Ik ga zo even uitvinden of dat herhaald wordt, want dat wil ik wel heel graag zien!quote:Op zondag 14 maart 2004 00:56 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ik vond hem briljant! Die Manta van de auditierondte was er (met haar moeder annex manager annex pr-vrouw) en hij was haar zo gruwelijk aan het afzeiken. Ik lag te schuddebuiken.
Geen idee of het herhaald wordt...

Praat dan niet zo gek.quote:Op zondag 14 maart 2004 00:57 schreef Frasier het volgende:
[..]
![]()

*rilquote:Op zondag 14 maart 2004 00:57 schreef Frasier het volgende:
[..]
Manta kon zo lekker overtuigend lachen![]()

Met mama dan wel!quote:Op zondag 14 maart 2004 00:56 schreef Frasier het volgende:
[..]
Manta had ik graag bij de laatste 10 gezien

Natuurlijk omhaalbaar, maar wel een goed idee. Als ik stem, stem ik maar een keer. Maar als Alice dr hele familie PP 50 smsjes verstuurt... ja, dan loopt het aardig op.quote:Op zondag 14 maart 2004 00:56 schreef Haay1971 het volgende:
Een veel eerlijker stem-mechanisme zou zijn als je stem aan een persoonlijke identiteit (Sofinr. bv) gekoppeld zou zijn, en dat je per avond maar één keer zou mogen stemmen. Dan moet je dus eerst wachten tot ze allemaal zijn geweest, en van alle kandidaten er één uitzoeken op wie je je stem uitbrengt. In plaats van deze farce waarbij iemand bij wijze van spreken voorn ¤100 aan SMSjes voor 1 kandidaat kan sturen. Dan krijg je dus ook niet dat men gaat "meedelijden" stemmen. Heb je maar 1 stem, dan stem je echt op degene die jij jouw stem waard vindt!

Het is absoluut een aanrader, ik heb me werkelijk dood gelachen.quote:Op zondag 14 maart 2004 00:57 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik ga zo even uitvinden of dat herhaald wordt, want dat wil ik wel heel graag zien!.

Hij was echt vicious alsof ze hem persoonlijk iets had aandaan!quote:Op zondag 14 maart 2004 00:57 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik ga zo even uitvinden of dat herhaald wordt, want dat wil ik wel heel graag zien!.

Mental coach, PR en oh ja moeder.quote:Op zondag 14 maart 2004 00:59 schreef NiNi het volgende:
[..]
Met mama dan wel!![]()

"Of we gaan naar Idols in Amerika"quote:Op zondag 14 maart 2004 00:59 schreef -Hans- het volgende:
Maar ben benieuwd of Celine Dion nog terug gaat schrijven..![]()

Jawel haar moeder!quote:Op zondag 14 maart 2004 00:58 schreef dunn0w het volgende:
Manta.... tjah dommer kun je niet zijn, of wel dan... sjonge jonge

Tim Viciousquote:Op zondag 14 maart 2004 01:00 schreef NiNi het volgende:
[..]
Hij was echt vicious alsof ze hem persoonlijk iets had aandaan!![]()

Sid?quote:Op zondag 14 maart 2004 01:01 schreef Frasier het volgende:
[..]
Tim Vicious![]()

Tuurlijk is het onhaalbaar, en de Idols makers verdienen bakken met geld aan dat SMSende klapvee publiek. Daarom stem ik uberhaupt niet, want ik zie het nut er niet van in om mijn ene stem tussen de tig stemmen van een ander persoon te laten verdwijnen. En die scooter heb ik toch niet nodigquote:Op zondag 14 maart 2004 00:59 schreef Insomaniac het volgende:
Natuurlijk omhaalbaar, maar wel een goed idee. Als ik stem, stem ik maar een keer. Maar als Alice dr hele familie PP 50 smsjes verstuurt... ja, dan loopt het aardig op.

Whaha dat heeft ze inderdaad ook gezegd.quote:Op zondag 14 maart 2004 01:00 schreef schatje het volgende:
[..]
"Of we gaan naar Idols in Amerika"

Ze hebben met die 2 stemmen per nummer toch wel een eerste stap gezet.quote:Op zondag 14 maart 2004 01:03 schreef Haay1971 het volgende:
[..]
Tuurlijk is het onhaalbaar, en de Idols makers verdienen bakken met geld aan dat SMSende klapvee publiek. Daarom stem ik uberhaupt niet, want ik zie het nut er niet van in om mijn ene stem tussen de tig stemmen van een ander persoon te laten verdwijnen. En die scooter heb ik toch niet nodig![]()

Doe dan ons ADHD kindje Herman, volgens mij is dat nog best wel een lachen gast ook.quote:Op zondag 14 maart 2004 01:01 schreef Frasier het volgende:
[..]
Tim Vicious![]()

Simon go homequote:Op zondag 14 maart 2004 01:03 schreef Simon.Cowell het volgende:
It was ab-so-lu-te-ly ghastly! I would actually pay to make this nightmare stop! This was the sort of singing you see in a local karaoke bar.
Horrendous!

Ja shit zeg! Stel dat je opeens die scooter zou winnen. Dat zou kut zijn..quote:Op zondag 14 maart 2004 01:03 schreef Haay1971 het volgende:
[..]
Tuurlijk is het onhaalbaar, en de Idols makers verdienen bakken met geld aan dat SMSende klapvee publiek. Daarom stem ik uberhaupt niet, want ik zie het nut er niet van in om mijn ene stem tussen de tig stemmen van een ander persoon te laten verdwijnen. En die scooter heb ik toch niet nodig![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |