Klinkt smakelijk jaquote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:14 schreef R_ON het volgende:
Ik heb Cashew pittig gekruid. Dat is helemaal nieuw joh. Lekker hoor
Ron was onverwachts goed ja.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:15 schreef Magics het volgende:
Ik vond Ron heel goed vandaag, het commentaar van HJ sloeg bij hem nergens op.
Vorige week vond ik 'm beter eigenlijkquote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:16 schreef schatje het volgende:
[..]
Ron was onverwachts goed ja.
Daar ben ik het helemaal mee eens!quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:19 schreef scanman01 het volgende:
Ik vind het toch heel jammer hoe HJ deed vanavond tegen Alice. Ik heb normaal een hoge pet van hem op en vond hem een paar dagen geleden bij Jensen ook fantastisch... maar vanavond maakte hij onterecht een meisje helemaal af. Was nergens goed voor. Ik hoop dat hij dat in het vervolg achterwege laat. Als je iemand al afmaakt, moet je dat ook consequent doen bij slechte deelnemers en dat was dit keer zeker niet zo.
Ik niet. Alice is fake, doet fake.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:19 schreef scanman01 het volgende:
Ik vind het toch heel jammer hoe HJ deed vanavond tegen Alice. Ik heb normaal een hoge pet van hem op en vond hem een paar dagen geleden bij Jensen ook fantastisch... maar vanavond maakte hij onterecht een meisje helemaal af. Was nergens goed voor. Ik hoop dat hij dat in het vervolg achterwege laat. Als je iemand al afmaakt, moet je dat ook consequent doen bij slechte deelnemers en dat was dit keer zeker niet zo.
Dat je onder het matras van een geil jochie ligtquote:Alice:
Dat ik boven het bed van een lief mens hang
Ik ben het eigenlijk vooral met je eens over het consequent zijn.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:19 schreef scanman01 het volgende:
quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:26 schreef schatje het volgende:
Vraag: "Waar heb jij een hekel aan??"
Irma: "Mensen die zich anders voor doen dan dat ze zijn".
Tooske: "Ben jij jezelf??".
hear hearquote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:27 schreef Henk_Glimlach het volgende:
Als de redactie echt zo ontzettend tegen Alice zou zijn, waarom hebben ze bij de fragmentjes dan haar minst valse stukje genomen?
...van geluk, omdat ze door is.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:29 schreef femmerink het volgende:
Alice gaat straks dik janken!
Ze had gewoon pech dat ze als eerste gewoon zo slecht zong, was Eric voor Alice geweest dan waren ze waarschijnlijk wel milder voor Alice geweest. En nadat ze Alice zo gingen 'afzeiken' begon die Reinout en die Dooske te zeiken dat de Jury zo hard was, en dat heeft volgens mij ook wel invloed op hun gehad.quote:Ik zat echt met verbazing naar het commentaar van HJ op Alice te luisteren. Ze was zeker niet de beste van de groep, maar haar optreden stoorde mij ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |