Dat terzijde....quote:Op zondag 14 maart 2004 09:11 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Maar gelijk had ie wel
Dat geldt toch voor allemaal? Wat hoor je nu nog van die bebrilde snuiter (behalve in die slecht geacteerde reclames), of van die engerd met z'n stekeltjes? Dat ene meisje dat 3e was (?) scoort ook een paar matige hitjes.quote:Probleem voor Henk Jan wordt natuurlijk dat zij een moment-idool zal zijn ALS ze idols zal winnen.
stoerquote:Op zondag 14 maart 2004 09:59 schreef Stinkschaap het volgende:
[..]
Dat geldt toch voor allemaal? Wat hoor je nu nog van die bebrilde snuiter (behalve in die slecht geacteerde reclames), of van die engerd met z'n stekeltjes? Dat ene meisje dat 3e was (?) scoort ook een paar matige hitjes.
Alleen die kale had style door er uit te gaan; die maakt nu wel goede muziek en scoort volgens mij niet onaardig.
Ik heb een baggerhekel aan dat Idols (vond het toch ff nodig om hier rond te kijken;)) hoewel het niveau dit jaar veel hoger lijkt te liggen. That is, in die 2 afleveringen die ik gezien heb
Het zou veel leuker zijn als je kon stemmen op wie je eruit wilde hebben....quote:Op zondag 14 maart 2004 09:21 schreef Toeps het volgende:
Ik heb op Alice gestemd. Enkel om de jury te narren. Gnagna...
Gewoon, ziet er normaal uit, niet zo'n aangepaste "idol mode freak" geinige spontane kop.quote:Op zondag 14 maart 2004 09:59 schreef TimmyAsd het volgende:
Wat ziet men in Erik?
Yep, maar dat levert minder ¤ op... [hj-modus] En we moeten toch ergens aan verdienen als zelfs onze Idols-kandidaten al openlijk vertellen wel eens iets te downloaden... [/hj-modus]quote:Op zondag 14 maart 2004 10:02 schreef texelonia het volgende:
[..]
Het zou veel leuker zijn als je kon stemmen op wie je eruit wilde hebben....
hij kan totaal niet zingen.. kwam gister niet bij van het lachen, maar schaamde me eigenlijk dat hij bij de laatste 9 zat... die jongen had niet eens de laatste 27 moeten halen...quote:Op zondag 14 maart 2004 10:06 schreef manny het volgende:
[..]
Gewoon, ziet er normaal uit, niet zo'n aangepaste "idol mode freak" geinige spontane kop.
quote:Op zondag 14 maart 2004 10:06 schreef Jalu het volgende:
[..]
Yep, maar dat levert minder ¤ op... [hj-modus] En we moeten toch ergens aan verdienen als zelfs onze Idols-kandidaten al openlijk vertellen wel eens iets te downloaden... [/hj-modus]
ik geef je helemaal gelijk, hij gaat dit uiteraard ook niet winnen. Maar goed, jij schaamde je ? Ik denk dat hij zich schaamt, hij kan met een volkomen relaxed gevoel op dat podium gaan staan, niets te verliezen. De losse houding is misschien dan "stemwaardig" voor degene die stemmen ?quote:Op zondag 14 maart 2004 10:07 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
hij kan totaal niet zingen.. kwam gister niet bij van het lachen, maar schaamde me eigenlijk dat hij bij de laatste 9 zat... die jongen had niet eens de laatste 27 moeten halen...
Alice maakte in haar verhaaltje om haar nummer aan te kondigen de opmerking dat ze het liedje wat ze ging zingen ooit weleens gedownload had. Dat was de jury nogal in het verkeerde keelgat geschoten (vooral Henk-Jan was zichtbaar geirriteerd daarover) en dat was ook zeker weten de reden dat ze haar zo tot het bot afbrandden. Moeten ze vooral blijven doen, dan maken ze een soort martelaar van haar (heel Nederland heeft blijkbaar sympathie voor iemand die eerlijk toegeeft weleens een liedje te downloaden) en kon ze nog wel eens heel ver komen.quote:Op zondag 14 maart 2004 10:09 schreef veldmuis het volgende:
Waarom. Heb ik verdomme dat stukje over downloaden gemist?.
gelukkig is hij er of volgende week uit, of die week erna..quote:Op zondag 14 maart 2004 10:12 schreef manny het volgende:
[..]
ik geef je helemaal gelijk, hij gaat dit uiteraard ook niet winnen. Maar goed, jij schaamde je ? Ik denk dat hij zich schaamt, hij kan met een volkomen relaxed gevoel op dat podium gaan staan, niets te verliezen. De losse houding is misschien dan "stemwaardig" voor degene die stemmen ?
Jim en Jamai haal ik altijd door elkaar, noem ze altijd "Jimai". Die kale van Intwine weet ik dat ie Roger of Rogier ofzo heet, maar daar blijft het bij.quote:Op zondag 14 maart 2004 10:00 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
stoerje weet die namen vast wel..
Ja was wel een beetje dom van haar, maar goed.quote:Op zondag 14 maart 2004 10:09 schreef veldmuis het volgende:
Waarom. Heb ik verdomme dat stukje over downloaden gemist?.
WannaB. niemand kan je wijs maken dat jij het hebt over jimaï... serieus... kijk dan het hele programma niet, en laat de hype aan je voorbij gaan. stoor je er niet aan, dat jij ook zo in de publiciteit zou willen staan (net als ik ja), maar om men nou wijs te maken dat je de namen door elkaar haalt... neuhquote:Op zondag 14 maart 2004 10:14 schreef Stinkschaap het volgende:
[..]
Jim en Jamai haal ik altijd door elkaar, noem ze altijd "Jimai". Die kale van Intwine weet ik dat ie Roger of Rogier ofzo heet, maar daar blijft het bij.
een druifquote:Op zondag 14 maart 2004 10:16 schreef Koningin het volgende:
Henk Jan had wel gelijk............mijn god, wat is die Alice een druif zeg.
Maar goed, ik kijk de komende 6 weken niet meer, wacht tot de laatste aflevering als Boris en Marlies over zijn gebleven. De rest kan echt niet zingen hoor.
Jij bent nog dommer als jimai bij elkaarquote:Op zondag 14 maart 2004 10:14 schreef Stinkschaap het volgende:
[..]
Jim en Jamai haal ik altijd door elkaar, noem ze altijd "Jimai". Die kale van Intwine weet ik dat ie Roger of Rogier ofzo heet, maar daar blijft het bij.
En als Frank in de workshop zegt dat hij door zijn MP3-lijst zat te bladeren en dit nummer tegen kwam, dan zeggen ze dat hij geen zanger, maar wel op ander gebied een idool is. Geen commentaar verder. Ze hebben Alice veel te hard aangepaktquote:Op zondag 14 maart 2004 10:16 schreef TheProphet het volgende:
[..]
Ja was wel een beetje dom van haar, maar goed.
Waarom zou je je originele cd zelf rippen voor backup als je em zo kan downloaden.
Eric was de slechtste. En ik denk dat door deze fout van de jury, Alice veel langer meegaat dan eigenlijk de bedoeling was. Als zij haar niet zo hard hadden aangepakt, was ze er gisteren zeker uitgevlogen, maar door hun veel te felle en veel te harde woorden gaat ze nog zeker twee weken mee. Ook ik vind het een geit, maar had gister oprecht medelijden met haarquote:Op zondag 14 maart 2004 08:31 schreef magicel het volgende:
(van de negen is ze ook de slechtste, maar dat terzijde).
Het toch leuk zijn als alle overgebleven kandidaten zouden afpreken volgende week allemaal een opmerking te maken over het downloaden van muziek die de jury niet zo blij zou maken.quote:Op zondag 14 maart 2004 10:23 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En als Frank in de workshop zegt dat hij door zijn MP3-lijst zat te bladeren en dit nummer tegen kwam, dan zeggen ze dat hij geen zanger, maar wel op ander gebied een idool is. Geen commentaar verder. Ze hebben Alice veel te hard aangepakt
Tuurlijk, gewoon met een tv-kaart of zo opnemen tijdens de live-uitzending en coderen naar MP3. De p2p netwerken doen de rest...quote:Op zondag 14 maart 2004 10:36 schreef veldmuis het volgende:
Hmmz..DRM.
Is dat niet gratis te maken ofzo.
Jah. En over een paar weken ook nog wel, gok ik.quote:Op zondag 14 maart 2004 10:38 schreef RedDevil085 het volgende:
Zit die k*t-boris er nog in?
Tut, tut. Iets minder mag het ook wel he.quote:Op zondag 14 maart 2004 10:45 schreef RedDevil085 het volgende:
Wat een hoer is dat, man... Ik heb bij hem op school gezeten (dat was dus VOOR hij gvd een kind had) en toen was het al een omhoog gevallen ego-trippert.
Ik hoop dat iemand gerechtigheid uitdeelt & die eikol een extra gaatje tussen z'n ogen geeft.
Inmiddels heeft HJ hier zelf een reactie op gegeven in zijn gastenboek op zn site. Ik copy, paste:quote:Op zondag 14 maart 2004 08:31 schreef magicel het volgende:
Volgens mij probeerde Henk Jan, door Alice een zwaar klote commentaar te geven, de kijkers een signaal te geven, nl. om haar er zo snel mogelijk uit te krijgen.
Zijn argumentatie rammelde aan alle kanten en hij bereikte het tegenovergestelde. Way to go, kerel, ook jij kan nog wat leren.
A. Alice is één van de negen resterende idolen io (van de 17.000 inzendingen) en hij komt met de commentaar dat ze slecht zingt (van de negen is ze ook de slechtste, maar dat terzijde). Hij heeft zelf een aantal keer de mogelijkheid gehad om haar uit competitie te halen, maar niet gedaan met zijn collegae. Het is vrij ongepast om nu maar met die commentaar te komen. Deed me een beetje denken aan die Poolse jurylid tijdens Idols international.
B. Zoals al gemeld, is hij geen jurylid, maar commentator/recesent tijdens deze ronde. Hij wil dus het publiek beinvloeden door zijn keuze te geven. Hij roept dan "Je bent geen idool". Nou door zo'n commentaar te geven, kan je zelf de slechste zanger(es) idool maken. Hij maakt er een antiheld van waar alle niet-idols zich aan kunnen spiegelen. Doel gemist. Probleem voor Henk Jan wordt natuurlijk dat zij een moment-idool zal zijn ALS ze idols zal winnen. Ik bedoel, CD's opnemen en optredens zal niet zo makkelijk een succes worden.
Nou is mijn vraag hoeveel mensen dit volgende week nog weten. Ongetwijfeld zal Henk Jan volgende week weer commentaar moeten geven en wederom een heel negatieve zal het publiek weer doen loeien....
Dus Henk Jan, wat heb je geleerd?
Dat vind ik toch wel zo'n gelul! Dat geven ze ook telkens aan als reden dat er niet gefraudeerd wordt. Maar ik geloof daar niks van. Zij denken namelijk: "Met wie kan ik het makkelijkst werken?", "Wie haalt zo veel mogelijk geld voor me binnen?" En bijvoorbeeld Jim, die pas 15 was bij Idols 1, kon niet full-time werken. Dus wie laten ze winnen... Juist.quote:Op zondag 14 maart 2004 10:55 schreef SynchroSteve het volgende:
[..]
Inmiddels heeft HJ hier zelf een reactie op gegeven in zijn gastenboek op zn site. Ik copy, paste:
Reactie van Henkjan:
... Het publiek kiest en heeft altijd gelijk...
Nou dat denk ik niet. Henk-Jan is een redelijke ego-tripper, en ging er wel van uit dat Nederland hem zou volgen. Haha. Not!quote:Op zondag 14 maart 2004 10:56 schreef schwa78 het volgende:
De jury is heus niet gek hoor. Die weet ook wel dat Alice heel veel sympathy votes krijgt als ze haar zo afbranden.
Je zou juist eerder denken dat ze haar er nog in wilden houden en dit op deze manier wilden bereiken.
en die extra eurootjes zijn natuurlijk ook welkomquote:Op zondag 14 maart 2004 10:56 schreef schwa78 het volgende:
De jury is heus niet gek hoor. Die weet ook wel dat Alice heel veel sympathy votes krijgt als ze haar zo afbranden.
Je zou juist eerder denken dat ze haar er nog in wilden houden en dit op deze manier wilden bereiken.
Sportief idd dat hij hierop reageert, al ben ik het niet met hem eens. Omdat downloaden in Nederland per definitie niet illegaal is, omdat er ook betaalde downloaddiensten bestaan, en bovenal omdat hij volgens mij toegeeft dat zijn commentaar hierdoor werd beïnvloed, en dat geeft imho geen pas.quote:Tja, om eerlijk te zijn was het stemmende publiek gisteravond realistischer dan de jury. De performance van Robin was gewoon slecht(ondanks dat het me een sympathieke knul lijkt, maar daar gaat Idols niet over, toch?), en zeker veel slechter dan die van Alice. En ik heb sterk het gevoel dat de negatieve commentaren op Alice door de jury vooral gevoed werden door haar opmerking over downloaden ipv. door haar performance.
Reactie van Henkjan:
Het oordeel was uitsluitend over de performance, maar als je het wil maken in de muziekbizz en je verklaart openlijk zonder door te hebben wat je dan doet dat je een nummer hebt gedownload, begrijp je niet goed wat er aan de hand is. Maar goed die discussie hebben we in dit gastenboek al eens gevoerd en weiger ik nogmaals te gaan voeren...
Nu gaat hij dus Frank verdedigen omdat hij wel legaal MP3-tjes uit iTunes gedownload zou kunnen hebben (a. Kan niet, want iTunes is hier nog niet beschikbaar en b. iTunes gebruikt geen MP3) terwijl hij Alice aanviel omdat ze gedownload zou hebben...quote:Natuurlijk was Alice haar optreden ver beneden de maat, niemand zal dat ontkennen. Maar die opmerking over dat downloaden, dat was pas vér beneden de maat. Als Frank in de workshop zegt dat hij zijn liedje heeft gevonden door door zijn lijstje met MP3-tjes te bladeren, krijgt hij het commentaar dat hij op ander gebied zeker veel zal bereiken, want... blablabla. Hoe denk jij nu dat hij aan die MP3-tjes is gekomen??
Reactie van Henkjan:
Het gaat niet om hoe iemand aan de muziek komt, maar om het openlijk te verklaren dat ie download, zonder te realiseren wat je doet, terwijl je in het vak wil werken. Wat is het probleem van MP3tjes? Wat denk je dat er in iTunes zit? Hoe denk je dat dat heet? Inderdaad MP3...
ik mis even over wie het hier gaatquote:Op zondag 14 maart 2004 10:45 schreef RedDevil085 het volgende:
Wat een hoer is dat, man... Ik heb bij hem op school gezeten (dat was dus VOOR hij gvd een kind had) en toen was het al een omhoog gevallen ego-trippert.
Ik hoop dat iemand gerechtigheid uitdeelt & die eikol een extra gaatje tussen z'n ogen geeft.
Borisquote:Op zondag 14 maart 2004 11:17 schreef amaranta het volgende:
[..]
ik mis even over wie het hier gaat
heeft hij een kind?quote:Op zondag 14 maart 2004 11:18 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Boris
Ja, een zoontje, Django, wordt volgende maand één.quote:Op zondag 14 maart 2004 11:20 schreef amaranta het volgende:
[..]
heeft hij een kind?
Django?quote:Op zondag 14 maart 2004 11:21 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, een zoontje, Django, wordt volgende maand één.
Nee, da's al bijna een jaar oud.quote:Op zondag 14 maart 2004 11:23 schreef amaranta het volgende:
ow, das nieuw
Tja, ik heb het niet zelf bedacht, hoorquote:Op zondag 14 maart 2004 11:26 schreef Toeps het volgende:
[..]
Django?
iTunes gebruikt AAC met Fairplay, een redelijk vrije DRM technologie(je mag min of meer onbeperkt CD's branden ervan, je mag het op meerdere computers afspelen, etc). MP3 is moeilijk te beveiligen met DRM, daarom is er in iTunes gekozen voor een ander formaat, wat kwalitatief overigens ook nog beter is.quote:Op zondag 14 maart 2004 11:17 schreef miss_dynastie het volgende:
Nieuwsgierig: wat gebruikt I-tunes dan?
Edit: ik had dus dat berichtje geplaatst
Ja dat zie je verkeerdquote:Op zondag 14 maart 2004 19:23 schreef Coastertommm het volgende:
Ik vond het aardig lullig voor Alice dat ze er nog even op door gingen van het downloaden. En idd, wie zegt dat ze niet ervoor betaald heeft? Eric zong nog super slecht, hij haalde die noten niet eens! Als ie dat had gedaan bij de audities was hij geeneens doorgekomen denk ik![]()
Ik vond dat Alice het btw helemaal niet zo slecht zong en deed
Ze zong lekker en er kwam gewoon power van af.. Of zie ik dat nu weer verkeerd?
een oneindige discussie... laten we het houden op 'smaken verschillen'quote:Op zondag 14 maart 2004 20:07 schreef SynchroSteve het volgende:
nee dat zie niet verkeerd
Dat zie je toch aardig verkeerd. Het was een waardeloze idols-onwaardige performance. Maar hij pakte haar veel te hard aan- of Eric, Robin en Irma veel te soft, het is dus maar net hoe je het bekijktquote:Op zondag 14 maart 2004 19:23 schreef Coastertommm het volgende:
Ik vond het aardig lullig voor Alice dat ze er nog even op door gingen van het downloaden. En idd, wie zegt dat ze niet ervoor betaald heeft? Eric zong nog super slecht, hij haalde die noten niet eens! Als ie dat had gedaan bij de audities was hij geeneens doorgekomen denk ik![]()
Nee, dat zie je niet verkeerdquote:Op zondag 14 maart 2004 19:23 schreef Coastertommm het volgende:
Ze heeft een paar keer het voordeel van de twijfel gehad waardoor ze bij de laatste 27 is gekomen. Daarna is ze op basis van publieksstemmen doorgegaan, niet op basis van de jury. Nu valt ze met haar karaoke-performance door de mand, dus het is geheel terecht wat Henk-Jan zei.quote:Op zondag 14 maart 2004 08:31 schreef magicel het volgende:
Hij heeft zelf een aantal keer de mogelijkheid gehad om haar uit competitie te halen, maar niet gedaan met zijn collegae. Het is vrij ongepast om nu maar met die commentaar te komen.
Alice zal noch een idol noch een anti-held worden. In de komende ronde valt zij gewoon af en horen we nooit meer wat van haar. Gelukkig maar.quote:Hij maakt er een antiheld van waar alle niet-idols zich aan kunnen spiegelen. Doel gemist. Probleem voor Henk Jan wordt natuurlijk dat zij een moment-idool zal zijn ALS ze idols zal winnen. Ik bedoel, CD's opnemen en optredens zal niet zo makkelijk een succes worden.
En al heeft ze er niet voor betaald, het blijft legaal.quote:Op zondag 14 maart 2004 19:23 schreef Coastertommm het volgende:
Ik vond het aardig lullig voor Alice dat ze er nog even op door gingen van het downloaden. En idd, wie zegt dat ze niet ervoor betaald heeft?
Dat lijkt me grote onzin hoor.quote:Op maandag 15 maart 2004 00:00 schreef prinsrob het volgende:
Trouwens, waar is dat topic gebleven over dat er twee mensen in Idols zitten die geen serieuze kandidaten zijn maar zijn 'ingehuurd' door iemand die ze een preek tegen de jury wil laten houden? Deze kan ik niet zo gauw vinden.
Flauwquote:Op zondag 14 maart 2004 23:43 schreef miendobbelsteen het volgende:
[..]
Django danst de tango [afbeelding]
Erik geeft wel een show die leuk is om naar te kijken. Airhead Alice moet het voornamelijk hebben van haar korte rokje.quote:Op zondag 14 maart 2004 10:38 schreef SunChaser het volgende:
Wat ik niet snap is dat HJS Alice bashte om haar karaokeperformance maar dat hij lyrisch was over Erik die nog veel slechter was en je zag dat Van Tijn het er niet mee eens was. Hij wou wat zeggen.
Al sla je me dood. De slechtste zanger, de grootste nerd. Wanneer zit die eens op de stoel?!quote:Op zondag 14 maart 2004 09:59 schreef TimmyAsd het volgende:
Wat ziet men in Erik?
waar ik trouwens aan toe wil voegen dat als het rokje nog korter word ze mijn stem ook heeft.quote:Op maandag 15 maart 2004 09:43 schreef extreme het volgende:
Airhead Alice moet het voornamelijk hebben van haar korte rokje.
quote:Op maandag 15 maart 2004 09:55 schreef extreme het volgende:
[..]
waar ik trouwens aan toe wil voegen dat als het rokje nog korter word ze mijn stem ook heeft.
lolquote:Op maandag 15 maart 2004 09:55 schreef extreme het volgende:
[..]
waar ik trouwens aan toe wil voegen dat als het rokje nog korter word ze mijn stem ook heeft.
de kijkers hebben zaterdag voornamelijk tegen de jury gestemd, en niet zozeer voor een van de kandidaten.quote:Op maandag 15 maart 2004 10:30 schreef SEMTEX het volgende:
En wat ik helemaal niet snap, is dat bellend Nederland Irma op de kruk zet! Irma heeft een prachtige zangstem en ziet er hardstikke leuk uit, maar zal wel weer te 'alto' zijn voor modaal Nederland
Irma zingt gewoon de foute liedjes of zo, maar ik vind het er gewoon niet uitkomen bij haar. Ze presteert gewoon beneden haar maat.quote:Op maandag 15 maart 2004 10:30 schreef SEMTEX het volgende:
En wat ik helemaal niet snap, is dat bellend Nederland Irma op de kruk zet! Irma heeft een prachtige zangstem en ziet er hardstikke leuk uit, maar zal wel weer te 'alto' zijn voor modaal Nederland
true, maar in tegenstelling tot twee anderen kan ze dus wel zingen.quote:Op maandag 15 maart 2004 10:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Irma zingt gewoon de foute liedjes of zo, maar ik vind het er gewoon niet uitkomen bij haar. Ze presteert gewoon beneden haar maat.
Ja, ze kan het wel. Maar ze doet het niet, althans niet goed.quote:Op maandag 15 maart 2004 10:38 schreef extreme het volgende:
[..]
true, maar in tegenstelling tot twee anderen kan ze dus wel zingen.
Waarom zo'n heftige reactie op iemand met een kind?quote:Op zondag 14 maart 2004 10:45 schreef RedDevil085 het volgende:
ik heb op hem gestemd omda hij zo slecht zong en zo debiel deed da ik me kapot lachtequote:Op zondag 14 maart 2004 09:59 schreef TimmyAsd het volgende:
Wat ziet men in Erik?
Downloaden van muziek is hoe dan ook legaal, ook als je niet in het bezit bent van het origineel.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 18:18 schreef Blauw het volgende:
Wanneer die Alice de originele cd van dat nummer heeft dan is er toch niets mis met dat downloaden? Zolang ze maar in het bezit is van het origineel
Leg eens uit? Want je moet toch auteursrechten betalen, en als je het nummer download zonder te betalen...... maar misschien kun jij mij helpen om mijn downloaden goed te praten tegen stichting BREIN.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 19:18 schreef prinsrob het volgende:
[..]
Downloaden van muziek is hoe dan ook legaal, ook als je niet in het bezit bent van het origineel.
quote:Op maandag 15 maart 2004 17:58 schreef Roönaän het volgende:
Boris is 'schijnlijk ooit op RedDevil's bruine leren schooltas gestapt
jaazekers, ik zou dan al gelijk weten naar wie mijn stem ging gnah gnahquote:Op zondag 14 maart 2004 10:02 schreef texelonia het volgende:
Het zou veel leuker zijn als je kon stemmen op wie je eruit wilde hebben....
Ja en dat doet ie idd heel goed. Eric geeft zijn feedback nooit als kritiek maar altijd in de vorm van leerdoelen. Twee weken geleden was Jerney negatief over Alice: "Slecht, want: naast de toon, veel te snel, bla bla". Eric gaf zijn feedback in deze vorm: "Als je volgende keer weer zo'n liedje kiest doe dan... blabla". Dat lijkt mij een stuk effectiever werken, en je leert er meer van.quote:Op woensdag 17 maart 2004 23:44 schreef MyMilkshake het volgende:
Nee geef mij dan Eric van tijn :
“Ik zal deelnemers op een directe manier zeggen wat ik van hun prestatie vind, maar zal dat nooit keihard doen. De kunst is om de waarheid te zeggen zonder iemand te kwetsen. Ik ben op zoek naar de ideale combinatie van zang, liedje en persoonlijkheid.”
quote van zijn site
Henkjan was niet verkeerd bezig. Hij was selectief. Alice gaf hij de volle lading, terwijl hij bijvoorbeeld bij Eric de boodschap heel subtiel inpakte.quote:Op woensdag 17 maart 2004 23:44 schreef MyMilkshake het volgende:
HenkJan was echt verkeerd bezig, inpakken moet ie. We zijn hier niet in Amerika.
Duh.. tis om en om. Twee weken terug deden erik en jerney het ook.quote:Op donderdag 18 maart 2004 15:22 schreef trpetine het volgende:
Ik vind dat HJ gelijk had....
Alice was gewoon slecht én fake en ze had ook gewoon op de kruk
moeten zitten.
Samen met Eric en Robin..
En als ze idd. ook op de kruk had gezeten en Robin was er toen ook uitgegaan had
er helemaal niet zo'n hype om het hele HJ gebeuren geweest!
Ik weet wel bijna zeker dat HJ geen "beoordeling"gaat geven zaterdag aan Alice..
Dat mag iig.Erik doen.... En Jerney..
Die kunnen wat liever zijn in hun kritiek.
Nee, je hoeft helemaal niets te betalen als je een nummer downloadt.quote:Op woensdag 17 maart 2004 13:53 schreef Omega het volgende:
Leg eens uit? Want je moet toch auteursrechten betalen, en als je het nummer download zonder te betalen...... maar misschien kun jij mij helpen om mijn downloaden goed te praten tegen stichting BREIN.
(weblink in quoteblok gezet omdat de lay out verneukt was om de een of andere manier)quote:http://www.iusmentis.com/auteursrecht/nl/thuiskopie
Er zijn maar weinig mensen die dit weten. Het is ook helemaal legaal om een cd te lenen bij de bieb en deze vervolgens op je computer te zetten of te branden. Daarom was die campagne een tijdje terug met onder andere Ilse DeLange ook zo smerig, er werd gesuggereerd dat kopieren illegaal was maar het werd dus niet gezegd. Zelf koop ik alleen cd's als ik ze niet kan vinden op het internet en niet in de cd-uitleen.quote:Je mag dus voor jezelf een gehuurde of geleende CD kopiëren, of voor jezelf muziek in MP3-formaat van Internet downloaden.
oei heftige discussie net met Jan !quote:Op vrijdag 19 maart 2004 22:37 schreef schatje het volgende:
Henk-Jan nu bij Barend en van Dorp.
Zo boeiend was het niet hoorquote:Op vrijdag 19 maart 2004 23:24 schreef BVO het volgende:gemist...straks maar de herhaling als ik dan nog wakker ben
.
Niet? Dan ga ik maar lekker pitten zoquote:Op vrijdag 19 maart 2004 23:28 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Zo boeiend was het niet hoor![]()
Ouwe manquote:Op vrijdag 19 maart 2004 23:33 schreef BVO het volgende:
[..]
Niet? Dan ga ik maar lekker pitten zo. Zal die slaap later nog hard nodig hebben
quote:Op vrijdag 19 maart 2004 23:34 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ouwe man
Iedere keer als ik dat nummer hoor moet ik weer aan Alice denken...quote:Op vrijdag 19 maart 2004 23:34 schreef schatje het volgende:
Nelly Fortado, wat was ze goed hè?? Beeldig meisje ook.
Ik denk dat ik toch maar ff de herhaling ga kijken als zij er wasquote:Op vrijdag 19 maart 2004 23:34 schreef schatje het volgende:
Ik heb het niet gezien, maar ik hoorde dat ze er was.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 23:34 schreef schatje het volgende:
ik geloof eerlijk gezegd niet dat hij morgen weer een geheel objectief oordeel zal gaan geven over alicequote:Op vrijdag 19 maart 2004 23:22 schreef Magics het volgende:
[..]
oei heftige discussie net met Jan !
Yup....als Alice morgen maar niet het liedje "Try" gaat doen.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 23:35 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Iedere keer als ik dat nummer hoor moet ik weer aan Alice denken...
Voorgoed voorpest dus![]()
Bij zoveel negatieve vibraties die hij tegen haar voelt , zal het moeilijk worden om prof. te blijven ja.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 23:56 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
ik geloof eerlijk gezegd niet dat hij morgen weer een geheel objectief oordeel zal gaan geven over alice
De discussie is wat Henk Jan betreft volgens mij niet of downloaden legaal is of niet, maar downloaden als artiest zijnde is gewoon broodroof van je collega's. En als een ander jouw nummers download, is dat weer broodroof van jou. Of het illegaal is of niet, zal hem denk ik een worst wezen.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 19:18 schreef prinsrob het volgende:
[..]
Downloaden van muziek is hoe dan ook legaal, ook als je niet in het bezit bent van het origineel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |