Uhuh.quote:Op zondag 14 maart 2004 00:09 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Inderdaad.
Er is iemand niet uit die er volgens velen wel uit had gemoeten en het wordt maar weer op doorgestoken kaart gegooid.
aaarch.... "in the pocket"....quote:Op zondag 14 maart 2004 00:11 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Uhuh.. Want nu gaat er volgende week extra veel op Maud en Irma gestemd worden. En al die cash zo 'in the pocket'.
Dat Boris wint zal bijna niemand aan twijfelen.quote:Op zondag 14 maart 2004 00:11 schreef flugeltje het volgende:
Ach, wat maakt het allemaal uit...
Aan het eind zal Boris toch als winnaar uit de bus komen
Waarom zat Irma dan 2 weken achter elkaar op de kruk? Dan heeft vorige week geen stemmenimpuls voor deze keer gegeven.quote:Op zondag 14 maart 2004 00:11 schreef Insomaniac het volgende:
Uhuh.. Want nu gaat er volgende week extra veel op Maud en Irma gestemd worden. En al die cash zo 'in the pocket'.
Winnen doet ze nooit. Ze houdt het nog 1, hooguit 2 weken volquote:Op zondag 14 maart 2004 00:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
nou, ik heb liever dat 't publiek objectief kijkt naar het optreden en niet vanwege een opmerking van een jurylid die later totaal irrelevant is. Als ze iedere week met geluk doorgaat en zelfs nog zou winnen, gaat ze als 'idol' keihard op haar bek.
Doet niets af aan het feit dat het een stomme geit isquote:Op zondag 14 maart 2004 00:10 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ja hoor, en er waren er die slechter zongen.
Idd.. Boris lijkt mij ook de grootste kanshebber...quote:Op zondag 14 maart 2004 00:11 schreef flugeltje het volgende:
Ach, wat maakt het allemaal uit...
Aan het eind zal Boris toch als winnaar uit de bus komen
Ik had het niet beter kunnen zeggenquote:Op zondag 14 maart 2004 00:10 schreef Tom_Tom- het volgende:
Alice kreeg medelijdensstemmen.
Eric is knap en leuk en X-factor, die krijgt de bakvisjes.
Irma is niet populair genoeg bij de Idols-doelgroep.
Maud weet ik niet waarom die daar zat.
Robin zingt 2 weken achter elkaar niet goed genoeg en de meisjes lopen over naar Eric.
Sim-pel.
True. Maar ik heb Alice nog nooit goed horen zingen. Ze zingt wel aardig, maar te vaak uit de maat en te vaak ronduit vals. Het is gewoon niet prettig om naar te luisteren imo.quote:Op zondag 14 maart 2004 00:10 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ja hoor, en er waren er die slechter zongen.
Jullie zijn echt zielig. ok zeiken naar Idols mag. Vind ik best. Maar iemand met de dood bedreigen, iemand een kuthoer noemen, of snol. Vind ik een beetje te ver gaan. Ik snap niet waarom er niemand ingrijpt!quote:Op zondag 14 maart 2004 00:10 schreef khazad het volgende:
OMG, ik ben geen Robin fan, maar Erik raakt nog geen noot zuiver! Die enthousiaste houding is 1 keer leuk, maar de tenenkrommende zang mag van mij wel over zijn.quote:Op zondag 14 maart 2004 00:10 schreef BVO het volgende:
[..]
Hij was niet beter en delft zowel wat uiterlijk als karakter betreft het onderspit tegen Eric wmb.
Je komt wel erg triest over zo, niet dat ik ooit de indruk had dat je dat niet wasquote:Op zondag 14 maart 2004 00:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
ik ga 't RTL Nieuws kijken. Dát is tenminste wel betrouwbaar.
Nee, je moet 't es proberen te bekijken hoe 't is. Doe es niet zo goedgelovig.quote:Op zondag 14 maart 2004 00:09 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Inderdaad.
Er is iemand niet uit die er volgens velen wel uit had gemoeten en het wordt maar weer op doorgestoken kaart gegooid.
Ik vond hem vandaag echt ontzettend goed, maar op lange termijn zal hij het gaan verliezen van Marlies.quote:Op zondag 14 maart 2004 00:12 schreef Frasier het volgende:
[..]
Dat Boris wint zal bijna niemand aan twijfelen.
aanvullinkje: misschien dat Mauds haar niet leuk gevonden werd of dat iedereen wel had verwacht dat ze genoeg stemmen zou krijgen en dus niet veel extra is gestemdquote:Op zondag 14 maart 2004 00:10 schreef Tom_Tom- het volgende:
Alice kreeg medelijdensstemmen.
Eric is knap en leuk en X-factor, die krijgt de bakvisjes.
Irma is niet populair genoeg bij de Idols-doelgroep.
Maud weet ik niet waarom die daar zat.
Robin zingt 2 weken achter elkaar niet goed genoeg en de meisjes lopen over naar Eric.
Sim-pel.
Dat weet je dus niet.quote:Op zondag 14 maart 2004 00:12 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Waarom zat Irma dan 2 weken achter elkaar op de kruk? Dan heeft vorige week geen stemmenimpuls voor deze keer gegeven.
voor mij ook de enigste...quote:Op zondag 14 maart 2004 00:12 schreef SplitErwt het volgende:
[..]
Idd.. Boris lijkt mij ook de grootste kanshebber...
Moet dat nou weer?quote:Op zondag 14 maart 2004 00:10 schreef khazad het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |