblad Apeldoorn, die ging erg schuin,
ik ging iig aardig vlot door die bochtjesquote:Op zondag 14 maart 2004 18:07 schreef Rietvaerder het volgende:
Wie was nu eigenlijk de snelste op Apeldoorn? Niet dat het uitmaakt, maar vind ik altijd wel leuk om te weten
Tja, zo kan ik het ook, als ik er als aan aap naast ga hangenquote:Op zondag 14 maart 2004 18:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
echt schuin, zijn kneepads waren goed versleten en niet door een schuurpapiertje...
ik iets van 160 km gereden...
zou ik sowieso doen om gehoorbeschadiging te voorkomen.quote:Op zondag 14 maart 2004 18:09 schreef Makster het volgende:
Ook weer thuis. Tering wat waaide het hard, werd er echt GEK van. Niet normaal meer man! Ben bijna in staat om oordoppen aan te schaffen.
Nou heb nu ongeveer een uur met 150 gereden en VOLOP windquote:Op zondag 14 maart 2004 18:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
maar mark niet, het schijnt dat je 3 min 140 km/h kunt rijden zonder serieuze schade op te doen...
Weer stap opzij???? Uitkijken daarmee, wees blij dat ie je nog waarschuwdquote:Op zondag 14 maart 2004 18:09 schreef Makster het volgende:
Ook weer thuis. Tering wat waaide het hard, werd er echt GEK van. Niet normaal meer man! Ben bijna in staat om oordoppen aan te schaffen.
Maar het was vandaag inderdaad wel leuk ja! En ik ben er nu zeker van dat ik echt andere banden moet hebben. Op het klaverblad zette mijn achterband gewoon een stappie opzij
quote:Op zondag 14 maart 2004 18:17 schreef Makster het volgende:
Owja Pat281. Thanks voor het pinnen bij de pomp. Mail anders ff je rekeningnummer door dan maak ik het geld dadelijk ff over
a.scheurwater2@chello.nl
quote:Op zondag 14 maart 2004 18:16 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
zonder die auto's konden we ze goed bijhouden toch?
doe ik.quote:Op zondag 14 maart 2004 18:15 schreef Patrick281 het volgende:
Ik kon wel voorbij OPM maar eigenlijk vondt ik het wel fijn iemand voor mij..Die jongen begint goed.
Alleen Makster was uit het zicht verdwenen met zijn rotbandjes. Aansluiting met Riet en ZX9 raakten we kwijt door auto's die ertussen schoven.
Iedereen die pic's heeft mag ze ook mailen .. graag zelfs .. pbartATchello.nl
AT is apestaartje he.
Ook de foto's die gepost worden, dus onbewerkt graag!
ja klopt maar uit het zicht verdwenen ze in het begin niet.quote:Op zondag 14 maart 2004 18:19 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Volgens mij hadden we al 1.5 keer gehad toen er pas een auto tussenkwam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |