is toch nix mis meequote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:22 schreef Scope het volgende:
Wedden dat ie YMCA gaat zingen?
Whahahaquote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:22 schreef Scope het volgende:
Wedden dat ie YMCA gaat zingen?
Met uitjesquote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:21 schreef Scope het volgende:
Game on. Tooske requires 69...
je hebt er verstand van, maar je laat mij wel door he als je in de jury komt maakt nixuit hoe ik zingquote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:23 schreef -Hans- het volgende:
Ja klinkt wel okay, deze gaat door.
Alice zakt wegquote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:24 schreef charmed_angel het volgende:
hey dit vind ik ook lekker klinken!
Mijn top 4!
1. Irma
2. Marlies
3. Ron
4. Alice
Zekers! no problemo.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:24 schreef stame het volgende:
[..]
je hebt er verstand van, maar je laat mij wel door he als je in de jury komt maakt nixuit hoe ik zing
Meer muziek voor een bandje wat moet spelen in Bar-Dancing 'Blue Oyster'quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:25 schreef Scope het volgende:
Allemaal wel een beetje van die Love Boat muziek...
Dat ze zo vroeg kwam, heeft heel erg in haar voordeel gewerkt.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:25 schreef stame het volgende:
[..]
Alice zakt weg
HAHAquote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:25 schreef Scope het volgende:
Allemaal wel een beetje van die Love Boat muziek...
Ongesteld..quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
HJ zegt ook maar wat.
Alleen vanavond ?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:26 schreef schatje het volgende:
Henk-Jan is zuur vanavond.
jij bent niet de enige die dat denkt (hoopt)quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:26 schreef liane het volgende:
alice gaat eruit vanavond denk ik
dat denk ik niet maar bij World Idol was ie erg soft en hier in Nederland trekt ie z'n bek weer openquote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:27 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Alleen vanavond ?
Kom maar hier met dat geldquote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:27 schreef -Hans- het volgende:
Iedereen die niet op Alice stemt laat het ff weten, dan stort ik even wat geld op jullie rekening.
nog niet misschien.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:29 schreef cptmarco het volgende:
en nu met z'n allen sms-en
Het zal gaan tussen Erik en Alice.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:28 schreef scanman01 het volgende:
Eric en Robin waren verreweg het slechtst. Zal me benieuwen of ook 1 van die 2 eruit vliegt.
wat jammer nouquote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:29 schreef Loesje29 het volgende:
[..]
Het zal gaan tussen Erik en Alice.
En aangezien geheel dames-Nederland smst denk ik toch dat Alice er uit vliegt.
Ik zou nooit stemmen op iets als Idiols, maar kom nu wel aardig in de buurt om het toch te doen. Voor Alice inderdaad!quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:27 schreef -Hans- het volgende:
Iedereen die niet op Alice stemt laat het ff weten, dan stort ik even wat geld op jullie rekening.
Dat gaan wij regelen, komt helemaal goed.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:29 schreef RubberenRobbie het volgende:
[..]
Kom maar hier met dat geld
MAUFD??? Nee ze zong erg saai!quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:30 schreef Tom_Tom- het volgende:
Toch weer een tegenvallende avond.
Marlies, Maud en Ron waren duidelijk de besten.
Op die ene na (Boris) die er met kop en schouders bovenuit stak.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:30 schreef Tom_Tom- het volgende:
je vergeet boris.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:30 schreef Tom_Tom- het volgende:
Nee, dan had ze het al moeten doen. Dát was de opzet van Nico. Tijdens de live uitzending (dat ze dus niet kunnen knippen, áls het live is natuurlijk, net nadat je hebt gezongen dan wat tegen de jury zeggen.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
als alice eruit vliegt én de mol is, doet ze de komende dagen vast wel een boekje open ...
idols wil je vast de uitslag wel doorsturen. voor 200 euro ofzo.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:30 schreef Lula het volgende:
lekker kut moet werken kan de uitslag niet zienAlice
I agree, ik vond dat er een aantal mensen flink door de mand waren gevallen.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:30 schreef Tom_Tom- het volgende:
Een van die twee en Alice op de stoel.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:28 schreef scanman01 het volgende:
Eric en Robin waren verreweg het slechtst. Zal me benieuwen of ook 1 van die 2 eruit vliegt.
ja, nouja, ze heeft nog even vanavondquote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:31 schreef Scope het volgende:
[..]
Nee, dan had ze het al moeten doen. Dát was de opzet van Nico. Tijdens de live uitzending (dat ze dus niet kunnen knippen, áls het live is natuurlijk, net nadat je hebt gezongen dan wat tegen de jury zeggen.
Ja dikke doei, als Nico gebluft had, dan gooit ie het vanaaf op een akkoordje met Alice.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
als alice eruit vliegt én de mol is, doet ze de komende dagen vast wel een boekje open ...
Dag Scopequote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:29 schreef Scope het volgende:
Ga er vandoor.voor Schatje en verder iedereen tot later!
Dat zou ik dan weer zeer terecht vinden. Ik heb wel vaker iets met de underdogquote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:31 schreef schatje het volgende:
Of het publiek heeft vanwege de harde kritiek van Henk-Jan medelijden met haar en gaat massaal sms-en.
Wat kan jij toch altijd lekker overdrijvenquote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
MAUFD??? Nee ze zong erg saai!
Doeiquote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:33 schreef stame het volgende:
ik ga weer
ik zwaai naar Alice![]()
en -Hans- drink er nog maar een op dat Alice weggaat op mijn rekening![]()
Allice, je bent een bigquote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:34 schreef Ruud_Gullit het volgende:
Marlies je bent een trol...
lolquote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:33 schreef stame het volgende:
ik ga weer
ik zwaai naar Alice![]()
en -Hans- drink er nog maar een op dat Alice weggaat op mijn rekening![]()
jij mag er ook nog een op mijn rekening pakkenquote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:34 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Doei![]()
hihi that's me!quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:34 schreef BVO het volgende:
[..]
Wat kan jij toch altijd lekker overdrijven
Verkeerd nummer gedraaid ofzo ?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:35 schreef funmaster het volgende:
*gestemd heeft op Alice*
Neequote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:36 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Verkeerd nummer gedraaid ofzo ?
Als die contracten echt zo dik zijn uiteraard.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:35 schreef CrashOne het volgende:
Nico heeft pech, als je zover komt ga je echt niet doen wat een of andere media geile nico van je verwacht. Dan ga je voor een leuk contract en ga je niet voor jezelf je carriere verpesten.
Als je slim bent dan.
alhoewel ik toe moet voegen dat ik zelf niet zo gechameerd ben van Boris, hij keek best chago.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:36 schreef Henk_Glimlach het volgende:
Volledig eens met Vork.
Dat heeft geen zin. Je 2 overbuurmeisjes hebben allebei 25x op Eric geSMStquote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:35 schreef Magics het volgende:
Ik heb op irma gestemd.
nee, dan zet HMG zelf het aantal stemmen van boris wel wat hoger.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:37 schreef Henk_Glimlach het volgende:
Ik vraag me af of het mogelijk is dat iedereen gaat sms-en voor de mensen die 'risico lopen' en vervolgens daardoor een Boris eruitvliegt
MAVO meisjeesquote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:38 schreef Vamos het volgende:
[..]
Dat heeft geen zin. Je 2 overbuurmeisjes hebben allebei 25x op Eric geSMSt
Ja idd zeg!quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:38 schreef Magics het volgende:
Maud ziet er stom uit vandaag
ga door!quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:38 schreef charmed_angel het volgende:
2 keer ge-smst voor Alice
Ik vind het ronduit zonde..quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
ga door!
leuk, een cursus geldverspilling
Ik vind hem wel saai.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:26 schreef charmed_angel het volgende:
Ron is erg goed! Niet saai in ieder geval!
Dat vrees ik dus ook, Eric heeft zo slecht gezongen, dat Alice vermoedelijk er alsnog in blijft. Ik zou nog bijna daarvoor op Eric gaan stemmen, als hij kon zingen en dat kan hij niet dus heeft hij pech.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:36 schreef BVO het volgende:
Eric gaat eruit, Alice heeft zulke negatieve commentaren gehad dat al haar 'fans' nu wel al hun zakgeld zullen versmsen.
Inderdaad, vond ik ook.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:38 schreef Vork het volgende:
Overigens heeft iedereen Stevie Wonder in z'n Motown-betoog genoeg als zijnde een grote artiest er zijn 4 Stevie Wonder nummers gezongen, twee nummers van Lionel Ritchie... kwa muziekkeuze was de diversiteit dus echt ver te zoeken.
Vorige week vond ik 'm niet goed, nu wel.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:40 schreef Henk_Glimlach het volgende:
Erik viel mee?????
bommetje onder haar auto?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:40 schreef Vork het volgende:
[..]
Dat vrees ik dus ook, Eric heeft zo slecht gezongen, dat Alice vermoedelijk er alsnog in blijft. Ik zou nog bijna daarvoor op Eric gaan stemmen, als hij kon zingen en dat kan hij niet dus heeft hij pech.
Hoe komen we in godsnaam zo snel mogelijk van die verschrikkelijke Alice af?
Ik sms elke weke maar 2 keer.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
ga door!
leuk, een cursus geldverspilling
ze heeft iig de geilste laarzenquote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:41 schreef scanman01 het volgende:
De mooiste is toch ook wel Alice! Nog een reden om haar erin te laten.
Als ze het verdient om eruit te vliegen... en dat is deze week nog niet!quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:40 schreef Vork het volgende:
Hoe komen we in godsnaam zo snel mogelijk van die verschrikkelijke Alice af?
haal ze eraf, haal ze eraf!quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:42 schreef -Hans- het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE Bas en Joel hier op The Box
HEEEEEEEEELP
helaas ben ik het me je eens.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:38 schreef Magics het volgende:
Maud ziet er stom uit vandaag
gelukkig hebben we TMF nog.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
haal ze eraf, haal ze eraf!
uh, het gaat om de kandidaten he. niet om de jury.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:43 schreef No_More_Mr._Nice_Guy het volgende:
ALICE ALICE ALICE ALICE.
Alleen al om die acherlijke HJ te pakken te nemen!
GOGOGOGOGOGOGOGO ALICE!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:39 schreef ranja het volgende:
Mijn lijst van vanavond:
4. Eric (viel me erg mee ineens)
5. Ron (minder dan vorige week)
6. Maud
8. JK (eigen inbreng hoeft niet hoor)
ze zal er (helaas) niet uitvliegen en dat heeft ze dan aan het jury commentaar te dankenquote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als ze het verdient om eruit te vliegen... en dat is deze week nog niet!
Henk Jan is cool.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:43 schreef No_More_Mr._Nice_Guy het volgende:
ALICE ALICE ALICE ALICE.
Alleen al om die acherlijke HJ te pakken te nemen!
GOGOGOGOGOGOGOGO ALICE!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ik kan 't jerney ff vragen. ik heb haar e-mailadres nu toch.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:44 schreef scanman01 het volgende:
Jep... en wedden dat HJ en Jerney thuis ook stiekum zitten te downloaden
Ach ze zal toch een keer naar huis moeten gaan, winnen gaat ze toch echt niet.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:43 schreef Ruud_Gullit het volgende:
Iedereen is zo druk bezig Alice te haten dat er misschien best nog is slachtoffers uit onverwachte hoek zouden kunnen vallen.
Wat mij betreft wel. Al zal het tussen haar en die Eric gaan, als die eruit zou vliegen op grond van deze valsetonenenslechtetimingparade dan zou dat ook niet onterecht zijn. Maar toch vond ik zelf zijn optreden stukken minder vervelend dan die van Alice.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:42 schreef scanman01 het volgende:
Als ze het verdient om eruit te vliegen... en dat is deze week nog niet!
Hell No!quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ach ze zal toch een keer naar huis moeten gaan, winnen gaat ze toch echt niet.
Hier is een JK-fan hoorquote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:46 schreef Ruud_Gullit het volgende:
Ik zie toch meer Alice-fans hier dan JKen Eric-fans.
quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:46 schreef funmaster het volgende:
Robin: Vanavond was -ie weer top. Gaat ook door.
Irma: Stem niks, uiterlijk niks. Gaat op de kruk en verlaat misschien vanavond Idols.
It would be great to be there..quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:48 schreef funmaster het volgende:
De mooie Yorin FM studio!
WTF? Heb je wel geluisterd?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:45 schreef No_More_Mr._Nice_Guy het volgende:
Ofcourse..........
Maar ALICE zong echt behoorlijk vanavond hoor!
Ze hadden van het begin af aan de pik op haar en dat is oneerlijK!!!!!!! Ze zong GOED.
STEM HAAR, STEM ALICE![]()
![]()
![]()
![]()
Die was inderdaad niet best vandaag.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:50 schreef Toad het volgende:
Ilse
Dat is zeker je vriendinquote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:50 schreef Toad het volgende:
Ilse
Nou, ik ga voetbal kijken, backstage is alleen maar reclame en 15 minuten onzin.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:51 schreef Tom_Tom- het volgende:
Kutvoetbal hier op TV.
Ik ga boven die tussenshow kijken. Dat is vast interessanter.
Tot later weer.
HUH >!>! serieus ????quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:52 schreef schatje het volgende:
Patty Brard is met spoed opgenomen in het ziekenhuis. Komt zo in Shownieuws. Misschien net voor de uitslag.
Nee hoor.. gewoon aan het feit dat er zeker 2 slechter waren!quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:44 schreef itsme het volgende:
[..]
ze zal er (helaas) niet uitvliegen en dat heeft ze dan aan het jury commentaar te danken
Misschien overdosis coke ofzo.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
HUH >!>! serieus ????
Ze was vanochtend toch vermist bij Noordzee FM?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:52 schreef schatje het volgende:
Patty Brard is met spoed opgenomen in het ziekenhuis. Komt zo in Shownieuws. Misschien net voor de uitslag.
Vorige week 3 meiden op de stoel. Dat zegt al wel genoeg. De meiden blijven de meeste bellers... dus de twee slechtsten van de avond (Eric en Robin) zullen het wel weer halen. Ik schat de kansen van Alice hopeloos in.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:46 schreef BVO het volgende:
Alice gaat het halen. Was vorige week ook met Robin, hij was verschrikkelijk slecht maar door dat hele (verzonnen) keelsnoepje vrgaten de mensen hem niet. Gebeurt nu ook bij Alice.
Ze kan haar armen en benen niet meer bewegen.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:54 schreef femmerink het volgende:
[..]
Ze was vanochtend toch vermist bij Noordzee FM?
uuhm, naja we wachten het maar af.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:54 schreef schatje het volgende:
[..]
Misschien overdosis coke ofzo.
wat is er aan de hand???quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:55 schreef schatje het volgende:
[..]
Ze kan haar armen en benen niet meer bewegen.
Heb je wel gekeken met het geluid aan?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:46 schreef funmaster het volgende:
Robin: Vanavond was -ie weer top. Gaat ook door.
Irma: Stem niks, uiterlijk niks. Gaat op de kruk en verlaat misschien vanavond Idols.
Ik zie nog niks staan op sterrenbeurs.....quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:55 schreef schatje het volgende:
[..]
Ze kan haar armen en benen niet meer bewegen.
Dat was net in Shownieuws op SBS. Ze is opgenomen.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat is er aan de hand???
grappig dat je dat zegt met zo'n nickquote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:53 schreef No_More_Mr._Nice_Guy het volgende:
Zulke groffe jurycommentaren kunnen we ECHT niet acceptere, Respecteer elke mens.
Als ze het niet goed vonden zeg het dan wat netter.
Omdat ze dat vanavond over dat downloaden zei. En dat met Jerney van Konamus als juryquote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:49 schreef CrashOne het volgende:
[..]
WTF? Heb je wel geluisterd?
En als ze de pik op haar hadden, waarom lieten ze haar dan door?
nou ja!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:57 schreef Ruud_Gullit het volgende:
Patty, val dood
Nee je zag het niet verkeerd. ze zat in haar neus te borenquote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:38 schreef -Hans- het volgende:
GADVER zat Alice net in haar neus
Zeg, dat hoef ook weer niet.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:57 schreef Ruud_Gullit het volgende:
Patty, val dood
Iddquote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nou ja!!!!!!!!!!!
Patty rules!
Ja, dat backstage stelt ook niet zo veel voorquote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:01 schreef schatje het volgende:
Maaruh, wat duurt het lang.
Breaking News heet datquote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:02 schreef ranja het volgende:
wat heeft Patty met idols te maken
Niets, helemaal niets.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:02 schreef ranja het volgende:
wat heeft Patty met idols te maken
Dus toch.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 22:59 schreef itsme het volgende:
[..]
Nee je zag het niet verkeerd. ze zat in haar neus te boren![]()
nee je hoort het goed, vanavond heeft de jury weer invloedquote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
"jij hebt 't deels in handen" ?????
helemaal toch???
Elke stemmer heeft het deels in handen, we zijn allemaal een deel van het gehele stempubliekquote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
"jij hebt 't deels in handen" ?????
helemaal toch???
mwah. normaal spreekt ze ook het totale publiek aan. beetje vaag.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:05 schreef BVO het volgende:
[..]
Elke stemmer heeft het deels in handen, we zijn allemaal een deel van het gehele stempubliek.
Je zoekt ook overal wat achterquote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
mwah. normaal spreekt ze ook het totale publiek aan. beetje vaag.
idd.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:07 schreef BVO het volgende:
[..]
Je zoekt ook overal wat achter
Nee hoor.. ze wreef óver haar neus heen. Niet erin!quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:03 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dus toch.
Waarom geloof ik jou niet??quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nee hoor.. ze wreef óver haar neus heen. Niet erin!
En waarom zal mij dat ook een zorg zijn?quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:08 schreef schatje het volgende:
[..]
Waarom geloof ik jou niet??
Ja, je hapt wel minder dit jaarquote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En waarom zal mij dat ook een zorg zijn?
Jij bent niet veel veranderdquote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:10 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, je hapt wel minder dit jaar.
In welk opzicht??quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jij bent niet veel veranderd
Ja, om moe van te wordenquote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:12 schreef funmaster het volgende:
Reclame
Klinkt smakelijk jaquote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:14 schreef R_ON het volgende:
Ik heb Cashew pittig gekruid. Dat is helemaal nieuw joh. Lekker hoor
Ron was onverwachts goed ja.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:15 schreef Magics het volgende:
Ik vond Ron heel goed vandaag, het commentaar van HJ sloeg bij hem nergens op.
Vorige week vond ik 'm beter eigenlijkquote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:16 schreef schatje het volgende:
[..]
Ron was onverwachts goed ja.
Daar ben ik het helemaal mee eens!quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:19 schreef scanman01 het volgende:
Ik vind het toch heel jammer hoe HJ deed vanavond tegen Alice. Ik heb normaal een hoge pet van hem op en vond hem een paar dagen geleden bij Jensen ook fantastisch... maar vanavond maakte hij onterecht een meisje helemaal af. Was nergens goed voor. Ik hoop dat hij dat in het vervolg achterwege laat. Als je iemand al afmaakt, moet je dat ook consequent doen bij slechte deelnemers en dat was dit keer zeker niet zo.
Ik niet. Alice is fake, doet fake.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:19 schreef scanman01 het volgende:
Ik vind het toch heel jammer hoe HJ deed vanavond tegen Alice. Ik heb normaal een hoge pet van hem op en vond hem een paar dagen geleden bij Jensen ook fantastisch... maar vanavond maakte hij onterecht een meisje helemaal af. Was nergens goed voor. Ik hoop dat hij dat in het vervolg achterwege laat. Als je iemand al afmaakt, moet je dat ook consequent doen bij slechte deelnemers en dat was dit keer zeker niet zo.
Dat je onder het matras van een geil jochie ligtquote:Alice:
Dat ik boven het bed van een lief mens hang
Ik ben het eigenlijk vooral met je eens over het consequent zijn.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:19 schreef scanman01 het volgende:
quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:26 schreef schatje het volgende:
Vraag: "Waar heb jij een hekel aan??"
Irma: "Mensen die zich anders voor doen dan dat ze zijn".
Tooske: "Ben jij jezelf??".
hear hearquote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:27 schreef Henk_Glimlach het volgende:
Als de redactie echt zo ontzettend tegen Alice zou zijn, waarom hebben ze bij de fragmentjes dan haar minst valse stukje genomen?
...van geluk, omdat ze door is.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:29 schreef femmerink het volgende:
Alice gaat straks dik janken!
Ze had gewoon pech dat ze als eerste gewoon zo slecht zong, was Eric voor Alice geweest dan waren ze waarschijnlijk wel milder voor Alice geweest. En nadat ze Alice zo gingen 'afzeiken' begon die Reinout en die Dooske te zeiken dat de Jury zo hard was, en dat heeft volgens mij ook wel invloed op hun gehad.quote:Ik zat echt met verbazing naar het commentaar van HJ op Alice te luisteren. Ze was zeker niet de beste van de groep, maar haar optreden stoorde mij ook niet.
IDD!quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:29 schreef Ruud_Gullit het volgende:
[..]
...van geluk, omdat ze door is.
Shit, dat ik dat net heb moeten missen.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:31 schreef Magics het volgende:
was wel humor
eenquote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
goed, nu gaat 't tijdrekken weer verder ..
Dat is niet overdreven.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
nu komt dat overdreven "stil zijn alsjeblieft" van reinout weer.
ff terugpakken, lol.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:33 schreef Magics het volgende:
Eric en HJ moesten beatboxen en Alice mocht commentaar geven.... Ze vond de timing niet zo goed
alice lijkt me nog steeeds erg overtuigd van haar zelf hoor.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:29 schreef femmerink het volgende:
Alice gaat straks dik janken!
quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:33 schreef Magics het volgende:
Eric en HJ moesten beatboxen en Alice mocht commentaar geven.... Ze vond de timing niet zo goed
even logisch beredeneerd vliegt Alice als een van de slechtste kandidaten eruit. Over het algemeen stemmen méér meiden dan jongens, dus zou de keuze voor een jongen voor de hand liggen.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:34 schreef itsme het volgende:
[..]
alice lijkt me nog steeeds erg overtuigd van haar zelf hoor.
En ben bang dat ze gelijk heeft, i.i.g dat ze er niet uit gaat.
(deze week)
quote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:37 schreef Ruud_Gullit het volgende:
"Op de bank komen : Henk-Jan, Dooske en Jerney"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |