Vond haar haar en kleding wel beter dan vorige week. Vind het ook onzin dat ze die opmerking over "meer Maud zien" maar steeds uit de kast blijven trekken.quote:Op zondag 14 maart 2004 00:43 schreef schatje het volgende:
[..]
Maud is zeker oke.
Alleen hebben ze haar zo vreselijk toegetakeld. Kind ziet er niet meer zo beeldig uit. Zonde.
mee eens...quote:Op zondag 14 maart 2004 00:44 schreef Dizer het volgende:
[..]
Als we toch gaan vergelijken, vond David vorig jaar veel beter!
Strax komt Alice nog op tv met een clip... AAAAAAAAARRRRRHHHHH.. ik kan nu al niet meer slapenquote:Op zondag 14 maart 2004 00:44 schreef miendobbelsteen het volgende:
[..]
Dat zou wel héél erg zijn![]()
Stom volk zijn wij.quote:Op zondag 14 maart 2004 00:45 schreef schatje het volgende:
[..]
Als de jury haar genadeloos blijft afkraken wel. Dat levert idd stemmen op. Die zielige Alice enzo![]()
![]()
.
offtoptic:quote:Op zondag 14 maart 2004 00:44 schreef NiNi het volgende:
[..]
Oh sorry, was ik in de war met 50 cent?
quote:Op zondag 14 maart 2004 00:45 schreef Frasier het volgende:
[..]
Saai is niet altijd saai (Johan Cruijf uitspraak).
Ik niet. Ik vond David vorig jaar erg goed hoor, maar zowel qua uitstraling als stem vind ik hem minder.quote:Op zondag 14 maart 2004 00:44 schreef Dizer het volgende:
[..]
Als we toch gaan vergelijken, vond David vorig jaar veel beter!
wat een koppel is dat zegquote:Op zondag 14 maart 2004 00:47 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
. Ze is iig niet saai genoeg voor Frank.
.
Idd, kom maar hierheen Maudquote:Op zondag 14 maart 2004 00:47 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
wat een koppel is dat zeg
Ha! Frank! Waar was hij vandaag?quote:Op zondag 14 maart 2004 00:47 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
.
Frank is lachwekkendquote:Op zondag 14 maart 2004 00:47 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
.
Was mooi om te zien idd.quote:Op zondag 14 maart 2004 00:46 schreef Dizer het volgende:
Vonden jullie het ook zo leuk dat Alice zo uitgebreid met haar neus zat te spelen?
Ik vind de engelse uitspraak van JK niet echt goed, wel een goede zangstem en duidelijk een entertainer, maar moet echt werken aan zijn uitspraak..quote:Op zondag 14 maart 2004 00:47 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik niet. Ik vond David vorig jaar erg goed hoor, maar zowel qua uitstraling als stem vind ik hem minder.
Maud snap ik wel. Frank niet.quote:Op zondag 14 maart 2004 00:47 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
wat een koppel is dat zeg
Begrijp niet wat ze in 'm ziet.quote:Op zondag 14 maart 2004 00:47 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
.
Werd er niet warm of koud van.quote:Op zondag 14 maart 2004 00:46 schreef Dizer het volgende:
Vonden jullie het ook zo leuk dat Alice zo uitgebreid met haar neus zat te spelen?
soort zoekt soort ofzow..quote:Op zondag 14 maart 2004 00:49 schreef schatje het volgende:
[..]
Begrijp niet wat ze in 'm ziet.
Frank is okay. Hij zou eigenlijk in de finale moeten. Payback-time voor Jim.quote:Op zondag 14 maart 2004 00:48 schreef Frasier het volgende:
[..]
Frank is lachwekkend
Als Alice nou gewoon met d'r zelf gaat spelen.quote:Op zondag 14 maart 2004 00:46 schreef Dizer het volgende:
Ik begrijp niet wat hij in haar ziet.quote:Op zondag 14 maart 2004 00:49 schreef schatje het volgende:
[..]
Begrijp niet wat ze in 'm ziet.
Ha ha, ik zat samen met mijn vrouw te kijken, en hoewel zij (als allochtone) wel een beetje een zwak voor JK heeft, was dat iets wat ze meteen opmerkte: slechte uitspraak van z'n Engels.quote:Op zondag 14 maart 2004 00:48 schreef Dizer het volgende:
Ik vind de engelse uitspraak van JK niet echt goed, wel een goede zangstem en duidelijk een entertainer, maar moet echt werken aan zijn uitspraak..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |