Ik mag haar wel. Ze is een lekker ding... kan redelijk zingen. En dat ze soms wat maf overkomt heeft duidelijk te maken met zenuwen. Maar ja, zo ziet iedereen iets anders.quote:Op zondag 14 maart 2004 00:04 schreef flugeltje het volgende:
Ik snap er echt geen hol van dat Alice niet op die stoel kwam.....
Klopt volgens mij ook écht niet. Als ik de mensen moet geloven is er echt bijna niemand die dat mens mag. En dan tóch door...................
oeh oehquote:Op zondag 14 maart 2004 00:07 schreef dunn0w het volgende:
Alice blijft een domme doos! grrrr
Ja verwacht toch alle Break-Out stemmen op hem of niet soms?quote:Op zondag 14 maart 2004 00:06 schreef Tom_Tom- het volgende:
Wat nou doorgestoken kaart?
Robin zingt gewoon niet goed.
quote:Op zondag 14 maart 2004 00:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
nou, de beelden van bijvoorbeeld een aanslag zijn wèl betrouwbaar. Dan denk je 't commentaar ff weg.
quote:Op zondag 14 maart 2004 00:07 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Heb je ook wel weer gelijk in Jerruh. Maar het is traditie om te zeiken na Idols.. En ja, Robin was slecht, maar Alice was waardeloos.
nou, ik heb liever dat 't publiek objectief kijkt naar het optreden en niet vanwege een opmerking van een jurylid die later totaal irrelevant is. Als ze iedere week met geluk doorgaat en zelfs nog zou winnen, gaat ze als 'idol' keihard op haar bek.quote:Op zondag 14 maart 2004 00:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zei dat de jury haar afmaakte vanwege haar downloaden opmerking... en dat is volgens mij ook zo. En dat ze er toch niet is uitgevlogen heeft puur te maken met sympatie-stemmen. Ik had gehoopt dat dat zou gebeuren, maar niet verwacht. Het NLse publiek valt me dus weer erg mee!
Inderdaad.quote:Op zondag 14 maart 2004 00:07 schreef Jerruh het volgende:
nomaals: als het aan de jury had gelegen, was alice eruit gevlogen vanavond en niet robin...
waarom moet robin er dan uit als we denken aan het doorgestoken akart principe???
Neehoor... Eric en Robin zongen zeer vals en waren dus vele malen slechter.quote:Op zondag 14 maart 2004 00:04 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Robin zong slecht, maar wat Alice daar op dat podium deed was écht horrible!
Mijn vriendinnetje ook... Vooral als tie naast haar in bed zou liggen....quote:Op zondag 14 maart 2004 00:05 schreef Noayla_ het volgende:
Ach, ik had idd ook Alice verwacht maar maar eerlijk is eerlijk; Robin is niet 1 van de meest briljantste zangers.
Erik natuurlijk ook niet maar die heeft zo'n aanstekelijk leuke en sympathieke kop; daar kan ik uren naar kijken.![]()
![]()
Dat geeft dan niet aan dat het doorgestoken kaart is, maar dat het publiek gewoon geen smaak heeft.quote:Op zondag 14 maart 2004 00:06 schreef SplitErwt het volgende:
[..]
Omdat Alice echt gewoon op 1 van die stoelen had moeten zitten. Dat ze het net gehaald zou hebben zou nog kunnen... .maar dit sloeg gewoon nergens op. En die Erik dan... die zong echt voor geen meter... zelfs ik zing beter (en dat is pas echt slecht)
compleet mee eens.quote:Op zondag 14 maart 2004 00:07 schreef dunn0w het volgende:
Alice blijft een domme doos! grrrr
Ja daarom ja.quote:Op zondag 14 maart 2004 00:04 schreef flugeltje het volgende:
Ik snap er echt geen hol van dat Alice niet op die stoel kwam.....
Klopt volgens mij ook écht niet. Als ik de mensen moet geloven is er echt bijna niemand die dat mens mag. En dan tóch door...................
Bedankt voor het verder uitwerken van het doemscenarioquote:Op zondag 14 maart 2004 00:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
nou, ik heb liever dat 't publiek objectief kijkt naar het optreden en niet vanwege een opmerking van een jurylid die later totaal irrelevant is. Als ze iedere week met geluk doorgaat en zelfs nog zou winnen, gaat ze als 'idol' keihard op haar bek.
Heb je geluisterd?quote:Op zondag 14 maart 2004 00:09 schreef Frasier het volgende:
Alice is nu zeker niet de beste (vooral haar houding moet ze veranderen) maar is ze echt zo slecht?
Ja, dat ligt het meest voor de hand. Het publiek heeft gewoon medelijden gekregen met haar. Stomme Henk-Jan ookquote:Op zondag 14 maart 2004 00:07 schreef Tom_Tom- het volgende:
Alice heeft gewoon veel medelijdensstemmen gekregen. Punt.
Robin ligt er semi-terecht uit.
Hij was niet beter en delft zowel wat uiterlijk als karakter betreft het onderspit tegen Eric wmb.quote:Op zondag 14 maart 2004 00:08 schreef NiNi het volgende:
[..]
Ja verwacht toch alle Break-Out stemmen op hem of niet soms?
En hij was beter danErik
en die arrogante snol!
Ja hoor, en er waren er die slechter zongen.quote:Op zondag 14 maart 2004 00:09 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Heb je geluisterd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |