Dat heeft geen zin. Je 2 overbuurmeisjes hebben allebei 25x op Eric geSMStquote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:35 schreef Magics het volgende:
Ik heb op irma gestemd.
nee, dan zet HMG zelf het aantal stemmen van boris wel wat hoger.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:37 schreef Henk_Glimlach het volgende:
Ik vraag me af of het mogelijk is dat iedereen gaat sms-en voor de mensen die 'risico lopen' en vervolgens daardoor een Boris eruitvliegt
MAVO meisjeesquote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:38 schreef Vamos het volgende:
[..]
Dat heeft geen zin. Je 2 overbuurmeisjes hebben allebei 25x op Eric geSMSt
Ja idd zeg!quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:38 schreef Magics het volgende:
Maud ziet er stom uit vandaag
ga door!quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:38 schreef charmed_angel het volgende:
2 keer ge-smst voor Alice
Ik vind het ronduit zonde..quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
ga door!
leuk, een cursus geldverspilling
Ik vind hem wel saai.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:26 schreef charmed_angel het volgende:
Ron is erg goed! Niet saai in ieder geval!
Dat vrees ik dus ook, Eric heeft zo slecht gezongen, dat Alice vermoedelijk er alsnog in blijft. Ik zou nog bijna daarvoor op Eric gaan stemmen, als hij kon zingen en dat kan hij niet dus heeft hij pech.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:36 schreef BVO het volgende:
Eric gaat eruit, Alice heeft zulke negatieve commentaren gehad dat al haar 'fans' nu wel al hun zakgeld zullen versmsen.
Inderdaad, vond ik ook.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:38 schreef Vork het volgende:
Overigens heeft iedereen Stevie Wonder in z'n Motown-betoog genoeg als zijnde een grote artiest er zijn 4 Stevie Wonder nummers gezongen, twee nummers van Lionel Ritchie... kwa muziekkeuze was de diversiteit dus echt ver te zoeken.
Vorige week vond ik 'm niet goed, nu wel.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:40 schreef Henk_Glimlach het volgende:
Erik viel mee?????
bommetje onder haar auto?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:40 schreef Vork het volgende:
[..]
Dat vrees ik dus ook, Eric heeft zo slecht gezongen, dat Alice vermoedelijk er alsnog in blijft. Ik zou nog bijna daarvoor op Eric gaan stemmen, als hij kon zingen en dat kan hij niet dus heeft hij pech.
Hoe komen we in godsnaam zo snel mogelijk van die verschrikkelijke Alice af?
Ik sms elke weke maar 2 keer.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
ga door!
leuk, een cursus geldverspilling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |