Ik wist dat je dit ging postenquote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:58 schreef iteejer het volgende:
Een site om je begaafdheid te testen!
http://www.hexatron.com/psi/index.html
Neem het niet te serieus.
aah. ik ben dus paranormaal begaafdquote:Op zondag 14 maart 2004 00:14 schreef Tijn het volgende:
Hmm... khb het 20 keer gedaan en had er 2 goed
Misschien zit ik op een aardstraal.
Opschepper!quote:Op zondag 14 maart 2004 01:10 schreef iteejer het volgende:
Ik had de eerste twee achter elkaar goed. 400% above chance
quote:De derde was fout. Toen ben ik gestopt
Heb je geen onverklaarbare dingen in je leven gezien/ervaren?quote:Op zondag 14 maart 2004 02:39 schreef Zzyzx het volgende:
Ik stopte toen ik alles fout had na 10 keer. Ik ben een begenadigd dobbeler bij Monopoly, maar paranormaal? Lamenielachu.
Buiten het leven zelf niet echt nee. In principe zou ik zelfs in extreme gevallen een 6-letter woord kunnen bezig genaamd 'toeval', maar da's zelfs voor mij te makkelijk. Het is voor mij dan ook moeilijk om de rest hier niet als aanstellers te zien, omdat zij schijnbaar om de haverklap vage shit meemaken, maar mijn leventje is er een die zo berekenbaar is op zoveel decimalen achter de komma dat pi erbij verbleekt (of was pi oneindig? anyway.....). Als ik iets onverklaarbaars zie zijn jullie de eerste die het weten (ok ik lieg, ik weet het eerst zelf (of misschien toch jullie aangezien de halve gang hier paranormaal schijnt te zijn)), maar je kunt het niet forceren, zeker niet als je niet echt in paranormale shit gelooft.quote:Op zondag 14 maart 2004 02:41 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Heb je geen onverklaarbare dingen in je leven gezien/ervaren?
Buitengewoon (<- aanschouw de meesterlijke woordspeling) fijn als mensen je steunen.quote:Op zondag 14 maart 2004 03:59 schreef Oblivion het volgende:
je bent toch paranormaal......
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |